Nepersistenk girdamas Telšius. Pats gyvenu Telšiuose ir maždaug žinau kokia situacija su TAP. Naujieji Kastrousam! (Veiksm., būs. l.(taip juos pravardžiuoja keli vairuotojai Telšiuose)) Buvo gauti ne už TAP ar Telšių savivaldybės pinigus. Prieš juos važinėjo padėvėti Vanhool'ai, Volvo, nepirmos jaunystės karosa, bei neantros jaunystes Mercedes-benz o309. Beje, TAP ne kartą turėjo galimybę įsigyti po vieną mažai padėvėtą autobusą, tačiau tam skirti pinigai išgaruodavo anksčiau, nei būdavo pradedama rinktis ką pirkt.
Esmė, kad Telšiai imasi kažko, nėra štilio, šaunu, kad dalyvauja Europos fondu remiamose programose.
Tegul ir Renault tikrai nieko prieš,bet šitokią senieną pirkt,tai ką aš žinau
Tikriausiai nusipirko, kaip sakoma, "ant dalių", bet dar sugalvojo kažkiek panaudoti kitaip... Gal būt, kaip transportininkai sako, "rezerve", bet kai sugedo kitas autobusas, "į liniją" išvažiuoti teko stovinčiam rezerve... Keleiviui geriau antroje dienos pusėje trumpame maršrute važiuoti prastesniu autobusu negu numatytu laiku jo nesulaukti visai...
Naujoji Kaišiadorių autobusų stotis, kažkokie marazamai Kaišiadorių VT po stoties perkėlimo. Visi priemiestiniai autobusai, kurių įprasta trasa ne pro senąją autobusų stotį, važiuoja kažkur iki geležinkelio pervažos, apsisuka, grįžta ir pro naująją autobusų stotį važiuoja reikiama kryptimi. Keleivių ten praktiškai nebūna, stotyje įlipę keleiviai apsuka garbės ratą po miestą... Kur čia ekonomiškumą mato Kaišiadorių paslaugos? Nebent tai, jog nuostolingą keleivių vežimą kompensuoja savivaldybė, tuo tarpu stotį, parko pastate išlaikyti beabejo kainuoja mažiau...
Senoji stotis, ten dabar kažkokia parduotuvė įsikūrė.
Naujausias Kaišiadorių paslaugų transportas - mikroautobusai.
Padoriausas autobusas - Neoplan N316K Euroliner.
Prieš porą metų įsigytas visiškai naujas VW Crafter.
Iš Transralio nusipirktas Neoplan N407. Atsimenu šis autobusas važinėdavo į Pravieniškes iš Kauno, kada srautai buvo didesni.
Miesto maršrute dirbęs Iveco.
Kaip entuziastui, ko gero įdomiausias daiktas Kaišiadoryse - Autosan H9-20. Anksčiau Kaišiadorių paslaugos turėjo du, dabar liko tik šis.
Kaišiadorys tų Autosan turėjo visą "spiečių" - daugiau nei 10vnt., o dar MB visokių modelių. Beveik visi turėjo ZKUXXX, OKKXXX, PKKXXX, RKKXXX VN-us, bet beveik visi buvo be GN. Prieš tai, pernumeravimo laikais, praktiškai visi LAZ'ai gavo ZKKXXX VN numeraciją, išlaikydami senus GN-ius. Kažkaip užmirštas visai įdomus AP Kauno pašonėje. Bet vienas dalykas nuvilia - autobusų stotis praktiškai autobusų parko teritorijoje atrodo keistai - na, neturėtų išvykstantys keleiviai matyti autobusų parko "virtuvės" (norėjau parašyt "vidurių"), kai keikiasi autobusą remontuojantys - tai kelionę neturėtų nuteikti optimistiškai. Mano galva, jei miestas prie geležinkelio, autobusų stotis turėtų būt šalia jo.
Paskutinis taisė Vakaris; 2015.01.29, 00:15.
Priežastis: .
(...) - na, neturėtų išvykstantys keleiviai matyti autobusų parko "virtuvės" (norėjau parašyt "vidurių"), kai keikiasi autobusą remontuojantys - tai kelionę neturėtų nuteikti optimistiškai. Mano galva, jei miestas prie geležinkelio, autobusų stotis turėtų būt šalia jo.
Deja, tą "virtuvę" ("vidurius") pamatome netgi Kauno autobusų stotyje ("Kautros" nuosavybėje) laukdami vadinamame priemiesčio perone (13-27 aikštelės). Vairuotojų keikimąsi išgirsti tenka netaip retai...
Tokie "užkulisiai" sumaniai padaryti Marijampolės autobusų stotyje - autobusų laukimo aikštė nuo keleivių laikomo vietų įrengta palyginti tolokai, kitoje stoties pastato pusėje, iš pradžių vairuotojai buvo tiesiog raginami autobusus statyti ten, vėliau jie tą daryti įprato neraginami...
Pritariu, kad Kaišiadorių autobusų stotis turėtų būti senojoje vietoje - prie pat geležinkelio stoties. Kiek žinau, atskiri maršrutai ten ir prasideda (o ne autobusų stotyje).
Keiksmažodžiai yra remonto technolgijų dalis. Apkeiktas srieginis sujungimas, su šėtono pagalba, daug lengviau atsisuka. Geriau už WD40.
Visiškai sutinku su mintimi, jog keleiviai neturėtų matyti nei remonto, nei techninio aptarnavimo. Keleiviui neturi kilti jokių abejonių dėl viešojo transporto priemonių techninės būklės.
Ant galinio stiklo lango kairėje apačioje esantis lipdukas Euro 2 reiškia, jog čia Euro 2 reikalavimus atitinkantis variklis? Jei taip, tai žiūrint pagal gamybos metus, Vilniuje eksploatuojami analogiški Neoplan midibusai irgi yra su varikliu, atitinkančiu Euro 2 standartus
Comment