Mąstant logiškai, jei jis nepriklauso autobusų parkui, tai ir neturi garažo numerio
na o kaip pvz su "Vilniaus autobusu" numeracija,juk visi netgi bandomieji buvo sunumeruoti,lygiai tas pat su "KLAP'O" dujiniais manais buvo (401-405) be to sis specialus autobusas stovi Silutes AP, aptarnauja tais paciais marsrutasi,tuo paciu grafiku,ir valstyb.nr.serija berots ta pati kaip ir ten esanciu keliu autobusu
Miesto taryba jau pritarė projektui, pagal kurį savivaldybės įmonės „Palangos komunalinio ūkis“ valdomame žemė sklype Kretingos gatvėje, netoli „Statoil” degalinės, bus statoma autobusų stotis su prekybos centru.
----
„Mes esame projektų valdytojai. Statybų pradžios galima tikėtis po 6–7 mėnesių“, – aiškino M.Zaremba.
Nieko ten ypatingo nereikia. Sutvarkyti tualetą ir tą gatvę prie turgaus, kuria atvažiuoja kai kurie autobusai paasfaltuoti... Plyteles stoties perone perkloti.
Vietos trūkumas ten nėra didelis ir jo išvis nebūtų, jei prieš keletą metų dalis stoties teritorijos nebūtų atiduota automobilių stovėjimo aikštelei. Tai yra totalus VT žlugdymas. Vasarą dideli poilsiautojų srautai iš Klaipėdos/Kretingos atvažiuodavo autobusais, autobusų stotis yra centre ir iki jūros ne taip ir toli, o ir visiems kitiems atvykusiems keleiviams nuo centro būdavo patogu pasiekti norimas miesto dalis.
Net ir dabartinės stoties aikštelės užtenka autobusams, tik vasarą reikėtų suorganizuoti autobusų atstovai kitą vietą, kad tolimųjų reisų autobusai nestovėtų stotyje.
Nėra viskas taip jau ir blogai. Tavo paminėta aikštelė niekad ir nepriklausė autobusų stočiai. Ten buvo aplink esančių prekybinių įstaigų ūkinis kiemas, kuriuo naudodavosi ir autobusai. Po privatizacijos savininkai pasielgė savo nuožiūra ir pasirinko jiems priimtiną variantą. Nors aikštele ta plynę jau prieš 20 metų buvo sunku vadinti.
Dėl keleivių irgi nebėda. Paėjėti papildomus 700 metrų kurorte neturėtų būti bėda o ir ta proga Savivaldybė sukurs naują stotelę "Vlasavai". Gal bus pagaliau rimtas pretekstas įsigyti normalių ekologiškų autobusų, o ne senųjų parodijų.
Jei rimčiau, tai Palangai iššsiplėtus kiek pasikeitė VT besinaudojančių gyventojų srautai ir dabar dominuoja 'C kvartalo' ir Vasaros gatvės kvartalo gyventojai. Taigi, jei anksčiau jiems reikėdavo kulniuoti į centrą iki bažnyčios, tai dabar bus tais pačiais septyniais šimtais metrų arčiau.
Dėl vietų senojoje stotyje, tai dabar išsitenkama, bet tik todėl, kad ilgųjų maršrutų autobusai važiuoja ilsėtis į kitas vietas.
Autobusų vairuotojų nuomone nauja stotis nei gerai, nei blogai. Jei bus mokamas įvažiavimas, bus mažiau keblumų. O ir su piratais lengviau bus kovot.
Vietos trūkumas ten nėra didelis ir jo išvis nebūtų, jei prieš keletą metų dalis stoties teritorijos nebūtų atiduota automobilių stovėjimo aikštelei. Tai yra totalus VT žlugdymas. Vasarą dideli poilsiautojų srautai iš Klaipėdos/Kretingos atvažiuodavo autobusais, autobusų stotis yra centre ir iki jūros ne taip ir toli, o ir visiems kitiems atvykusiems keleiviams nuo centro būdavo patogu pasiekti norimas miesto dalis.
Dėl keleivių irgi nebėda. Paėjėti papildomus 700 metrų kurorte neturėtų būti bėda o ir ta proga Savivaldybė sukurs naują stotelę "Vlasavai". Gal bus pagaliau rimtas pretekstas įsigyti normalių ekologiškų autobusų, o ne senųjų parodijų.
Atkeliavusiems su lagaminais kažin ar bus malonus toks papildomas pasivaikščiojimas. Be to autobusais atvažiuoja ir nuolatiniai keleiviai iš Kretingos/Klaipėdos dirbantys Palangoje ir ne tik vasarą, jiems bus nepatogu.
Jei rimčiau, tai Palangai iššsiplėtus kiek pasikeitė VT besinaudojančių gyventojų srautai ir dabar dominuoja 'C kvartalo' ir Vasaros gatvės kvartalo gyventojai. Taigi, jei anksčiau jiems reikėdavo kulniuoti į centrą iki bažnyčios, tai dabar bus tais pačiais septyniais šimtais metrų arčiau.
Ar jie taip dažnai naudojasi tarpmiestiniu transportu? Netoli Statoil'o yra miesto stotelė, kurioje stoja bene ir Kretingos autobusai, norint galima padaryt, jog ten stotų ir į/iš Klaipėdos važiuojantys ir problemos neliks.
Malonus nemalonus, o jei jau sunku nešt, tai imi taxi, naudojiesi miesto autobusais arba kvietiesi pagalbon artimuosius. Realiai daugelis išlipa dar prie ex IdaBasar ir Sodų gatvės sustojime ar iškart už degalinių sankryžos. Stotin važiuoja tik vienetai vietinių. Taigi ir važiuojant į Klaipėdą ar Kretingą jiems tenka įveikti papildomą atstumą.
Pvz. Man atstumas nuo rezidencijos pailgėja nuo 700-800 metrų iki 1.3 km.
O šiai reikės per Stintų šventę paklausti miesto galvų kokie stoties iškėlimo motyvai. Tada bus galima padiskutuot plačiau. Gi dabar daugelis remiasi labiau subjektyvia nuomone.
Atkeliavusiems su lagaminais kažin ar bus malonus toks papildomas pasivaikščiojimas. Be to autobusais atvažiuoja ir nuolatiniai keleiviai iš Kretingos/Klaipėdos dirbantys Palangoje ir ne tik vasarą, jiems bus nepatogu.
Ar jie taip dažnai naudojasi tarpmiestiniu transportu? Netoli Statoil'o yra miesto stotelė, kurioje stoja bene ir Kretingos autobusai, norint galima padaryt, jog ten stotų ir į/iš Klaipėdos važiuojantys ir problemos neliks.
Mokesčio idėja yra tikrai gera, bet paties mokesčio įvedimo priežastis turėtų būti lengvųjų automobilių srauto kurorte (ir tuo pačiu- oro taršos) mažinimas, stovėjimo vietų trūkumo problemos išsprendimas. Taip poilsiautojai turi būti skatinami į Palangą važiuoti ne asmeniniais automobiliais, o autobusais. Vežėjai tą jau skatina, taikydami įvairias nuolaidas, įvesdami šeimos bilietus ir pan. Todėl, mano nuomone, tikrai nėra gerai, kad keleiviniams autobusams planuojama taikyti kur kas didesnį mokestį nei lengviesiems automobiliams. Stambiausiems vežėjams mokestis didesnės įtakos neturės, bet vos išgyvenantiems savivaldybių parkams ir smulkesniems vežėjams tai gali tapti rimta paskata naikinti/retinti reisus į Palangą, galbūt dalį reisų trumpinti iki kitų miestų (pvz: Kretingos, Klaipėdos). Taigi susisiekimas viešuoju transportu su Palaga greičiausiai ne pagerės, o atvirkščiai, pablogės, kas paskatins poilsiautojus net ir mokant įvažiavimo mokestį, vistiek poilsiauti važiuoti automobiliais.
Taigi mano nuomone, įvažiavimo mokestis yra reikalingas, tik keleiviniams autobusams reikia taikyti lengvatinį jo tarifą, bet ne didesnį.
/\ Įdomu kaip viskas bus organizuota. Tikriausiai nereikės mokėti už pravažiavimą, sakykim į oro uostą ar pristatant prekes užsakovui. Šiaip Palanga kaip kurortas niekada nedomino, bet pravažiuoti pro ją tenka dažnai.
Konkretaus mokesčio surinkimo mechanizmo dar nėra iki galo sugalvota. Bet, kad nereikės mokėti tranzitiniam transportui, važiuojančiam A13, tai faktas. O su prekėm, jei gavėjas mieste, tai jau reiks.
Netolimoje ateityje tranzitinius srautus padės atskirti aplinkkelis.
/\ Įdomu kaip viskas bus organizuota. Tikriausiai nereikės mokėti už pravažiavimą, sakykim į oro uostą ar pristatant prekes užsakovui. Šiaip Palanga kaip kurortas niekada nedomino, bet pravažiuoti pro ją tenka dažnai.
Šilutės AP aptarnauja miesto, priemiesčio ir tarpmiestinius autobusų maršrutus. Kaip ir daugumoje rajonų, autobusų parkas aptarnauja daugumą priemiestinių maršrutų. Be Šilutės AP, Kintų - Šilutės ir Šilutės - Klaipėdos kryptį aptarnauja "Kintas". Bet čia dirba tik vienas autobusas, kuris važiuoja, jei neklystu, porą kartų į Kintus ir kartą į Klaipėdą, iš kurios toliau važiuoja į Palangą, bet jau atskiru maršrutu. Taip pat teko matyti neaišku kokiam privatininkui, galbūt ir iš Klaipėdos, priklausantį MB Sprinter, kuris važiavo priemiestiniu maršrutu Klaipėda - Šilutė - Rusnė.
Taigi, Šilutės AP autobusai. Priemiesčio maršrutai. Visgi kai kurie iš tų autobusų važiuoja ir į tarpmiestį. Pavyzdžiui, į Skuodą.
Iš Mažeikių grįžęs autobusas važiuoja iš stotie į parką.
Tądien mieste važinėjo. Iš ryto:
Po pietų:
Visgi miesto maršrutuose galima pamatyti ir kitus parko autobusus, o šiuos tądien mieste važinėjusius autobusus galima pamatyti netgi Klaipėdoje. Maršrutas Šilutė - Klaipėda yra priemiestinis.
Comment