Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu negi negali tų mikrobų iš viso pašalinti? Tuomet galėtų būti ir naujesni autobusai (nebūtinai nauji, bet iki 10 metų tai laisvai). Dabar gi tiesiog diskredituojami autobusai.

    Comment


      Latvių tikrai sulauksite.

      Comment


        Ne, neateis. Mikrobai dirba komerciniu pagrindu - kiek surenka iš keleivių, tiek turi. O latviai ir visi kiti taiko prisisiurbti prie valdiškų pinigų, kai gauna pinigus iš savivaldybių už ridą ir visai nesvarbu, 2 keleivius veža ar pilną autobusą.

        Comment


          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
          Latvių tikrai sulauksite.
          Tikiuosi KKT konkurse praleis tik savus

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ne, neateis. Mikrobai dirba komerciniu pagrindu - kiek surenka iš keleivių, tiek turi. O latviai ir visi kiti taiko prisisiurbti prie valdiškų pinigų, kai gauna pinigus iš savivaldybių už ridą ir visai nesvarbu, 2 keleivius veža ar pilną autobusą.
          O dabar atsidarom ir paskaitom pirkimo sąlygas.

          Comment


            Tai kad mikrobai lieka maršrutinio taksi režime. Autobusai iš viso neaišku, tik 100 maršrute. Negi Kretingą ir Palangą atidavė teisę organizuoti pervežimus KKT? Dabar iš Klaipėdos važinėja tik Klaipėdos savivaldybės organizuojami mikrobai. Visi autobusai yra arba "Vlasavos", arba Kretingos AP ir KKT jų maršrutų organizacinius reikalus tvarko atitinkama savivaldybė. Užuot organizavus normalų autobusų eismą, ir toliau bus žaidžiama su mikrobais. Kam reikia mikrobų, važiuojančių kas 10-15 min? Geriau normalus autobusas kas 20-30 min. Bet čia jau reikėtų tartis su tų miestų, į kuriuos važiuojama, savivaldybėmis ir išdirbti bendrą grafiką, kad visi būtų patetkinti. Ir tame bendrame grafike visi važiuotų kas 20-30 min. Kiekviena savivaldybė savo grafiko daliai organizuotų vežėją. Elektroninis bilietas yra nesąmonė. Vis tiek didesnė dalis keleivių yra be jo ir niekada e-bilieto neturės, ypač vasarą važinėjantys poilsiautojai. Tuo labiau, kad "Vlasava", Kretingos AP ir pravažiuojantys tarpmiestiniai irgi veža ir visi perka bilietus pas vairuotoją. E bilietas turi pagrindą tik tuomet, kai visi taktiniu dažniu važiuojantys vežėjai vežtų su juo.
            Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 12:17.

            Comment


              „Vaitelių“ sodininkai turi alternatyvą
              http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...atyva-1570852/
              „Situacija pagerėjo, bet, kalbant apie 42-ąjį maršrutą, pasitaiko atvejų, kai važiuoja stovintys keleiviai. Tai sodų maršrutas, kurio autobusai važiuoja į dvi sodų bendrijas, patys didžiausi srautai juo yra penktadienį po darbo ir šeštadienį ryte. Transporto priemonė yra modernesnė, turinti mažiau sėdimų vietų. Jų yra 38, o keleivių būna nuo 40 iki 60. Jeigu geras oras, keleivių būna dar daugiau, tad daliai žmonių tenka pastovėti, o tai kelia nepasitenkinimą. Kai tik perėmėme maršrutą gegužės mėnesį, kurį laiką buvo labai šilta ir pasitaikė situacija, kai autobusu važiavo apie šimtą žmonių. Tai jau ekstremalu“, - pasakojo KKT direktorius.
              Kiek tas Neniškis gali meluoti? Kokios dar 38 vietos? Ar jis pats bent kartą važiavo autobusu?
              Paskutinis taisė Briedis; 2017.08.02, 22:22.

              Comment


                Standartiškai autobuse 31-32 vietos būna, priklausomai nuo komplektacijos. Ar mažiau vietų sėdimų KLAP'o turimuose autobusuose?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Maždaug tiek ir yra. 05 ir 06 turi po 33, 07 ir 08 po 32 vietas. Vienintelis padorus į sodus važinėjantis autobusas, kuriame daugiau nei 38 vietos - gar. nr. 09. Jame yra 44 vietos ir tokio tipo turėtų būti visi į sodus važiuojantys trumpieji autobusai. Po 38 vietas turi 01, 02 ir 04, bet jie, deja, į sodus važiuoti negali dėl absurdiško oranžinių švieslenčių reikalavimo. Su 12 ir 13 važiuoti dar neteko, bet nemanau, kad jie kažkokie išskirtiniai, turbūt taip pat turi 30-34 vietas.

                  Comment


                    Švieslentes pakeisti menka problema...
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      KKT paskelbė konkursą maršrutams Klaipėda - Kretinga, Klaipėda - Palanga ir Klaipėda - Palangos oro uostas: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=351174
                      Mikriukai turės būti nauji, autobusas į oro uostą - ne senesnis nei 13 metų (sutarties laikotarpiu - 18 metų).
                      Pasiūlymų teikimo terminas iš 08-14 pratęstas iki 08-21.

                      Dar kartą peržiūrėjau konkurso sąlygas, o tiksliau - atsakymus į tiekėjų paklausimus. Peršasi mintis, kad arba konkurso sąlygos surašytos vienam vežėjui, arba KKT neturi kompetencijos vykdyti konkursą.

                      Tiekėjo pateiktas klausimas: "Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 18 str. 8 punktas Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – keleivių vežimas autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimųjų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimosiose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.Konkurso sąlygose Pastabos (f) ir techninėje specifikacijoje nurodyta, kad M2/M3 klasės transporto priemonės tik naujos, turinčios, ne mažiau kaip 22vietų.
                      Prašome patikslinti vietų skaičių arba konkurso pavadinimą."
                      KKT atsakymas: "informuojame, kad konkurso sąlygų techninėje specifikacijoje nurodyti reikalavimai M2/M3 klasės transporto priemonėms atitinka LR Kelių transporto kodekse nustatytus sėdimų vietų skaičiaus reikalavimus (nuo 10 iki 17 sėdimų vietų), todėl konkurso pavadinimas ir vietų skaičius nėra tikslinami."
                      Taigi, nors maršrutiniams taksi pagal Kelių transporto kodeksą reikia turėti nuo 10 iki 17 sėdimų vietų (įskaitant ir vairuotojo), KKT sąlygose įrašė perteklinį reikalavimą turėti ne mažiau nei 22 vietas. Kodėl būtent 22, paaiškinimo nėra, nors vežti keleivius bus galima tik 16-oje sėdimų vietų.

                      Į klausimą "ar transporto priemonių apžiūros metu turi būti sumontuota būtina įranga nurodyta techninėje specifikacijoje, ar tai reikės atlikti tik konkurso laimėjimo atveju?", KKT pateikė atsakymą "taip". Suprask kaip nori, jei atsakymą suprasi neteisingai - konkurso nelaimėsi.

                      Comment


                        Tai sėdimų yra iki 17, o stovimų dar 5?
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Techninėje specifikacijoje reikalavimas toks:
                          Vietų sk. Ne mažiau negu 22 vietų be vairuotojo (ne mažiau 16 sėdimų vietų be vairuotojo)
                          Čia ir neaišku, kokiem velniam tos >22 vietos reikalingos, jeigu keleivius bus galima vežti tik sėdinčius. "Ne mažiau 16 sėdimų vietų" irgi gali klaidinti, nes realiai daugiau nei 16 sėdimų vietų pagal kodeksą ir būti negali.
                          Todėl vienintelis galimas mikroautobusų variantas toks - 16 sėdimų vietų (be vairuotojo) ir ne mažiau nei 6 stovimos vietos.

                          Comment


                            Ar yra nurodyta, kad keleiviai galės būti tik sėdintys?
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Pirkime - ne. Ko gero KKT nežino, jog maršrutiniais taksi vežti stovinčius keleivius draudžiama.

                              LIETUVOS RESPUBLIKOS KELIŲ TRANSPORTO KODEKSAS
                              Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – keleivių vežimas autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimųjų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimosiose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.

                              Comment


                                Anadolu Isuzu Citiport bandymuose maršrutu (Klaipėda) - Palanga - Šventoji.
                                Šventojoje birželio 24.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Spręs viešojo transporto problemas
                                  http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...lemas-1586607/
                                  Trečiadienį Kretingoje vietos ir Klaipėdos savivaldybių atstovai sėdo prie bendro stalo aptarti viešojo transporto sistemos problemų. Pirmi sprendimai bus priimti jau šio mėnesio pabaigoje.

                                  Šiuo metu iš Klaipėdos į Kretingą ir atgal važiuoja nauji mėlynos spalvos „Mercedes“ mikroautobusai. Jie yra integruoti į bendrąjį Klaipėdos viešąjį transportą, todėl vairuotojams mokama ne už vežamų keleivių skaičių, o už ridą. Iš Kretingos į uostamiestį važiuoja dideli autobusai bei privatūs maršrutiniai taksi.

                                  „Kretingiškiai pastebėjo, kad pradėjo važiuoti visiškai nauji mikroautobusai. Jų kaina beveik nesiskiria nuo dabar ten važiuojančių privačių mikroautobusų, kurių amžius ir grožis plačiai žinomas“, - sakė Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas.

                                  Pasak jo, taip atsirado konkurencija, kurios klausimą Klaipėdos ir Kretingos savivaldybės sieks išspręsti.

                                  Comment


                                    Pridaro nesąmonių, o paskui "reikia spręsti". Maršrutas pilnai tinkamas aptarnauti normaliais autobusais su normaliu intervalu, o ne kas 10 min važiuojančiais mikrobais, tegul ir naujais. Dabar nežino, kaip pasidalinti rinką ir pinigus. T.y., kas mokės. Kretinga, aišku, nenori mokėti, kaip tą daro Klaipėda. Blogiausiai, kad visas maršrutas gali likti vien tik mikrobinis, nes vargu ar Kretingos valdžia norės investuoti į naujesnius autobusus, bus pajėgi paleisti tik naujus mikrobus...

                                    Comment


                                      Šiuo atveju geriau pusės val. intervalas, tegul ir mikrobais aptarnaujamas, nei kas 2 ar 3 valandas kursuojantis autobusas. Žinoma, jei keleiviai kokiu nors laiku netelpa, būtina leisti autobusą.

                                      Comment


                                        Nereikia perdėti. Autobusai važiuoja dabar kas valandą maždaug. O mikrobai kas 10-15 min. Laisvai galėtų būti autobusai kas 20 min.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          O mikrobai kas 10-15 min.
                                          Nereikia perdėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X