Labai jau kontrastiškas parkas Šilutėje, nuo visokių antikvarinių laužų iki pakankamai naujos kokybiškos technikos. Turi gerus laiku į Vilnių, gaila kad leidžia tiek daug nugyventų autobusų. Nepasiekė juos dar turkiškų autobusų lobistai
Labai jau kontrastiškas parkas Šilutėje, nuo visokių antikvarinių laužų iki pakankamai naujos kokybiškos technikos. Turi gerus laiku į Vilnių, gaila kad leidžia tiek daug nugyventų autobusų. Nepasiekė juos dar turkiškų autobusų lobistai
Na taip, jei Zarasai-Klaipėda Otokarui neproblema, tai Šilutė-Vilnius tuo labiau...
Kaip rajoniniam parkui ir taip dar neblogai. Yra ir blogiau. O prioritetas kol kas priemiestyje, nes ten dauguma autobusų visiškos geldos. Nors vieną iš tų naujų mikrobų, žemagrindį miesto Sprinterį mačiau maršrute Šilutė - Skuodas per Plungę.
Pažiūrėjus jų viešuosius pirkimus, vienas turistinis autobusas turėjo būti perkamas. Gaila, kad ten rašo, kad dar pirks miesto tipo autobusus??? Suprasčiau dar iš ES fondų, kur kitokių negalima rinktis. Keistas parkas
Miesto tipo autobusai pilnai tinka priemiesčio maršrutams. Žinoma, geriau, jei su daugiau sėdimų vietų, o ne didelėmis sukaupimo aikštelėmis.
Aišku, galimas atvejis, jeigu pirks miesto tipo autobusus, gali primontuoti papildomas sėdynes kaupiklyje. Kaip, pavyzdžiui, tai padarė su vienu Irzimo Mercedes'u Vilniuje.
Ketvirtadienį, apie 14 val., Klaipėdos r., maršrutinis taksi, važiavęs iš Gargždų į Klaipėdą, ties Šlapšilės kaimu, staiga kirto priešpriešinio eismo juostą, nulėkė nuo kelio į vandens pilną griovį ir rėžėsi į medį.
Klaipėda pagaliau turi reguliarų susisiekimą su Palangos oro uostu
Trečiadienį, kovo 23 dieną, atidaromas šaudyklinis maršrutas “Klaipėdos autobusų stotis – Palangos oro uostas”. Londono (Luton) kryptimi “Wizzair” keleiviai iš Klaipėdos autobusu išvyksta 10:40. Autobusas iš Palangos oro uosto su atskridusiais iš Lutono oro uosto keleiviais į Klaipėdą grįš 13:30.
Šiuo 100-ojo numerio maršrutu važiuos dideli raudona spalva nudažyti autobusai. Švieslentėje greta numerio švies ir oro uosto ženklas. Maršruto grafikas yra susietas su atskrendančių/išskrendančių lėktuvų grafikais, taigi jie keleivius atveš į kiekvieną skrydį ir parveš atskridusius.
Įdomu, kokie tie "dideli raudona spalva nudažyti autobusai"? Gal kokie nauji bus? Labai nesinori tikėti, kad paleis senuosius KLAP'o O407, kad ir kokie patogūs jie bebūtų...
Jei Autoklasrida, tai tikriausiai bus Volvo iš 27 maršruto. Ryte prie vežėjo buvo parašyta "OU".
O kaina nebloga, dabar Autoklasridos mikriukas iki Palangos už 1.40e veža, bet ir atitinkamai greičiau nei autobusas.
Įdomu, kokie tie "dideli raudona spalva nudažyti autobusai"? Gal kokie nauji bus? Labai nesinori tikėti, kad paleis senuosius KLAP'o O407, kad ir kokie patogūs jie bebūtų...
Ne naujiena. Dar nuo pernai pavasario iš Klaipėdos AS važiavo mikrobas iki oro uosto. Realiai tai buvo maršrutas į Palangą. Analogiškai ir atgal į Klaipėdą. Vieną kartą mačiau stotyje - apipuvęs mikrobas.
Klaipėdos AS popierinis tvarkaraštis.
Dar Palangos oro uosto puslapyje skelbiamas (neaišku, ar dabar skelbiamas) maršrutas į Palangą, grafikas kabėjo ir stotelėje prie OA. Deja, nurodytu laiku nevažiavo joks mikrobas ar autobusas.
Ne naujiena. Dar nuo pernai pavasario iš Klaipėdos AS važiavo mikrobas iki oro uosto. Realiai tai buvo maršrutas į Palangą. Analogiškai ir atgal į Klaipėdą. Vieną kartą mačiau stotyje - apipuvęs mikrobas.
Dar Palangos oro uosto puslapyje skelbiamas (neaišku, ar dabar skelbiamas) maršrutas į Palangą, grafikas kabėjo ir stotelėje prie OA. Deja, nurodytu laiku nevažiavo joks mikrobas ar autobusas.
Internete niekur nemačiau tvarkaraščio autobusų į Palangos oro uostą. Net nežinojau, kad jau pernai važinėjo mikriukas.
Apskritai blogai, kad niekur internete nėra Klaipėdos AS tvarkaraščių. Šiom dienom reikėjo į Palangą nuvažiuoti, tai mikriukų tvarkaraščių neradau
Oro uosto puslapyje tvarkaraštis buvo. Na, dėl Palangos, tai juk dažnai važiuoja. Vienas iš aikštelės išvyksta, kitas pastatomas išvykimui. Kam tą tvarkaraštį žinoti? O dar ir tarpmiestiniai bei Vlasavos priemiestiniai yra. Nebent anksti ryte ar vėlai vakare aktualu.
Neringos valdžia viliasi, kad šią vasarą Nidos poilsiautojams nebeteks daug vaikščioti pėsčiomis. Tikimasi, kad pagaliau atsiras norinčių teikti šiame kurorte viešojo transporto paslaugas, nes dar labiau buvo supaprastintos sąlygos. Pavyzdžiui, vežėjai galės rinktis - lietui lyjant deginti be reikalo degalus ar ne.
<...>
Tad dabar į sutartį planuojama įtraukti punktą, kad paslaugos turi būti teikiamos poilsio sezono metu, bet nebūtinai kiekvieną dieną. Konkurso sąlygose įrašyta, kad viešojo transporto paslaugas reikėtų teikti ne trumpiau nei 50 dienų, ir patys vežėjai galės spręsti, kuriomis dienomis verta kursuoti, o kuriomis ne.
<...>
Su konkursą laimėjusiu vežėju sutartį planuojama pasirašyti trejiems metams. Paraiškų laukiama iki balandžio 18 d.
Konkurso sąlygose, be kita ko, numatyta, kad bilieto kaina negalės būti didesnė nei 2 eurai.
Comment