Nu negi negali tų mikrobų iš viso pašalinti? Tuomet galėtų būti ir naujesni autobusai (nebūtinai nauji, bet iki 10 metų tai laisvai). Dabar gi tiesiog diskredituojami autobusai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąLatvių tikrai sulauksite.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, neateis. Mikrobai dirba komerciniu pagrindu - kiek surenka iš keleivių, tiek turi. O latviai ir visi kiti taiko prisisiurbti prie valdiškų pinigų, kai gauna pinigus iš savivaldybių už ridą ir visai nesvarbu, 2 keleivius veža ar pilną autobusą.
Comment
-
Tai kad mikrobai lieka maršrutinio taksi režime. Autobusai iš viso neaišku, tik 100 maršrute. Negi Kretingą ir Palangą atidavė teisę organizuoti pervežimus KKT? Dabar iš Klaipėdos važinėja tik Klaipėdos savivaldybės organizuojami mikrobai. Visi autobusai yra arba "Vlasavos", arba Kretingos AP ir KKT jų maršrutų organizacinius reikalus tvarko atitinkama savivaldybė. Užuot organizavus normalų autobusų eismą, ir toliau bus žaidžiama su mikrobais. Kam reikia mikrobų, važiuojančių kas 10-15 min? Geriau normalus autobusas kas 20-30 min. Bet čia jau reikėtų tartis su tų miestų, į kuriuos važiuojama, savivaldybėmis ir išdirbti bendrą grafiką, kad visi būtų patetkinti. Ir tame bendrame grafike visi važiuotų kas 20-30 min. Kiekviena savivaldybė savo grafiko daliai organizuotų vežėją. Elektroninis bilietas yra nesąmonė. Vis tiek didesnė dalis keleivių yra be jo ir niekada e-bilieto neturės, ypač vasarą važinėjantys poilsiautojai. Tuo labiau, kad "Vlasava", Kretingos AP ir pravažiuojantys tarpmiestiniai irgi veža ir visi perka bilietus pas vairuotoją. E bilietas turi pagrindą tik tuomet, kai visi taktiniu dažniu važiuojantys vežėjai vežtų su juo.Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 12:17.
Comment
-
„Vaitelių“ sodininkai turi alternatyvą
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...atyva-1570852/
„Situacija pagerėjo, bet, kalbant apie 42-ąjį maršrutą, pasitaiko atvejų, kai važiuoja stovintys keleiviai. Tai sodų maršrutas, kurio autobusai važiuoja į dvi sodų bendrijas, patys didžiausi srautai juo yra penktadienį po darbo ir šeštadienį ryte. Transporto priemonė yra modernesnė, turinti mažiau sėdimų vietų. Jų yra 38, o keleivių būna nuo 40 iki 60. Jeigu geras oras, keleivių būna dar daugiau, tad daliai žmonių tenka pastovėti, o tai kelia nepasitenkinimą. Kai tik perėmėme maršrutą gegužės mėnesį, kurį laiką buvo labai šilta ir pasitaikė situacija, kai autobusu važiavo apie šimtą žmonių. Tai jau ekstremalu“, - pasakojo KKT direktorius.Paskutinis taisė Briedis; 2017.08.02, 22:22.
Comment
-
Maždaug tiek ir yra. 05 ir 06 turi po 33, 07 ir 08 po 32 vietas. Vienintelis padorus į sodus važinėjantis autobusas, kuriame daugiau nei 38 vietos - gar. nr. 09. Jame yra 44 vietos ir tokio tipo turėtų būti visi į sodus važiuojantys trumpieji autobusai. Po 38 vietas turi 01, 02 ir 04, bet jie, deja, į sodus važiuoti negali dėl absurdiško oranžinių švieslenčių reikalavimo. Su 12 ir 13 važiuoti dar neteko, bet nemanau, kad jie kažkokie išskirtiniai, turbūt taip pat turi 30-34 vietas.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKKT paskelbė konkursą maršrutams Klaipėda - Kretinga, Klaipėda - Palanga ir Klaipėda - Palangos oro uostas: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=351174
Mikriukai turės būti nauji, autobusas į oro uostą - ne senesnis nei 13 metų (sutarties laikotarpiu - 18 metų).
Dar kartą peržiūrėjau konkurso sąlygas, o tiksliau - atsakymus į tiekėjų paklausimus. Peršasi mintis, kad arba konkurso sąlygos surašytos vienam vežėjui, arba KKT neturi kompetencijos vykdyti konkursą.
Tiekėjo pateiktas klausimas: "Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 18 str. 8 punktas Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – keleivių vežimas autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimųjų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimosiose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.Konkurso sąlygose Pastabos (f) ir techninėje specifikacijoje nurodyta, kad M2/M3 klasės transporto priemonės tik naujos, turinčios, ne mažiau kaip 22vietų.
Prašome patikslinti vietų skaičių arba konkurso pavadinimą."
KKT atsakymas: "informuojame, kad konkurso sąlygų techninėje specifikacijoje nurodyti reikalavimai M2/M3 klasės transporto priemonėms atitinka LR Kelių transporto kodekse nustatytus sėdimų vietų skaičiaus reikalavimus (nuo 10 iki 17 sėdimų vietų), todėl konkurso pavadinimas ir vietų skaičius nėra tikslinami."
Taigi, nors maršrutiniams taksi pagal Kelių transporto kodeksą reikia turėti nuo 10 iki 17 sėdimų vietų (įskaitant ir vairuotojo), KKT sąlygose įrašė perteklinį reikalavimą turėti ne mažiau nei 22 vietas. Kodėl būtent 22, paaiškinimo nėra, nors vežti keleivius bus galima tik 16-oje sėdimų vietų.
Į klausimą "ar transporto priemonių apžiūros metu turi būti sumontuota būtina įranga nurodyta techninėje specifikacijoje, ar tai reikės atlikti tik konkurso laimėjimo atveju?", KKT pateikė atsakymą "taip". Suprask kaip nori, jei atsakymą suprasi neteisingai - konkurso nelaimėsi.
- 1 patinka
Comment
-
Techninėje specifikacijoje reikalavimas toks:Vietų sk. Ne mažiau negu 22 vietų be vairuotojo (ne mažiau 16 sėdimų vietų be vairuotojo)
Todėl vienintelis galimas mikroautobusų variantas toks - 16 sėdimų vietų (be vairuotojo) ir ne mažiau nei 6 stovimos vietos.
Comment
-
Pirkime - ne. Ko gero KKT nežino, jog maršrutiniais taksi vežti stovinčius keleivius draudžiama.
LIETUVOS RESPUBLIKOS KELIŲ TRANSPORTO KODEKSAS
Keleivių vežimas maršrutiniais taksi – keleivių vežimas autobusais, turinčiais nuo 10 iki 17 sėdimųjų vietų, įskaitant ir vairuotojo, ir atpažinimo ženklą – plafoną. Maršrutiniais taksi vežama tik sėdimosiose vietose pagal patvirtintus tvarkaraščius nustatytais vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais. Keleiviai paimami ir išleidžiami stotelėse arba kitose pagal pageidavimą vietose, kuriose nedraudžia sustoti Kelių eismo taisyklės.
Comment
-
Spręs viešojo transporto problemas
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...lemas-1586607/
Trečiadienį Kretingoje vietos ir Klaipėdos savivaldybių atstovai sėdo prie bendro stalo aptarti viešojo transporto sistemos problemų. Pirmi sprendimai bus priimti jau šio mėnesio pabaigoje.
Šiuo metu iš Klaipėdos į Kretingą ir atgal važiuoja nauji mėlynos spalvos „Mercedes“ mikroautobusai. Jie yra integruoti į bendrąjį Klaipėdos viešąjį transportą, todėl vairuotojams mokama ne už vežamų keleivių skaičių, o už ridą. Iš Kretingos į uostamiestį važiuoja dideli autobusai bei privatūs maršrutiniai taksi.
„Kretingiškiai pastebėjo, kad pradėjo važiuoti visiškai nauji mikroautobusai. Jų kaina beveik nesiskiria nuo dabar ten važiuojančių privačių mikroautobusų, kurių amžius ir grožis plačiai žinomas“, - sakė Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas.
Pasak jo, taip atsirado konkurencija, kurios klausimą Klaipėdos ir Kretingos savivaldybės sieks išspręsti.
Comment
-
Pridaro nesąmonių, o paskui "reikia spręsti". Maršrutas pilnai tinkamas aptarnauti normaliais autobusais su normaliu intervalu, o ne kas 10 min važiuojančiais mikrobais, tegul ir naujais. Dabar nežino, kaip pasidalinti rinką ir pinigus. T.y., kas mokės. Kretinga, aišku, nenori mokėti, kaip tą daro Klaipėda. Blogiausiai, kad visas maršrutas gali likti vien tik mikrobinis, nes vargu ar Kretingos valdžia norės investuoti į naujesnius autobusus, bus pajėgi paleisti tik naujus mikrobus...
Comment
Comment