Plungės AP neseniai pratęsė sutartį su miesto savivaldybę dėl miesto ir rajoninių maršrutų aptarnavimo, dėrėjosi dėl geresnių sąlygų, matyt jas ir gavo, nes savo techniką kiek atsinaujino.
Du Neoplan N4007NF dirbo 5-ame ir 8A maršrutuose. Atvaizdas
O anksčiau šie du gražuoliai Šveicarijoje važinėjo
Smagu, kad Plungės AP atsigauna. Iki šiol man buvo mįslė - kaip miestas turintis apie 20 tūkst. gyventojų išsiverčia su tuzinu autobusų. 2013 metų duomenimis Plungė buvo 16-tas miestas, šiek tiek didesni - Ukmergė, Tauragė, mažesni Kretinga, Šilutė. Palyginus, gretimi pagal gyventojų skaičių miestai turėjo ir turi 2-3 kartus didesnį autobusų kiekį. Įdomu, kaip Plungės AP patenkino visuomenės poreikius, jei vieno autobuso mieste santykis su gyventojais yra 1:1500
Plungės AP turi tarpmiestinį maršrutą į Tauragę, tai labai galimas daiktas kad dėl to jis ten ir stovėjo.
Šituo beveik neabejoju
Tiesiog norisi suprasti, ar tos padrikos mintys apie vairuotoją ir kitą auobusą turi savyje daugiau naudingos informacijos Ir kam jos skirtos – Plungei ar Tauragei?
IVECO 65C18 pagaminti 2008-aisiais. Visi jie – aštuonių metrų ilgio. Salone – 23 sėdimos ir 10 stovimų vietų.
“Naujai įsigyti autobusai veš keleivius priemiesčio maršrutais. Visi jie – patogūs ir vyresnio amžiaus žmonėms, ir neįgaliesiems. Mūsų siekis – atnaujinti transporto priemonių parką, teikti geresnes paslaugas keleiviams”, – sako Mažeikių autobusų parko direktorius Arvydas Šemeta.
Plungės AP atsinaujina. Nepaisant to, kad jie aptarnauja tik miesto maršrutus ir mažesnę dalį priemiesčio, taip pat vieną tarpmiestinį maršrutą Plungė - Tauragė.
Isuzu NovoCiti S801. Net du nauji miesto-priemiesčio midibusai.
Pernai rudenį miesto maršrutams nupirkti du Neoplan N4007NF.
Irgi pernai nupirktas MB O405N2.
Berckhofas parke jau seniai.
Nauji (pernai nupirkti, todėl ir nauji MAN A21 NL263. Naudojami miestui ir Vičiūnų grupės darbuotojų pervežimui. Baltas autobusas - ne Plungės AP.
2014 m. buvo nugriautas avarinis stogas virš perono. Deja, viskas padaryta "pigiai". Nei suoliuko, nei bent miesto tipo paviljono nepastatė perone. Net nenudaužė betoninių bordiūrų, kuriuos reikia perlipti, norint patekti nuo perono šaligatvio į aikštelę, prie kurios sustoja autobusai. Nors pačias aikšteles sutvarkė.
Stoties aikštė nuo geležinkelio stoties pusės.
Privatininkų autobusai. "Mivados" Neoplanas mieste.
Mažeikiuose rekonstruotas autobusų stoties peronas ir pastatyta stogas. Pats stoties pastatas buvo rekonstruotas dar anksčiau.
Keletas Mažeikių AP autobusų stotyje ir prie jos.
Pernai nupirkti midibusai ant Iveco važiuoklės. Platus, sėdynės 2+2.
Miesto maršrute Nr. 5.
Privatininko (UAB "Vairima") autobusas, maršrutas Mažeikiai - Viekšniai. Jis į autobusų stotį nevažiuoja, veža keleivius iš miesto stotelės prie autobusų stoties. Taip pat keli reisai pratęsti iki Kapėnų (per Viekšnius).
Kaip minėjau ankstesnio pranešimo gale, maršrutą Mažeikiai - Viekšniai aptarnauja ne autobusų parkas, o "Vairima". Maršrutui į Viekšnius reikia dviejų autobusų. Autobusai nakvoja Viekšniuose.
Antruoju reisu ryte į Mažeikius vyko ši Bova. Už jos stovintis autobusas važiavo pirmu reisu į Mažeikius ir jau iš jų grįžo.
Gaila, turėjau tik telefoną.
Kaip ir minėjau, autobusas veža iš miesto autobusų stotelės prie Mažeikių autobusų stoties. Ten kabo toks grafikas. Maršrutai į Kapėnus tai tie patys reisai, kurių laikai grafike sutampa, į Viekšnius, iš kurių autobusai toliau važiuoja į Kapėnus.
Taip pat Mažeikių miesto autobusų ir maršrutinių taksi grafikas autobusų stoties stotelėje.
Berods nuo 2018 pradžios Mažeikiuose nebeliko maršrutinių taksi. Lentelės stotelėse nuimtos. Taip pat nebeliko to privatininkų maršruto į Viekšnius. Mažeikių AP puslapyje pateikiamas tas pats išvykimo iš Mažeikių grafikas. Vadinasi, maršrutą perėmė Mažeikių AP, nes anksčiau AP puslapyje privatininko grafikas nebuvo skelbiamas.
Mažeikių AP aptarnauja naftos perdirbimo gamyklą, veždama jos darbuotojus autobusais į darbą ir atgal. Rytinis darbuotojų vežimas iš miesto prasideda šiek tiek prieš 7 ryto. Autobusai važiuoja 3 "bangomis". Pirmoji banga į MN atvyksta apie 7.20. Maždaug apie 7.15 autobusai būna ties posūkiu iš kelio Mažeikiai - Skuodas į kelią gamyklos link. Ten ir fotografavau, jau pasukusius į gamyklos link.
2019 m. birželio pradžia, dar ne atostogų metas.
Pirmoji banga. 7.15, visi 4 autobusai pravažiavo maždaug per pusantros minutės.
Antroji banga kiek labiau praskydusi, važiavo 7.32-7.35.
Ollex autobusas vežė kažkokios tai kitos įmonės, veikiančios šalia naftos perdirbimo gamyklos, darbuotojus. Taip pat per tą laiką, kai laukiau, važiavo keletas mikroautobusų, vežusių kitose įmonėse dirbančius žmones. Lengvųjų automobilių srautas nebuvo didelis. Autobusai irgi ne visi pilni, kai kurie buvo gan menkai užpildyti.
Šitie Mažeikių AP autobusai jau tikriausiai atitarnavo, nes vežiojo darbuotojus kelis metu. AP užsipirko naudotų SOR'ų ir tikriausiai dabar jais vežiojami MN darbuotojai.
Tie visi autobusai į naftos gamyklą ne pilni, o tik gal pusėtinai užpildyti. Taip kad gali užtekti ir SOR'ų. Gal ir Volvo kai kuriais reisais dar gali važiuoti.
Gal kas žino pagal kokius kriterijus Mažeikių AP garažinėje numeracijoje yra numeruojami jų autobusai? Kaip suprantu skaičius 2-reiškia tarpmiesčio kolona. 3-mikroautobusai. Ką reikštų kiti skaičiai (4,5,6) ir kam buvo/yra skirti numeriai prasidedantys skaičiumi 1 (pvz.: 1××)?
Comment