Vokietijoje, Lenkijoje, Estijoje, Rusijoje, Švedijoje, tokios salono komponuotės visur yra, ir niekas nekrenta. O tai kad pas mus yra keleivių - kereplų, tai jau žinomas dalykas, kurie laikosi už viską, tik ne už turėklą. Na o jeigu girti žmonės, tai ar gi čia autobusų komponuotės kaltė? Ne.
Nebūtinai girtas išsities, net va ir aš skubėčiau, ant ledo slysčiau ir pargriūčiau. Be to tas laiptelis riboja visokių pensininkų judrumą, o grindų paaukštinimas reiškia, kad kartais ir galva tenka į MB lubas remtis; o kai yra daug keleivių, nėra normaliai už ko laikytis stovintiems gale. Išmėgink, pajausi kaifą tiesa dėl vieno patinka MB: vidurinės durys nemačiau nė karto kad streikuotų; na ir vidurinė-priekinė salono dalis atrodo funkcionali ir gal net daugiau erdvės nei Volvo
O va kažkodėl Volvo to laiptelio nereikia galbūt ir naujesni MB to jau nebeturi.. O Volvo įvertinčiau kaip labai patogaus ir talpaus salono autobusą, tikiuosi, MAN bus dar geresnis kada bus kuriame nors maršrute?
Tik įdomu, kokiais maršrutais važinės šitie nauji Man'ai Ir įdomu, kiek jų dar apskritai Lietuvoje pasirodys per šiuos metus...
Važinės praktiškai visais maršrutais, kur gali važiuoti trumpi. Pagal neoficialius šaltinius, jie bus paskirstyti po lygiai visoms brigadoms, kad neliktų nuskriausti praktiškai tik miesto pakraščiuose dirbantys vairuotojai bei ten važiuojantys keleiviai. Apie konkretų paskirstymą dar per anksti kalbėti.
Naujuose autobusuose gale nebus kur stovėti, nes iš karto atsidarius galinėm durims bus net tris laipteliai, kad būtų galima atsisėsti esančiuose sėdynėse. Labai nepatogus galas, nes kitaip keleiviai stovės prie pat durų net nelipdami ant laiptelių.
Na, tikrai mums margumyno nereikia... Labai gera ta spalva.
Margumynas bus ir toliau. Nes standartinė parko spalva yra ne pilka, o geltonai- mėlyna, ja pastaruoju metu perdažoma nemažai senesnių autobusų. Todėl mieste išliks mažiausiai tris spalvos (su troleibusais).
Paskutinę žiemos dieną į Vilnių iš Lenkijos miesto Poznanės atvyko pirmieji šeši iš aštuoniolikos naujų suspaustas gamtines dujas naudojančių MAN „Lion‘s City CNG“. Iki šiol vilniečiai eksploatavo tik pavažinėtus dujinius autobusus.
Naujuose autobusuose gale nebus kur stovėti, nes iš karto atsidarius galinėm durims bus net tris laipteliai, kad būtų galima atsisėsti esančiuose sėdynėse. Labai nepatogus galas, nes kitaip keleiviai stovės prie pat durų net nelipdami ant laiptelių.
Yra dviejų versijų variklio išdėstymas: vertikalusis (kaip Volvo 7700) ir horizontalusis. Įmonė pasirinko būtent horizontalų išdėstymą, kadangi toks išdėstymas žymiai palengvina prieinamumas prie variklio t.y žymiai lengviau aptarnauti. Ir daugiau vietų keleiviams atsirado, vietoj 29 sėdimos vietų kaip Volvo'se, dabar 32. Pats buvau ir mačiau, gale visai patogu, bent man.
Maždaug po 2 arba 3 savaičių. Kai bus padaryti visi būtini pasiruošimo darbai, apmokytas tech. personalas.
Taip daug maž taip ir bus, visi poskyriai gaus mašinos ir visos brigados.
Yra dviejų versijų variklio išdėstymas: vertikalusis (kaip Volvo 7700) ir horizontalusis. Įmonė pasirinko būtent horizontalų išdėstymą, kadangi toks išdėstymas žymiai palengvina prieinamumas prie variklio t.y žymiai lengviau aptarnauti. Ir daugiau vietų keleiviams atsirado, vietoj 29 sėdimos vietų kaip Volvo'se, dabar 32. Pats buvau ir mačiau, gale visai patogu, bent man.
Na šiuo metu važinėjančiuose Mercedes Benz Citaro gale tai yra ties galinėmis durimis labai nepatogu stovėti ir sedėti, tuose sėdynese, kuriuos yra vienoje eileje net tris sėdynes. Tokie autobusai turėtų dirbti, ten kur nėra daug keleivių su visokiais pundais ir t. t.
Na šiuo metu važinėjančiuose Mercedes Benz Citaro gale tai yra ties galinėmis durimis labai nepatogu stovėti ir sedėti, tuose sėdynese, kuriuos yra vienoje eileje net tris sėdynes. Tokie autobusai turėtų dirbti, ten kur nėra daug keleivių su visokiais pundais ir t. t.
Atsiprašau labai, bet Mercedes-Benz "Citaro "ir MAN "Lion's city" vidaus komponuotės skiriasi kaip diena nuo nakties. Be to, Vilniuje bandė dų MAN "Lion's city" autobusus, 10,26,55 maršrutuose, tai jau tam tikros išvados buvo padarytos.
Šeštadienį, kovo 2-ąją, į Vilnių iš Poznanėje įsikūrusios „MAN Bus and Coach“ gamyklos atvyko dar keturi nauji MAN „Lion‘s City CNG“ autobusai. Likusieji dešimt sostinėje bus dar šią savaitę.
Kaip matyti iš nuotraukų, salono komponuotė niekam tikusi tarp priekinių ir vidurinių durų. Turėklai ties vežimėlio tvirtinimo vieta trukdo praeiti, kaip ir Volvo autobusuose. Toks salonas tinkamas tik keleivių srautams, kuomet stovinčių keleivių beveik nebūna. Ir visiškai netinkamas priekinių durų tvarkai.
Kas ten per mygtukas mėlynas, matomas dviejose nuotraukose?
Beje, tos sėdynės atrodo tikrai prabangiai.. Kaip kokiame keleiviniame ilgųjų reisų autobuse. T.y. su "atlošais" rankoms.
Ant mygtuko nubraižytas žmogus su lazdele, paspaudžius pačiame mygtuke užsidega raudonos spalvos skritulio formos šviesa, taip pat vairuotojau pulte atrodo užsidega tam tikras regimasis signalas. Kam jis skirtas, na gal manau tiesiog informuoti vairuotoją, kad autobusų viduj yra senas žmogus. Bet nežinau, šioje nuotraukoje aš ir spaudžiau tą mygtuką, bet buvo tik tai, ką aš pasakiau.
Ant mygtuko nubraižytas žmogus su lazdele, paspaudžius pačiame mygtuke užsidega raudonos spalvos skritulio formos šviesa, taip pat vairuotojau pulte atrodo užsidega tam tikras regimasis signalas. Kam jis skirtas, na gal manau tiesiog informuoti vairuotoją, kad autobusų viduj yra senas žmogus. Bet nežinau, šioje nuotraukoje aš ir spaudžiau tą mygtuką, bet buvo tik tai, ką aš pasakiau.
Ar naujuosiuose autobusuose yra "palenkimo į dešinę" funkciją? T.y. vairuotojas "palenkia" autobuso dešiniąją pusę žemyn, taip sulygindamas autobuso grindų ir šaligatvio lygį, taip palengvindamas neįgaliesiems ar senyvo amžiaus žmonėms galimybę išlipti ar įlipti į autobusą. Kam teko būti Vakaruose, tokia funkcija turėtų būti žinoma. Jei ir nauji mūsų autobusai tokią galimybę turi, tuomet mėlyno mygtuko paskirtis yra maždaug aiški- keleiviui paspaudus šį mygtuką, vairuotojas gauna signalą, kad artimiausioje stotelėje nori išlipti neįgalusis žmogus, ir stotelėje nuleidžia dešinyjį autobuso šoną.
Ar naujuosiuose autobusuose yra "palenkimo į dešinę" funkciją? T.y. vairuotojas "palenkia" autobuso dešiniąją pusę žemyn, taip sulygindamas autobuso grindų ir šaligatvio lygį, taip palengvindamas neįgaliesiems ar senyvo amžiaus žmonėms galimybę išlipti ar įlipti į autobusą. Kam teko būti Vakaruose, tokia funkcija turėtų būti žinoma. Jei ir nauji mūsų autobusai tokią galimybę turi, tuomet mėlyno mygtuko paskirtis yra maždaug aiški- keleiviui paspaudus šį mygtuką, vairuotojas gauna signalą, kad artimiausioje stotelėje nori išlipti neįgalusis žmogus, ir stotelėje nuleidžia dešinyjį autobuso šoną.
Jūs kalbate apie vadinamąjį kneeling sistemą. Taip, yra mygtukas, tiksliai jis randasi virš antrųjų durų atidarymo/uždarymo mygtuko. Tokia funkcija turi visi gaminami autobusai jau, taip pat Volvo 7700 bei Mercedes-Benz Citaro autobusai. Bet jo, argumentuotai viska pasakėte, tai tikriausiai taip ir yra.
Comment