Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lentvariečiai kiek žinau dažniausia naudoja geležinkelio mėnesinius bilietus, tai kainuoja pakankamai nebrangiai. Grafikų ne tikrinau, bet prisimenu, kad piko metu būdavo jog traukiniai važiavo, kas 15 min. tiesiog dienos metu būna langų iki 1 ar pusantros val.

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Maršrutus reikėtų organizuoti taip, kad trasos kuo mažiau dubliuotų. Taip yra tiesiog efektyviausia.
      Pažiūrėkim tada kitu kampu: m99 jau ir taip dubliuoja a28. Kursavimo dažnis geresnis a28. Tai tada jau labiau apsimokėtų redaguoti m38, o m99 išvis naikinti. M38 galima pratęsti iki Grigiškių (m99 trasa). Kitoje trasos pusėje m38 kursuotų iki Savanorių prospekto stotelės kaip ir dabar. Tokiu budu vienas m38 aptarnautų ir Lentvarį, ir Grigiškes.

      Comment


        Parašė lietus Rodyti pranešimą
        Jeigu kam iš Lentvario reikia į stotį
        Ne visiems reikia iš taško A į tašką B. Žmonės gyvena ar turi reikalų ir pakeliui.

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Pažiūrėkim tada kitu kampu: m99 jau ir taip dubliuoja a28. Kursavimo dažnis geresnis a28. Tai tada jau labiau apsimokėtų redaguoti m38, o m99 išvis naikinti. M38 galima pratęsti iki Grigiškių (m99 trasa). Kitoje trasos pusėje m38 kursuotų iki Savanorių prospekto stotelės kaip ir dabar. Tokiu budu vienas m38 aptarnautų ir Lentvarį, ir Grigiškes.
          Taip, tai būtų tikrai racionaliau.
          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
          Ne visiems reikia iš taško A į tašką B. Žmonės gyvena ar turi reikalų ir pakeliui.
          Taip, dėl tokių žmonių reikia palikti kokį nors ir autotransportą.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Lentvariečiai kiek žinau dažniausia naudoja geležinkelio mėnesinius bilietus,
            Na žiūrint kur žmonėms reikia, kai kam stotis labai nepakeliui.

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Beje, kiek šiuo metu nuo Lentvario šiuo maršrutu kainuoja pasiekti Vilniaus stotį?
              Mikroautobusu nuo Kilimų fabriko/Lentvario geležinkelio pervažos 3lt, TOKS'o reisu Trakai - Lentvaris - Grigiškės - Vilnius 2.80lt.

              Kai kas važiuoja su autobusu Trakai - Lentvaris - Grigiškės. Kaina berods 1.10lt (be lengvatos). Galinė stotelė 287 maršrutui čia. Ir paeina iki Grigiškių žiedo arba Grigiškių stotelės
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Pažiūrėkim tada kitu kampu: m99 jau ir taip dubliuoja a28. Kursavimo dažnis geresnis a28. Tai tada jau labiau apsimokėtų redaguoti m38, o m99 išvis naikinti. M38 galima pratęsti iki Grigiškių (m99 trasa). Kitoje trasos pusėje m38 kursuotų iki Savanorių prospekto stotelės kaip ir dabar. Tokiu budu vienas m38 aptarnautų ir Lentvarį, ir Grigiškes.
                Tuo labiau, kad Grigiškių gyventojams būtų greitesnė alternatyva - a29, kurį žadama pratęsti iki Stoties.

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Taip, tai būtų tikrai racionaliau.
                  Taip, dėl tokių žmonių reikia palikti kokį nors ir autotransportą.
                  O kas iš lentvariečių dirba tarp Valkininkų st. ir Vilkpėdės, tai reikėtu dviejų persėdimuų, ar daryti lanką per Gerąją Viltį. Tikrai taip nieks nevažinės.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    O kas iš lentvariečių dirba tarp Valkininkų st. ir Vilkpėdės, tai reikėtu dviejų persėdimuų, ar daryti lanką per Gerąją Viltį. Tikrai taip nieks nevažinės.
                    Na šioje situacijoje pagal laiką nedaug ką prarastų - m38 kursuoja dabar dažnai (po pertvarkos, manyčiau, kursuotų panašiai). Būtų galima nuvažiuoti iki Eigulių stotelės ir persėsti į t18. Manau būtų greičiau, nei laukti m99, jei jis kursuotų panašiu intervalu kaip dabar.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Tuo labiau, kad Grigiškių gyventojams būtų greitesnė alternatyva - a29, kurį žadama pratęsti iki Stoties.
                      Kvailokas pažadas. Labai abejoju ar jį įgyvendins. O jei įgyvendintų, tai rodytų, kad sistemą kuria neprofesionaliai nusiteikę, nes ją bekuriant jau ją šiukšlintų. Turi būti nustatytos labai aiškios pagrindinės ir šalutinės trasos, išimčių nelabai reikėtų daryti. Kam vėl dubliuoti, vėl snargliuoti ir daryti bereikalingą minusą? Geriau tuos kilometrus panaudoti ten, kur tikrai yra keleivių, o jų neišveža.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Kvailokas pažadas. Labai abejoju ar jį įgyvendins. O jei įgyvendintų, tai rodytų, kad sistemą kuria neprofesionaliai nusiteikę, nes ją bekuriant jau ją šiukšlintų. Turi būti nustatytos labai aiškios pagrindinės ir šalutinės trasos, išimčių nelabai reikėtų daryti. Kam vėl dubliuoti, vėl snargliuoti ir daryti bereikalingą minusą? Geriau tuos kilometrus panaudoti ten, kur tikrai yra keleivių, o jų neišveža.
                        a29 kursuotų Švitrigailos gatve, o kol kas atkarpą Stotis - Švitrigailos g. - Savanorių pr. aptarnauja a23, kurio kursavimo dažnis ne iš geriausių.

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          TOKS'o reisu Trakai - Lentvaris - Grigiškės - Vilnius 2.80lt.
                          Šie autobusai netinka dirbantiemas ir studentams.


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Kai kas važiuoja su autobusu Trakai - Lentvaris - Grigiškės.
                          Kai kas...

                          Comment


                            Esmė tame, kad reikia gerinti priemiestinį susisiekimą autobusais, o ne Vilniaus miesto VT plėsti į rajoną ir už tą pačią kainą... Arba turi būti įvestas zoninis tarifas.

                            Comment


                              Jeigu atvirai tai jokių pagrindinių ir šalutinių maršrutų griežtai ir nesuformuos arba jeigu suformuos tai greitai vėl pakeis dubluojančiais, nes savivaldybei reikia pensininkų balsų per rinkimus, o bobutei labai patogu jeigu autobusas nuveža nuo A iki B, o apie persėdimus ji nesiorentuoja. Neseniai per radiją girdėjau, kaip paskambino viena pensininkė ir pradėjo aiškinti kaip blogai jog panaikins popierinius bilietus, nes iš vairuotojo pirkti labai brangu, o mėnesinio jai nereikia nes važiuoja tik 2 kartus per savaitę, nes tai, kad yra elektroninis bilietas kurį gali pasipildyti ir važinėti kaip su popieriniais ji nežino ar tiesiog yra per sudėtinga suprasti.

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Gal tyčiojiesi? Nuo Lentvario pasiekti stotį dviem persėdimais yra daug??? Tai visiškai normalu ir pateisinama. Yra žmonių, kurie Vilniaus mieste kelionę atlieka 2 persėdimais. Kuo tie persėdimai gąsdina žmones, neįsivaizduoju.Tuomet tiesiog priešingai supratau, dėl ko pabrėžtinai sakei
                                Kito autobuso ar troleibuso persėdant Vilniuje greičiausiai sulauksi tik po 30 min., o tiek nieks nenori jo laukti. O jeigu autobusų ir troleibusų reikėtų laukti persėdant tik 3 min. tada gal niekas jų nebijotų, bet niekas nenori laukti ilgiau nei 3 min. Nes visi nori sutaupyti laiką.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Arba turi būti įvestas zoninis tarifas.
                                  Palyginimui Varšuva - gyventojų 3 kart daugiai, teritorija ne daug didesnė.
                                  1 zona - miesto.
                                  2 zona - priemiesčio.
                                  http://www.ztm.waw.pl/pokazmapy.php?i=1&l=1

                                  Bet trumpalaikų (iki 1 val.) ir mėnesinių nevardinių bilietų kaina vienoda.
                                  20 min. - 3,40 zł
                                  40 min. - 4,60 zł
                                  60 min. - 6,40 zł
                                  30 d. - 230,00 zł
                                  90 d. - 600,00 zł

                                  Ilgalaikių (iki 2val.) ir mėnesinių vardinių smarkiai skiriasi.
                                  1 zonos - 4,40 zł
                                  1 ir 2 zonos - 7,00 zł
                                  30 d.
                                  1 zonos - 100,00 zł
                                  1 ir 2 zonos - 196,00 zł
                                  90 d.
                                  1 zonos - 250,00 zł
                                  1 ir 2 zonos - 474,00 zł

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    a29 kursuotų Švitrigailos gatve, o kol kas atkarpą Stotis - Švitrigailos g. - Savanorių pr. aptarnauja a23, kurio kursavimo dažnis ne iš geriausių.
                                    Nuo Švitrigailos iki stoties galima važiuoti ir perlipant arba paeiti stotelę iki sankryžos ir važiuoti.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                      Kito autobuso ar troleibuso persėdant Vilniuje greičiausiai sulauksi tik po 30 min., o tiek nieks nenori jo laukti. O jeigu autobusų ir troleibusų reikėtų laukti persėdant tik 3 min. tada gal niekas jų nebijotų, bet niekas nenori laukti ilgiau nei 3 min. Nes visi nori sutaupyti laiką.
                                      Pateik pavyzdį, kad tiek reikės laukti, kalbant apie šį pavyzdį (Lentvaris - stotis), tada galėsime toliau tęsti diskusiją.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Nuo Švitrigailos iki stoties galima važiuoti ir perlipant arba paeiti stotelę iki sankryžos ir važiuoti.
                                        Čia prioritetas ne Stoties susisiekimas su Švitrigailos gatve, o Grigiškių susisiekimas su Švitrigailos gatve. Dabar a29 važiuojantys keleiviai turi išlipti Savanorių pr. ir laukti a23, kad papulti į Švitrigailos g. Kaip jau minėjau, intervalas jo ne iš geriausių, todėl reikėtų vėl daryti du persėdimus: a29 iki Savanorių pr. + x (troleibusu Žemaitės g. arba Basanavičiaus gatve) + x (persėdimas į VT M. K. Čiurlionio stotelėje arba Spartos stotelėje).

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          Čia prioritetas ne Stoties susisiekimas su Švitrigailos gatve, o Grigiškių susisiekimas su Švitrigailos gatve. Dabar a29 važiuojantys keleiviai turi išlipti Savanorių pr. ir laukti a23, kad papulti į Švitrigailos g. Kaip jau minėjau, intervalas jo ne iš geriausių, todėl reikėtų vėl daryti du persėdimus: a29 iki Savanorių pr. + x (troleibusu Žemaitės g. arba Basanavičiaus gatve) + x (persėdimas į VT M. K. Čiurlionio stotelėje arba Spartos stotelėje).
                                          O pėsčiomis stotelę paeiti nuo Algirdo st. arba Spartos st. nėra galimybių?
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X