Lentvariečiai kiek žinau dažniausia naudoja geležinkelio mėnesinius bilietus, tai kainuoja pakankamai nebrangiai. Grafikų ne tikrinau, bet prisimenu, kad piko metu būdavo jog traukiniai važiavo, kas 15 min. tiesiog dienos metu būna langų iki 1 ar pusantros val.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMaršrutus reikėtų organizuoti taip, kad trasos kuo mažiau dubliuotų. Taip yra tiesiog efektyviausia.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąJeigu kam iš Lentvario reikia į stotį
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPažiūrėkim tada kitu kampu: m99 jau ir taip dubliuoja a28. Kursavimo dažnis geresnis a28. Tai tada jau labiau apsimokėtų redaguoti m38, o m99 išvis naikinti. M38 galima pratęsti iki Grigiškių (m99 trasa). Kitoje trasos pusėje m38 kursuotų iki Savanorių prospekto stotelės kaip ir dabar. Tokiu budu vienas m38 aptarnautų ir Lentvarį, ir Grigiškes.
Parašė Zorro Rodyti pranešimąNe visiems reikia iš taško A į tašką B. Žmonės gyvena ar turi reikalų ir pakeliui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąLentvariečiai kiek žinau dažniausia naudoja geležinkelio mėnesinius bilietus,
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąBeje, kiek šiuo metu nuo Lentvario šiuo maršrutu kainuoja pasiekti Vilniaus stotį?
Kai kas važiuoja su autobusu Trakai - Lentvaris - Grigiškės. Kaina berods 1.10lt (be lengvatos). Galinė stotelė 287 maršrutui čia. Ir paeina iki Grigiškių žiedo arba Grigiškių stotelės
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPažiūrėkim tada kitu kampu: m99 jau ir taip dubliuoja a28. Kursavimo dažnis geresnis a28. Tai tada jau labiau apsimokėtų redaguoti m38, o m99 išvis naikinti. M38 galima pratęsti iki Grigiškių (m99 trasa). Kitoje trasos pusėje m38 kursuotų iki Savanorių prospekto stotelės kaip ir dabar. Tokiu budu vienas m38 aptarnautų ir Lentvarį, ir Grigiškes.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTaip, tai būtų tikrai racionaliau.
Taip, dėl tokių žmonių reikia palikti kokį nors ir autotransportą.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąO kas iš lentvariečių dirba tarp Valkininkų st. ir Vilkpėdės, tai reikėtu dviejų persėdimuų, ar daryti lanką per Gerąją Viltį. Tikrai taip nieks nevažinės.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTuo labiau, kad Grigiškių gyventojams būtų greitesnė alternatyva - a29, kurį žadama pratęsti iki Stoties.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKvailokas pažadas. Labai abejoju ar jį įgyvendins. O jei įgyvendintų, tai rodytų, kad sistemą kuria neprofesionaliai nusiteikę, nes ją bekuriant jau ją šiukšlintų. Turi būti nustatytos labai aiškios pagrindinės ir šalutinės trasos, išimčių nelabai reikėtų daryti. Kam vėl dubliuoti, vėl snargliuoti ir daryti bereikalingą minusą? Geriau tuos kilometrus panaudoti ten, kur tikrai yra keleivių, o jų neišveža.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTOKS'o reisu Trakai - Lentvaris - Grigiškės - Vilnius 2.80lt.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKai kas važiuoja su autobusu Trakai - Lentvaris - Grigiškės.
Comment
-
Jeigu atvirai tai jokių pagrindinių ir šalutinių maršrutų griežtai ir nesuformuos arba jeigu suformuos tai greitai vėl pakeis dubluojančiais, nes savivaldybei reikia pensininkų balsų per rinkimus, o bobutei labai patogu jeigu autobusas nuveža nuo A iki B, o apie persėdimus ji nesiorentuoja. Neseniai per radiją girdėjau, kaip paskambino viena pensininkė ir pradėjo aiškinti kaip blogai jog panaikins popierinius bilietus, nes iš vairuotojo pirkti labai brangu, o mėnesinio jai nereikia nes važiuoja tik 2 kartus per savaitę, nes tai, kad yra elektroninis bilietas kurį gali pasipildyti ir važinėti kaip su popieriniais ji nežino ar tiesiog yra per sudėtinga suprasti.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąGal tyčiojiesi? Nuo Lentvario pasiekti stotį dviem persėdimais yra daug??? Tai visiškai normalu ir pateisinama. Yra žmonių, kurie Vilniaus mieste kelionę atlieka 2 persėdimais. Kuo tie persėdimai gąsdina žmones, neįsivaizduoju.Tuomet tiesiog priešingai supratau, dėl ko pabrėžtinai sakeiGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąArba turi būti įvestas zoninis tarifas.
1 zona - miesto.
2 zona - priemiesčio.
http://www.ztm.waw.pl/pokazmapy.php?i=1&l=1
Bet trumpalaikų (iki 1 val.) ir mėnesinių nevardinių bilietų kaina vienoda.
20 min. - 3,40 zł
40 min. - 4,60 zł
60 min. - 6,40 zł
30 d. - 230,00 zł
90 d. - 600,00 zł
Ilgalaikių (iki 2val.) ir mėnesinių vardinių smarkiai skiriasi.
1 zonos - 4,40 zł
1 ir 2 zonos - 7,00 zł
30 d.
1 zonos - 100,00 zł
1 ir 2 zonos - 196,00 zł
90 d.
1 zonos - 250,00 zł
1 ir 2 zonos - 474,00 zł
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąa29 kursuotų Švitrigailos gatve, o kol kas atkarpą Stotis - Švitrigailos g. - Savanorių pr. aptarnauja a23, kurio kursavimo dažnis ne iš geriausių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąKito autobuso ar troleibuso persėdant Vilniuje greičiausiai sulauksi tik po 30 min., o tiek nieks nenori jo laukti. O jeigu autobusų ir troleibusų reikėtų laukti persėdant tik 3 min. tada gal niekas jų nebijotų, bet niekas nenori laukti ilgiau nei 3 min. Nes visi nori sutaupyti laiką.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNuo Švitrigailos iki stoties galima važiuoti ir perlipant arba paeiti stotelę iki sankryžos ir važiuoti.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąČia prioritetas ne Stoties susisiekimas su Švitrigailos gatve, o Grigiškių susisiekimas su Švitrigailos gatve. Dabar a29 važiuojantys keleiviai turi išlipti Savanorių pr. ir laukti a23, kad papulti į Švitrigailos g. Kaip jau minėjau, intervalas jo ne iš geriausių, todėl reikėtų vėl daryti du persėdimus: a29 iki Savanorių pr. + x (troleibusu Žemaitės g. arba Basanavičiaus gatve) + x (persėdimas į VT M. K. Čiurlionio stotelėje arba Spartos stotelėje).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment