Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Tikslingiau būtų ji trumpinti iki stotelės "Savanorių prospektas" pro Vilkpėdę. Ten kursuotų ir GRA, ir papildomi autobusų bei troleibusų maršrutai.
    Kad Vilkpėdiečiai vargu ar važiuos į Grigiškes/Lentvarį. Kaip minėjo, geriau iki Žemųjų Panerių.

    Tačiau, jei paleisim iki ŽP 99 mikrobo maršrutą, jis nuo Grigiškių pilnai dubliuos A28 (tik kad neužsuks į Maximą bazę)
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Kad Vilkpėdiečiai vargu ar važiuos į Grigiškes/Lentvarį. Kaip minėjo, geriau iki Žemųjų Panerių.
      Mąstyk plačiau: trasa Vilkpėdėje ne dėl Vilkpėdės gyventojų, o dėl to, kad Vilkpėdės ligoninė + papildomas persėdimas į a73, kuris vežtų Švitrigailos, Ukmergės ir Ozo gatvėmis.

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Mąstyk plačiau: trasa Vilkpėdėje ne dėl Vilkpėdės gyventojų, o dėl to, kad Vilkpėdės ligoninė + papildomas persėdimas į a73, kuris vežtų Švitrigailos, Ukmergės ir Ozo gatvėmis.
        Tai gal derėtų jį nukreipti ne iki Savanorių prospekto stotelės, o iki Vilkpėdės ligoninės (kur apsisuka A6 ir A73)?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Nelabai suprantu, ką reiškia "pro Vilkpėdę"? Gal galima sužinoti konkretesnę trasą (t.y. gatves)?
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nelabai suprantu, ką reiškia "pro Vilkpėdę"? Gal galima sužinoti konkretesnę trasą (t.y. gatves)?
            Nuo Žemųjų Panerių:

            Savanorių pr., Vilkpėdės g., Naugarduko g., Gerosios Vilties g., Savanorių pr., st. Savanorių pr. Atgal analogiška trasa
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Nuo Žemųjų Panerių:

              Savanorių pr., Vilkpėdės g., Naugarduko g., Gerosios Vilties g., Savanorių pr., st. Savanorių pr. Atgal analogiška trasa
              O kam reikia tokio vinguriavimo? Bereikalingas kilometražas. Nuo Vilkpėdės ligoninės veža 6 aut.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                a6 dabar veža, po pertvarkos tą miesto dalį, galimai, aptarnaus vienas a73. Jeigu m99 trumpinti tik iki ŽP, tada gyventojai turės tik a24, t4, t6, t12, t18 (galimos kelionės kryptys: Fabijoniškės, Antakalnis, Žirmūnai, Pašilaičiai). Pratęsus iki Savanorių pr. atsirastų galimybė nuvažiuoti į Stotį, Santariškes, Lazdynus. Jeigu padaryti užsukimą link Vilkpėdės - dar paimamos Ozo, Rygos, Buivydiškių gatvės (kurios yra ganėtinai populiarios), Justiniškės.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  a6 dabar veža, po pertvarkos tą miesto dalį, galimai, aptarnaus vienas a73. Jeigu m99 trumpinti tik iki ŽP, tada gyventojai turės tik a24, t4, t6, t12, t18 (galimos kelionės kryptys: Fabijoniškės, Antakalnis, Žirmūnai, Pašilaičiai). Pratęsus iki Savanorių pr. atsirastų galimybė nuvažiuoti į Stotį, Santariškes, Lazdynus. Jeigu padaryti užsukimą link Vilkpėdės - dar paimamos Ozo, Rygos, Buivydiškių gatvės (kurios yra ganėtinai populiarios), Justiniškės.
                  Mastau mąstai pagal senąjį modelį. Dabar pereinama prie optimizavimo, kai maršrutai nuo miesto pakraščių ir šalutinių taksų turi privežti prie pagrindinių trasų. Todėl toks argumentas kaip "galimos kelionės kryptys" turi būti pamirštas ir keičiamas į "galimas privažiavimas prie tokių pagrindinių trasų".

                  Pagrindinių trasų maršrutų numeriai galėtų būti numeruojami vienu iš šių būdų: raidėmis, šimtaisiais skaičiais, kurių pirmasis skaitmuo prasideda bet kokiu skaitmeniu nuo 1 iki 9. O šalutinių atitinkamai numeracija galėtų būti prie raidės pridedant numerį iš dviejų skaitmenų arba prie šimtojo skaičiaus (pvz., 100, 200, 900) pridedant dviejų skaitmenų skaičių. Galima ir kitokia forma, tik pateikiu pavyzdžius. Keleiviams būtų aišku - atvažiuoja A02 arba 208, tai jis veža prie A arba prie 200 maršruto trasos. Tokia numeracija naudojama daugelyje miestų, kur yra maršrutų tinklas sudarytas pasiremiant šalutinių ir pagrindinių trasų organizavimu.

                  Ką tai duoda? Šalutinių ir pagrindinių trasų suskirstymas palengvina VT organizavimą ir efektyvina darbą, ypač finansine prasme. Trasos būna sudarytos ne tokios, kaip dabar, kai iš šalutinių miesto vietų maršruto trasa eina pro pagrindines ir baigiasi pagrindinėje arba vėl šalutinėje, kas iš esmės paremta nuvežimo principu, bet trasos sudaromos privežimo principu, kai maršruto reikšmė koncentruojama išvežti, o ne nuvežti keleivius. Dabartinė VT tinklo tvarka daug kaštuoja ir neatitinka šių dienų principų, ypač netinka Vilniui, nes jis yra labai netolygiai apgyvendintas. Čia turėtų būti daug privežamųjų maršrutų.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Sukinėjimasis pro Vilkpėdės ligoninę bereikalingas. Nevažiuoja ten labai daug žmonių, o kam reikia ten iš Savanorių pr. - gali paeiti nuo Gerosios Vilties st.

                    Bet tiesiog nuo Žemųjų Panerių pratęsti maršrutą iki Gerosios Vilties st. būtų naudinga- pavyzdžiui, į Stotį gyventojai galės nuvažiuoti su vienu persėdimu, o ne dviem.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Mastau mąstai pagal senąjį modelį. Dabar pereinama prie optimizavimo, kai maršrutai nuo miesto pakraščių ir šalutinių taksų turi privežti prie pagrindinių trasų. Todėl toks argumentas kaip "galimos kelionės kryptys" turi būti pamirštas ir keičiamas į "galimas privažiavimas prie tokių pagrindinių trasų".
                      Šiuo atveju pagrindinė trasa būtų Savanorių pr. (Gerosios Vilties st., Savanorių pr. st.), o ne ŽP, nes pagrindinėse gatvėse kaip tik kursuotų GRA.

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Sukinėjimasis pro Vilkpėdės ligoninę bereikalingas. Nevažiuoja ten labai daug žmonių, o kam reikia ten iš Savanorių pr. - gali paeiti nuo Gerosios Vilties st.
                      Tai kad tas "sukinėjimasis pro Vilkpėdę" būtų tik dėl persėdimo į a73, na o Vilkpėdės ligoninė būtų kaip papildomas variantas.
                      Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.22, 15:02.

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Šiuo atveju pagrindinė trasa būtų Savanorių pr. (Gerosios Vilties st., Savanorių pr. st.), o ne ŽP, nes pagrindinėse gatvėse kaip tik kursuotų GRA.
                        Pagrindinės trasos turi būti sudaromos pagal keleivių srautus.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Pagrindinės trasos turi būti sudaromos pagal keleivių srautus.
                          Siūlomi GRA maršrutai ir yra sudaryti pagal keleivių srautus, ir, pabrežiu, kol kas nenumatyta GRA maršruto į Žemuosius Panerius.

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Sukinėjimasis pro Vilkpėdės ligoninę bereikalingas. Nevažiuoja ten labai daug žmonių, o kam reikia ten iš Savanorių pr. - gali paeiti nuo Gerosios Vilties st.

                            Bet tiesiog nuo Žemųjų Panerių pratęsti maršrutą iki Gerosios Vilties st. būtų naudinga- pavyzdžiui, į Stotį gyventojai galės nuvažiuoti su vienu persėdimu, o ne dviem.
                            Teikiant siūlymą, reikėtų vartoti ne būsimąją laiką, bet tariamąją nuosaką. Priešingu atveju tai skamba lyg būrimas iš tirščių ir bandymas prognozuoti - neprofesionaliai atrodo.

                            Nesuprantu, ką nori pasakyti dėl kelionės nuo Ž. Panerių iki stoties. Kilo pirmas klausimas - apie kurią Ž. Panerių vietą kalbame? Jei Valkininkų st. vietą, tuomet nuo ten yra dabar stotis pasiekiama tik su 1 persėdimu (T4, 6, 12 + T16).
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Siūlomi GRA maršrutai ir yra sudaryti pagal keleivių srautus, ir, pabrežiu, kol kas nenumatyta GRA maršruto į Žemuosius Panerius.
                              Diskutuotina, ar į Ž. Panerius reikalingas GRA. Gyventojų ten srautai vidutiniai, labiau vietinės reikšmės. Maršrutų kryptys netgi kelios. Nuo Ž. Panerių pasiekti kad ir Gerosios Vilties st. galima net keliais maršrutais, kelionės trukmė toje atkarpoje ir greitis, sakyčiau, visai geras. Tai kam tada tas GRA reikalingas? Bėda, kad toje atkarpoje srautai yra nestabilūs, iš esmės tai pramonės vieta. Gyventojai atvežami iš skirtingų mikrorajonų. Tai kokį tą GRA organizuoti? Jis būtų ne nuvežamasis, bet privežamasis. Kam tada tokio reikia? Kokia jo turėtų būti trasa, kuriose stotelėse sustotų?
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Jei Valkininkų st. vietą, tuomet nuo ten yra dabar stotis pasiekiama tik su 1 persėdimu (T4, 6, 12 + T16).
                                O kur logika? Keleiviams tektų važiuoti m99 iki Žemųjų Panerių, vėliau t4/t6/t12/t18 ir dar kartą persėsti į t16? Patogu? Kaip kam.

                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Diskutuotina, ar į Ž. Panerius reikalingas GRA.
                                O aš kur nors teigiau, jog reikalingas?

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  O kur logika? Keleiviams tektų važiuoti m99 iki Žemųjų Panerių, vėliau t4/t6/t12/t18 ir dar kartą persėsti į t16? Patogu? Kaip kam.
                                  Gal tyčiojiesi? Nuo Lentvario pasiekti stotį dviem persėdimais yra daug??? Tai visiškai normalu ir pateisinama. Yra žmonių, kurie Vilniaus mieste kelionę atlieka 2 persėdimais. Kuo tie persėdimai gąsdina žmones, neįsivaizduoju.
                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  O aš kur nors teigiau, jog reikalingas?
                                  Tuomet tiesiog priešingai supratau, dėl ko pabrėžtinai sakei
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Gal tyčiojiesi? Nuo Lentvario pasiekti stotį dviem persėdimais yra daug??? Tai visiškai normalu ir pateisinama. Yra žmonių, kurie Vilniaus mieste kelionę atlieka 2 persėdimais. Kuo tie persėdimai gąsdina žmones, neįsivaizduoju.
                                    Na ir kas čia pereina prie asmeniškumų? Jūsų bandymas taupyti dažnai prasilenkia su sveiku protu. M99 niekada nevažinės dažniau nei dabar, todėl trasa bent jau iki Gerosios Vilties stotelės tikrai nėra tragedija. Jeigu liktų t15 - problemų nėra, galima palikti ir iki ŽP, tačiau kol kas spaudoje pranešama, kad t15 nebeliks.
                                    Vilniaus mieste atlikti du persėdimus yra labai jau normalu? Mes nesam megapolis, kad daryti tiek persėdimų.

                                    Comment


                                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                      Na ir kas čia pereina prie asmeniškumų? Jūsų bandymas taupyti dažnai prasilenkia su sveiku protu. M99 niekada nevažinės dažniau nei dabar, todėl trasa bent jau iki Gerosios Vilties stotelės tikrai nėra tragedija. Jeigu liktų t15 - problemų nėra, galima palikti ir iki ŽP, tačiau kol kas spaudoje pranešama, kad t15 nebeliks.
                                      Vilniaus mieste atlikti du persėdimus yra labai jau normalu? Mes nesam megapolis, kad daryti tiek persėdimų.
                                      Anokie asmeniškumai, tik emocijos, man kelia nuostabą tokios kalbos ir sukelia daugiau klausimų negu kyla atsakymų.

                                      Nuo Vilniaus pakraščio (juo labiau rajono) iki centro - visai normalu, ypač jei tie persėdimai tame maršrute (atkarpoje), kur srautai maži. Vilnius gana didelis miestas.

                                      Maršrutus reikėtų organizuoti taip, kad trasos kuo mažiau dubliuotų. Taip yra tiesiog efektyviausia. Žinoma, keleivių interesų reikia žiūrėti, aš nieko nesakau. Ir man patinka pasiginčyti kai kuriais atvejais, nes tai atveria problemas, grįžtama prie keleivių požiūrio kampo. Tai yra gerai, siekiant produktyviausio visoms šalims rezultato. Kabant apie M99, tai turbūt pirmiau reikėtų kelti klausimą ar šis maršrutas vertas išlaikyti iš Vilniaus miesto biudžeto. O jei vertas, tai svajoti apie tokią ilgą trasą... Beje, kiek šiuo metu nuo Lentvario šiuo maršrutu kainuoja pasiekti Vilniaus stotį?

                                      Manau, kad kiekviename maršrute reikėtų atlikti keleivių srautų tyrimus, kad būtų galima įvertinti, kokie turėtų būti maršrutai, trasos...
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Jeigu kam iš Lentvario reikia į stotį tai daug greičiau nuvažiuoti traukiniu, manau, kad didžioji dauguma taip ir elgiasi.

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Jeigu kam iš Lentvario reikia į stotį tai daug greičiau nuvažiuoti traukiniu, manau, kad didžioji dauguma taip ir elgiasi.
                                          Ir aš taip manau. Tik nenagrinėjau, kaip dažnai kursuoja ir kiek kainuoja kelionės traukiniu.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X