Parašė Kristupas0220
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Neatidaro nei vieno, nei kito. Bet tai pabuvo tau Kautra ant Nemenčinės krypties ir staiga dingo.
Beje, kaip suprantu dabar Vilniaus rajone lieka tik 3 stambūs vežėjai - VRAP, TOKS ir Šalčininkų AP. Net ir Turgelių-Rudaminos kryptį paėmė pirmasis. Kokiais 2016-aisiais buvo dar net - 4 smulkesni - Šumsko kryptį aptarnavo Autkelis (buv. H. Mušket ĮĮ), Rūdninkų kryptį - Aminex, Juodšilių - Irzimas, Rudaminos - Tadra. Visi jie krito tokia eilės tvarka, kaip surašiau. Ką dabar daryti tų įmonių vadovams, kai jie liko be maršrutų, be savo pagrindinės veiklios? Skelbti bankrotą?
https://eviesiejipirkimai.lt/index.p...greement_type=
Taip pat paspaudus ant šios nuorodos
https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2005605563 atsisiuntė sutartis. Tada pabandykite dar kartą, nes jos veikia.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo sekmadienio, liepos 23, Juodšilių kryptį (221, 223, 225, 226, 227 maršrutai) aptarnaus Transrevis. Tad gaunasi, jog Vilniaus rajone bus keturi vežėjai.
Vis gi lieka klausimas atviras, kas perims Giedraičių krypties maršrutus (kur dabar važiuoja Šalčininkų AP). Kiek teko domėtis, tiems maršrutams su Šalčininkų AP sutartis galioja iki kitų metų (?)
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKo jie taip daznai tuos konkursus daro? Geriau ilgalaike sutartis butu su tam tam tikrai isipareigojimais, kaip amzius, zemgrindiai autobusai ir t.t.
https://eviesiejipirkimai.lt/index.p...=50&Itemid=109Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNuo sekmadienio, liepos 23, Juodšilių kryptį (221, 223, 225, 226, 227 maršrutai) aptarnaus Transrevis. Tad gaunasi, jog Vilniaus rajone bus keturi vežėjai.
Vis gi lieka klausimas atviras, kas perims Giedraičių krypties maršrutus (kur dabar važiuoja Šalčininkų AP). Kiek teko domėtis, tiems maršrutams su Šalčininkų AP sutartis galioja iki kitų metų (?)
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Kažką painiojate. Šalčininkų AP aptarnauja Maišiagalos krypties maršrutus, o Giedraičių - VRAP, nieks nepasikeitę. Beje, kodėl sakote, kad bus 4 vežėjai - jei Juodšilių krypties maršrutai atimami iš TOKS`o, tai ši kompanija daugiau krypčių Vilniaus rajone gi neaptarnauja. Tai bus 3 - VRAP, Šalčininkų AP ir Transrevis. TOKS kaip ir anksčiau, liks tik su tolimojo susisiekimo ir užsakomaisiais.
Comment
-
R. Duchnevič: paleisime bandomąjį viešojo transporto maršrutą, kuris sujungs rajoną su Vilniumi
Vilniaus rajonas imsis pokyčių, siekiant užtikrinti sklandesnį ir patogesnį susisiekimą viešuoju transportu. Netrukus bus paleistas bandomasis žiedinis maršrutas, kuri sujungs Nemėžį su rytine Vilniaus dalimi.
„Artimiausiu metu planuojame paleisti Nemėžyje bandomąjį „žiedinį“ maršrutą, kuris apimtų susisiekimą su rytine Vilniaus miesto dalimi (Naujininkų mikrorajonas, Liepkalnis, Vilniaus oro uosto teritorija ir kt.). Dabar tai vyksta tik spindulio principu, t. y. pirmyn-atgal, nevažiuojant platesniu lanku. Ateityje tokio principo maršrutus planuojame paleisti kitose Vilniaus rajono seniūnijose”, – savo socialiniuose tinkluose rašo Vilniaus rajono meras Robertas Duchnevičius.
Taip pat rajonas planuoja su Europos Sąjungos skiriama parama įsigyti 15 elektrinių autobusų.
Comment
-
Šalčininkuose dar pernai vasarį atidaryta atnaujinta autobusų stotis.
Iš miesto pusės.
Iš skvero pusės.
Iš peronų pusės.
Įėjimas į stoties pastatą iš perono.
Rodo gerai, čia fotoaparatas nepagavo kelių eilučių...
Stoties salė. Joje tik tualetas ir suolai keleiviams. Buvę prekybos ir paslaugų taškai dabar turi įėjimus iš lauko.
Į peroną.
- 2 patinka
Comment
-
Vilniaus rajone - nesutarimai dėl viešojo transporto: viena kryptis netrukus gali likti be autobusų?
https://www.15min.lt/verslas/naujien...su-667-2335088
Straipsnis mokamas, bet manau ne paslaptis, kad milžiniški nuostoliai vežėjui gali kilti dėl vairuotojų noro nespausdinti bilietų (pinigus iš keleivio, aišku, paimant). Šias mintis dar labiau sustiprina portale Rekvizitai.lt parašytas keleivės komentaras, kur ji skundžiasi, kad vairuotojui padavus pinigėlius pilnos kainos bilietui, vairuotojas vis tiek įmuša 50% nuolaidos bilietuką, o paklausus, ką daryti jei tikrins kontrolė, anas atsako, jog susitars. Vat tau ir nuostolių priežastis galimai. Jei pagal vežėjo norą būtų pakelti tarifai, vairuotojai toliau spausdins netikslius bilietus, tik į kišenę susižers dar didesnį skirtumą (dėl pakeltų kainų).
Dar keisčiau, kodėl TOKS šią kryptį aptarnavo taip trumpai, kuomet dar senesnis šią kryptį aptarnavęs vežėjas - UAB "Irzimas" Juodšilių kryptyje karaliavo gal 10 metų jei ne dar ilgiau. Kažkam TOKS neįtiko, kad vos po metų-dvejų prireikė skelbti naują konkursą? Ar čia vėl viskas dėl kažkokių vietinių intrigėlių, panašiai kaip Švenčionių r. sav. konfliktas su "Svirka"?
- 1 patinka
Comment
-
(TOKS) Nauji priemiestiniai maršrutai:
https://toks.lt/nauji-priemiestiniai-marsrutai-2/
Aha, kurgi nauji. Grafikai tikriausiai nusistovėje dar nuo neatmenamų laikų, tiesiog eilinįkart pasikeitė vežėjas. Ilgą laiką karaliavo "Irzimas", vėliau buvo TOKS, kuris greit buvo nušalintas ir vietoje jo pastatytas "Transrevis", o dabar, po to kilusio skandaliuko dėl nuostolių, vėl grįžta Tolimojo keleivinio transporto kompanija, kuri prieš gerus porą metų šiais maršrutais jau vežė. Kas įdomiausia, kad greičiausiai net ir vairuotojai bus tie patys irzimiečiai, kurie vėliau pasikeitus vežėjui automatiškai persidarbino į TOKS`ą, po to tapo transreviečiais, o dabar vėl iš naujo. Tik vieninteliam Transreviui kažkaip įtartinai susidarydavo milžiniški nuostoliai. Kaip kitų dvejų vežėjų autobusuose neduodant bilietų ar specialiai duodant klaidingus su nuolaidomis, jie išsilaikydavo, o Transrevis iškart užlūžo? Taigi čia viena sparčiausiai besiplečiančių Lietuvos transporto įmonių, su vyr. "stogu" Latvijoje - B-Bus. Dar įdomu, kodėl pvz. Maišiagalos kryptyje konkursą laimėjęs Šalčininkų AP užsitikrino vežti keleivius net iki 2034 metų, o štai Juodšilių kryptyje vežėjų rokiruotės, konkursai vyksta kas metus. Kodėl negali būti suvienodintos tvarkos visose Vilniaus r. priemiestinių maršrutų kryptyse dėl sutarčių su vežėjais galiojimo laiko?
Comment
-
Kadangi mokama už ridą, tai bilietų spausdinimas su lengvata vežėjui visiškai niekaip neatsiliepia. Nebent savivaldybei kilo įtarimai, kodėl tiek daug lengvatininkų atsirado, jie ten kažką pradėjo "Transreviui" aiškinti, tas nesutvarkė savo vodzylų ir galiausiai savivaldybė jiems pasiūlė pasitraukti, priešingu atveju matyt būtų per teismus laimėjusi bylą, kas "Transreviui" būtų pridarę reputacinės žalos.
Comment
-
Bet kad tai jau kone 4 skirtingas vežėjo pasikeitimas, vairuotojai ko gero bus tie patys. Negi tarnaudami Irzimui/TOKS`ui jie elgdavosi/elgsis kitaip? Panašiai kaip tam tikrus Vilniaus miesto Panerių maršrutus 20, 28, 51 aptarnaujant Ridvijai, jos vairuotojai susižinojo, kad sutartis su firma baigiasi, tai automatiškai pasiprašė būti priimami į Transrevį, kuris perėmė tuos maršrutus.
Be Transrevio, dar vienas fenomenas Vilniaus ir ne tik, apskrityje - Transporto centras, UAB. Kaip suprantu, šios įmonės iškilimui įtakos turėjo tai, kuomet Vilniaus miesto 13 ir 61 maršrutus aptarnavo Transrevis su tais mikriukais, kur duris reikdavo atsidaryti patiems keleiviams, tai kai sutartis su Transreviu baigėsi, 13 bei 61 maršrutus laikinai perėmė naujai suformuotas darinys - Transporto centras. Vėliau ši įmonė taip išsipūtė, kad dabar priemiesčio maršrutais aprūpina kažkur netoli 9 savivaldybių. Jie ateina kaip kokie gelbėtojai, kuomet savivaldybės numarina savo autobusų parkus (Zarasų atvejis) arba baigiasi sutartys su ankstesniais vežėjais ("Svirka" Švenčionyse, "Autovelda" Anykščiuose ir t.t.). Nors "Transporto centro" ištakos kaip ir Vilniuje, ši įmonė registruota Visagino m. esančiame bute. Bet juk ir taip aišku, kad prie daugiabučio laiptinės nestovi priparkuotas nei vienas jų autobusas.
Comment
-
Jei įmoėns valdžia sugebėjo kontroliuoti vairuotojus, tai gal ir normaliai išdavinėjo bilietus. O jei ne, tai visko gali būti... "Transporto centras" joks ne gelbėtojas, tiesiog jie nudempinguoja savivaldybių autobusų parkus, kurie pralaimi konkursus ir tokiu būdu iš esmės savivaldybė sunaikina savo įmonę. Ir dar didelis klausimas, ar ne be korupcijos visa tai įvyksta...
Comment
-
Bet "Transporto centras" - tai vien mikroautobusai, kai savivaldybių parkuose dar gali pamatyti vieną kitą didesnės talpos transportą. Man tik neaišku, kodėl Vilniaus r. skirtingose kryptyse galioja skirtingi terminai dėl keleivių vežimo. Pvz. dabartinė Juodšilių kryptis galiojo tik metams, kuomet Maišiagalos - net 10 metų. Kodėl tokie skirtingi standartai, jei savivaldybė ta pati? Pamenate tikriausiai ir Nemenčinės krypties atvejį, kur berods 2021 m. buvo paėmę kautriniai, tačiau po dar kokio pusmečio Antakalnio žiede ir aplink lyg niekur nieko vėl mėtosi vyšninės spalvos VRAP transportas. Gal Vilniaus rajono valdžia susizgribo dėl ekologijos, kadangi Kautros naudojami bilietų spausdinimo aparatai išspausdina daug didesnio formato ir daugiau popieriaus resursų reikalaujančio dydžio bilietus, skirtingai nei VRAP ir daugelio kitų vežėjų naudojami bulgarų gamintojo "Orgtechnika" (Elklita) kasos aparatai, kur bilietuko dydis daug mažesnis. Beje, tie Nemenčinės kryptį trumpai aptarnavęs "Kautra" vairuotojai tai ko gero ne kauniečiai, o tie patys vairuotojai perbėgę iš VRAP`o po pralaimėto konkurso.
Comment
-
Dėl Juodšilių tai neaišku. Gal ten kokios nesėkmingos derybos vyksta su Vilniaus miestu dėl miesto autobusų maršruto paleidimo į Valčiūnus? Dėl Nemenčinės krypties, tai, įtariu, buvo kažkokios vidinės VrAP problemos su autobusais ir mikrobais, tai laikinai leido "Kautrą". Iš kitos pusės, formaliai apėjo reikalavimus dėl konkurso. Po pusmečio konkursą vėl laimėjo savo įmonė ir niekas neprisikabins...
Comment
Comment