Parašė Kristupas0220
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Neatidaro nei vieno, nei kito. Bet tai pabuvo tau Kautra ant Nemenčinės krypties ir staiga dingo.
Beje, kaip suprantu dabar Vilniaus rajone lieka tik 3 stambūs vežėjai - VRAP, TOKS ir Šalčininkų AP. Net ir Turgelių-Rudaminos kryptį paėmė pirmasis. Kokiais 2016-aisiais buvo dar net - 4 smulkesni - Šumsko kryptį aptarnavo Autkelis (buv. H. Mušket ĮĮ), Rūdninkų kryptį - Aminex, Juodšilių - Irzimas, Rudaminos - Tadra. Visi jie krito tokia eilės tvarka, kaip surašiau. Ką dabar daryti tų įmonių vadovams, kai jie liko be maršrutų, be savo pagrindinės veiklios? Skelbti bankrotą?
https://eviesiejipirkimai.lt/index.p...greement_type=
Taip pat paspaudus ant šios nuorodos
https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2005605563 atsisiuntė sutartis. Tada pabandykite dar kartą, nes jos veikia.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo sekmadienio, liepos 23, Juodšilių kryptį (221, 223, 225, 226, 227 maršrutai) aptarnaus Transrevis. Tad gaunasi, jog Vilniaus rajone bus keturi vežėjai.
Vis gi lieka klausimas atviras, kas perims Giedraičių krypties maršrutus (kur dabar važiuoja Šalčininkų AP). Kiek teko domėtis, tiems maršrutams su Šalčininkų AP sutartis galioja iki kitų metų (?)
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKo jie taip daznai tuos konkursus daro? Geriau ilgalaike sutartis butu su tam tam tikrai isipareigojimais, kaip amzius, zemgrindiai autobusai ir t.t.
https://eviesiejipirkimai.lt/index.p...=50&Itemid=109Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNuo sekmadienio, liepos 23, Juodšilių kryptį (221, 223, 225, 226, 227 maršrutai) aptarnaus Transrevis. Tad gaunasi, jog Vilniaus rajone bus keturi vežėjai.
Vis gi lieka klausimas atviras, kas perims Giedraičių krypties maršrutus (kur dabar važiuoja Šalčininkų AP). Kiek teko domėtis, tiems maršrutams su Šalčininkų AP sutartis galioja iki kitų metų (?)
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Kažką painiojate. Šalčininkų AP aptarnauja Maišiagalos krypties maršrutus, o Giedraičių - VRAP, nieks nepasikeitę. Beje, kodėl sakote, kad bus 4 vežėjai - jei Juodšilių krypties maršrutai atimami iš TOKS`o, tai ši kompanija daugiau krypčių Vilniaus rajone gi neaptarnauja. Tai bus 3 - VRAP, Šalčininkų AP ir Transrevis. TOKS kaip ir anksčiau, liks tik su tolimojo susisiekimo ir užsakomaisiais.
Comment
-
R. Duchnevič: paleisime bandomąjį viešojo transporto maršrutą, kuris sujungs rajoną su Vilniumi
Vilniaus rajonas imsis pokyčių, siekiant užtikrinti sklandesnį ir patogesnį susisiekimą viešuoju transportu. Netrukus bus paleistas bandomasis žiedinis maršrutas, kuri sujungs Nemėžį su rytine Vilniaus dalimi.
„Artimiausiu metu planuojame paleisti Nemėžyje bandomąjį „žiedinį“ maršrutą, kuris apimtų susisiekimą su rytine Vilniaus miesto dalimi (Naujininkų mikrorajonas, Liepkalnis, Vilniaus oro uosto teritorija ir kt.). Dabar tai vyksta tik spindulio principu, t. y. pirmyn-atgal, nevažiuojant platesniu lanku. Ateityje tokio principo maršrutus planuojame paleisti kitose Vilniaus rajono seniūnijose”, – savo socialiniuose tinkluose rašo Vilniaus rajono meras Robertas Duchnevičius.
Taip pat rajonas planuoja su Europos Sąjungos skiriama parama įsigyti 15 elektrinių autobusų.
Comment
-
Šalčininkuose dar pernai vasarį atidaryta atnaujinta autobusų stotis.
Iš miesto pusės.
Iš skvero pusės.
Iš peronų pusės.
Įėjimas į stoties pastatą iš perono.
Rodo gerai, čia fotoaparatas nepagavo kelių eilučių...
Stoties salė. Joje tik tualetas ir suolai keleiviams. Buvę prekybos ir paslaugų taškai dabar turi įėjimus iš lauko.
Į peroną.
Comment
-
Vilniaus rajone - nesutarimai dėl viešojo transporto: viena kryptis netrukus gali likti be autobusų?
https://www.15min.lt/verslas/naujien...su-667-2335088
Straipsnis mokamas, bet manau ne paslaptis, kad milžiniški nuostoliai vežėjui gali kilti dėl vairuotojų noro nespausdinti bilietų (pinigus iš keleivio, aišku, paimant). Šias mintis dar labiau sustiprina portale Rekvizitai.lt parašytas keleivės komentaras, kur ji skundžiasi, kad vairuotojui padavus pinigėlius pilnos kainos bilietui, vairuotojas vis tiek įmuša 50% nuolaidos bilietuką, o paklausus, ką daryti jei tikrins kontrolė, anas atsako, jog susitars. Vat tau ir nuostolių priežastis galimai. Jei pagal vežėjo norą būtų pakelti tarifai, vairuotojai toliau spausdins netikslius bilietus, tik į kišenę susižers dar didesnį skirtumą (dėl pakeltų kainų).
Dar keisčiau, kodėl TOKS šią kryptį aptarnavo taip trumpai, kuomet dar senesnis šią kryptį aptarnavęs vežėjas - UAB "Irzimas" Juodšilių kryptyje karaliavo gal 10 metų jei ne dar ilgiau. Kažkam TOKS neįtiko, kad vos po metų-dvejų prireikė skelbti naują konkursą? Ar čia vėl viskas dėl kažkokių vietinių intrigėlių, panašiai kaip Švenčionių r. sav. konfliktas su "Svirka"?
- 1 patinka
Comment
Comment