Kai "nieko negalime keisti" ir turime kamščius, netvarką ir pan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPramogų arenoje irgi atskira "stotelė" - ženklo nėra, tačiau visi ir taip žino, kad priemiestinių laukti reikia beveik prie pat šviesoforinės sankryžos su V. Gerulaičio g. Ten irgi niekas niekam netrukdo, nes rajono autobusai ten sustoja ganėtinai toli.
Žvėryno žiede pastačius naują namą ir "modernizavus" kebabinę autobusai jau dabar neturi kur normaliai sustoti, nes mašinos numetamos belenkaip. Būta tokių atvejų, kad net į žiedą autobusai negalėjo įvažiuoti.
Dėl ženklo nebuvimo - dar viena totali nesąmonė. Kas per sovietiniai papročiai "visi žino". Turi būti aiškumas. Kiek forumiečiai ir NVKTA kovojo, kad "Gel. stotis" nebūtų vienas taškas www.stops.lt, o atskiras taškelis kiekvienam stotelės ženklui. Taip atsirado aiškumas.
Comment
-
40 autobuso žiedas visada pilnas autobusų. Mažiau 1 autobuso ten būna tik naktį, kai maršrutas nekursuoja. Bet vis tiek ten viskas užstatyta. Ozo žiede atsiranda tokių erelių, kurie signalizuoja autobusui, stovinčiam žiede ir pietaujančiam, neva, traukis, man važiuoti čia reikia.
Bet vis tiek, mes čia pilstome iš tuščio į kiaurą. Problemų su jūsų minėtų stotelių vietomis nėra. Ženklo nebuvimas Pramogų arenoje - jau visai kas kita. Taip neturi būti.
Beje, kiek tik pamenu, Susisiekimo paslaugos visada pateikdavo stoteles stotyje kaip atskirus taškus, o ne vieną. NVTKA tikrai dėl to neprisidėjo, nes jos ir nebuvo dar
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBanginių žiede (T9, 5, 7, 33) - taip pat buvo nesąmonės, kol jis buvo nenaudojamas VVT. Šiai dienai privatus transportas ten nebelenda, kai yra normalus užpildymas. Tas pats būtų su ŽŽ. Dabar ten 5 maršrutai, bet žiede daugiau trijų autobusų nebūna. O gamta tuštumos neatleidžia
Dėl ženklo nebuvimo - dar viena totali nesąmonė. Kas per sovietiniai papročiai "visi žino". Turi būti aiškumas. Kiek forumiečiai ir NVKTA kovojo, kad "Gel. stotis" nebūtų vienas taškas www.stops.lt, o atskiras taškelis kiekvienam stotelės ženklui. Taip atsirado aiškumas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSavanorių pr. irgi yra atskira priemiestinių maršrutų į Trakus, Lentvarį, Elektrėnus ir kt. stotelė, apie 20 metrų toliau nuo VVT stotelės.
Parašė Zorro Rodyti pranešimąVakar į Trakus teko važiuoti su TOKSu, tai keleivius bilietavo vairuotojas. Anot vairuotojo, konduktorės nėra jau apie porą savaičių. Gal TOKSas atsisakė šiame maršrute konduktorių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kada konduktoriai atsirado? Prieš kelis metus kai paskutinį kartą važiavau šiuo maršrutu su TOKS autobusu jokių konduktorių nebuvo. Konduktorės yra (bent pernai buvo) buv. Muškiet įmonėje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas būtų gerai, jei ne intensyvus autotransporto eismas prospekte ir miesto VT tenka kartais ilgokai palaukti, kol galės apvažiuoti priemiestinį VT.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąNežinau kada atsirado konduktorės, TOKSu nedažnai važinėju, bet be konduktorės šiuo maršrutu man dar neteko važiuoti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDažnai tenka ten važiuoti ir po to, kai buvo apjungtos autobusų ir troleibusų stotelės pastačius švieslentę, jau nepamenu, kad būtų nepatogumų kažką apvažiuojant.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKonduktorė - tai išmislas visuomenėje, kurioje reikia įdarbinti kuo daugiau žmonių. Kas geriau - ar vairotojas ir konduktorė uždirbantys po 500 E, ar vairuotojas uždirbantis 900 E, bet parduodantis bilietus? Kad pas mus nemoka to 900 E tai jau kita bėda. Nors tvarkingų vairuotojų trūksta.
Comment
-
Jei mokėtų 900 E jau po mokesčių, bijotų prarast vairuotojai darbo vietą. Jei moka 500 E tai ir prasideda, kuras, bilietai kas važiuoja nuo Vievio iki Kaišiadorių ir t.t.
Atkreipiu dėmesį, kad TOKS atveju pirma stotelė yra a/s, ten parduoda kasa. Maršrute žmonių nedaug. Kalbant apie priemiestinius - todėl ir turi būti "žiedai" ar a/s tipo "prieplaukos", kad VVT nebūtų trukdoma. Kadangi yra argumentas, kad netrukdoma, važiuosiu į vietą pasižiūrėti
Comment
-
Trukdymai yra Savanorių pr., kaip jau minėjau ir kartais Nemenčinės pl. stotelėje, kai sustoja du priemiestiniai ir antrasis dažnai būna pusiau pirmojoje juostoje. Bet visa tai išsprendžiama be jokių žiedų ir panašių dalykų tiesiog šiek tiek pailginant įvažą (Nemenčinės pl.) ar ją padarant (Savanorių pr.).
Comment
-
Nelabai suprantu, kodėl negali paimti keleivių AŽ, o atvažiuoja 50 metrų į Nemenčinės st. ir ten "stumdosi" su 2, 4, 5, 17, 18, 19 ir t.t.. Kvailystė ir tiek. Būtų taisyklė - pirmiausiai AŽ, tuomet Nemenčinės, piliečiai, kurie norėtų sėdėti, būti prie lango ateitų į AŽ. O vienas kitas Nemenčinės nebestabdytų eismo.
Comment
-
Jei stotų ir Nemenčinės pl. stotelėje, nesunku sugalvoti, kad vis tiek 90% žmonių lips toje stotelėje, nes ten arčiau eiti nuo troleibuso/įprasta/mažiau perėjų.
Kitas dalykas, į Antakalnio žiedą labai patogaus priėjimo nėra. Šitoks sprendimas visiškai nieko nepakeistų. O norintieji atsisėsti turėtų laiku vietą eilėje užsiimti
Comment
-
Nemenčinės stotelėje stoja priemiestiniai į Švenčionis, taip pat Molėtų AP tarpmiestiniai, kurie irgi veža pro Nemenčinę. Jiems sukinėtis žiede būtų papildomas laiko gaišimas. Viskas su stotele gerai, ji tinkamoje vietoje, tik reikėtų įvažą pailginti iki perėjos.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.19, 08:22.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą<...> Ozo žiede atsiranda tokių erelių, kurie signalizuoja autobusui, stovinčiam žiede ir pietaujančiam, neva, traukis, man važiuoti čia reikia. <...>
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPrie to pačio paminėsiu, kad prieš porą savaičių Antavilių žiede buvo užpultas vairuotojas 6 asmenų dėl to, kad paprašė vairuotojo patraukti automobilį ir šis atsisakė.
O jei rimtai - vairuotojai galėtų fotografuoti ir priduoti valdžiai. Valdžia į policiją. Baigtūsi tie parkavimai.
Dabar užpuolimo atvejis - bet greičiausiai pareiškimo policijai nėra. Reiškia situacija ir nepagerės per nago juodymą.
Comment
Comment