Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Mikriukų naikinimu Vilniuje nepatenkinti gyventojai renka parašus po peticija

    Tai kaip tie mikriukai bus naikinami?
    Granatsvaidžiais bus apšaudomi, ar užminuoti keliai?
    Nepratęstos sutartys, kurių galiojimas baigsis liepą.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      #82
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nėra jokio reikalo tų mikrobų įtraukti į miesto sistemą. Jie iš viso turėtų būti priemiestiniais, kuriuos organizuotų Trakų rajonas, todėl Vilniaus miesto sprendimai jiems negaliotų. Jais važinėja Trakų rajono gyventojai, todėl Trakų rajonas ir turėtų mokėti kompensacijas. Bet Trakų rajonas elgiasi gudriai - panaikino visus priemiestinius maršrutus Trakai - Vilnius per Lentvarį ir Grigiškes, kad nereikėtų mokėti kompensacijų, nors jais į Vilnių daugiau žmonių važinėjo, nei kad į Trakus.
      38 ir 99 mikroautobusai praktiškai vieninteliai ir užtikrina susisiekimą Lentvariui su Vilniumi. Žinia, didžioji dauguma Lentvario gyventojų dirba ar mokosi būtent Vilniuje, o ne Trakuose. Tad ir mokesčius palieka sostinėje. Trakų rajonas mat kratosi atsakomybės už gyventojų pervežimą, ir tuo labiau nenori mokėti kompensacijų. Todėl, manau, naivu tikėtis, kad Trakų raj. apsiims vienas užtikrinti susisiekimą su sostine. Savo maršrutą pro Lentvarį jau panaikino, o panaikinus dar ir mikriukus, Lentvaris išvis liks tik su 4 TOKS`o reisais per dieną. Na, dar traukiniai yra, bet rytinio piko metu jie Lentvaryje link Vilniaus stoja pakankamai retai.
      Todėl, manau, kad 38 ir 99 maršrutai turėtų būti vienodai svarbūs tiek Trakų raj., tiek Vilniaus m. savivaldybėms, todėl ir dotuoti maršrutus jos turėtų abi. Trakų rajonas, abejoju, ar imsis maršrutų finansavimo pats.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        #83
        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        38 ir 99 mikroautobusai praktiškai vieninteliai ir užtikrina susisiekimą Lentvariui su Vilniumi. Žinia, didžioji dauguma Lentvario gyventojų dirba ar mokosi būtent Vilniuje, o ne Trakuose. Tad ir mokesčius palieka sostinėje. Trakų rajonas mat kratosi atsakomybės už gyventojų pervežimą, ir tuo labiau nenori mokėti kompensacijų. Todėl, manau, naivu tikėtis, kad Trakų raj. apsiims vienas užtikrinti susisiekimą su sostine. Savo maršrutą pro Lentvarį jau panaikino, o panaikinus dar ir mikriukus, Lentvaris išvis liks tik su 4 TOKS`o reisais per dieną. Na, dar traukiniai yra, bet rytinio piko metu jie Lentvaryje link Vilniaus stoja pakankamai retai.
        Todėl, manau, kad 38 ir 99 maršrutai turėtų būti vienodai svarbūs tiek Trakų raj., tiek Vilniaus m. savivaldybėms, todėl ir dotuoti maršrutus jos turėtų abi. Trakų rajonas, abejoju, ar imsis maršrutų finansavimo pats.
        GPM mokamas pagal tai, kur deklaruota gyvenamoji vieta, o ne kur dirbama. Pagal šį kriterijų yra praktika skirstyti dotacijas. Tai kaip tik Lentvario gyventojų vežimu į miestą turėtų rūpintis Lentvaris, o ne Vilnius. Šiuo atveju naivu nenaivu, bet Trakų r. sav. turi rūpintis, o ne Vilniaus m. sav. Argumentuok, kodėl siūlai, kad Vilniaus m. sav. turėtų dotuoti šiuos maršrutus, nes tinkamų argumentų nepasakei.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #84
          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          bet Trakų r. sav. turi rūpintis, o ne Vilniaus m. sav.
          Gal ir turėtų, bet Lentvaris Trakams podukros vietoje.

          Comment


            #85
            39 berods bendrai paėmus važiuoja tik kelis kartus per dieną. Dalis gyventojų, ypač gyvenančių Lentvaryje prie geležinkelio stoties turi alternatyvą važiuoti traukiniu. O 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.

            Comment


              #86
              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Gal ir turėtų, bet Lentvaris Trakams podukros vietoje.
              O kuo čia dėtas Vilnius? Panaikins mikrobus - tegul skundžiasi Trakams.

              Comment


                #87
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                39 berods bendrai paėmus važiuoja tik kelis kartus per dieną. Dalis gyventojų, ypač gyvenančių Lentvaryje prie geležinkelio stoties turi alternatyvą važiuoti traukiniu. O 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.
                38 iš Lentvario kas 15 minučių važinėja. Stotis toli gražu ne visiems pakeliui ir prie traukinių grafiko reikia taikytis, nes būna dideli langai.

                Comment


                  #88
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  O kuo čia dėtas Vilnius? Panaikins mikrobus - tegul skundžiasi Trakams.
                  Žiaurokai, bet teisingai skamba.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #89
                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Žiaurokai, bet teisingai skamba.
                    Kartą Lentvaryje buvo susitikimas su rajono valdžios atstovais, tai į klausimą dėl autobuso į Vilnių atsakė:
                    - Jūms į Vilnių, tai tegul Vilnius ir rūpinasi. Jūs dar traukinį turite.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Kartą Lentvaryje buvo susitikimas su rajono valdžios atstovais, tai į klausimą dėl autobuso į Vilnių atsakė:
                      - Jūms į Vilnių, tai tegul Vilnius ir rūpinasi. Jūs dar traukinį turite.
                      Tokiais ir panašiais atvejais reikia ginti keleivių interesus. Todėl visai neseniai tokiu tikslu įkurta asociacija, kuri tuo ir užsiims. Veiklą aktyviau pradės per artimiausią mėnesį. Daugiau informacijos galiu suteikti asmeninėje žinutėje, nes kol kas nėra daug tos informacijos, kai jau bus paruošta skelbti, bus paskelbta apie tai.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        #91
                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Tokiais ir panašiais atvejais reikia ginti keleivių interesus. Todėl visai neseniai tokiu tikslu įkurta asociacija, kuri tuo ir užsiims.
                        Ir kaip apgins keleivių interesus? Trakų atsakymas - netūrim pinigų.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Ir kaip apgins keleivių interesus? Trakų atsakymas - netūrim pinigų.
                          Tai ilgas kelias. Bet daryti geriau negu nedaryti. Pinigų yra, tik jie skirstomi galbūt neteisingai. VT yra ne biznis, bet socialinė paslauga (ypač miestuose ir rajonuose). Dabar yra lyg uždaras ratas: keleivių rajonuose mažėja, todėl retėja transporto važiavimas, dėl to ir keleivių dar labiau mažėja, nes jiems nepatogūs intervalai. Bet yra ir kitos problemos: bilietų kainos, aptarnavimo kokybė, informacijos sklaida ir t.t. Asociacija turėtų būti jungtis tarp gyventojų ir vežėjų. Vežėjus ir savivaldybės įtikinti keisti veiksmų strategiją ir siekti geresnių rezultatų, o gyventojus įtikinti atsisakyti automobilių ir naudotis VT. Asociacijos dėl naujai priimto Teisėkūros pagrindų įstatymo, dabar gali lengviau reikšti nuomonę ir pastabas, kuriant susijusius su veiklos sritimi teisės aktus. Viešojo administravimo įstatymas įpareigoja valstybines institucijas prieš keičiant kokius nors sprendimus, tartis su susijusiomis pagal veiklos sritį asociacijomis.

                          Taigi asociacija siektų įgyvendinti socialinius tikslus (gyventojų pritraukimas į VT sistemą ir skatinimas domėtis VT sistemos kūrimu Lietuvoje), ekonominius (aiškinant, kad VT sistema mažina šeimos ūkio išlaidas, atsisakant automobilių, mažina valstybės išlaidas, aklai nešvaistant pinigų naujų kelių tiesimui ir esamos infrastruktūros išlaikymui), ekologinius (daugiau automobilių - didesnė tarša, mažiau automobilių - mažesnė tarša), kultūrinius (VT gali būti puiki priemonė pritraukti visuomenę į kultūrinius renginius ir akcijas), taip pat asociacija domėsis ir dalyvaus priimant politinius sprendimus, aktyviai reikš nuomonę viešomis publikacijomis, skatins visuomenės ryšius su valstybinėmis institucijomis - dalyvavimą valstybės kūrimo procese.

                          Šiuo metu Lietuvoje VT veiklos ir plėtros strategija nėra suformuota ir nėra aiški. Asociacijos tikslas būtų sudaryti tokią strategiją ir sekti jos įgyvendinimą.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            #93
                            Retorinis klausimas: ar panaikinus mikriukus būtų rytais įmanoma paleisti Pesa automatrisę maršrutu Vilnius - Lentvaris, kad ryte nebūtų tokios didelės laukimo skylės?
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              #94
                              Kad LG būtų į miesto transportą integruojami, tai dabartinėj situacijoj kažkas nerealaus.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                GPM mokamas pagal tai, kur deklaruota gyvenamoji vieta, o ne kur dirbama. Pagal šį kriterijų yra praktika skirstyti dotacijas. Tai kaip tik Lentvario gyventojų vežimu į miestą turėtų rūpintis Lentvaris, o ne Vilnius. Šiuo atveju naivu nenaivu, bet Trakų r. sav. turi rūpintis, o ne Vilniaus m. sav. Argumentuok, kodėl siūlai, kad Vilniaus m. sav. turėtų dotuoti šiuos maršrutus, nes tinkamų argumentų nepasakei.
                                Abejoju, kad rūpinsis, nes ir dabar pastebima, kad Trakų rajonui į lentvarį ir jo problemas yra atvirai nusispjaut. Tai ką tuomet- palikti Lentvarį su 4 reisais per dieną? Traukiniai, kaip minėjau, ne visiems tinka, be to, tvarkaraščiuose būna didelės skylės.

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                39 berods bendrai paėmus važiuoja tik kelis kartus per dieną. Dalis gyventojų, ypač gyvenančių Lentvaryje prie geležinkelio stoties turi alternatyvą važiuoti traukiniu. O 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.
                                Kad ir priemiestinis. Vistiek kažkas turės už lengvatininkus mokėti.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.02.20, 20:52.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Kad ir priemiestinis. Vistiek kažkas turės už lengvatininkus mokėti.
                                  Jei tai priemiestinis maršrutinis taksi, lengvatos neprivalomos.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Jei tai priemiestinis maršrutinis taksi, lengvatos neprivalomos.
                                    Būtent. Vilniaus m. sav. panaikintų, o Trakų r. savivaldybė veikiausiai nedraustų įsisteigti maršrutinių taksi maršrutams, vis tiek jie savivaldybės biudžetui įtakos nedaro.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #98
                                      Netgi kelias darbo vietas sukurtų ir mokesčių sumokėtų.

                                      Comment


                                        #99
                                        Atkelti pranešimai apie Lentvario-Vilniaus susisiekimą iš tokiai diskusijai visiškai netinkamos temos Viešasis transportas ar nuosavas automobilis?.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          O 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.
                                          Tikslingiau būtų ji trumpinti iki stotelės "Savanorių prospektas" pro Vilkpėdę. Ten kursuotų ir GRA, ir papildomi autobusų bei troleibusų maršrutai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X