Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokio reikalo tų mikrobų įtraukti į miesto sistemą. Jie iš viso turėtų būti priemiestiniais, kuriuos organizuotų Trakų rajonas, todėl Vilniaus miesto sprendimai jiems negaliotų. Jais važinėja Trakų rajono gyventojai, todėl Trakų rajonas ir turėtų mokėti kompensacijas. Bet Trakų rajonas elgiasi gudriai - panaikino visus priemiestinius maršrutus Trakai - Vilnius per Lentvarį ir Grigiškes, kad nereikėtų mokėti kompensacijų, nors jais į Vilnių daugiau žmonių važinėjo, nei kad į Trakus.
Todėl, manau, kad 38 ir 99 maršrutai turėtų būti vienodai svarbūs tiek Trakų raj., tiek Vilniaus m. savivaldybėms, todėl ir dotuoti maršrutus jos turėtų abi. Trakų rajonas, abejoju, ar imsis maršrutų finansavimo pats.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą38 ir 99 mikroautobusai praktiškai vieninteliai ir užtikrina susisiekimą Lentvariui su Vilniumi. Žinia, didžioji dauguma Lentvario gyventojų dirba ar mokosi būtent Vilniuje, o ne Trakuose. Tad ir mokesčius palieka sostinėje. Trakų rajonas mat kratosi atsakomybės už gyventojų pervežimą, ir tuo labiau nenori mokėti kompensacijų. Todėl, manau, naivu tikėtis, kad Trakų raj. apsiims vienas užtikrinti susisiekimą su sostine. Savo maršrutą pro Lentvarį jau panaikino, o panaikinus dar ir mikriukus, Lentvaris išvis liks tik su 4 TOKS`o reisais per dieną. Na, dar traukiniai yra, bet rytinio piko metu jie Lentvaryje link Vilniaus stoja pakankamai retai.
Todėl, manau, kad 38 ir 99 maršrutai turėtų būti vienodai svarbūs tiek Trakų raj., tiek Vilniaus m. savivaldybėms, todėl ir dotuoti maršrutus jos turėtų abi. Trakų rajonas, abejoju, ar imsis maršrutų finansavimo pats.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąbet Trakų r. sav. turi rūpintis, o ne Vilniaus m. sav.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąGal ir turėtų, bet Lentvaris Trakams podukros vietoje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą39 berods bendrai paėmus važiuoja tik kelis kartus per dieną. Dalis gyventojų, ypač gyvenančių Lentvaryje prie geležinkelio stoties turi alternatyvą važiuoti traukiniu. O 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kuo čia dėtas Vilnius? Panaikins mikrobus - tegul skundžiasi Trakams.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąŽiaurokai, bet teisingai skamba.
- Jūms į Vilnių, tai tegul Vilnius ir rūpinasi. Jūs dar traukinį turite.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKartą Lentvaryje buvo susitikimas su rajono valdžios atstovais, tai į klausimą dėl autobuso į Vilnių atsakė:
- Jūms į Vilnių, tai tegul Vilnius ir rūpinasi. Jūs dar traukinį turite.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTokiais ir panašiais atvejais reikia ginti keleivių interesus. Todėl visai neseniai tokiu tikslu įkurta asociacija, kuri tuo ir užsiims.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąIr kaip apgins keleivių interesus? Trakų atsakymas - netūrim pinigų.
Taigi asociacija siektų įgyvendinti socialinius tikslus (gyventojų pritraukimas į VT sistemą ir skatinimas domėtis VT sistemos kūrimu Lietuvoje), ekonominius (aiškinant, kad VT sistema mažina šeimos ūkio išlaidas, atsisakant automobilių, mažina valstybės išlaidas, aklai nešvaistant pinigų naujų kelių tiesimui ir esamos infrastruktūros išlaikymui), ekologinius (daugiau automobilių - didesnė tarša, mažiau automobilių - mažesnė tarša), kultūrinius (VT gali būti puiki priemonė pritraukti visuomenę į kultūrinius renginius ir akcijas), taip pat asociacija domėsis ir dalyvaus priimant politinius sprendimus, aktyviai reikš nuomonę viešomis publikacijomis, skatins visuomenės ryšius su valstybinėmis institucijomis - dalyvavimą valstybės kūrimo procese.
Šiuo metu Lietuvoje VT veiklos ir plėtros strategija nėra suformuota ir nėra aiški. Asociacijos tikslas būtų sudaryti tokią strategiją ir sekti jos įgyvendinimą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąGPM mokamas pagal tai, kur deklaruota gyvenamoji vieta, o ne kur dirbama. Pagal šį kriterijų yra praktika skirstyti dotacijas. Tai kaip tik Lentvario gyventojų vežimu į miestą turėtų rūpintis Lentvaris, o ne Vilnius. Šiuo atveju naivu nenaivu, bet Trakų r. sav. turi rūpintis, o ne Vilniaus m. sav. Argumentuok, kodėl siūlai, kad Vilniaus m. sav. turėtų dotuoti šiuos maršrutus, nes tinkamų argumentų nepasakei.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą39 berods bendrai paėmus važiuoja tik kelis kartus per dieną. Dalis gyventojų, ypač gyvenančių Lentvaryje prie geležinkelio stoties turi alternatyvą važiuoti traukiniu. O 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.02.20, 20:52.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad ir priemiestinis. Vistiek kažkas turės už lengvatininkus mokėti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei tai priemiestinis maršrutinis taksi, lengvatos neprivalomos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO 99 turėtų vežti iki Žemųjų Panerių ir tai turėtų būti priemiestinis maršrutas.
Comment
Comment