Trakuose – turistų ir trakiečių patogumui vėl važinės maršrutinis miesto autobusas
Nutilus „Trakų vasara 2019“ šventės šurmuliui, birželio 3d., po kelerių metų pertraukos, į miesto gatves vėl išriedės maršrutinis miesto autobusas.
Kasdien nuo 9.15 val. (sekmadienį – 8.41) iki 18.55 val. važiuojant iš Trakų autobusų stoties paprastai, lengvai ir pigiai bus galima pasiekti Trakų senamiestį...
...Pirmąjį mėnesį bilieto kaina – 0,30 EUR / asm., taip pat 50 proc. nuolaida bus taikoma ES šalių studentams su tarptautiniu studentų pažymėjimu.
Sustojimai važiuojantiems nuo Trakų autobusų stoties: Trakų autobusų stotis (nuo turgaus pusės, kur yra turistinio traukinuko sustojimo vieta) – Gėlių parduotuvė (Vytauto g. 62) – Nepomuko aikštė – Karaimų skveras (Karaimų g. 41) /Pilis – Sporto centras (Karaimų g. 73) – transporto žiedas Karaimų g. pabaigoje.
Atgal dalinai autobusas važiuos kitu keliu – nes dalyje Karaimų g. yra vienpusis eismas.
Sustojimai važiuojant nuo Rėkalnio transporto žiedo: Karaimų g. 66 (statomas automobilių muziejus) – Pilis (apžvalgos aikštelė) – Gaisrinė Trakų g. – Savivaldybė (Vytauto g. 33) – Kultūros rūmai ( Vytauto g. 69) – Trakų autobusų stotis...
Jei važiuotų iki Geležinkelio stoties, mano manymu, tikrai sugeneruotų didesnį keleivių srautą. O dabar gaunasi liūdna tiesa, kad skatinama į Trakus vykti autobusu.
Nuo 07-04 Vilniaus rajono 239-ą maršrutą Ž. Paneriai - Lygainiai iš Šalčininkų AP perima UAB "Tadra". Iš esmės nieko neturėtų keistis - ko gero ne tik vairuotojas, bet ir mikriukas liks tas pats.
Ką tuose Renault Master gero mato Trakų autobusai? Galbūt tik kainoje. Iš keleivio pusės tai visiškas šlamštas. Šitie mikrobai neskirti reguliariems maršrutams, tik organizuotoms grupėms ar darbuotojams vežti. Sprinteriai ar Crafteriai bent jau vietinių perdarytojų kažkiek davesti iki "autobuso" lygio...
Ką tuose Renault Master gero mato Trakų autobusai? Galbūt tik kainoje. Iš keleivio pusės tai visiškas šlamštas. Šitie mikrobai neskirti reguliariems maršrutams, tik organizuotoms grupėms ar darbuotojams vežti. Sprinteriai ar Crafteriai bent jau vietinių perdarytojų kažkiek davesti iki "autobuso" lygio...
Tobulas pabambejimas del pabambejimo. Kuom skiriasi keleivis organizuotoje grupėje nuo pavienio? Trakų autobusai su jais į Berlyną ir Paryžių veža ar tik į Vilnių pro Lentvarį/Grigiskes arba Trakų Vokę??? Kas ten tokio siaubingo del ko keleivis negali max 50km nuvažiuoti?
Jei važiuotų iki Geležinkelio stoties, mano manymu, tikrai sugeneruotų didesnį keleivių srautą. O dabar gaunasi liūdna tiesa, kad skatinama į Trakus vykti autobusu.
Tikrai keista. Ne dažnas miestelis Lietuvoje turi Gel. stotį su gan dažnais traukiniais, o čia net autobusai iki jo nedavažiuoja...
Iki geležinkelio stoties nevažiuos, nes "Trakų autobusai" keleivių nenori atiduoti kitiems. Nesvarbu, kad TA ne vieninteliai veža autobusais, bet jie veža nemažą dalį autobusų keleivių. Štai jums puikus laisvos rinkos grimasų pavyzdys.
Tobulas pabambejimas del pabambejimo. Kuom skiriasi keleivis organizuotoje grupėje nuo pavienio? Trakų autobusai su jais į Berlyną ir Paryžių veža ar tik į Vilnių pro Lentvarį/Grigiskes arba Trakų Vokę??? Kas ten tokio siaubingo del ko keleivis negali max 50km nuvažiuoti?
Organizuoti vežami nuo taško iki taško, nėra dažnos keleivių kaitos, keleivių skaičius visada ne didesnis nei sėdimų vietų, o TA mikrobais veža ir stovinčius, keleiviai tai įlipa, tai išlipa. Nupirko mikrobus su atsumiamomis durimis ir jas "užkalė (žiūrėkite į užklijuotas lipnia juosta rankenėlės). Išmetė priekines sėdynes ir padarė įėjimą pro priekines duris. Taipogi gal nereikia aiškinti, ar minkštasis autobusas tinka miesto maršrutuose, o miesto autobusas - tarpmiesčio. Taip ir mikrobai būna su įvairiais salonais, kurių vieni skirti vieniems poreikiams (keleivių pervežimų tipams), kiti - kitokiems.
Su tais Isuzu Novo Citi Life irgi nesąmonė. Miesto tipo autobusas su itin mažai sėdimų vietų naudojamas priemiestiniam maršrutui... Viskas keleivių komfortui... TA ir Trakų savivaldybė gali pasidėti pliusą ir pasipiarinti, kad atnaujina autobusų parką ir keleiviai vežami naujais autobusais...
Pačiam jų puslapyje paskelbta 4mikrobai + 3Setros.
Šiap viskas normaliai su tais Renault, priekis varomas, kėbulas taip nepūna kaip MB ir VW, dėl komforto sunku spręsti nemačius vidaus, o ir maršrutai jų trumpučiai.. Juolab, kad jau daug metų tuos Renault jie eksplotuoja
Tai buvo visai kitos kartos Masteriai. O keleivių požiūriu tikrai daug geresnis variantas buvo netgi Ford Transit su salonu, įrengtu Lietuvoje.Sunku pasakyti, koks salonas nemačius, bet vien dėl to, kad yra stumdomos durys ir jos parko sąlygomis "užkaltos", padarant įėjimą tik pro priekines duris, kai ką parodo apie parko pasirinkimą...
Čia galimai gamyklinis perdarymas. Konkurso sàlygose buvo nurodyta, kad galimas įrengimas tik gamykloje, be jokiù įsikišimù. Bet taip, laiptas, plius ta uždengta rankena, įtartinai atrodo
Šiame straipsnyje, apie Klaipėdos raudonųjų mikriukų eros pabaigą (https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...riemiesciuose/) , užsiminta, jog konkurse tarp dalyvių buvo ir Transporto centras su Šalčininkų AP. Tad klausimas, ar tik nebus jie kartu apsijungę (kaip Transrevis su B-bus)? Ar čia kaip atskiros firmos dalyvavo?
O kaip galėjo su Švenčionimis sumaišyti? Juos aptarnauja tas pats TC. Bet užtat tai galimai paaiškina, kodėl ssnaiperis matė TC autobusą Šalčininkų AP maršrute.
Čia galimai gamyklinis perdarymas. Konkurso sàlygose buvo nurodyta, kad galimas įrengimas tik gamykloje, be jokiù įsikišimù. Bet taip, laiptas, plius ta uždengta rankena, įtartinai atrodo
Man teko net kokius 3 kart vasarą nuo autobusų stoties iki Akmenos ežero nuvažiuoti su Trakų autobusų tais mikriukais. Kaina 0.3eur keleiviui Rusiška muzikytė pastoviai plėšia. Dėl durų, tai jos automatinės, t.y. varikliukas jas atidaro (nustumia). Bet natūraliai visi puola ieškoti rankenos tiek įlipti, tiek išlipti (nes reik šiek tiek luktelti, kol pradeda atsidaryti). Sėdinčiam vietos pakankamai mažai (net ir man nedideliam keleiviui).
Comment