Pritariu. Mano gatvėj dabar kursuoja Solariai ir Scanios, tai Solarių net ir salonas, panašu, kad labiau apšviestas, tad daug jaukiau ir smagiau atrodo. Kai pravažiavau Scania – tai nors ir juokais, bet veidu į galą sėdint, pasvarsčiau apie klaustrofobiją...
Keletas kadrų iš Eišiškių.
Neradau tikslios informacijos, bet Eišiškių autobusų stotis yra viena mažiausių (arba mažiausia) Lietuvoje. Kasdien išvyksta vos apie 20 autobusų maršrutų. Pro Eišiškes driekiasi tarpmiestinis maršrutas Vilnius-Varėna. Taip pat Šalčininkų AP aptarnauja Eišiškės-Vilnius. Visi kiti maršrutai priemiestinio susisiekimo, kuriuos aptarnauja Šalčininkų AP, autobusų stotį administruoja taip pat jie.
Anksčiau turėtas tiesiognis susiekimas su Alytumi, Lyda, Gardinu. DSC_0328 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr
Piko metu stotyje. Vos vienas Šalčininkų AP autobusas atvyko su maršruto lentele (tiesa išvykstant tokio maršruto pagal tvarkaraštį išvis nebuvo), kur važiuoja visi kiti suprask kaip nori... Praktiškai visi keleiviai - moksleiviai. DSC_0344 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr
Seniau Eišiškių stotis buvo 4 kategorijos, o prieš kelis metus stoties statusas atimtas, ar jo atsisakyta. Analogiškia buvo ir su Kalvarijos stotimi. Bet Kalvarijoje dabar statoma nauja stotis, tai tikriausiai stoties statusas bus sugrąžintas. Visgi savivaldybės centras, o Eišiškės tik Šalčininkų rajono miestas.
Nuo liepos 1 d. panaikintas TOKS'o maršrutas Vilnius - Trakai. (trafi dar rodo tokį maršrutą).
Ir atidaryti TAP'o papildomi reisai link Lentvario ir Grigiškių.
Švenčionių rajonui grėsė krizė dėl keleivių vežimo, laikinai žmonės keliaus nemokamai
Švenčionių rajono gyventojams buvo kilusi grėsmė nuo rugsėjo likti be vietos maršrutų autobusų, tačiau savivaldybės taryba nutarė, kad keleiviai laikinai būtų vežami nemokamai.
Nuo rugsėjo 1-osios, bet ne ilgiau kaip iki rugsėjo 7-osios visais Švenčionių rajono savivaldybės nustatytais reguliariais vietinio susisiekimo maršrutais keleiviai bus vežami nemokamai, kol vežėjas autobusuose įrengs kasos aparatus ir galės teikti paslaugą atlygintinai, nusprendė taryba.
Ši nuostata bus taikoma kiekvienam maršrutui atskirai...
Tai "Svirkai" galas. O "Transporto centras" kam priklauso? Olegui ir sūnums? Tai vadinasi Vilnius - Švenčionys nemokamai irgi galima visą savaitę važiuoti?
Tai "Svirkai" galas. O "Transporto centras" kam priklauso? Olegui ir sūnums? Tai vadinasi Vilnius - Švenčionys nemokamai irgi galima visą savaitę važiuoti?
Jei gerai pamenu Vilniaus atvejį, tai Transporto centras susikūrė tam reikalui, kai susijungė su Ollex ir Transreviu (kol nebuvo dar Transrevis su latviais apsijungęs) kai aptarnavo mikriukais 13, 61, 114 maršrutus
Pagal tai, kas pateikiama internete, tai šaraškino kontora, kuri tik VVT dėka išėjo į keleivių vežimus. Iki tol vadinosi... "Slaugos centras"... Aplamai VVT maršrutų subnuoma leido atsirasti naujiems šaraškinams ar sustiprėti kai kurioms dvesiančioms firmelėms, kurie pradėjo nachališkai lįsti į rajonus...
Aplamai VVT maršrutų subnuoma leido atsirasti naujiems šaraškinams ar sustiprėti kai kurioms dvesiančioms firmelėms, kurie pradėjo nachališkai lįsti į rajonus...
Ar galima plačiau apie tuos "naujus šaraškinus"? Kol kas matau tik vieną, kuris "atskyrė" savo užsakomųjų reisų ir reguliarių reisų + metalo laužo tiekimo* verslus į atskirus UAB'us. * TC kartu su Ridvija jungtinėmis "pajėgomis" tiekė VVT raudonuosius Oslo MAN'us, kurių pernelyg didelė dalis marinuoja AP patvorį pernelyg ilgą laiką.
Transporto centras susikūrė tam reikalui, kai susijungė su Ollex ir Transreviu (kol nebuvo dar Transrevis su latviais apsijungęs)
Kosmosas. Buvo tikrai ne taip. Transrevis su B-Busu jau buvo laimėję vežimo konkursą ir intensyviai ruošėsi darbo pradžiai. Ir tada jau kažkokiom neaiškiom aplinkybėm tuo metu Transrevio aptarnaujamų maršrutų paketą laimėjo Ollex (su galimybe jo subnuomininku būti kažkokiai pašalinei smulkiai turistinei firmelei). Galų gale gavos taip, kad į Ollexo laimėtus maršrutus išvažiavo jų pačių "dukterinė" įmonė Transporto centras, naudojanti seniausius Ollexo mikrobus bei, vėlgi, keisto susitarimo dėka gautus Transrevio mikrobus. Seniausius, be abejo.
"Transporto centras". Ji nebuvo dukterinė "Ollex" įmonė. Gal tik vėliau ją "Ollex"as perpirko ir pakeitė veiklos profilį... Nes kokia jau ten transporto veikla galėjo užsiiminėti "Slaugos centras"? https://rekvizitai.vz.lt/imone/slaug...ridinis-asmuo/
Ta pati "Ridvija" jau buvo dvesianti firma su keliais maršrutais Šiauliai - Radviliškis. Gavusi naujo kraujo Vilniuje, prasisuko Šiaulių rajone. Klaipėdoje prasisuko gerai. Lygtai dalyvavo pernai konkurse Alytuje, kurį teismas sustabdė. Tas pats "Meteoritturas" gerai pasipenėjo. "Transrevis" irgi buvo ant ribos, kai Vilniuje buvo atsisakyta maršrutinių taksi ir liko "Tranmsrevis" tik su maršrutais į Kauną ir Alytų... Vėlgi, VVT maršrutų išnuomavimas padėjo "Transreviui" atsitiesti, įdarbinti savo seną chlamą ir paskui dar laimėti konkursą su latviais...
Aišku, gaila, kad rajonuose, kur laimėjo TC, buvo maži standartai tarki dėl autobusų amžiaus, bet prieš tai keleivių vežimą užtikrinę "Autovelda" ir "Svirka" tikrai buvo blogas pavyzdys. Ne ką geriau rajonuose, kur visokie savivaldybių tarybų nariai/ parkų direktoriai taip pat laiko vegetuojančius parkus. Šiap labai gerai, kad vyksta konkursai, galėtų būti tik standartai aukštesni
Comment