Pramogų arenoje irgi atskira "stotelė" - ženklo nėra, tačiau visi ir taip žino, kad priemiestinių laukti reikia beveik prie pat šviesoforinės sankryžos su V. Gerulaičio g. Ten irgi niekas niekam netrukdo, nes rajono autobusai ten sustoja ganėtinai toli.
Žvėryno žiede pastačius naują namą ir "modernizavus" kebabinę autobusai jau dabar neturi kur normaliai sustoti, nes mašinos numetamos belenkaip. Būta tokių atvejų, kad net į žiedą autobusai negalėjo įvažiuoti.
Banginių žiede (T9, 5, 7, 33) - taip pat buvo nesąmonės, kol jis buvo nenaudojamas VVT. Šiai dienai privatus transportas ten nebelenda, kai yra normalus užpildymas. Tas pats būtų su ŽŽ. Dabar ten 5 maršrutai, bet žiede daugiau trijų autobusų nebūna. O gamta tuštumos neatleidžia
Dėl ženklo nebuvimo - dar viena totali nesąmonė. Kas per sovietiniai papročiai "visi žino". Turi būti aiškumas. Kiek forumiečiai ir NVKTA kovojo, kad "Gel. stotis" nebūtų vienas taškas www.stops.lt, o atskiras taškelis kiekvienam stotelės ženklui. Taip atsirado aiškumas.
40 autobuso žiedas visada pilnas autobusų. Mažiau 1 autobuso ten būna tik naktį, kai maršrutas nekursuoja. Bet vis tiek ten viskas užstatyta. Ozo žiede atsiranda tokių erelių, kurie signalizuoja autobusui, stovinčiam žiede ir pietaujančiam, neva, traukis, man važiuoti čia reikia.
Bet vis tiek, mes čia pilstome iš tuščio į kiaurą. Problemų su jūsų minėtų stotelių vietomis nėra. Ženklo nebuvimas Pramogų arenoje - jau visai kas kita. Taip neturi būti.
Beje, kiek tik pamenu, Susisiekimo paslaugos visada pateikdavo stoteles stotyje kaip atskirus taškus, o ne vieną. NVTKA tikrai dėl to neprisidėjo, nes jos ir nebuvo dar
Banginių žiede (T9, 5, 7, 33) - taip pat buvo nesąmonės, kol jis buvo nenaudojamas VVT. Šiai dienai privatus transportas ten nebelenda, kai yra normalus užpildymas. Tas pats būtų su ŽŽ. Dabar ten 5 maršrutai, bet žiede daugiau trijų autobusų nebūna. O gamta tuštumos neatleidžia
Dėl ženklo nebuvimo - dar viena totali nesąmonė. Kas per sovietiniai papročiai "visi žino". Turi būti aiškumas. Kiek forumiečiai ir NVKTA kovojo, kad "Gel. stotis" nebūtų vienas taškas www.stops.lt, o atskiras taškelis kiekvienam stotelės ženklui. Taip atsirado aiškumas.
Į Šiaurės miestelio žiedą privačiam transportui apskritai draudžiama įvažiuoti - iš abiejų pusių yra "plytos". Tuo tarpu Žvėryno žiedas kartu naudojamas ir kaip automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje norinčių parkuotis niekuomet netrūksta. Aišku, idealu būtų ten uždrausti parkavimąsi apskritai, bet tuomet reikėtų kur nors šalia įrengti kitą, bent jau mokamą, aikštelę. O kol parkuotis ten galima, tol automobilių ten visuomet bus.
Vakar į Trakus teko važiuoti su TOKSu, tai keleivius bilietavo vairuotojas. Anot vairuotojo, konduktorės nėra jau apie porą savaičių. Gal TOKSas atsisakė šiame maršrute konduktorių.
Savanorių pr. irgi yra atskira priemiestinių maršrutų į Trakus, Lentvarį, Elektrėnus ir kt. stotelė, apie 20 metrų toliau nuo VVT stotelės.
Su Savanorių pr. stotele yra problemų, nes ji gan arti miesto VT stotelės ir yra toje pačioje juostoje. Miesto VT tenka apvažiuoti stovinčius priemiestinius mikrobus ir autobusus. Viskas būtų gerai, jei ne intensyvus autotransporto eismas prospekte ir miesto VT tenka kartais ilgokai palaukti, kol galės apvažiuoti priemiestinį VT.
Vakar į Trakus teko važiuoti su TOKSu, tai keleivius bilietavo vairuotojas. Anot vairuotojo, konduktorės nėra jau apie porą savaičių. Gal TOKSas atsisakė šiame maršrute konduktorių.
O kada konduktoriai atsirado? Prieš kelis metus kai paskutinį kartą važiavau šiuo maršrutu su TOKS autobusu jokių konduktorių nebuvo. Konduktorės yra (bent pernai buvo) buv. Muškiet įmonėje.
O kada konduktoriai atsirado? Prieš kelis metus kai paskutinį kartą važiavau šiuo maršrutu su TOKS autobusu jokių konduktorių nebuvo. Konduktorės yra (bent pernai buvo) buv. Muškiet įmonėje.
Nežinau kada atsirado konduktorės, TOKSu nedažnai važinėju, bet be konduktorės šiuo maršrutu man dar neteko važiuoti.
Viskas būtų gerai, jei ne intensyvus autotransporto eismas prospekte ir miesto VT tenka kartais ilgokai palaukti, kol galės apvažiuoti priemiestinį VT.
Dažnai tenka ten važiuoti ir po to, kai buvo apjungtos autobusų ir troleibusų stotelės pastačius švieslentę, jau nepamenu, kad būtų nepatogumų kažką apvažiuojant.
Nežinau kada atsirado konduktorės, TOKSu nedažnai važinėju, bet be konduktorės šiuo maršrutu man dar neteko važiuoti.
Konduktorė - tai išmislas visuomenėje, kurioje reikia įdarbinti kuo daugiau žmonių. Kas geriau - ar vairotojas ir konduktorė uždirbantys po 500 E, ar vairuotojas uždirbantis 900 E, bet parduodantis bilietus? Kad pas mus nemoka to 900 E tai jau kita bėda. Nors tvarkingų vairuotojų trūksta.
Dažnai tenka ten važiuoti ir po to, kai buvo apjungtos autobusų ir troleibusų stotelės pastačius švieslentę, jau nepamenu, kad būtų nepatogumų kažką apvažiuojant.
Nepatogumas tame, kad nėra įvažos, priemiestinių stotelė pakankamai arti miesto stotelės. Nesvarbu, kad dabar nėra atskirų troleibusų ir autobusų stotelių, bet dažnai iš karto sustoja 2 ar 3 troleibusai ar autobusai ir pirmasis pavažiuoja gerokai toliau link priemiestinės.
Konduktorė - tai išmislas visuomenėje, kurioje reikia įdarbinti kuo daugiau žmonių. Kas geriau - ar vairotojas ir konduktorė uždirbantys po 500 E, ar vairuotojas uždirbantis 900 E, bet parduodantis bilietus? Kad pas mus nemoka to 900 E tai jau kita bėda. Nors tvarkingų vairuotojų trūksta.
Ne joks išmislas, o būdas, kaip neužlaikyti stotelėse autobusų. Jei kiekvienoje stotelėje įlipa po 10-20 keleivių, tai kiek užtruks bilietų pardavimas? Dabar tokių srautų Lietuvoje nėra, o tarybiniais laikais buvo. Konduktorės TOKS'o maršrutuose gali būti kaip laikina priemonė, siekiant apriboti vairuotojus nuo operacijų su pinigais į savo kišenė.
Jei mokėtų 900 E jau po mokesčių, bijotų prarast vairuotojai darbo vietą. Jei moka 500 E tai ir prasideda, kuras, bilietai kas važiuoja nuo Vievio iki Kaišiadorių ir t.t.
Atkreipiu dėmesį, kad TOKS atveju pirma stotelė yra a/s, ten parduoda kasa. Maršrute žmonių nedaug. Kalbant apie priemiestinius - todėl ir turi būti "žiedai" ar a/s tipo "prieplaukos", kad VVT nebūtų trukdoma. Kadangi yra argumentas, kad netrukdoma, važiuosiu į vietą pasižiūrėti
Trukdymai yra Savanorių pr., kaip jau minėjau ir kartais Nemenčinės pl. stotelėje, kai sustoja du priemiestiniai ir antrasis dažnai būna pusiau pirmojoje juostoje. Bet visa tai išsprendžiama be jokių žiedų ir panašių dalykų tiesiog šiek tiek pailginant įvažą (Nemenčinės pl.) ar ją padarant (Savanorių pr.).
Nelabai suprantu, kodėl negali paimti keleivių AŽ, o atvažiuoja 50 metrų į Nemenčinės st. ir ten "stumdosi" su 2, 4, 5, 17, 18, 19 ir t.t.. Kvailystė ir tiek. Būtų taisyklė - pirmiausiai AŽ, tuomet Nemenčinės, piliečiai, kurie norėtų sėdėti, būti prie lango ateitų į AŽ. O vienas kitas Nemenčinės nebestabdytų eismo.
Jei stotų ir Nemenčinės pl. stotelėje, nesunku sugalvoti, kad vis tiek 90% žmonių lips toje stotelėje, nes ten arčiau eiti nuo troleibuso/įprasta/mažiau perėjų.
Kitas dalykas, į Antakalnio žiedą labai patogaus priėjimo nėra. Šitoks sprendimas visiškai nieko nepakeistų. O norintieji atsisėsti turėtų laiku vietą eilėje užsiimti
Nemenčinės stotelėje stoja priemiestiniai į Švenčionis, taip pat Molėtų AP tarpmiestiniai, kurie irgi veža pro Nemenčinę. Jiems sukinėtis žiede būtų papildomas laiko gaišimas. Viskas su stotele gerai, ji tinkamoje vietoje, tik reikėtų įvažą pailginti iki perėjos.
<...> Ozo žiede atsiranda tokių erelių, kurie signalizuoja autobusui, stovinčiam žiede ir pietaujančiam, neva, traukis, man važiuoti čia reikia. <...>
Prie to pačio paminėsiu, kad prieš porą savaičių Antavilių žiede buvo užpultas vairuotojas 6 asmenų dėl to, kad paprašė vairuotojo patraukti automobilį ir šis atsisakė.
Prie to pačio paminėsiu, kad prieš porą savaičių Antavilių žiede buvo užpultas vairuotojas 6 asmenų dėl to, kad paprašė vairuotojo patraukti automobilį ir šis atsisakė.
Aš seniai sakau, kad 17 turi važiuoti iki Nemenėčinės. Nesisukiotų Antaviliuose ir nebūtų konfliktų.
O jei rimtai - vairuotojai galėtų fotografuoti ir priduoti valdžiai. Valdžia į policiją. Baigtūsi tie parkavimai.
Dabar užpuolimo atvejis - bet greičiausiai pareiškimo policijai nėra. Reiškia situacija ir nepagerės per nago juodymą.
Comment