Ukmergė yra geras pavyzdys, kad normalūs miesto autobusai gali kursuoti ir mažesniuose miestuose. Žinoma, reikėtų keletos mažesnių autobusų (midibusų) savaitgaliui ir ne piko metui.
Širvintų AP yra vienintelis vežėjas rajone. Parkas aptarnauja priemiesčio maršrutus ir vienintelį tarpmiestinį maršrutą į Kauną penktadieniais ir sekmadieniais. Lankiausi Širvintose penktadienį, tai pagavau ir važiavusį į Kauną (nuotraukoje jis iš parko važiuoja į stotį).
Įdomu, o kaip važiuoja maršrutas Širvintos- Kaunas? Iš tvarkaraščių nelabai suprasi, žinau tik, kad pro Jonavą važiuoja.
Pasirodo nei pro Vilnių, nei pro Maišiagalą/Dūkštas (A2->KK108->A1), nei pro Kernavę (KK116->KK108->A1) nevažiuoja.
Įdomu, o kaip važiuoja maršrutas Širvintos- Kaunas? Iš tvarkaraščių nelabai suprasi, žinau tik, kad pro Jonavą važiuoja.
Pasirodo nei pro Vilnių, nei pro Maišiagalą/Dūkštas (A2->KK108->A1), nei pro Kernavę (KK116->KK108->A1) nevažiuoja.
Bet tai gerai čia sugalvota- trumpinti maršrutus iki Žirnių stotelės. Na, gerai, ne visus reisus, bet vistiek. Visų pirma, nelabai įsivaizduoju, kur jie ten atstovas darys- nebent Maximos stovėjimo aikštelėje?
Be to, Žirnių st. turbūt pasirinkta dėl to, kad, važiuojant iš Rukainių pusės, tai yra pirmoji stotelė mieste, kur važiuoja miesto autobusai. Bet dėl retoko VT kursavimo ten (ypač savaitgaliais!) manau, kad ji netinka kaip persėdimo punktas.
Žodžiu, ne itin geras sprendimas... Jeigu vežėją "prispaudė" mokesčiai už įvažiavimą į autobusų stotį, galėjo juk tiesiog trumpinti maršrutus iki geležinkelio stoties, o atstovas daryti Šv. Stepono gatvėje.
Bet tai gerai čia sugalvota- trumpinti maršrutus iki Žirnių stotelės. Na, gerai, ne visus reisus, bet vistiek. Visų pirma, nelabai įsivaizduoju, kur jie ten atstovas darys- nebent Maximos stovėjimo aikštelėje?
Be to, Žirnių st. turbūt pasirinkta dėl to, kad, važiuojant iš Rukainių pusės, tai yra pirmoji stotelė mieste, kur važiuoja miesto autobusai. Bet dėl retoko VT kursavimo ten (ypač savaitgaliais!) manau, kad ji netinka kaip persėdimo punktas.
Žodžiu, ne itin geras sprendimas... Jeigu vežėją "prispaudė" mokesčiai už įvažiavimą į autobusų stotį, galėjo juk tiesiog trumpinti maršrutus iki geležinkelio stoties, o atstovas daryti Šv. Stepono gatvėje.
Darbą pradeda ne nuo stoties todėl, kad ryte į kaimus niekas nevažiuoja. Visai be jokio pagrindo dramatizuoji situaciją.
Bet tai gerai čia sugalvota- trumpinti maršrutus iki Žirnių stotelės. Na, gerai, ne visus reisus, bet vistiek. Visų pirma, nelabai įsivaizduoju, kur jie ten atstovas darys- nebent Maximos stovėjimo aikštelėje?
Be to, Žirnių st. turbūt pasirinkta dėl to, kad, važiuojant iš Rukainių pusės, tai yra pirmoji stotelė mieste, kur važiuoja miesto autobusai. Bet dėl retoko VT kursavimo ten (ypač savaitgaliais!) manau, kad ji netinka kaip persėdimo punktas.
Žodžiu, ne itin geras sprendimas... Jeigu vežėją "prispaudė" mokesčiai už įvažiavimą į autobusų stotį, galėjo juk tiesiog trumpinti maršrutus iki geležinkelio stoties, o atstovas daryti Šv. Stepono gatvėje.
Iš esmės tai tik pirmi autobusai iš Vilniaus pradės iš Žirnių stotelės. Žirnių stotelė yra svarbi dėl Maximos. Be to ji nėra pirma stotelė miesto teritorijoje kurioje važiuoja miesto VT.
Didžiausiu problemų kelia naikinami maršrutai, kurių ir taip per mažai buvo.
Comment