Prieš pradedant įgyvendinti marketingo strategijas, geriau autobusų tvarkaraščius į bent Word'ą surašo, bus nebloga pradžia daugeliui autobusų parkų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąŠtai įsakyme STR "Miestų, miestelių ir kaimų susisiekimas" numatyta, kaip dažnai turi kursuoti VT, koks maksimalus turi būti atstumas tarp stotelių, kuriose vietovėse turi važinėti VT ir kuriose gali nevažinėti. Pagal dabartinį įsakymą, Vilniuje šio dokumento nuostatų jau įgyvendinti nepavyksta. Jei koks nors gyventojams paduotų į teismą Vilniaus VT organizatorius, yra šansų laimėti.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMano vizija: greitas, patogus VT, o automobilių skaičius Lietuvoje minimalus dėl įvesto didelio automobilių mokesčio, padidinto kelių mokesčio su papildomu indeksu automobiliams.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMokesčiai galėtų šiek tiek pagerinti situaciją, bet ne kardinaliai, nes yra žmonių (ir jų nemažai), kurie už 100 metrų esančią parduotuvę važiuoja su mašina. Kardinaliai situacija pasikeistų įvedus kvotas automobiliams - viršija miestas kvotas, šio miesto gyventojai naujų automobilių nupirkti negalės.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Kas čia per "erotinės" fantazijos apie kvotas? Ką mes čia ir kokiu pagrindu ribosim? Jei Kauno miesto gyventojas negalės pirkti automobilio jis vienai dienai deklaruos gyvenamąją vietą pas bobutę Jonavos rajone, nusipirks automobilį ir sekančia dieną "grįš" į Kauną.... Deklaruoti gyvenamąją vietą - 5 minučių darbas internete
O rimčiau kalbant tai draugas buvo komandiruotėje Tokijuje, tai grįžęs pasakojo kad tokiam megapolyje transporto priemonių kiekis ribojamas per "garažo" mokestį, tai yra prieš pirkdamas automobilį pirmiausia turi įsigyti parkingo vietą daugiaaukščiame garaže. O ta vietos kaina yra beveik 50proc automobilio kainos...
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąKas čia per "erotinės" fantazijos apie kvotas? Ką mes čia ir kokiu pagrindu ribosim? Jei Kauno miesto gyventojas negalės pirkti automobilio jis vienai dienai deklaruos gyvenamąją vietą pas bobutę Jonavos rajone, nusipirks automobilį ir sekančia dieną "grįš" į Kauną.... Deklaruoti gyvenamąją vietą - 5 minučių darbas internete
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO rimčiau kalbant tai draugas buvo komandiruotėje Tokijuje, tai grįžęs pasakojo kad tokiam megapolyje transporto priemonių kiekis ribojamas per "garažo" mokestį, tai yra prieš pirkdamas automobilį pirmiausia turi įsigyti parkingo vietą daugiaaukščiame garaže. O ta vietos kaina yra beveik 50proc automobilio kainos...Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO tokia kvotos VISAM miestui sistema kur nors pasaulyje veikia?
Comment
-
Tai aš vat ir bandau susiorientuoti šiame pasiūlyme.... Sausio 1 iššovus naujametinį šampaną bėgsi į gyvą eilę Regitroje kad tilptum į kvotą ir sausio 2 užsiregistruotum automobilį? O kaip teisinė viso šito reikalo bazė? Konstitucija? O kaip apie butų kvotas pvz Vilniuje? Jei nestatytų naujų gyvenamųjų namų, tai nedaugėtų ir gyventojų tai atitinkamai ir poreikis visoms viešosioms paslaugoms mažėtų... Tos kvotos man primena Kinijos vieno vaiko politiką.... Arba sovietinių laikų talona baldų komplektui, skalbimo mašinai, paskyrą automobiliui arba eilę butui
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kieno sąskaitą bus subsidijuojami papildomi autobusų reisai, jeigu Vilniaus skola didėja ir didėja? Gal paaiškinsi?
Mokesčiai galėtų šiek tiek pagerinti situaciją, bet ne kardinaliai, nes yra žmonių (ir jų nemažai), kurie už 100 metrų esančią parduotuvę važiuoja su mašina. Kardinaliai situacija pasikeistų įvedus kvotas automobiliams - viršija miestas kvotas, šio miesto gyventojai naujų automobilių nupirkti negalės.
Kliedesiai apie kvotas tebūnie kliedesiai - negaišiu tam laiko, apie tai diskutuodamas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNe mano reikalas tvarkyti savivaldybės finansus. Pinigų yra, tik jie skirstomi netinkamai.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKliedesiai apie kvotas tebūnie kliedesiai - negaišiu tam laiko, apie tai diskutuodamas.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO tai kodėl tu nenurodai jokio miesto pasaulyje kur veikia tokia kvotų sistema???Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąŠiek tiek apie dabartinę lietuvišką viešojo transporto politiką:
Kelio remontui skyrė 10 mln. litų, o autobuso maršrutą panaikino
į Šiaulius jie vykdavo pas gydytojus, tvarkyti įvairių reikalų, į mokymo įstaigas patogu buvo važinėti studentams.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
Labai įdomu kokia padėtis Taline kai jau veikia nemokamas VT. Gal kas turit kokios info?Paskutinis taisė vilijampolietis; 2013.04.17, 12:37.
Comment
-
Parašė Andrys Rodyti pranešimąpamėginsiu paaiškinti kuo paprasčiau: o kaip tuos reikalus tvarkyti, jei nevažiuoja autobusas išvis ?
Iš kitos pusės, gal nespankim apie Singapūro lygio viešojo transporto paslaugas miškuose, laukuose ir bažnytkaimiuose, kur gyventojų skaičius mažėja net ne procentais, o kartais. Tokių paslaugų kaina būtų kosminė, turbūt pigiau būtų tuos pavienius senukus vežioti nemokamai taksi.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąPritariu tokiam palyginimui. Autobusas 4 kartus per savaitę - tokios paslaugos kokybė yra tokia prasta, kad ji nedaug kuo skiriasi nuo autobuso nebuvimo išvis. Tokia paslauga gali naudotis tik tie, kas neturi automobilio ar kokio dviračio (ir nebūtinai dėl pinigų, o ir pvz dėl sveikatos). Ir tai, tik iš bėdos.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąNepamirškit, kad kaimo žmonės yra sėslesni, dažnai ilgai laiką būna pragyvenę vienoje vietoje, jie žymiai bendruomeniškesni, draugiškesni ir labiau padeda vienas kitam
Comment
Comment