Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Bet KA tokiu atveju smarkiai pasitaisę, nes autobusai apynaujai, tvarkingai dažomi. Kultūra irgi padori.
    Ne KA reikia dėkoti dėl naujų autobusų, o savivaldybei, kuri pirko autobusus. Dažymas, vėlgi, tik dalinis, na, bet judama ta linkme. Dėl aptarnavimo kokybės esu linkęs sutikti - situacija gerėja. Bet iki kokybės dar labai toli.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Kitas dalykas, kad neužilgo bus sukurtos duomenų bazės ir spec. įranga, kurios pagalba kontrolierius ar policininkas nuskaitys tavo pirštų antspaudus ar akies rainelę ir kompas parodys, kas tu esi ir kokias turi teises ir lengvatas. Teoriškai toks dalykas yra įmanomas jau dabar, visko ko reikia, tai politinių sprendimų.
      Bet kol tokios naujovės dar neįgyvendintos, tol siūlyčiau nesipiktinti būtinybe nešiotis teisę į lengvatą įrodantį dokumentą. P.S. čia ne tau asmeniškai
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        O kas laubiau pažengę - KA ar Autrolis?

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Kažkokį socializmą tu čia nori įvesti...
          Siūlau nekreipti į jį dėmesio, matai, kad šneka nuo realybės atitrūkusias nesąmones. Bando kažką pritaikyti, kas šiais laikais jau atgyvenę.
          Jokio atitrukimo nuo realybės - minimalius žmogaus poreikius patenkiname, o papildomus tegul perka už savus. O socializmas kaip tik yra dabar - važinėkis nors visą dieną už pusę kainos/nemokamai, niekas tai nekontroliuoja, nors kažkas už tai vistiek moka.
          Paskutinis taisė Aleksio; 2013.03.24, 21:51.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Jokio atitrukimo nuo realybės - minimalius žmogaus poreikius patenkiname, o papildomus tegus perka už savus. O socializmas kaip tik yra dabar - važinėkis nors visą dieną už pusę kainos/nemokamai, niekas tai nekontroliuoja.
            Keleivių kontrolės organizavimo ypatumai nėra socializmas. Kaune sukontroliuoja labiau, nes tvarka kitokia, Vilniuje - mažiau, daugiau pasitikima keleivių sąžiningumu ir sąmoningumu, kurio dar nėra.
            O ūgis nėra amžiaus matas.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Keleivių kontrolės organizavimo ypatumai nėra socializmas. Kaune sukontroliuoja labiau, nes tvarka kitokia, Vilniuje - mažiau, daugiau pasitikima keleivių sąžiningumu ir sąmoningumu, kurio dar nėra.
              Koks dar sąžiningumas? - bilietą turi - gerai, neturi - į autobusiuką. Viskas paprasta ir logiška.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Koks dar sąžiningumas? - bilietą turi - gerai, neturi - į autobusiuką. Viskas paprasta ir logiška.
                Kalbu apie organizavimą. Kaune patikrinamas kiekvienas keleivis (na, teoriškai), o Vilniuje kiekvienas nėra patikrinamas. Toks kontrolės organizavimo skirtumas ir parodo, kad sistema iš esmės sukurta pasitikėti keleivių sąžiningumu.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Keleivių kontrolės organizavimo ypatumai nėra socializmas. Kaune sukontroliuoja labiau, nes tvarka kitokia, Vilniuje - mažiau, daugiau pasitikima keleivių sąžiningumu ir sąmoningumu, kurio dar nėra.
                  O ūgis nėra amžiaus matas.
                  Vilniuje iš viso keistai dirba kontrolė. Atvejis iš savaitgalio: panelė neturėjo talonėlio, tai jai buvo paplekšnota per petį ir pasakyta "nusipirk". Net neišlaipino, ir net nežiūrėjo, ar nusipirko. Spėkite, ar ji ką nors pirko? Suprantu ir laikausi nuomonės, kad kontrolė neturi visada bausti, tačiau minimalus sugėdinimas, ar bent jau privertimas prailginti savo kelionę laukiant kito autobuso turėtų būti įgyvendinta visada.

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Vilniuje iš viso keistai dirba kontrolė. Atvejis iš savaitgalio: panelė neturėjo talonėlio, tai jai buvo paplekšnota per petį ir pasakyta "nusipirk". Net neišlaipino, ir net nežiūrėjo, ar nusipirko. Spėkite, ar ji ką nors pirko? Suprantu ir laikausi nuomonės, kad kontrolė neturi visada bausti, tačiau minimalus sugėdinimas, ar bent jau privertimas prailginti savo kelionę laukiant kito autobuso turėtų būti įgyvendinta visada.
                    Sugėdinti neturi teisės, nes žmogus gali paduoti į teismą už viešą įžeidimą ir didelė tikimybė, kad teisme laimėtų. Sugėdinimas - praėjusio amžiaus žmonių bendravimo neigiama savybė, kurios jau nebeturi būti, ypač aptarnavimo sferoje.

                    Kelionės prailginimas yra negerai - keleiviai gali būti nepatenkinti.

                    Kontrolieriai veikiausiai suprato, kad mergina nepilnametė, o su tokiais terliotis jie nemėgsta.

                    Šitą problemą žinau ir ją spręsime jau šįmet
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Kalbu apie organizavimą. Kaune patikrinamas kiekvienas keleivis (na, teoriškai), o Vilniuje kiekvienas nėra patikrinamas. Toks kontrolės organizavimo skirtumas ir parodo, kad sistema iš esmės sukurta pasitikėti keleivių sąžiningumu.
                      Nemanau, kad vienintelė priežastis yra pasitikėjimas keleiviais. Tiesiog Vilniaus valdžios nuomone, priekinių durų tvarkos minusai nusveria tokį jos pliusą, kaip kiekvieno keleivio tikrinimo galimybė. Todėl Vilniuje priekinių durų tvarkos ir nėra.
                      Užtat Vilniuje, berods, budi daugiau kontrolierių ekipažų nei Kaune.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.03.24, 22:12.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Kalbu apie organizavimą. Kaune patikrinamas kiekvienas keleivis (na, teoriškai), o Vilniuje kiekvienas nėra patikrinamas. Toks kontrolės organizavimo skirtumas ir parodo, kad sistema iš esmės sukurta pasitikėti keleivių sąžiningumu.
                        Yra dvi skirtingos sistemos. Vilnius lygiojasi į Vieną ir Prahą, Kaunas - į Maskvą.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Yra dvi skirtingos sistemos. Vilnius lygiojasi į Vieną ir Prahą, Kaunas - į Maskvą.
                          Ir Kaune, net keista - VT geresnis - patogesnis ir modernesnis!

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                            Ir Kaune, net keista - VT geresnis - patogesnis ir modernesnis!
                            Jeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Sugėdinti neturi teisės, nes žmogus gali paduoti į teismą už viešą įžeidimą ir didelė tikimybė, kad teisme laimėtų. Sugėdinimas - praėjusio amžiaus žmonių bendravimo neigiama savybė, kurios jau nebeturi būti, ypač aptarnavimo sferoje.
                            Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Kelionės prailginimas yra negerai - keleiviai gali būti nepatenkinti.
                            Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Yra dvi skirtingos sistemos. Vilnius lygiojasi į Vieną ir Prahą, Kaunas - į Maskvą.
                              Vilnius: į Vieną, Prahą, Taliną, o Kaunas: į Londoną, Berlyną, Dubliną, Maskvą. Jei jau vardiji pavyzdžius, nepagailėk daugiau, antraip tai atrodo pernelyg šališka.
                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Jeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
                              Šiuo atveju kalbama ne apie naujesnes transporto priemones, o apie VT organizavimą ir kompetenciją. Todėl tavo argumentas čia visai netinkamas. Nesupratai minties.
                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
                              Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.
                              Sugėdinimas su prasižengimu ir baudimu visai nesusiję. Niekas neturi teisės gėdinti prasižengėlio. Tam skirti įstatymai, poįstatyminiai aktai, pagal kuriuos skiriamos baudos. Tarp baudų nėra nurodyta, kad bauda yra sugėdinimas.
                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.
                              Teisybė, ne taip supratau pradžioje. Iš tiesų, galėjo...
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.24, 22:22.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Vilnius: į Vieną, Prahą, Taliną, o Kaunas: į Londoną, Berlyną, Dubliną, Maskvą. Jei jau vardiji pavyzdžius, nepagailėk daugiau, antraip tai atrodo pernelyg šališka.
                                Londonas ir Dublinas nėra geri pvz, nes ten iki šiol važinėjama ne ta kelio puse Berlyne bent jau prieš pora metų metro nebuvo jokių užtvarų.
                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Šiuo atveju kalbama ne apie naujesnes transporto priemones, o apie VT organizavimą ir kompetenciją. Todėl tavo argumentas čia visai netinkamas. Nesupratai minties.
                                Buvo pasakyta "modernus", o modernus reiškia naujoviškas. Bent jau Zuokas taip kalba apie savo tramvajų.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Londonas ir Dublinas nėra geri pvz, nes ten iki šiol važinėjama ne ta kelio puse Berlyne bent jau prieš pora metų metro nebuvo jokių užtvarų.
                                  Kalbėjau apie Berlyno autobusus, ten dar yra tokie, nepamiršai?
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Sugėdinti neturi teisės, nes žmogus gali paduoti į teismą už viešą įžeidimą ir didelė tikimybė, kad teisme laimėtų. Sugėdinimas - praėjusio amžiaus žmonių bendravimo neigiama savybė, kurios jau nebeturi būti, ypač aptarnavimo sferoje.
                                    Sugėdinimas yra labai gerai. O tai, kad įstatymai gina išgamas, nusikaltėlius ir degradus rodo, kad valdžia yra užgrobta nusikaltėlių, išgamų ir degradų. Taip, garbę ir orumą, kurio neturi, gina tik visiškos atmatos.

                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Jeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
                                    Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
                                    Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.
                                    Ne GPM problema, o utopiniuose projektuose kai kurių asmenų galvose. O laikas eina, esamas VT negerėja. Be to miestas praskolintas visiškai ne dėl to, kad GPM mažiau. Liktų jis Vilniuje visas, tai miesto skola ir 1,5 ar 2 mlrd. siektų.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2013.03.24, 22:53.

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Kalbėjau apie Berlyno autobusus, ten dar yra tokie, nepamiršai?
                                      Gal ir yra, bet jais man neteko važinėti, nes ubanas patenkino poreikius.

                                      Comment


                                        Jeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
                                        Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
                                        Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.
                                        Jei visi pinigai liktų Vilniuje tai po kelių dešimtmečių tokie miestai kai Šiauliai, Panevėžys, Šalčininkai būtu tušti apleisti, vaiduoklių miestai. Vilnius turi ne tik pats augti, bet kartu padėti tobulėti, vystitis ir kitiem miestam, taip pat ir Kaunui. Bet, kaip Vilnius sugeba skęsti skolose man yra nesuprantama.

                                        Comment


                                          Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                          Jei visi pinigai liktų Vilniuje tai po kelių dešimtmečių tokie miestai kai Šiauliai, Panevėžys, Šalčininkai būtu tušti apleisti, vaiduoklių miestai. Vilnius turi ne tik pats augti, bet kartu padėti tobulėti, vystitis ir kitiem miestam, taip pat ir Kaunui. Bet, kaip Vilnius sugeba skęsti skolose man yra nesuprantama.
                                          Visiškai sutinku. Vilnius turi padėti. Bet ar tai yra tinkama pagalba, kai 60% savo pelno tu skiri kažkam, o pats skęsti skolose? Vilnius dabar vystosi būtent investuotojų ir skolos augimo dėka. Kaip ir minėjau, nesąmonė yra, kad Kaunas gauna keliais dešimčiais milijonų Lt mažiau GPM, negu Vilnius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X