Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKitas dalykas, kad neužilgo bus sukurtos duomenų bazės ir spec. įranga, kurios pagalba kontrolierius ar policininkas nuskaitys tavo pirštų antspaudus ar akies rainelę ir kompas parodys, kas tu esi ir kokias turi teises ir lengvatas. Teoriškai toks dalykas yra įmanomas jau dabar, visko ko reikia, tai politinių sprendimų.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKažkokį socializmą tu čia nori įvesti...
Siūlau nekreipti į jį dėmesio, matai, kad šneka nuo realybės atitrūkusias nesąmones. Bando kažką pritaikyti, kas šiais laikais jau atgyvenę.Paskutinis taisė Aleksio; 2013.03.24, 21:51.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJokio atitrukimo nuo realybės - minimalius žmogaus poreikius patenkiname, o papildomus tegus perka už savus. O socializmas kaip tik yra dabar - važinėkis nors visą dieną už pusę kainos/nemokamai, niekas tai nekontroliuoja.
O ūgis nėra amžiaus matas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeleivių kontrolės organizavimo ypatumai nėra socializmas. Kaune sukontroliuoja labiau, nes tvarka kitokia, Vilniuje - mažiau, daugiau pasitikima keleivių sąžiningumu ir sąmoningumu, kurio dar nėra.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKoks dar sąžiningumas? - bilietą turi - gerai, neturi - į autobusiuką. Viskas paprasta ir logiška.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeleivių kontrolės organizavimo ypatumai nėra socializmas. Kaune sukontroliuoja labiau, nes tvarka kitokia, Vilniuje - mažiau, daugiau pasitikima keleivių sąžiningumu ir sąmoningumu, kurio dar nėra.
O ūgis nėra amžiaus matas.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąVilniuje iš viso keistai dirba kontrolė. Atvejis iš savaitgalio: panelė neturėjo talonėlio, tai jai buvo paplekšnota per petį ir pasakyta "nusipirk". Net neišlaipino, ir net nežiūrėjo, ar nusipirko. Spėkite, ar ji ką nors pirko? Suprantu ir laikausi nuomonės, kad kontrolė neturi visada bausti, tačiau minimalus sugėdinimas, ar bent jau privertimas prailginti savo kelionę laukiant kito autobuso turėtų būti įgyvendinta visada.
Kelionės prailginimas yra negerai - keleiviai gali būti nepatenkinti.
Kontrolieriai veikiausiai suprato, kad mergina nepilnametė, o su tokiais terliotis jie nemėgsta.
Šitą problemą žinau ir ją spręsime jau šįmetwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKalbu apie organizavimą. Kaune patikrinamas kiekvienas keleivis (na, teoriškai), o Vilniuje kiekvienas nėra patikrinamas. Toks kontrolės organizavimo skirtumas ir parodo, kad sistema iš esmės sukurta pasitikėti keleivių sąžiningumu.
Užtat Vilniuje, berods, budi daugiau kontrolierių ekipažų nei Kaune.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.03.24, 22:12.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKalbu apie organizavimą. Kaune patikrinamas kiekvienas keleivis (na, teoriškai), o Vilniuje kiekvienas nėra patikrinamas. Toks kontrolės organizavimo skirtumas ir parodo, kad sistema iš esmės sukurta pasitikėti keleivių sąžiningumu.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra dvi skirtingos sistemos. Vilnius lygiojasi į Vieną ir Prahą, Kaunas - į Maskvą.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąIr Kaune, net keista - VT geresnis - patogesnis ir modernesnis!
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSugėdinti neturi teisės, nes žmogus gali paduoti į teismą už viešą įžeidimą ir didelė tikimybė, kad teisme laimėtų. Sugėdinimas - praėjusio amžiaus žmonių bendravimo neigiama savybė, kurios jau nebeturi būti, ypač aptarnavimo sferoje.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKelionės prailginimas yra negerai - keleiviai gali būti nepatenkinti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra dvi skirtingos sistemos. Vilnius lygiojasi į Vieną ir Prahą, Kaunas - į Maskvą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.24, 22:22.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąVilnius: į Vieną, Prahą, Taliną, o Kaunas: į Londoną, Berlyną, Dubliną, Maskvą. Jei jau vardiji pavyzdžius, nepagailėk daugiau, antraip tai atrodo pernelyg šališka.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąŠiuo atveju kalbama ne apie naujesnes transporto priemones, o apie VT organizavimą ir kompetenciją. Todėl tavo argumentas čia visai netinkamas. Nesupratai minties.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLondonas ir Dublinas nėra geri pvz, nes ten iki šiol važinėjama ne ta kelio puse Berlyne bent jau prieš pora metų metro nebuvo jokių užtvarų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSugėdinti neturi teisės, nes žmogus gali paduoti į teismą už viešą įžeidimą ir didelė tikimybė, kad teisme laimėtų. Sugėdinimas - praėjusio amžiaus žmonių bendravimo neigiama savybė, kurios jau nebeturi būti, ypač aptarnavimo sferoje.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.Paskutinis taisė Al1; 2013.03.24, 22:53.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKalbėjau apie Berlyno autobusus, ten dar yra tokie, nepamiršai?
Comment
-
Jeigu Vilniui būtų paliekamas toks tats GPM procentas, kuris paliekamas Kaunui, Vilniuje taip pat būtų nauji autikai ir trulikai.
Kodėl? Kaip tik atvirkščiai? - kodėl aš turi mokėti už tą, kas neturi bilieto?
Ne keleiviai, o tik bilieto neturinti keleivė.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąJei visi pinigai liktų Vilniuje tai po kelių dešimtmečių tokie miestai kai Šiauliai, Panevėžys, Šalčininkai būtu tušti apleisti, vaiduoklių miestai. Vilnius turi ne tik pats augti, bet kartu padėti tobulėti, vystitis ir kitiem miestam, taip pat ir Kaunui. Bet, kaip Vilnius sugeba skęsti skolose man yra nesuprantama.
Comment
Comment