Savivaldybės iš viso, jei tik galėtų, lengvatas naikintų. Nes joms ne pagal kišenę išlaikyti net ir tokį VT, koks yra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisų pirma tai ne verslo organizavimas. Tai valstybinis reguliavimas. Antra, kas mokės už lenvatininkus? Parkai ir taip skendi skolose, ir, nors niekas nedraudžia suteikti papildomas lengvatas, parkai savo iniciatyva ir be kompensacijos garanto to nedarys.
Apie kokias papildomas lengvatas kalbam? Kadangi pagal įstatymus mokslas yra privalomas, tai sąvokos "vaikas" ir "moksleivis" yra identiškos. Taip, yra kažkiek vaikų, kurie nelanko mokyklos. Bet klausimas - kiek yra tokių mažamečių, kurie nelanko mokyklos, bet perka VT bilietą už pilną kainą, užuot elementariai važiavęs zuikiu? Va tai ir būtų galimi "nuostoliai".
Tiesą sakant manau, kad tokie mažamečiai neegzistuoja. Visas biurokratizmas su moksleivių pažymėjimais - beprasmis (kiek tai liečia viešąjį transportą). Lygiai taip pat sėkmingai iš keleivių galima reikalauti pažymos, kad tu - ne kupranugaris. Nes lengvatos priklauso tik žmonėms, o valstybė nemoka kompensacijų už gyvulių vežimą.
Galų gale, yra ir praktinis aspektas. Septynmečiams būtų galima išduoti elektroninį bilietą su nuolaida, kuris galiotų iki kol vaikui sukaks 16. Žmogaus gimimo data nesikeičia, jos nereikia pratęsti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSavivaldybės iš viso, jei tik galėtų, lengvatas naikintų. Nes joms ne pagal kišenę išlaikyti net ir tokį VT, koks yra.
Bet, tiesą sakant, manau, kad net jeigu įstatymo dėl lengvatų išvis nebūtų, tos lengvatos būtų taikomos. Tik jos vadintųsi ne lengvatos, o nuolaidos.
Pvz. nuolaidos vaikams arba senukams taikomos ir privataus verslo, įvairiausiose srityse. Transportas niekuo ne išskirtinis.Paskutinis taisė c2h5oh; 2013.02.13, 12:27.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTaip, problema. Tai yra nepatogu, o pametimo, pamiršimo atveju - labai didelė problema
Iš esmės tai šiek tiek biurokratiška. Šiuolaikinė teisinė valstybė turi turėti lanksčios teisinės bazės bruožą. Kalbant apie VT - visa teisinė VT bazė turi būti kuo lankstesnė, kuo mažiau sudaranti galimybę keleiviui atsidurti nederamoje situacijoje.
Dėl išvaizdos nustatymo - čia jau mūsų sugadintas požiūris, kad viskas turi būti reglamentuota iki smulkmenų. Pažiūrėkime, kaip Vakarų valstybės taiko teisinę bazę - kur matoma, kad pažeidimas nėra esminis, ten nesiterliojama dėl smulkmenų. Pvz., galima nustatyti teisės aktą ir be atsakomybės. T.y., poįstatyminiuose aktuose nenurodyti, kad taikoma bauda asmenims iki 16 m., kurie negali įrodyti savo amžiaus. Vyresni tuo gali piktnaudžiauti, bet čia yra mūsų visuomenės problema. Na, kartais ir - žmogaus prigimtis. Gaila, kad per tokius asmenis kuriami dirbtini teisiniai saugikliai, kuriuos įgyvendina kartais ir labai neprofesionalūs darbuotojai.
Kad ir kokia moderni teisinė valstybė būtume - kol kas dar nėra išrastas būdas vietoje nustatyti asmens tapatybę be jokio asmens dokumento. Kaip minėjau, amžiaus nustatymo pagal išvaizdą būdas yra labai nepatikimas. Jauni žmonės kartais atrodo vyresni, ir atvirkščiai. Dėl smulkmenų irgi nesutiksiu. Pavyzdžiui, asmenims iki 18 metų alkoholio parduoti negalima. Ir nesvarbu, kad asmeniui iki pilnametystės liko 2 dienos- vistiek jam parduoti negalima. Jokių apvalinimų iš mažesnės pusės!
Kad ir kokia moderni valstybė bebūtų, vistiek, jei tenka nustatyti žmogaus tapatybę, o jis jokių dokumentų neturi, jis yra vežamas į policijos nuovadą. Mano galva, tai daug didesnis nepatogumas nei asmens dokumento nešiojimas piniginėje.
Žinoma, geriausias problemos sprendimas būtų mokinio/studento pažymėjimų ir transporto bilieto sujungimas į vieną. Link to ir einama. Bet kol elektroniniai mokinio pažymėjimai visuotinai neįvesti, atsisakyti įprastų pažymėjimų negalima.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMoksleiviams ir studentams taikoma nuolaida tam, kad ja nesinaudotų nesimokantys ir nestudijuojantys. Čia valstybė supranta tuos, kurie mokosi, kad jiems keliauti reikia daug ir dėl to remia tokius žmones. Čia nesvarbu, ar studentas yra 50-metis, ar 20-metis - jei dieninio skyriaus studentas, tai nuolaidą gauna. Iš esmės pritarčiau, kad asmenims iki 25 m. imtinai, kaip ir daugelyje Vakarų valstybių, būtų nuolaida. Lietuvoje bent dabar įmanoma tokiems žmonėms suteikti nebent 50 proc. nuolaidą. O štai studijuojantiems siūlyčiau taikyti absoliučią 80 proc. nuolaidą (dabar 80 proc. nuolaida taikoma tik miesto terminuotiesiems bilietams).Paskutinis taisė Lettered; 2013.02.13, 11:23.
Comment
-
Vakariniame skyriuje paprastai studijuoja dirbantys ir vyresnio amžiaus studentai. Ateik vakare į universitetą ir pats pamatysi. Kurie gyvena barake, tiek ir nevažinėja taip dažnai su VT. Kurui niekaip neišeina daugiau nei mėnesiniui. Už 100 Lt per mėnesį gali važinėti tik iki dviejų savaičių, jei važiuoji ryte į darbą, o vakare iš darbo ir niekur daugiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakariniame skyriuje paprastai studijuoja dirbantys ir vyresnio amžiaus studentai. Ateik vakare į universitetą ir pats pamatysi. Kurie gyvena barake, tiek ir nevažinėja taip dažnai su VT. Kurui niekaip neišeina daugiau nei mėnesiniui. Už 100 Lt per mėnesį gali važinėti tik iki dviejų savaičių, jei važiuoji ryte į darbą, o vakare iš darbo ir niekur daugiau.
Comment
-
Vakariniame paprastai mokosi tie, kurie dirba. Ir jei jau dirba, tai gali susimokėti. Niekas jų neverčia naudotis VT, bet automobiliu važinėti tikrai nėra pigiau nei pirkti pilna kaina mėnesinį. O tie, kurie mokosi vakariniame ir nedirba bei moka, tie, paprasčiausiai tariant, yra dundukai, kurie niekur kitur neįstojo, o kadangi į vakarines studijas konkursiniai balai mažesni, tai ten ir įlindo. Jau geriau tokie "studentai" būtų stoję į profesinę.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBausti savo paties klientus - tai yra visiškas verslo organizavimo pravalas.
Paaugliai taip, gali tekti įrodyti amžių.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakariniame paprastai mokosi tie, kurie dirba. Ir jei jau dirba, tai gali susimokėti. Niekas jų neverčia naudotis VT, bet automobiliu važinėti tikrai nėra pigiau nei pirkti pilna kaina mėnesinį. O tie, kurie mokosi vakariniame ir nedirba bei moka, tie, paprasčiausiai tariant, yra dundukai, kurie niekur kitur neįstojo, o kadangi į vakarines studijas konkursiniai balai mažesni, tai ten ir įlindo. Jau geriau tokie "studentai" būtų stoję į profesinę.
Su tavo apreiškimu, kad vakariniame ar neakivaizdiniame studijuoja tik dirbantys arba dundukai, nesutiksiu. Turiu pažįstamą, kuris mokėsi neakivaizdžiai, bet nedirbo. Tiesa, jis gyvena ne Vilniuje, o kaime, padeda tėvams žemės ūkyje. Tokiais atvejais kaip tik patogu mokytis neakivaizdiniam, nes nereikia važinėtis šian bei ten (o kaip dieninių skyrių studentai kas savaitgalį važinėja į gimtines), yra laiko ir ūkyje padirbėt. Kaip sakoma, kiekvienas renkasi pagal norus ir galimybes. Nereikia, manau, čia kišti užsisenėjusių stereotipų apie aukštąjį išsilavinimą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.02.13, 19:05.
Comment
-
Būtent, kad nėra jokių stereotipų. Dabar į aukštąsias priima per daug ir ne visi yra pakankamai gabūs, nori ir gali (dėl košės galvoje) studijuoti. Taip kad tavo minėtas atvejis yra išimtis, o ne taisyklė. Tas žmogus vis tiek gyvena kaime ir VT naudojasi retai. Kadangi gyvena kaime, tai tikriausiai ir automobilį turi, nes kitaip šiais laikais kaime be automobilio ne kas. Vadinasi, jam toks lengvatos buvę nebuvę...
Comment
-
Vilnietizz, ūkininkavimas tai jau ne darbas? Mano dviems grupiokams yra po 28, o tokių kuriems virš 25 irgi nemažai. Tiesa čia magistro studijos, todėl užtenka į jas stoti du metus po bakalauro ir jau daugumai 25 bus stojant, bet jūs ko gero čia bakalauro tik dienines studijas turėjote galvoje. Tiesa, magistre didžioji dalis dirba.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl nestudijuojantys arba studijuojantys vakariniame negalėtų naudotis tokiomis pat nuolaidomis? Jiems kaip tik reikia daugiau važinėti, kasdien į darbą ir dar vakare į studijas, kai tuo tarpu studijuojantys dieniniame dažnai dar ir gyvena barakuose šalia universitetų. Tokia nelogiška biurokratija tikrai neskatina jaunų žmonių naudotis VT. Jeigu kurui išeina panašiai kaip mėnesiniam bilietui, tai tik nelabai protingas žmogus gali naudotis VT, arba aišku tas, kuris apskritai neturi automobilio ir kuriam nereikia bet kokiu atveju mokėti visokių draudimų, keisti padangų, detalių ir pan., bet kiek tokių yra? Pensininkai, vaikai, dalis studentų, socialiai remiami, benamiai, kas dar?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNesu tikras, man atrodo vakarinės studijos dabar yra tos pačios dieninės. Tai tokiu atveju naudotis gali ir naudojasi. Tavo pavyzdys rodo, kad Lietuvoje reikia kuo skubiau įvesti automobilių mokestį.
Vakarines - Istestines
Istestinem studijom negalioja nuolaidos VT.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNesu tikras, man atrodo vakarinės studijos dabar yra tos pačios dieninės. Tai tokiu atveju naudotis gali ir naudojasi. Tavo pavyzdys rodo, kad Lietuvoje reikia kuo skubiau įvesti automobilių mokestį.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kaip kitaip užtikrinti, kad už to paties verslo teikiamas paslaugas klientai susimokėtų?
Comment
-
Kretingoje - pirma geležinkelių ir autobusų stotis
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...stotis-915229/
Comment
-
Šiandien ryte teko vykti Jūsų autobuso parko maršrutu Panevėžys -Žagarė, iš Pakruojo į Linkuvą. Pastebėtina, kad šios dienos maršruto vairuotojui trūksta bendravimo kultūros. Norėjau nusipirkti bilietą su nuolaidą, (turėjau ISIC pažymėjimą), tačiau vairuotojas garsiai
pradėjo šaukti, kad esu melagė, per sena studijuoti (man 25 metai), o ir tas pažymėjimas NEGALIOJA, Juk visada važiuoju autobusais ir žinau,kad jis galioja. Be to vairuotojas, tyčiojosi iš visų keleivių,cituoju: "neturtiga princesė, besisklaidanti šimtinėmis", "boba greičiau lipk", "atsirado dirbantis invalidas", nepaisant to, kad autobusu važiavo tik keli keleiviai, visi pradėjo jam sakyti, kad trūksta bendravimo kultūros, kiti žadėjo skambinti tiesiai autobuso parko direktorių. Elektroniniu paštu parašiau skundą. Pavasarį teko susidurti su grubiais TOKS vairuotojais.
Comment
-
http://verslas.delfi.lt/transportas/...com=1&no=0&s=2
Nera blogai. Ten vienam komentare pamineta problema del Vilniaus-Kauno marsuto aktuali ir man. Lektuvui nusileidus ~21.00h nera kaip grizt isskyrus minetaji Minskas-Palanga. O anksciausiai ryte pilna autobusu. Tas pats su elektriniais traukiniais...
Comment
-
Manau, šioje temoje labiau tiks šis mano pareiškimas, kuris susietas bendrai su VVT. Troleibusus jau aptarėme, bet dabar pakalbėkime apie autobusus, dujinius, hybridinius, elektrobusus, tramvajus, gal ir apie troleibusus.
Paskutiniu metu man susidaro įspūdis, kad kai kurie asmenys (jų tarpe ir VMS, ir AZ, ir SP) nori visiškai sužlugdyti viešajį transportą Vilniuje. Tai jau parodė Vilniečio kortelė, GRA autobusai, tuščios svajonės apie tramvajų, troleibusų naikinimas, bet kokių modelių (autobusų) pirkimas, AC, švediškų lūženų pirkimas, etc., etc. ... Pasižiūrekime iš arčiau.
Pradėkime nuo Vilniečio kortelės. Prieš rūgpjučio 15 visi VMS'ai sakė, kad viskas bus OK, nebus nepatogumų, visi pajus tik pagerėjimą. Tačiau: neliko atskiro bilieto autobusams arba troleibusams. Pažistų žmonių, kuriems kelionė pabrango. Nesvarbų, ar 3 litais, 12 litų, ar 20 litų. Pabrango. Net ir tiems, kurie važiavo su vienkartiniais, nes įvesti kažkokie 30 min ir 60 min bilietai. Na, o kas buvo 08.15, neverta kalbėti. Kolapsas visiškas, kuris dar iki galo nepasibaigęs. Kaip su vienkartiniais? Buvo kalbėta, jog juos pardavinės iki 08.15, galios iki 12.31. Kaip buvo - neveike e. bilietas, pardavinėjo talonus. Tai pardavimai pratęsti iki 12.31, galiojimo laikas nepakito. Vėliau pardavimai pratęsti iki 03.31, galiojimas iki 06.30. Kai bus toliau, pažiuresime.
Nemažas galvos skausmas ir dėl GRA - dalies maršrutų nelieka, GRA nestos daug kur, nelieka dalies troleibusų. Sakoma, viskas bus OK. Bet dalis Vilniaus netiki. Jų tarpe ir aš. Kaip bus iš tikro, pažiūresime.
Nauji autobusai, bet kokie modeliai - didesni rūpeščiai dėl remonto - didesnės bilietų kainos, kurios ir taip yra didelės, nes mokama už nesuteikiamas paslaugas, t.y. autobusai be kondicionerių, kai kuriuose prastas šildymas, klaikūs salonai, informacijos nepekankamūmas, maži intervalai, seni autobusai ir t.t. Bet laimei, perka naujus. Bet įvairius, nežiūri, kaip autobusas atrodo. Miesto estetika nekokia. Sakote, keleiviams nerūpi? Ogi gražios TP su kondicioneriais tikrai pritrauks naujus VT keleivius iš automobilių. Kažkodėl dabar automobilistams kondicionierius - pirmose vietose.
Kitus dalykus aptarsime vėliau. Tikuosiu, nepabodo skaityti 30 min rašyto teksto.
Comment
Comment