Negi nėra keleivių, kad mikrobus tokiu metu, kai masiškai žmonės važiuoja namo??? Štai iki ko degradavo visuomeninis transportas. Tuo tarpu keliai užkimšti automobiliais.
Klaipėdos autobusų parko (KlAP) tarpmiestinių ekspreso autobusų bilietų kainos nuo Naujųjų gali mažėti iki 5 proc. Daugiau jų mažinti nesiryžtama dėl pabrangusių degalų. Galutinis sprendimas bus priimtas artimiausiu metu, rašo „Vakarų ekspresas”.
Žinia, nuo sausio pridėtinės vertės mokestis (PVM) keleivių vežimo paslaugoms mažėja nuo 21 iki 9 proc. Bendrovė "Kautra" jau pranešė, kad nuo sausio tarpmiestinių bilietų kainos sumažės tiek pat, kiek ir PVM.
Pasak KlAP direktorės Jelizavetos Daugininkienės, kainos bus mažinamos diferencijuotai, tačiau pokytis 9 proc. tikrai nesieks. Pagrindinių maršrutų į Kauną, į Vilnių, kuriais daugiausia važiuoja bendrovės autobusai, bilietų kainas ketinama mažinti 5 proc.
Pavyzdžiui, dabar į Vilnių 68 litus kainuojantis bilietas gali atpigti 3-4 litais, bilietas į Kauną - 3 litais.
Daugiau mažinti bilietų kainų KlAP nesiryžta, nes vertina ir degalų pabrangimą - per 4 metus šie pabrango daugiau nei 50 proc., nuo Naujųjų padidėsiantį akcizą dyzelinui bei draudimo mokesčio padidėjimą. Negana to, labai pabrango kelių mokestis.
GAl kas galite man pasakyti , kodėl Skodos permesdamos ūsūs į kairę pusę važiuoja lyg oer stabdžius cypdamos arba net kartais variklį išjungiat? Aną savaitę taip buvo su G.N. 349 7 maršrutu. , o šeip visada permetant į kairę visos per "JĖGĄ" važiuoja tam tikrą dalį atkarpos.
Taip yra todėl, kad iešmas turi tik dvi padėtis ir įprastai būna vienoje padėtyje. Buvusioje TSRS daugumoje miestų tokia nuolatinė pozicija leidžia pasukti į dešinę. Tačiau per iešmą reikia važiuoti su išjungtu varikliu (naudojamas senuose troleibusuose) arba galios grandine (naujesniuose troleibusuose).
Norint pasukti į kairę, reikia per iešmą važiuoti su įjungtu varikliu ar galios grandine. Tuomet izoliuotoje KT dalyje prieš iešmą susidaro elektros grandinė: kontaktinis laidas (+) - kairioji iešmo elektromagneto ritė - kairioji kartis - variklis (galios grandinė) - dešinioji kartis - dešinioji iešmo elektromagneto ritė - kontaktinis laidas (-).
Elektromagnetai perjungia iešmą troleibusui artėjant ir laiko iki tol, kol šliaužikliai per juos neprašliaužia. Tuomet grandinė nutrūksta, ir iešmas grįžta į pradinę padėtį.
Taip yra todėl, kad iešmas turi tik dvi padėtis ir įprastai būna vienoje padėtyje. Buvusioje TSRS daugumoje miestų tokia nuolatinė pozicija leidžia pasukti į dešinę. Tačiau per iešmą reikia važiuoti su išjungtu varikliu (naudojamas senuose troleibusuose) arba galios grandine (naujesniuose troleibusuose).
Norint pasukti į kairę, reikia per iešmą važiuoti su įjungtu varikliu ar galios grandine. Tuomet izoliuotoje KT dalyje prieš iešmą susidaro elektros grandinė: kontaktinis laidas (+) - kairioji iešmo elektromagneto ritė - kairioji kartis - variklis (galios grandinė) - dešinioji kartis - dešinioji iešmo elektromagneto ritė - kontaktinis laidas (-).
Elektromagnetai perjungia iešmą troleibusui artėjant ir laiko iki tol, kol šliaužikliai per juos neprašliaužia. Tuomet grandinė nutrūksta, ir iešmas grįžta į pradinę padėtį.
Dabar supratau , aš kažką maždaug isivaizdavau. Bet čia tiesiai i dešimtuką. Ačiū.
Nuo sausio 1d. Taline važiavimas VT vietos gyventojams - nemokamas.
Atvykėliams kaina, kiek suprantu lieka ta pati. Aš paprastai imu dienos bilietą už 4 eurus.
Stebiuosi, kaip Talinui pavyksta išlaikyti apynaujį transporto parką ir tikiuosi, kad nemokamas vežiojimas jo neblogins.
Reiktų Vilniaus transportininkus išsiųsti pasisemti patirties.
Taip ir pavyksta - valdžia pilnai dotuoja. O pas mus numeta kažkiek ir viskas. Be to Talinas nebuvo aptekęs parazituojančiais mikrobais. Tiesa, buvo kiek daugiau privačių autobusų, bet jie kažkaip neatlaikė konkurencijos. Na, aišku, ir VT kaina Taline visuomet buvo didesnė nei Vilniuje.
Įvedus nemokamą transportą, žymiai padidėjo Taline registruotų gyventojų skaičius. O tai miestui reiškia papildomas pajamas iš mokesčių. Tai iš dalies atpirks investicijas į nemokamą transportą.
Teko anksčiau matyti. Tiesa, nemaniau, kad tas bus įgyvendinta taip greitai. Gaila tik tai, kad toks dalykas tinkamas tik plačiose gatvėse, tad Lietuvoje kažin ar būtų galima tokį įgyvendinti kur nors be didesnių investicijų
Iš esmės tai ne autobusas, o traukinys. Nes tik bėgiais važiuojanti tokio dysdžio transporto priemonė gali nenukrypti nuo kelio. Ir varomas jis turi būti, aišku, elektra.
Iš esmės tai ne autobusas, o traukinys. Nes tik bėgiais važiuojanti tokio dysdžio transporto priemonė gali nenukrypti nuo kelio. Ir varomas jis turi būti, aišku, elektra.
Na, vizualizacijose tai ne bėgiais važiuoja. Taip pat kalbama apie galimybę valdyti kompiuteriu pagal nubrėžtas linijas. Tad bėgiai lieka toli už nugaros.
Na, vizualizacijose tai ne bėgiais važiuoja. Taip pat kalbama apie galimybę valdyti kompiuteriu pagal nubrėžtas linijas. Tad bėgiai lieka toli už nugaros.
Kol tokia sistema bus pilnai paruošta, išbandyta ir įsitikinta jos patikimumu, praeis ne mažiau nei 5-6 metai. Viskas turi būti automatizuota, nes žmogiškosios klaidos gal baigtis tragedijomis. Tokios transporto sistemos sukels nemažai avarijų šalyse, kuriuose ne itin gera vairavimo kultūra.
Be to, neįsivaizduoju. kaip tokia sistema galėtų veikti pakankamai siaurose Lietuvos miestų gatvėse. Kinijoje gal ir veiktų.
Dar įdomu, kaip vairuotojai reaguos, kai važiuoji sau, ir netikėtai tiesiai virš tavęs toks monstras pralekia. Nemažai laiko praeis, kol pripras.
Be to, eismo juostos tokiai transporto priemonei turėtų būti fiziškai atskirtos nuo kitų juostų, ir prie įvažiavimų į šias juostas turi būti aukščio ribotuvas. priešingu atveju priešais važiuojantis vilkikas ar autobusas labai stabdys tokio "autobuso" eismą.
Vupertalyje irgi virš gatvių važinėja vienbėgis ar kaip jį ten pavadinti galima... Manau, kad tokia transporto priemonę galima pritaikyti tik ribotai. Ji tinka tik ten, kur plačios intensyvaus eismo gatvės su jau esamu užstatymu kai nebėra vietos tramvajui ar autobusų juostoms ir reikia didesnio pajėgumo nei autobusai ar įprastas tramvajus. Taip pat pakankamai lygus reljefas. Staigesnių posūkių beveik nėra, t.y. gatvės eina tiesiai ir ta trasa juda ir toks "autobusas". Apie tokių monstrų pritaikymą senamiesčiuose ar tankiai užstatytuose kvartaluose su siauromis gatvėmis (kad ir 4 juostų) kalbos praktiškai negali būti. Nebent tik labai nedidelėje dalyje...
Apsisukimas maršruto gale nebūtinas, nes toks "autobusas" gali būti dvipusis.
Apsisukimas maršruto gale nebūtinas, nes toks "autobusas" gali būti dvipusis.
Bet netgi esant dvipusiam, juk nevažiuos atgal ta pačia gatvės, pavadinkim taip, juota, tai pervažiavimui į kitą juostą reikia labai nemažai vietos, o be to jį reikia kažkaip nusukt nuo magistralinės gatvės į šoną, ovienintelis nusukimas statyti estakadas, vadinasi pakeisti važiavimo kryptį gali tik užmiestyje.
Comment