Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei už priemiestinius dar šiaip ne taip rajono valdžia atsiskaito, tai tarpmiestinių nedotuoja. Bet juos uždarius, dalis rajonų iš viso netektų susisiekimo su išore.
    Nesutinku, daugelio autobusų parkų pelnas, įskaitant Šakius, ir yra gaunamas tik iš likusių tarpmiestinių maršrutų.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Jei Kautra nesiplestu, tie parkai kurie dabar po Kautros sparnu jei nenumire butu, tai geriausiu atveju ir toliau vazinetu Pazikai ir Ikarusai. O po Vilkaviskio rajona vazinejantis nauji po puse limono kainuojantys autobusai, labai jau pelna nesa?O nauji Kauno rajono autobusai?keleiviai irgi daugumoj mokiniai ir soc. remtini.

      P.S. Sakiu AP dazineja visokias griuvenas Autosanus, o geriausi autobusai aprudije vazineja. Be to vairuotoju megztukai ir slipsai firminiai daug nekainuoja.
      "Kautra" neteikia labdaros ir už naujus autobusu apmokės tų rajonų valdžia, kur dirba "Kautra". O kas tai valdžiai draudė metų metus iš eilės normaliai finansuoti savo parkus, kontroliuoti, kaip dirba? Bet kai parkai tapo visai nugyventais, kai iškilo grėsmė, kad žmonės nebus kuo vežti, tuomet kažkaip stebuklingai atsirado pinigų "Kautrai" dotuoti. Juk mokių keleivių priemiestiniuose maršrutuose beveik nėra. Tik moksleiviai, kurie iš vis nieko nemoka ir lengvatininkai. Pastarieji su mokiais keleiviams sudaro 10-15 proc. visų keleivių. Likę - moksleiviai. Taip "Kautra" ima pinigus iš savivaldybių. O tas vienas kitas atitekęs tarpmiestinis maršrutas tik panaikino konkurenciją, kur ir taip "Kautra" dirbo. Todėl aišku, kad padidėjo tų maršrutų pelningumas po optimizacijos.
      Ir tik nereikia manyti, kad "Kautra" investavo į naujus autobusus Kauno rajonui iš labdaros. Neaišku, kiek jai moka už tai savivaldybė. Be to didelė įmonė gali sau leisti nupirkti tuos 10 autobusų. O tuo tarpu rajoninis parkas nepajėgus nei vieno naujo autobuso įsigyti be savivaldybės paramos. Ir tai nepriklauso nuo jo veiklos rezultatų - gali dirbti netgi pelningai (jei rimtas "pelnu" galima laikyti kokius 5000 Lt ). Tiesiog maža įmonė nepajėgi investuoti.

      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
      Nesutinku, daugelio autobusų parkų pelnas, įskaitant Šakius, ir yra gaunamas tik iš likusių tarpmiestinių maršrutų.
      Tai kad nemaža dalis rajoninių parkų iš viso nebeturi tarpmiestinių maršrutų arba jų vos vienas kitas. O jei ir turi daugiau maršrutų, tai tik dėl rajono geografinės padėties tai yra - pro jį nevažiuoja didžiųjų vežėjų autobusai arba jie pravažiuoja jau prieš pietus. Todėl rytiniai reisai yra palyginti pelningi. Bet jei net ir nepelningi, tai socialiai reikalingi, nes niekas kitas nenuveš keleivių į gretimą didmiestį. Analogiška padėtis ir su vakariniai maršrutais iš didmiesčių atgal į rajono centrą.

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Nesamonės. Normalus VT naikinamas varinėjant tuščius didelius autobusus. Nereikia kišti savo mikroautobusų fobijos kur papuola.
        Na, konkrečiai šiuo atveju aš pritariu Al1. Tikrai nenormalu, kai miesto maršrutą aptarnauja nežemagrindis mikroautobusas su rankinėmis durimis ir dar be stovimų vietų. Maršrutus, kuriuose keleivių srautai nedideli, turėtų aptarnauti midibusai arba mažų mažiausiai tokie Renault mikroautobusai, kokius turi KLAP`as.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Na, konkrečiai šiuo atveju aš pritariu Al1. Tikrai nenormalu, kai miesto maršrutą aptarnauja nežemagrindis mikroautobusas su rankinėmis durimis ir dar be stovimų vietų. Maršrutus, kuriuose keleivių srautai nedideli, turėtų aptarnauti midibusai arba mažų mažiausiai tokie Renault mikroautobusai, kokius turi KLAP`as.
          Viskas remiasi į finansavimą, kuris yra minimalus. Kėdbusas, kaip ir dauguma kitų rajoninių parkų, negali sau leisti tokios "prabangios" žemagrindės technikos.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Nesuprantu taves Al1. Kautra tikrai deda didziausia indeli VT atkelimui. Jei sugeba pasiimt is savivaldybiu pinigus, o parkai tik verkia, kad nera bapkiu, savivaldybe neduoda kur problema? Kad ir skirtu pinigu daugiau, geriausiu atveju geresnius autobusus siek tiek matytume. Apie jokius wi-fi, dviraciu remus ir tvarkingus vairuotojus, bei svieslentes ir bilietus internetu rajoniniuose AP nebutu ne kalbos.

            Ir dar "Kautra" dauguma, bent jau jaunimo tarpe zino, kad yra "gerai". Tas reiskia, kad man ne geda vaziuot autobusu.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Nesuprantu taves Al1. Kautra tikrai deda didziausia indeli VT atkelimui. Jei sugeba pasiimt is savivaldybiu pinigus, o parkai tik verkia, kad nera bapkiu, savivaldybe neduoda kur problema? Kad ir skirtu pinigu daugiau, geriausiu atveju geresnius autobusus siek tiek matytume. Apie jokius wi-fi, dviraciu remus ir tvarkingus vairuotojus, bei svieslentes ir bilietus internetu rajoniniuose AP nebutu ne kalbos.

              Ir dar "Kautra" dauguma, bent jau jaunimo tarpe zino, kad yra "gerai". Tas reiskia, kad man ne geda vaziuot autobusu.
              "Kautra" daro biznį ir investuoja tik tiek, kiek, tikisi gauti pelno. Visi maršrutai, kurie neduoda pelno yra uždaromi. Taip, savivaldybių parkai negali išsireikalauti finansavimo ir netgi to, kad pilnai atsiskaitytų už lengvatininkų ir moksleivių vežimą, nes parkų direktoriai yra paskirti savivaldybės. Ir jie nešokinėja prieš savivaldybę. Negi taip sunku suprasti?.. O jei kuris išdįstų pašokinėti, tai tokį greitai nusodintų. Todėl pavirkauja, kad savivaldybė neatsiskaito ir viskas tuo pasibaigia. Bylinėtis su savivaldybe? Čia būtų iš anekdotų apie šikną ir galvą serijos. Kuri svarbesnė... O "Kautra" nutrauktų pervežimus, jei tik savivaldybė neatsiskaitytų. Ir dar prisiteistų netesybų kaip ir numatyta sutartyse... Todėl savivaldybės moka, stebuklingai suradusios pinigų "Kautra", bet taip ir neradusios eilę metų savo parkams...
              Priemiestiniais autobusais neveža "Kautra" dviračių (nėra rėmų), Wi-Fi niekam rajone nereikalingas, be to užkampyje ir neveikia. Bilietų pardavimas internetu irgi nereikalingas priemiestiniams maršrutams, kai 4/5 keleivių yra moksleiviai... Taip kad nereikia čia "Kautros" idealizuoti. Ji viešojo transporto nykimo nesustabdys, ne toks "Kautros" tikslas.
              O jei jaunimui ir gėda važiuoti autobusu, tai tokiems reikėtų apsilankyti pas psichiatrą... Fobija viešajam transportui... Ir kokių tik ligų nėra pas buržujus?..
              Paskutinis taisė Al1; 2012.12.03, 16:18.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                "Kautra" daro biznį ir investuoja tik tiek, kiek, tikisi gauti pelno. Visi maršrutai, kurie neduoda pelno yra uždaromi. Taip, savivaldybių parkai negali išsireikalauti finansavimo ir netgi to, kad pilnai atsiskaitytų už lengvatininkų ir moksleivių vežimą, nes parkų direktoriai yra paskirti savivaldybės. Ir jie nešokinėja prieš savivaldybę. Negi taip sunku suprasti?.. O jei kuris išdįstų pašokinėti, tai tokį greitai nusodintų. Todėl pavirkauja, kad savivaldybė neatsiskaito ir viskas tuo pasibaigia. Bylinėtis su savivaldybe? Čia būtų iš anekdotų apie šikną ir galvą serijos. Kuri svarbesnė... O "Kautra" nutrauktų pervežimus, jei tik savivaldybė neatsiskaitytų. Ir dar prisiteistų netesybų kaip ir numatyta sutartyse... Todėl savivaldybės moka, stebuklingai suradusios pinigų "Kautra", bet taip ir neradusios eilę metų savo parkams...
                Na taip, tai tiesa. Bet kuo čia kalta Kautra.

                Ji viešojo transporto nykimo nesustabdys, ne toks "Kautros" tikslas.
                O jei jaunimui ir gėda važiuoti autobusu, tai tokiems reikėtų apsilankyti pas psichiatrą... Fobija viešajam transportui... Ir kokių tik ligų nėra pas buržujus?..
                Taip, Kautra tiesiogiai nieko nepadarys, kad Biržų rajone žmonės daugiau naudotųsi VT, tačiau Kauno rajone jis visai neblogas. Tolimojo susisiekimo maršrutais dėk Kautros Wi-Fi, dviračių, akcijų naudojasi daugiau žmonių nei anksčiau.

                Ne fobija, tačiau nejaučiu jokio malonumo lipdamas į nešvarius, vos pasivelkančius ir dvigubai už mane senesnius autobusus.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  "Kautra" daro biznį ir investuoja tik tiek, kiek, tikisi gauti pelno. Visi maršrutai, kurie neduoda pelno yra uždaromi. Taip, savivaldybių parkai negali išsireikalauti finansavimo ir netgi to, kad pilnai atsiskaitytų už lengvatininkų ir moksleivių vežimą, nes parkų direktoriai yra paskirti savivaldybės. Ir jie nešokinėja prieš savivaldybę. Negi taip sunku suprasti?.. O jei kuris išdįstų pašokinėti, tai tokį greitai nusodintų. Todėl pavirkauja, kad savivaldybė neatsiskaito ir viskas tuo pasibaigia. Bylinėtis su savivaldybe? Čia būtų iš anekdotų apie šikną ir galvą serijos. Kuri svarbesnė... O "Kautra" nutrauktų pervežimus, jei tik savivaldybė neatsiskaitytų. Ir dar prisiteistų netesybų kaip ir numatyta sutartyse... Todėl savivaldybės moka, stebuklingai suradusios pinigų "Kautra", bet taip ir neradusios eilę metų savo parkams...
                  Priemiestiniais autobusais neveža "Kautra" dviračių (nėra rėmų), Wi-Fi niekam rajone nereikalingas, be to užkampyje ir neveikia. Bilietų pardavimas internetu irgi nereikalingas priemiestiniams maršrutams, kai 4/5 keleivių yra moksleiviai... Taip kad nereikia čia "Kautros" idealizuoti. Ji viešojo transporto nykimo nesustabdys, ne toks "Kautros" tikslas.
                  O jei jaunimui ir gėda važiuoti autobusu, tai tokiems reikėtų apsilankyti pas psichiatrą... Fobija viešajam transportui... Ir kokių tik ligų nėra pas buržujus?..
                  Bullshit. Kas pinigus moka, tas ir muzika uzsako. Jei parkai nesugeba susitvarkyt, o ir savivaldybes ant ju padejusios, reikia tik dziaugtis, kad privaciom lesom, kazkas dar nori pralauzti ledus. Pats pagalvok, kaip ir minejau, gautu pinigu savivaldybes parkai, tuoj pat juos isvaistytu, tas pats, kas i tuscia kibira pilt vandeni. Aisku isimciu butu. "Kautra" tiek da...ja imerkus bapkiu, belieka stebetis ju vadyba. Nezinau kaip keleiviu vezime, bet kai pradejo uzsiimti krovininiais pervezimais pusprekabem, is kitu imoniu persiviliojo geriausius vadybinkus ir pastoviai galvojama apie pletra. Siap ir taip nelengva privaciam verslui konkuruot, o cia dar tokios salygos nepalankios firmoms LT uzsiimanciom keleiviu pervezimais.

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Na taip, tai tiesa. Bet kuo čia kalta Kautra.



                    Taip, Kautra tiesiogiai nieko nepadarys, kad Biržų rajone žmonės daugiau naudotųsi VT, tačiau Kauno rajone jis visai neblogas. Tolimojo susisiekimo maršrutais dėk Kautros Wi-Fi, dviračių, akcijų naudojasi daugiau žmonių nei anksčiau.

                    Ne fobija, tačiau nejaučiu jokio malonumo lipdamas į nešvarius, vos pasivelkančius ir dvigubai už mane senesnius autobusus.
                    Aš "Kautros" niekuo nekaltinu. Ji daro biznį. Kauno rajone VT toks, kokį užsako savivaldybė. O rajonai tiesiog gaili pinigų normalaus VT palaikymui ir spaudžia paskutines sultis iš savo parkų. Tuo tarpu, kai jau viską išspaudžia, vis tiek būna priversti mokėti "Kautrai" ar kitiems privatininkams. Ir moka daug, o ne tiek, kiek nori. Nes kitaip privatininkas neveš, o pasirinkimo tai nėra.

                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Bullshit. Kas pinigus moka, tas ir muzika uzsako. Jei parkai nesugeba susitvarkyt, o ir savivaldybes ant ju padejusios, reikia tik dziaugtis, kad privaciom lesom, kazkas dar nori pralauzti ledus. Pats pagalvok, kaip ir minejau, gautu pinigu savivaldybes parkai, tuoj pat juos isvaistytu, tas pats, kas i tuscia kibira pilt vandeni. Aisku isimciu butu. "Kautra" tiek da...ja imerkus bapkiu, belieka stebetis ju vadyba. Nezinau kaip keleiviu vezime, bet kai pradejo uzsiimti krovininiais pervezimais pusprekabem, is kitu imoniu persiviliojo geriausius vadybinkus ir pastoviai galvojama apie pletra. Siap ir taip nelengva privaciam verslui konkuruot, o cia dar tokios salygos nepalankios firmoms LT uzsiimanciom keleiviu pervezimais.
                    Niekas čia jokių ledų nelaužo. Ateina pasiimti pinigų ir tiek. O ne dėl to, kad rūpėtų žmonės. Taip, "Kautra" didelė įmonė, todėl gali leisti kelis naujus midibusus numesti į rajono parką, dar kelis nudėvėtus didelius autobusus numesti, kurie jau kokybe netinkami tolimojo susisiekimo reisams. O juk visa kita technika lieka buvusio parko.
                    Pagal tavo logiką, tai reikėtų ir visas ligonines, poliklinikas, mokyklas ir t.t. atiduoti privatininkams. Viską jiems atiduoti, nes jie atseit geriau susitvarko. Bet yra ir priešingas pavyzdys. Vilniaus rajonas ir jo autobusų parkas. Tai, kad Lietuvoje VT beveik žlugęs, kalta valdžia, o ne parkai.

                    Comment


                      Del privatizavimo tai ne taip supratai. Tiesiog norejau pasakyti, "Kautra" geriausiai dirba savo darba LT. Ir eina tikrai ne paciu lengviausiu keliu. But geriausiais visuomet yra sunku, aisku visuomet atsirant malanciu sss ir burbanciu, kad nesazininga, visur kysiai, otkatai ir pan.

                      Comment


                        Šiandien Švedijos sostinės Stokholmo priemiestinių traukinių maršrutų tinklą papildė nauja linija: Älvsjö (Stockholmsmässan/Stockholm International Fairs) - Upsala (Uppsala) per 'Arlanda' oro uostą. Daugiau informacijos apie tai rasite čia.
                        Kartu pabaigti Stokholmo priemiesčio Södertälje geležinkelio stoties rekonstrukcijos darbai ir reorganizuotas autobusų tinklas Södertälje mieste. Naujas autobusų maršrutų žemėlapis pateiktas prisegtame dokumente.
                        Attached Files

                        Comment


                          Aktualu Android išmaniųjų telefonų savininkams!

                          Maršrutai.lt programėlė išmaniajame telefone!


                          Viešojo transporto maršrutų ir eismo tvarkaraščių peržiūros projektas www.marsrutai.lt plėtojamas ir toliau. O kūrybinė komanda Kalėdų proga savo lankytojams dovanoja mobiliąją programėlę. Dabar eismo tvarkaraščiai visada kišenėje, net ir be interneto.

                          Kas turite išmaniuosius telefonus su Android operacine sistema, iš „Google play“ parduotuvės atsisiųskite nemokamą Marsrutai.lt programėlę ir išbandykite!

                          <...>
                          Atsisiųsti programėlę:
                          https://play.google.com/store/apps/d...UuYW5kcm9pZCJd
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Aktualu Android išmaniųjų telefonų savininkams!

                            Maršrutai.lt programėlė išmaniajame telefone!



                            Atsisiųsti programėlę:
                            https://play.google.com/store/apps/d...UuYW5kcm9pZCJd
                            Išbandžiau, tobula, tikrai pati geriausia programėlė iš esančių rinkoje. Dar kartais lūžinėja, kai bando išsaugoti vietovės duomenis, ir kiek lėtokai veikia mėgstamiausios stotelės, bet visa kita yra tikrai puiku. Labai didelis AČIŪ marsrutai.lt komandai!!!

                            Comment


                              Kada IOS galima bus gauti App'sa?Ar nera planu?

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Kada IOS galima bus gauti App'sa?Ar nera planu?
                                Kuo daugiau prie to prisidės žmonių, tuo greičiau bus
                                http://www.marsrutai.lt/info/Developers.aspx
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Korsvägen - vienas svarbesnių transporto mazgų Geteborgo mieste. Ties "kržkeliu" susitinka tramvajų, autobusų linijos, keli svarbūs keliai ir dviračių takai. Pilnai mazgas įrengtas apie 1990 metus.


                                  Göteborg by L Welin, on Flickr

                                  Comment


                                    Iš tiesų tai tie milžiniški žiedai miestuose pas mus jau nebeatitinka šių dienų transporto realijų...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Iš tiesų tai tie milžiniški žiedai miestuose pas mus jau nebeatitinka šių dienų transporto realijų...
                                      Transporto žiedai nėra blogas dalykas, tiesiog ne visose vietose jie tinkami.

                                      Comment


                                        „Kautra” mažins autobusų bilietų kainas

                                        Keleivių pervežimais užsiimanti bendrovė „Kautra“ nuo kitų metų pradžios mažina bilietų kainas tarpmiestiniais maršrutais. Bendrovė nurodo, kad toks sprendimas priimtas dėl pridėtinės vertės mokesčio (PVM) mažėjimo keleivių vežimo paslaugoms.
                                        „Manome, kad bilietų kainas sumažinti yra atsakinga keleivių atžvilgiu, nes PVM lengvata skirta keleiviams“, - sakė bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
                                        Sumažėjusias kainas pajus keliaujantys visais „Kautros“ tarpmiestiniais maršrutais. Pavyzdžiui, šiuo metu 20 litų kainuojantis bilietas važiuoti iš Vilniaus į Kauną atpigs iki 18 litų, kelionė iš Kauno į Klaipėdą vietoj 52 litų kainuos 47 litus.
                                        Seimas priėmė sprendimą nuo kitų metų pridėtinės vertės mokestį (PVM) keleivių vežimo paslaugoms mažinti nuo 21 iki 9 proc.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Busturas optimizuoja savo maršrutus, nuo sausio 7 d. rytiniu reisu į Vilnių (04:35) autobusai kursuos ne kasdien, o tik pirmadieniais. Iš Vilniaus į Šiaulius bus važiuojama sekmadieniais (16:25). Kitomis dienomis šis reisas sutrumpinamas iki atkarpos tarp Vilniaus-Kėdainių, taigi vienas Busturo autobusas bus bazuojamas Kėdainiuose. Nors ir nepritariu maršrutų naikinimui ar šiuo atveju trumpinimui, bet šiuo atveju tokie pakeitimai logiški, nes situacija nebuvo normali, kai iki 06:30 ryto į Vilnių iš Šiaulių išvykdavo penki autobusai...
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X