Idomu pasidarė perskaičiu šį straipsnį portale ebus.lt. O dar labiau paskutinę pastraipą. Pacituosiu : "O štai ką reiškia abreviatūra ant autobuso šono „Lbus“, sužinosime artimiausiu metu."
Taigi pradėjau domėtis ir radau idomių faktų, tai kad Lbus, tai Lietuvoje Vilniuje Meistrų g. 9, registruota įmonė. Įmonės logotipas sutampa su autobuso gale esančiu užrašu, pakolkas įmonės tinklapis kuriamas. Prieš porą metų buvo užsiminta apie autobusų ir troleibusų gamybą Lietuvoje bendradarbiaujant su Cegelec kompanija. Gal tai ir yra šis autobusas?
Griztant prie temos apie autobusu-mikroautobusu palyginima. Manau jei pastatytume salia Craftreri ir nauja Temsa Safari ir paklaustume, keleiviu su kurio vaziuotu is Kauno i Nida tuo pat metu, ko tais neabejoju, kad daugelis pasirinktu Crafteri
Crafteriuose daug mažiau vietos kojoms ir viskam kitam, nei Opalinuose, tai kažin ar juos rinktųsi jei jau yra tekę keliauti.
Vietos maziau, bet nevisiems jos reikia. Yra nekart teke sutikti svecius, tai visi dziaugdavosi, kad atvaziavo nauju mikrobu, o ne dideliu griozdu. Aisku cia subjektyvu.
Griztant prie temos apie autobusu-mikroautobusu palyginima. Manau jei pastatytume salia Craftreri ir nauja Temsa Safari ir paklaustume, keleiviu su kurio vaziuotu is Kauno i Nida tuo pat metu, ko tais neabejoju, kad daugelis pasirinktu Crafteri
Nes daugelis tiki mitu, jog mikroautobusu greičiau...
Nei lėčiau, nei greičiau, nes visi mikrobai tarpmiestyje važiuoja pagal autobuso grafiką. Čia tarybiniais laikais "Latvija" buvo ekspresas. Dabar ne. Ir mikrobas tarp Vilniaus ir Kauno važiuotų tiek pat, kiek autobusas ekspresas. Tik kad visi autobusai užsuka į Elektrėnus ir tam papildomai pagal grafiką skiriamos 5 minutės.
Šiek tiek apie tarpmiestinių tvarkaraščių pasikeitimus:
Nuo rugsėjo vidurio:
Kautros Vilkaviškio filialo aptarnaujamas (10:50) Kaunas-Druskininkai per Marijampolę ir (12:45) Druskininkai-Kaunas per Marijampolę užsuks į Kalvariją iki šiol važiuodavo tiesiai pro Krosną, nors prieš mažiau nei metus irgi važiuodavo pro Kalvariją. Įdomu, maršrutai pailgėjus 14 km. nebuvo pridėta nei penkių minučių, bet galbūt ir spėja, nes ankstesnis tvarkaraštis buvo perteklinis nuo Marijampolės Lazdijų kryptimi.
Kautros (13:05) Kaunas-Lazdijai pro Marijampolę ir (17:20) Lazdijai-Kaunas pro Marijampolę irgi užsuks į Kalvariją. Maršrutas taip pat pailgėjo 14 km., o 15 minučių prie bendro laiko pridėta tik važiuojant į Lazdijus, grįžtant tvarkaraštis nesikeitė.
TOKS'o (07:50) Vilnius-Marijampolė pro Alytų, Simną ir (14:45) Marijampolė-Vilnius pro Simną, Alytų užsuks į Kalvariją. Prieš maždaug metus irgi važiavo pro Kalvariją. Į Marijampolė nuvažiuoti pridėta 20 min, grįžtant - 15 min. Maršrutas pailgėjo 18 km.
Nuo spalio 5 d.
Gana vėlai atnaujinti Panevėžio AP studentų ekspresai į Vilnių. (9.40) Panevėžys-Vilnius penktadieniais ir (16.00) Panevėžys-Vilnius sekmadieniais. Atitinkamai (13.10 penktadieniais) ir (20.15 sekmadieniais) Vilnius-Panevėžys.
Nuo spalio 10 d.
Kaip jau vienas forumietis yra minėjęs, TOKS'o (07:00) Vilnius-Nida ir (15:15) Nida-Vilnius važiuoja ne visomis dienomis, o penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais.
Nuo spalio 15 d.
Kautros (08:30) Kaunas-Nida ir (14:45) Nida-Kaunas važiuos ne visomis dienomis, o penktadieniais ir sekmadieniais.
Stai ka reiskia tupas biurokratinis sekimas visokioms amortizacijoms. Jauciu tas prikelimas kainavo dvigubai daugiau nei butu galima analogiska sviezia Sprinteri is Vokietijos nusipirkt. Jau teko susidurt mazuose rajonu savyvaldybiu parkuose, autobusas jau per puse perluzo, o valdzia tokiom akim ziuri i nurasyma, kad motinos mirtis ju taip neisgasdintu. Secret word - Valstybes nustatytas amortizacijos laikotarpis. Reikia kazkaip remontuot. Ir taskas
Praėjusią savaitę vykusį keleivių vežimo konkursą laimėjo UAB"Kautra". Ši firma ir buvo vienintelis konkurso dalyvis.
Kol kas konkurso rezultatai nėra patvirtinti, tad kada "Kautra" pradės darbą Anykščiuose - neaišku. Konkursas buvo skelbiamas antrą kartą, nes po pirmojo konkurso dabartinis vežėjas UAB"Autovelda" užprotestavo konkurso sąlygų punktą, kuriame nurodyta, jog keleiviai turi būti vežami ne senesniais nei 12 metų autobusais. Tačiau, ši konkurso sąlyga nebuvo pakeista.
Kautra po truputį ima į rankas visą Lietuvos VT... Bet gal ir neblogai, bent jau kokybiškos paslaugos...
Nejaugi "Kautra" uzsimojo paimti visa LT tolimaji susisiekima??
Jei ir taip, tai galiu konstatuoti fakta visiems zinoma-jog "Toksa" ji paimtu paskutini
Ta ilga blatai-raudona Ikarusa esu mates vieninteli karta gyvenime Kaune, kokiais 1994metais vaziuojanti prie stoties. Is kur jis ten buvo atsirades nezinau. O kada jie is parku isnyko?
Nejaugi "Kautra" uzsimojo paimti visa LT tolimaji susisiekima??
Jei ir taip, tai galiu konstatuoti fakta visiems zinoma-jog "Toksa" ji paimtu paskutini
nes TOKS'o prijungimas stipriai sumažintų paslaugų kokybę?
Ta ilga blatai-raudona Ikarusa esu mates vieninteli karta gyvenime Kaune, kokiais 1994metais vaziuojanti prie stoties. Is kur jis ten buvo atsirades nezinau. O kada jie is parku isnyko?
Kiek prisimenu, 80-ųjų pradžioje jie beveik išnyko Vilniuje.
Ne "Toks'a" planavo, o "Autotura" Vilniuje. Ir jau paime. Kadangi "Autoturo" pavadinimo nepaliks, o bus "Kautros Vilniaus filialas" su naujom masinom, tai abejoju ar is vis i "Toks'a" kesinsis.
Be to net nezinau kaip cia butu, jei tarkim "Kautra" okupuoti visa LT VT. Kas is to butu, juk perimtu ir nuostolingus reisus. O jei kiti AP ejo i minusa,tai analogiskai ta pati situacija ir isliks. Ir netgi ar teisiskai taip gali dominuoti tik vienintelis tolimojo susisiekimo vezejas LT?
Ne "Toks'a" planavo, o "Autotura" Vilniuje. Ir jau paime. Kadangi "Autoturo" pavadinimo nepaliks, o bus "Kautros Vilniaus filialas" su naujom masinom, tai abejoju ar is vis i "Toks'a" kesinsis.
Be to net nezinau kaip cia butu, jei tarkim "Kautra" okupuoti visa LT VT. Kas is to butu, juk perimtu ir nuostolingus reisus. O jei kiti AP ejo i minusa,tai analogiskai ta pati situacija ir isliks. Ir netgi ar teisiskai taip gali dominuoti tik vienintelis tolimojo susisiekimo vezejas LT?
Siūlau prieš kalbant nesąmones pirmiau pasiskaityti LR Konkurencijos įstatymą. 100 proc. rinkos dalies ta pati įmonė užimti negali. O LV turi ir savų rinkos žaidėjų, kurie pakankamai tvirtai laikosi.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment