Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBuvau siandien Alytui ir kaip tik atkrepiau demesi i juos. Galiu pasakyti, kad ju tikrai DAUG. Zuja vienas paskui kita, tiesa zmoniu kiek teko matyti viduje neperdaugiausiai.. Tikrai butu galima kazka kombinuoti su autobusais, bet zinant valdziu nuolaidziavima verslininkams, vargu ar galima to tiketis..
Jei Alytuje būtų vien autobusai, tai neabejotinai prastėtų susisiekimas. Kita vertus, būtų galima įvesti kelis autobusų maršrutus, kuriuose važiuotų autobusai, o ne mikroautobusai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr Alytuje yra mėnesiniai bilietai?
Alytuj pagrindinis VT trūkumas yra informavimas. Anksčiau marsrutai.info/alytus buvo tvarkaraščiai, o dabar nebėra. Grafikai stotelėse tragiški - daug kur neparašyta, ar važiuoja darbo dienomis, ar savaitgaliais, kai kurių maršrutų trasos neparašytos. Taip pat daugybė nesąmoningų išvykimo laikų (pvz., 14,60 arba 0,07). Žmonės irgi nelabai turi iš kur sužinot maršrutus. Padariau VT schemą, kai kam tas pagelbėjo, bet...
Kitas trūkumas yra vietos nebuvimas. Kai yra stovinčių žmonių, tarpe tarp sėdynių sunku prasilenkt, reikia grūstis.
Dar vienas aktualus dalykas - nepritaikymas neįgaliesiems. Kartą važiavo sunkiai paeinantis žmogus - buvo sunkumų įlipant ir išlipant. Gerai, kad žmonės geranoriški. O apie žmogaus ratukuose važiavimą VT neverta net kalbėt.
Beje, ar kas nors žino, ar smarkiai nukentėtų žmogus, suspaustas normalaus autobuso durų?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Tai štai kokias problemas reikia Alytuje pirmiausiai spręst- bilietų sistemos ir keleivių informavimo. Tikrai nenormalu, kad nėra mėnesinių bilietų. Lengvatininkai turbūt kelionėms per mėnesį išleidžia kur kas daugiau nei Vilniuje.
Nemanau, kad Alytuje reikalingi dideli autobusai, bet midibusai būtų pats tas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai štai kokias problemas reikia Alytuje pirmiausiai spręst- bilietų sistemos ir keleivių informavimo. Tikrai nenormalu, kad nėra mėnesinių bilietų. Lengvatininkai turbūt kelionėms per mėnesį išleidžia kur kas daugiau nei Vilniuje.
Nemanau, kad Alytuje reikalingi dideli autobusai, bet midibusai būtų pats tas.
P.S. šiek tiek informacijos. Mikroautobusai važiuoja 11-16 reisų (išskyrus vieną 4-to maršruto mikroautobusą, kuris važiuoja į Užupius. Jis vykdo 8 reisus) ir perveža 110-230 keleivių per darbo dieną.
Gator, jeigu būtų paleisti autobusai, intervalai taptų per reti. Kiek prisimenu, Panevėžyje kuo puikiausiai važiuoja midibusai, o tai reiškia, kad ir Alytui midibusų užtektų.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido
Bilietų sistemos šiuo metu neįmanoma įdiegt, nes keleivius veža daugybė įmonių.
P.S. šiek tiek informacijos. Mikroautobusai važiuoja 11-16 reisų (išskyrus vieną 4-to maršruto mikroautobusą, kuris važiuoja į Užupius. Jis vykdo 8 reisus) ir perveža 110-230 keleivių per darbo dieną.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąViskas įmanoma. Klaipėdoje keleivius veža 4 įmonės, bet bendra bilietų sistema veikia be ypatingų kliūčių.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Gator, jeigu būtų paleisti autobusai, intervalai taptų per reti. Kiek prisimenu, Panevėžyje kuo puikiausiai važiuoja midibusai, o tai reiškia, kad ir Alytui midibusų užtektų.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNėra ir nebus.
Alytuj pagrindinis VT trūkumas yra informavimas. Anksčiau marsrutai.info/alytus buvo tvarkaraščiai, o dabar nebėra. Grafikai stotelėse tragiški - daug kur neparašyta, ar važiuoja darbo dienomis, ar savaitgaliais, kai kurių maršrutų trasos neparašytos. Taip pat daugybė nesąmoningų išvykimo laikų (pvz., 14,60 arba 0,07). Žmonės irgi nelabai turi iš kur sužinot maršrutus. Padariau VT schemą, kai kam tas pagelbėjo, bet...
Kitas trūkumas yra vietos nebuvimas. Kai yra stovinčių žmonių, tarpe tarp sėdynių sunku prasilenkt, reikia grūstis.
Dar vienas aktualus dalykas - nepritaikymas neįgaliesiems. Kartą važiavo sunkiai paeinantis žmogus - buvo sunkumų įlipant ir išlipant. Gerai, kad žmonės geranoriški. O apie žmogaus ratukuose važiavimą VT neverta net kalbėt.
Beje, ar kas nors žino, ar smarkiai nukentėtų žmogus, suspaustas normalaus autobuso durų?
Iš tiesų, neįgaliesiems būtų patogiau žemagrindžiai autobusai, jie galėtų kursuoti vietoje mikroautobusų kai kuriais reisais. Bet savivaldybė neturi už ką pirkti autobusus savarankiškai, o privatininkai irgi nemėgsta investuoti. Va čia ir problema.
Naujesniuose autobusuose yra specialios apsaugos - durys kiek prispaudžia, bet kai yra pasipriešinimas, jos atsidaro. Labiau nukentėtų vaikai arba senyvos amžiaus žmonės.Paskutinis taisė Ametistas; 2012.02.01, 23:04.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kaip tada su minetais mazesniais miestais, ten tada isvis neturetu apsimoket leisti normaliu autobusu jei jau Panevezys ar Alytus sako, kad neapsimoka.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąReikia vadovautis ne vien miesto dydžiu (kalbant apie gyventojų skaičių), juk kiekviename mieste situacija ir VT poreikiai šiek tiek skiriasi.
Del grafiku - jei Alytuje 20 vezeju ar jie laikosi grafiku? Ar toks pat bardakas kaip pavyzdziui Kaune su mikriukais, kurie daznai savavaliskai "paderina" grafika kaip jiems pelningiau.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąButu idomu isgirsti tuos argumentus, kodel Raseiniuose ar Ukmergej dideli autobusai labiau pasiteisina negu Panevezyje ar Alytuje.
Del grafiku - jei Alytuje 20 vezeju ar jie laikosi grafiku? Ar toks pat bardakas kaip pavyzdziui Kaune su mikriukais, kurie daznai savavaliskai "paderina" grafika kaip jiems pelningiau.
Ar Alytuje, ar bet kuriame kitame mieste, mikroautobusų vežėjai privalo laikytis nustatyto tvarkaraščio. Kaune dar visai neblogai kontroliuojama, deja, dažniausiai tik darbo dienomis. Iš dalies kalti ir patys keleiviai, kad autobusų ir troleibusų vairuotojus dėl netikslaus važiavimo skųsti įpratę, o mikroautobusų - ne. Skundus reaguojama tikrai, juos reikėtų rašyti Kaune Eimantui Babeliui, kontaktai yra kvt.lt, Alytuje - Komunalinio ūkio skyriaus (http://www.ams.lt/New/index.php?Lang=34&ItemId=52993) darbuotojai Rimai Savulionienei. Jei situacija per pusę metų nepagerėja (greito rezultato nesitikėkite - po skundo situacija pagerėtų tik mėnesiui dviems), tuomet naglai lįsti į akis Palmirai Raškauskienei.
Privatininkai turi įsisąmoninti ir suprasti, kad grafiko nesilaikymas yra viena didžiausių blogybių, siekiant populiarinti VT. Problema dar viena - savivaldybėse yra VT kontrolieriai, kurių funkcija - patikrinti, ar transportas kursuoja pagal grafiką, tuo pačiu patikrinama, ar keleiviai turi bilietus. Kai didieji autobusų ir troleibusų parkai kontrolierius samdosi patys, tai mikroautobusai tikrinami to kontrolieriaus, kuriam algą moka mokesčių mokėtojai. Bėda ta, kad paprastai šie kontrolieriai dažniausiai sėdi kabinetuose ir patikrina tik minimalų kiekį transporto - dėl vaizdo. Daugelyje rajonų ir mažesnių miestų šie darbuotojai dirba tik puse etato, taigi ir kontrolė būna ne aktyvi, o tik šiaip, prevencinė. Kaip minėjau, tokią pačią kontrolę gali atlikti ir keleiviai - tiesiog brūkštelėti skundą dėl konkrečiu laiku neatvykusio ar nelaiku atvykusio transporto.
Grįžtant prie šios temos, tai Kaune mikroautobusai dažniausiai tvarkaraščio laikosi, ypač darbo dienomis. Savaitgaliais situacija prastesnė, o dar blogiau - vakare, nes tuo metu suplanuotų reisų vežėjas kartais ir nevykdo. Kartais juokinga, kad dėl to skundų sulaukia ne vežėjai, o bet spėkite kas. Ogi keleiviai (nesuprantu, kuo jie mąsto) rašo eismo tvarkaraščių skelbėjams ir sako, kad įkeltas negeras tvarkaraštis. Nors 99 proc. atveju kaltas vežėjas.Paskutinis taisė Ametistas; 2012.02.01, 23:25.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąDėl tvarkaraščių tai galiu nuraminti - dabar kaip tik aktyviai dirbu šiuo klausimu - Alytaus grafikai www.marsrutai.lt turėtų atsirasti iki vasario galo. Šiuo metu derinamos techninės detalės. Gaila tik tai, kad savivaldybė (bet Lietuvoj visos savivaldybės taip dirba), nutraukus sutartį su „Meraku“, nė nesirūpino, kaip grafikus talpinti internete - ši iniciatyva yra grynai mano asmeninė. Jei dirbčiau toje savivaldybėje, grafikai būtų įkelti jau lapkritį, bet visi tik tempia gumą. Kita vertus, reikia suprasti, kad savivaldybėje krūvis darbuotojams tikrai nemažas. Nors, jei labai norima, galima pasilikti po darbo 10-15 min., kaip įprasta privačiose įmonėse. Už tai darbdavys atsidėkoja priedais. Bet Lietuvoje tokio įpročio nėra - priedai išsidalijami ir be jokio realaus pagrindo.
Iš tiesų, neįgaliesiems būtų patogiau žemagrindžiai autobusai, jie galėtų kursuoti vietoje mikroautobusų kai kuriais reisais. Bet savivaldybė neturi už ką pirkti autobusus savarankiškai, o privatininkai irgi nemėgsta investuoti. Va čia ir problema.
Naujesniuose autobusuose yra specialios apsaugos - durys kiek prispaudžia, bet kai yra pasipriešinimas, jos atsidaro. Labiau nukentėtų vaikai arba senyvos amžiaus žmonės.
Gator, Alytuj grafikų vairuotojai gan gerai laikosi, tikrai nėra betvarkės. Bet šiaip nelabai yra progos tiksliai viską užfiksuot, nes tvarkaraščiai šiuo metu tik stotelėse.
Dėl keleivių srautų: vidutiniškai per vieną reisą (A-B ) pervežami 4-8 keleiviai (čia pagal tikrus duomenis apskaičiavau). Sakykim, imam vieną svarbiausių maršrutą Nr. 7, kuris kursuoja darbo dienos metu kas 5-8 minutės. Paskaičiuokim, kiek keleivių važiuoja per valandą: 60:5=12*8=96. Tai reiškia, kad per valandą apsimokėtų leisti tik vieną ar du autobusus! O midibusai galėtų kursuot dažniau.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąPuiku. Kažin, kodėl buvo nutraukta sutartis su "Meraku"? Tai dabar nebus sudaromi tvarkaraščiai pagal "Piką"?
Gator, Alytuj grafikų vairuotojai gan gerai laikosi, tikrai nėra betvarkės. Bet šiaip nelabai yra progos tiksliai viską užfiksuot, nes tvarkaraščiai šiuo metu tik stotelėse.
Dėl keleivių srautų: vidutiniškai per vieną reisą (A-B ) pervežami 4-8 keleiviai (čia pagal tikrus duomenis apskaičiavau). Sakykim, imam vieną svarbiausių maršrutą Nr. 7, kuris kursuoja darbo dienos metu kas 5-8 minutės. Paskaičiuokim, kiek keleivių važiuoja per valandą: 60:5=12*8=96. Tai reiškia, kad per valandą apsimokėtų leisti tik vieną ar du autobusus! O midibusai galėtų kursuot dažniau.
Dėl vidutinio dydžio autobusų, tai Alytuje jie nepasiteisintų, juk net Kaune kai kuriuose maršrutuose reikėtų midibusų, ypač savaitgaliais. Alytuje galėtų kursuoti mikroautobusai ir midibusai - vieni kitus papildydami ir gyvuotų kaip vieninga VT sistema su ta pačia bilietų sistema. Midibusai galėtų važiuoti labiausiai apkrautais maršrutais, bet tuomet reikėtų galvoti, kaip sudaryti darbo valandas mikroautobusams - ar midibusai priklausytų atskirai įmonei, ar vienyti visus vežėjus ir tuomet vairuotojai transporto priemonę keistų (būtų efektyviau, negu didinti vairuotojų skaičių). Daug kas priklauso ir nuo organizavimo.Paskutinis taisė Ametistas; 2012.02.02, 17:42.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiaip aš nematau jokios problemos visų Alytaus vežėjų sujungime į vieningą bilietų sistemą. Juk savivaldybė yra vežėjų darbdavys. Nenori jungtis - viso gero, vietoje tavęs rasime kitų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
http://www.lrytas.lt/-13282654781327...val-56-min.htm
Dėl atšiaurių orų Šilutės autobusų parkas šiomis dienomis praranda taip reikalingas pajamas ir dar giliau klimpsta į ekonominę duobę.
Joje jis atsidūrė dėl to, jog Šilutės savivaldybės administracija, kuriai pirmus metus vadovauja „darbietė“, buvusi Darbo partijos Šilutės skyriaus lyderio, rajono tarybos nario Sauliaus Stankevičiaus privačių įmonių „Sauliaus transporto sistemos“ ir „Neringos kelias“ vadybininkė 40-metė Ida Vasiljevienė, delsia atsiskaityti už suteiktas mokinių pavėžėjimo paslaugas.
„Tik už spalio mėnesį neseniai išsimokėjome algas, kai maždaug 700 tūkst. litų įsiskolinimą savivaldybė sumažino 200 tūkst. litų. O kada atgausime pinigus už suteiktas paslaugas lapkritį, gruodį ir sausį, nežinia, visas 85 žmonių kolektyvas dėl to pyksta, dirba sukandę dantis, nes augina savo asmenines skolas – už butų išlaikymus, išgyvenimo išlaidas. Taip nebūtų, jei uždarbius atgautume laiku, be piketų ir žeminančių prašinėjimų“, - sako A. Stonkus.
Neseniai vietos politikas, sėkmingą pervežimų verslą turintis „darbietis“ S. Stankevičius pateikė savivaldybei siūlymą privatizuoti Šilutės autobusų parką.
„Kad įklampintas į skolas parkas pirkėjui kainuotų kuo mažiau, administracija, vadovaujama jo kolegės „darbietės“ I. Vasiljevienės, už suteiktas paslaugas gal dėl to ir delsia atsiskaityti po 3-4 mėnesius“, - spėlioja kolektyvas.
Šilutės savivaldybė 2011 metais buvo planavusi surinkti 111 mln. 157 tūkst. litų pajamų, tai jai beveik pavyko - gavo 111 mln. 133 tūkst. litų pajamų. Tad argumentų, kad nėra išteklių planuotoms išlaidoms, kaip ir nėra, bet „bado dieta“ Autobusų parkui tęsiasi.
Comment
Comment