Parašė praeivis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Prodigal StrangerŠiryt iš Vilniaus į namus teko grįžti 6 val. ekspresu 'Vilnius - Klaipėda'. Bilieto kaina vietoj įprastų 68 litų tebuvo 45. Kodėl? Ar tai pastovus būtent šiam TOKS grafikui skirtas tarifas ar laikina akcija?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Stenpiren - tai naujo būsimo transporto terminalo Geteborgo naujamiestyje pavadinimas. 2012 metais bus pradėtos 1000 kv. m. ploto (įskaitant laukimo salės, kavinių, restorano ir prekybos plotus) transporto terminalo Geteborgo šiaurinėje dalyje statybos. Stenpiren paskirstys pėsčiųjų, dviračių, viešojo transporto (lengvojo geležinkelio tramvajų, autobusų, priemiestinių traukinių, keltų) srautus. Tai bus svarus transporto mazgas miesto transporto sistemoje, nes jis apjunks svarbius ateityje įrengiamus infrastruktūros projektus - ties Stenpiren susikirs tramvajų linijų sistemos 'Kringen', požeminės priemiestinių traukinių sistemos 'Västlänken' atšakos.
Planuojama, jog terminalu kasdien pasinaudos po 16.000 keleivių.
(c) gt.expressen.se
Šaltinis: http://gt.expressen.se/nyheter/1.258...rgs-nya-hjartaPaskutinis taisė Silber418; 2011.11.03, 00:05.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaip, Lux ir Simple, gal dar kelių kitų vežėjų autobusais yra. Bet nei Ecolines, nei Eurolines, kurie sudaro pervežimų pagrindą, kasos aparatų nėra.
Comment
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąECOLINES ranka išrašo kvitą
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNiekada dar neteko to matyti. Ir Ecolines puslapyje apie tai nieko nerašo. Kažin tie pinigai už bilietą tikrai atitenka Ecolines, o ne autobuso palydovei?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąKad bilietas normalus, niekam čia abejonių nekyla. Klausimas tik, kur nueina mokesčiai?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Į oro uostą – taksi ar savo automobiliu?
Labai geras tyrimas, parodantis, kad ir viešuoju transportu vykti į oro uostą ne ką lėčiau nei automobiliu.
Comment
-
Jis vadinamas superautobusu („Superbus“). Tačiau savo išore jis labiau panašus į 15 metrų ilgio šešiaratį lenktyninį bolidą, kuriuo ištaigingai lėkti gali išsyk 22 keleiviai.
„Jį dievina ir seras Ričardas Bransonas (Richard Branson)“, — apie garsiojo britų milijardieriaus simpatijas futuristinei, tačiau Europos keliais jau senokai riedančiai olandiškai vizijai prasitaria jos autorius, Delfto universiteto (Olandija) aerokosminių konstrukcijų inžinerijos profesorius, pirmasis olandų astronautas Vubo Okelsas (Wubbo Ockels).
Prašmatniu 11,5 mln. svarų (maždaug 46 mln. litų) vertės limuzinu, kuris sveria tik 1500 kg, žavisi ne tik pirmojo pasaulyje kosmoso uosto savininkas. „Mūsų projektu domisi Las Vegasas, taip pat Dubajus, Abu Dabis ir, žinoma, Olandija, — pasakoja V. Okelsas.
Manoma, kad jau ne vieną mėnesį Vakarų Europos keliais riedantis „Superbus“ taps greita ir patogia alternatyva greitiesiems traukiniams. Kodėl? Pirmiausiai todėl, kad savo keleivius tokia transporto priemonė galės vežti ne iš stoties į stotį, o nuo durų iki durų.
Maksimalus superautobuso greitis — 250 km/h.
(...)
Dar daugiau, superautobuso ratus suka elektros energija – tokia buvo A. Terci vizijos ašis. Baterijų energijos pakanka nuvažiuoti 200 km. Toliau – „pitstopas“, auto ir moto lenktynių pasaulio žargonu reiškiantis techninį sustojimą, kurio metu papildomos degalų atsargos ir keičiamos padangos. Tik krauti baterijų čia nereikia – tiesiog ištraukti išeikvotas ir jų vieton įstatyti naujas. Tik tiek.
(...)
Įspūdingąjį autobusą išbandė ir garsusis R. Bransonas. 61-erių verslininkas savo tinklaraštyje pasidalijo įspūdžiais ir neslėpė manąs, jog vieną dieną superautobusai nukonkuruos keleivinius traukinius, o lemiamas jų privalumas — tokia transporto priemonė keliauja traukinio greičiu, tačiau nėra „pririšta“ prie bėgių, gali pasukti kur panorėjus ir keleivius pageidaujamu adresu atvežti iki pat durų. Keleiviai autobuso salone prisisega pačiais tikriausiais sportiniais saugos diržais!
Tikimasi, jog reguliariai kursuoti įprastais keliais superautobusai pradės jau per artimiausius penkerius metus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė John
Kažkoks marazmas
In the 1950s, perhaps the height of the so-called Atomic Age, Ford developed a concept car called the Ford Nucleon. This nuclear-powered automobile was designed, according to Ford, based on the assumption that future nuclear reactors would be smaller, safer, lighter and more portable
Comment
-
Pagaliau lojalumo kortelės atėjo ir pas keleivių vežėjus autobusais tolimaisiais maršrutais, pirmieji TOKS
TOKS nuotrauka
Nuo 2011-12-01 "TOKS būk arčiau" kortelę bus galima įsigyti Vilniaus autobusų stotyje. Jei gerai supratau, nuolaida priklausys nuo TOKS autobusais pravažinėtos sumos, pradžioje 5 proc., bilietams išleidus daugiau nei 2000 Lt - 7 proc. ir t.t. Nuolaida bus taikoma tik bilietams pirktiems internetu ir Vilniaus AS.
Daugiau informacijos www.toks.lt
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąJei gerai supratau, nuolaida priklausys nuo TOKS autobusais pravažinėtos sumos, pradžioje 5 proc., bilietams išleidus daugiau nei 2000 Lt - 7 proc. ir t.t. Nuolaida bus taikoma tik bilietams pirktiems internetu ir Vilniaus AS.
Kažkaip parduotuvės lojalumo programa duoda naudą ir pilant kurą, ir perkant hamburgerius. O čia važiuoji tais pačiais autobusais, bet galioja tik važiuojant iš vienos pusės.
Comment
-
Šiuo metu to padaryti yra neįmanoma, nes tiesiog nėra reikiamos infrastruktūros. Autobusuose esantys kasos aparatai seni ir negali atlikti kortelės skenavimo funkcijos. Šiek tiek keista, kad ta kortele negali pasinaudoti perkant bilietą kitoje autobusų sotyje, ne Vilniaus, nes kiek žinau, stotys naudojasi viena bilietų pardavimo sistema, bet čia jau techniniai niuansai.
Visgi, nuolaida yra didesnė nei LG lojalumo kortelės, maršrutų tinklas platesnis ir reisų daugiau, taigi, galima labiau paplanuoti ir pirkti bilietus internetu
Comment
-
Bilietų pardavimo sistema dalinasi tik Kautra. Toks nesidalina savo bilietų pardavimo sistema. Nebent kas nors paskutiniu metu pasikeitė. Nuolaida galima pasinaudoti į abi puses, jei stotyje galima nusipirkti ir atgalinį bilietą. Kautrą šią galimybę yra realizavusi, o dėl Toks nežinau. Norint pasinaudoti nuolaida kelionei į Vilnių, tikrai nėra sunku nusipirkti bilietus internetu.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąBilietų pardavimo sistema dalinasi tik Kautra. Toks nesidalina savo bilietų pardavimo sistema. Nebent kas nors paskutiniu metu pasikeitė. Nuolaida galima pasinaudoti į abi puses, jei stotyje galima nusipirkti ir atgalinį bilietą. Kautrą šią galimybę yra realizavusi, o dėl Toks nežinau. Norint pasinaudoti nuolaida kelionei į Vilnių, tikrai nėra sunku nusipirkti bilietus internetu.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąBilietų pardavimo sistema dalinasi tik Kautra. Toks nesidalina savo bilietų pardavimo sistema. Nebent kas nors paskutiniu metu pasikeitė. Nuolaida galima pasinaudoti į abi puses, jei stotyje galima nusipirkti ir atgalinį bilietą. Kautrą šią galimybę yra realizavusi, o dėl Toks nežinau. Norint pasinaudoti nuolaida kelionei į Vilnių, tikrai nėra sunku nusipirkti bilietus internetu.
Parašė sleader Rodyti pranešimąKažin ar tie dažniau važinėjantys, t.y. potencialiai lojalūs klientai būtu tie, kurie važiuoja iš Vilniaus ir turi tikslų grįžimo laiką. Man tai kaip tik atrodo jog daugumą tokių yra ne vilniečiai, kurie įvairiais reikalais ir tikslais atvyksta į Vilnių. Čia nebent galimybė pasinaudoti privilegijomis perkant bilietą internetu, gelbsti visą šį reikalą.
Comment
-
Tai kad Vilniuje netgi perkant bilietą pirmyn-atgal negalima pasirinkti norimo grįžimui autobuso, netgi iš pačio TOKS'o autobusų! Šiandien tuo pats įsitikinau. Kasininkei sakau, kad noriu grįžti tokiu ir tokiu autobusu. Sako - negaliu parduoti, nes sistema tokio nerodo... Dar kartą kartoju - paties TOKS'o autobuso.
Comment
Comment