Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis

    taigi visi tarpmiestiniai autobusai ir dabar ten stoja,kokia cia problema jus darote?
    Tai kalbame ne apie tarpmiestinius, o apie tarptautinius.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Prodigal Stranger
      Širyt iš Vilniaus į namus teko grįžti 6 val. ekspresu 'Vilnius - Klaipėda'. Bilieto kaina vietoj įprastų 68 litų tebuvo 45. Kodėl? Ar tai pastovus būtent šiam TOKS grafikui skirtas tarifas ar laikina akcija?
      http://www.toks.lt/index.php?id=634
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Stenpiren - tai naujo būsimo transporto terminalo Geteborgo naujamiestyje pavadinimas. 2012 metais bus pradėtos 1000 kv. m. ploto (įskaitant laukimo salės, kavinių, restorano ir prekybos plotus) transporto terminalo Geteborgo šiaurinėje dalyje statybos. Stenpiren paskirstys pėsčiųjų, dviračių, viešojo transporto (lengvojo geležinkelio tramvajų, autobusų, priemiestinių traukinių, keltų) srautus. Tai bus svarus transporto mazgas miesto transporto sistemoje, nes jis apjunks svarbius ateityje įrengiamus infrastruktūros projektus - ties Stenpiren susikirs tramvajų linijų sistemos 'Kringen', požeminės priemiestinių traukinių sistemos 'Västlänken' atšakos.
        Planuojama, jog terminalu kasdien pasinaudos po 16.000 keleivių.

        (c) gt.expressen.se


        Šaltinis: http://gt.expressen.se/nyheter/1.258...rgs-nya-hjarta
        Paskutinis taisė Silber418; 2011.11.03, 00:05.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Taip, Lux ir Simple, gal dar kelių kitų vežėjų autobusais yra. Bet nei Ecolines, nei Eurolines, kurie sudaro pervežimų pagrindą, kasos aparatų nėra.
          ECOLINES ranka išrašo kvitą

          Comment


            Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
            ECOLINES ranka išrašo kvitą
            Niekada dar neteko to matyti. Ir Ecolines puslapyje apie tai nieko nerašo. Kažin tie pinigai už bilietą tikrai atitenka Ecolines, o ne autobuso palydovei?
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Niekada dar neteko to matyti. Ir Ecolines puslapyje apie tai nieko nerašo. Kažin tie pinigai už bilietą tikrai atitenka Ecolines, o ne autobuso palydovei?
              Išrašomas normalus oficialus bilietas, tik ranka. Ir jis yra galiojantis.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Kad bilietas normalus, niekam čia abejonių nekyla. Klausimas tik, kur nueina mokesčiai?
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                  Kad bilietas normalus, niekam čia abejonių nekyla. Klausimas tik, kur nueina mokesčiai?
                  Mokesčiai nueina ten, kur ir priklauso.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Į oro uostą – taksi ar savo automobiliu?

                    Labai geras tyrimas, parodantis, kad ir viešuoju transportu vykti į oro uostą ne ką lėčiau nei automobiliu.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment




                      Jis vadinamas superautobusu („Superbus“). Tačiau savo išore jis labiau panašus į 15 metrų ilgio šešiaratį lenktyninį bolidą, kuriuo ištaigingai lėkti gali išsyk 22 keleiviai.
                      „Jį dievina ir seras Ričardas Bransonas (Richard Branson)“, — apie garsiojo britų milijardieriaus simpatijas futuristinei, tačiau Europos keliais jau senokai riedančiai olandiškai vizijai prasitaria jos autorius, Delfto universiteto (Olandija) aerokosminių konstrukcijų inžinerijos profesorius, pirmasis olandų astronautas Vubo Okelsas (Wubbo Ockels).
                      Prašmatniu 11,5 mln. svarų (maždaug 46 mln. litų) vertės limuzinu, kuris sveria tik 1500 kg, žavisi ne tik pirmojo pasaulyje kosmoso uosto savininkas. „Mūsų projektu domisi Las Vegasas, taip pat Dubajus, Abu Dabis ir, žinoma, Olandija, — pasakoja V. Okelsas.
                      Manoma, kad jau ne vieną mėnesį Vakarų Europos keliais riedantis „Superbus“ taps greita ir patogia alternatyva greitiesiems traukiniams. Kodėl? Pirmiausiai todėl, kad savo keleivius tokia transporto priemonė galės vežti ne iš stoties į stotį, o nuo durų iki durų.
                      Maksimalus superautobuso greitis — 250 km/h.
                      (...)
                      Dar daugiau, superautobuso ratus suka elektros energija – tokia buvo A. Terci vizijos ašis. Baterijų energijos pakanka nuvažiuoti 200 km. Toliau – „pitstopas“, auto ir moto lenktynių pasaulio žargonu reiškiantis techninį sustojimą, kurio metu papildomos degalų atsargos ir keičiamos padangos. Tik krauti baterijų čia nereikia – tiesiog ištraukti išeikvotas ir jų vieton įstatyti naujas. Tik tiek.
                      (...)
                      Įspūdingąjį autobusą išbandė ir garsusis R. Bransonas. 61-erių verslininkas savo tinklaraštyje pasidalijo įspūdžiais ir neslėpė manąs, jog vieną dieną superautobusai nukonkuruos keleivinius traukinius, o lemiamas jų privalumas — tokia transporto priemonė keliauja traukinio greičiu, tačiau nėra „pririšta“ prie bėgių, gali pasukti kur panorėjus ir keleivius pageidaujamu adresu atvežti iki pat durų. Keleiviai autobuso salone prisisega pačiais tikriausiais sportiniais saugos diržais!
                      Tikimasi, jog reguliariai kursuoti įprastais keliais superautobusai pradės jau per artimiausius penkerius metus.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė John

                        Kažkoks marazmas
                        "Hype" ir tiek... Jeigu imti į galvą tokius pareiškimus, tai dabar visi turėtumėm riedėti su atomine energija varomais automobiliais.

                        In the 1950s, perhaps the height of the so-called Atomic Age, Ford developed a concept car called the Ford Nucleon. This nuclear-powered automobile was designed, according to Ford, based on the assumption that future nuclear reactors would be smaller, safer, lighter and more portable
                        http://auto.howstuffworks.com/fuel-e...owered-car.htm

                        Comment


                          Pagaliau lojalumo kortelės atėjo ir pas keleivių vežėjus autobusais tolimaisiais maršrutais, pirmieji TOKS


                          TOKS nuotrauka

                          Nuo 2011-12-01 "TOKS būk arčiau" kortelę bus galima įsigyti Vilniaus autobusų stotyje. Jei gerai supratau, nuolaida priklausys nuo TOKS autobusais pravažinėtos sumos, pradžioje 5 proc., bilietams išleidus daugiau nei 2000 Lt - 7 proc. ir t.t. Nuolaida bus taikoma tik bilietams pirktiems internetu ir Vilniaus AS.

                          Daugiau informacijos www.toks.lt
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Jei gerai supratau, nuolaida priklausys nuo TOKS autobusais pravažinėtos sumos, pradžioje 5 proc., bilietams išleidus daugiau nei 2000 Lt - 7 proc. ir t.t. Nuolaida bus taikoma tik bilietams pirktiems internetu ir Vilniaus AS.
                            Tai reiškia ir pravažinėtą sumą skaičiuos tik nuo bilietų pirktu internetu ir Vilniaus AS. Kažkaip keistai atrodo tokios lojalumo akcijos/kortelės. Negi neįmanoma padaryti pilnai ir visur galiojančios.

                            Kažkaip parduotuvės lojalumo programa duoda naudą ir pilant kurą, ir perkant hamburgerius. O čia važiuoji tais pačiais autobusais, bet galioja tik važiuojant iš vienos pusės.

                            Comment


                              Šiuo metu to padaryti yra neįmanoma, nes tiesiog nėra reikiamos infrastruktūros. Autobusuose esantys kasos aparatai seni ir negali atlikti kortelės skenavimo funkcijos. Šiek tiek keista, kad ta kortele negali pasinaudoti perkant bilietą kitoje autobusų sotyje, ne Vilniaus, nes kiek žinau, stotys naudojasi viena bilietų pardavimo sistema, bet čia jau techniniai niuansai.

                              Visgi, nuolaida yra didesnė nei LG lojalumo kortelės, maršrutų tinklas platesnis ir reisų daugiau, taigi, galima labiau paplanuoti ir pirkti bilietus internetu
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Bilietų pardavimo sistema dalinasi tik Kautra. Toks nesidalina savo bilietų pardavimo sistema. Nebent kas nors paskutiniu metu pasikeitė. Nuolaida galima pasinaudoti į abi puses, jei stotyje galima nusipirkti ir atgalinį bilietą. Kautrą šią galimybę yra realizavusi, o dėl Toks nežinau. Norint pasinaudoti nuolaida kelionei į Vilnių, tikrai nėra sunku nusipirkti bilietus internetu.

                                Comment


                                  Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                  Bilietų pardavimo sistema dalinasi tik Kautra. Toks nesidalina savo bilietų pardavimo sistema. Nebent kas nors paskutiniu metu pasikeitė. Nuolaida galima pasinaudoti į abi puses, jei stotyje galima nusipirkti ir atgalinį bilietą. Kautrą šią galimybę yra realizavusi, o dėl Toks nežinau. Norint pasinaudoti nuolaida kelionei į Vilnių, tikrai nėra sunku nusipirkti bilietus internetu.
                                  Kažin ar tie dažniau važinėjantys, t.y. potencialiai lojalūs klientai būtu tie, kurie važiuoja iš Vilniaus ir turi tikslų grįžimo laiką. Man tai kaip tik atrodo jog daugumą tokių yra ne vilniečiai, kurie įvairiais reikalais ir tikslais atvyksta į Vilnių. Čia nebent galimybė pasinaudoti privilegijomis perkant bilietą internetu, gelbsti visą šį reikalą.

                                  Comment


                                    Daugiausiai galėtų nuolaidomis naudotis studentai (jei jiems taikomos papildomos nuolaidos) ir savaitiniai darbuotojai, kurie Vilniuje būna tik darbo dienomis ir savaitgaliais grįžta namo.

                                    Comment


                                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                      Bilietų pardavimo sistema dalinasi tik Kautra. Toks nesidalina savo bilietų pardavimo sistema. Nebent kas nors paskutiniu metu pasikeitė. Nuolaida galima pasinaudoti į abi puses, jei stotyje galima nusipirkti ir atgalinį bilietą. Kautrą šią galimybę yra realizavusi, o dėl Toks nežinau. Norint pasinaudoti nuolaida kelionei į Vilnių, tikrai nėra sunku nusipirkti bilietus internetu.
                                      Kalbėjau apie bendrą autobusų stočių bilietų pardavimo sistemą, lygtais e-linija vadinasi ar kažkaip panašiai. Matyt kažkokiai techniniai niuansai neleidžia TOKSo nuolaidinių bilietų pardavinėti visose šalies autobusų stotyse.

                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Kažin ar tie dažniau važinėjantys, t.y. potencialiai lojalūs klientai būtu tie, kurie važiuoja iš Vilniaus ir turi tikslų grįžimo laiką. Man tai kaip tik atrodo jog daugumą tokių yra ne vilniečiai, kurie įvairiais reikalais ir tikslais atvyksta į Vilnių. Čia nebent galimybė pasinaudoti privilegijomis perkant bilietą internetu, gelbsti visą šį reikalą.
                                      Geras dalykas TOKSui yra tas, kad daugiau keleivių bilietų ateis pirkti į AS, kur nusipirks bilietą į TOKS reisą, o ne į kito vežėjo, kurie galbūt važiuoja patogesniu laiku. Vilnius-Kaunas, Vilnius-Alytus maršrutuose tai turėtų stipriai suveikti.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Tai kad Vilniuje netgi perkant bilietą pirmyn-atgal negalima pasirinkti norimo grįžimui autobuso, netgi iš pačio TOKS'o autobusų! Šiandien tuo pats įsitikinau. Kasininkei sakau, kad noriu grįžti tokiu ir tokiu autobusu. Sako - negaliu parduoti, nes sistema tokio nerodo... Dar kartą kartoju - paties TOKS'o autobuso.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X