Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Vilniuje yra keletas stotelių, ant kurių ženklų yra raudonos juostos, t.y. ten turi stoti ir tarpmiestiniai. Esu ne kartą matęs, kaip Baltrušaičio st. sustoja Panevėžio AP bei Busturo autobusai. Beje, stotelėje Molėtų pl. link miesto pastatytas naujas ženklas su raudona juosta, nors ten joks tarpmiestinis nevažiuoja, o priemiestiniams paprastai statomi ženklai su geltona juosta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen yra normali stotelė, kurioje stoja tarpmiestiniai autobusai. Dar viena yra Geležinio Vilko g. ties Ateities g. Nemenčinės pl. stotelė Antakalnyje irgi ne vien priemiestiniams autobusams buvo skirta. Dabar ten stoja vos keli tarpmiestiniai, bet seniau jų būdavo daugiau. Grigiškėse tarpmiestiniai autobusai negali paimti keleivių į Vilnių, tik išleidžia. Bet priešinga kryptimi keleivių būna į Vievį, Elektrėnus, Žiežmarius, Kauną ir kai kurias kitas vietas. Vaduvos stotelėje įlaipinami tarpmiestinių autobusų į Alytų per Trakus, Onuškį keleiviai.
Beje, mačiau, kaip J.Baltrušaičio st. į link Šiaulių važiuojantį autobusą lipo 10-12 keleivių. Ar tai mažai?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSu savivaldybe galima susitarti dėl mažesnio mokesčio- juk tai ne stotis, o tik stotelė. Vežėjas gali ir savo lėšomis įrengti paviljoną, ir dar užsidirbti leisdamas ant jo kabinti reklamą. O keleivių turėtų būti ne 1, o daugiau, nes Baltrušaičio st. (kalbant apie ją), yra naudinga ne vien Fabijoniškių ir Pašilaičių, bet ir Šeškinės, Viršuliškių, Justiniškių, Baltupių, Jeruzalės ir visų šiaurinių priemiesčio gyvenviečių gyventojams. Visi jie šią stotelę pasieks greičiau ir patogiau nei autobusų stotį. Tai yra praktiškai pusė Vilniaus. Negi manai, kad jie nepasinaudos tokia galimybe ir ir toliau važiuos iki stoties? Taigi tokios miesto stotelės turi perspektyvą, tik keleivius reikia gerai informuoti visomis įmanomomis priemonėmis. Pradžioje ir pareklamuoti agresyviau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKoks vežėjas savo lėšomis įsirenginės? Daugiausia, ką ten galima būtų padaryti, tai leisti verslininkams įrengti kokį prekybos tašką su 20 kv. m. pavilijonu keleiviams.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, vėlavimai gali pasitaikyti dėl prastų eismio sąlygų ar užtrūkusių muitinės procedūrų, bet kažkaip negirdėjau, kad autobusai būtent iš stoties išvyktų valanda vėliau nei reikia pagal tvarkaraštį. Net jei tai ir pasitaiko- būdą kaip spręsti keleivių, laukiančių miesto stotelėje, problemą, jau ką tik pats pasiūlei- susisiekti su jais panaudojant sąraše nurodytus kontaktus.
Beje, aš juk nesiūliau tarptautiniams autobusams Baltrušaičio st. imti keleiviams, kuriems iš Pašilaičių reikia į miesto centrą- tam yra miesto viešasis transportas. Mano siūlymas yra kitoje gatvės pusėje imti keleivius, kurie važiuoja į kitą miestą. Kaip dabar ir yra su tarpmiestiniais maršrutais.
Ilgos bagažo pakrovimo procedūros- irgi ne pasiteisinimas Jei bagažas bus kraunamas toje pačioje Baltrušaičio st., vadinasi, mažiau laiko bus sugaišta kraunant autobusų stotyje, nes teks sukrauti mažiau lagaminų. Paprasčiau tariant, Baltrušaičio st. laukiantys keleiviai nevyks į autobusų stotį, todėl stotyje lipančių bus mažiau ir bagažas bus pakrautas greičiau. Tai yra, viskas turėtų išsilyginti ir laiko niekas neturėtų prarasti. Taip, sutinku, autobusų stotyje visos procedūros vyks po stogu, bet juk ir Baltrušaičio st. galima įrengti dengtą paviljoną.
Lėktuvų ir keltų keleiviams keleiviams paslaugos nepagerinsi, nes prie miegamųjų rajonų nepastatyti nei jūrų, nei oro uosto Be to, net jei ir pastatysi, tai lėktuvas negalės kelis kartus leistis kilti tame pačiame mieste. o kalbant apie tarptautinius autobusų maršrutus, egzistuoja reali galimybė keleiviams pagerinti paslaugą, kodėl gi ja nepasinaudojus? Lyginami visiškai skirtingi dalykai.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTai įmanoma, bet tik didina kelionės kaštus vežėjui. Paprasčiau būtų susisiekti su stoties dispečeriu, kuris apie vėlavimą praneštų per garsiakalbį, tačiau taip nėra daroma, taigi...
Jokio ėmimo į kitą miestą, negali būti, nes kabotažiniai pervežimai jau seniai uždrausti. Keleivius gali vežti tik į užsienį.
Paslauga pasinaudos 5-10 keleivių, geriausiu atveju, tuo tarpu kiti 60 keleivių kelionė užtruks pusvalandžiu ilgiau, kol autobusas manevruos siauromis miestų gatvėmis, gaiš laiką prie šviesoforų, spūstyse. Tolimojo susisiekimo autobusus po miestą varinėti reikėtų kuo mažiau.
Įrenginėti naujas stoteles, dėl kurių autobusams teks sukinėtis po miestą, nesiūlau. Užtenka ir esamų.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 22:56.
Comment
-
Baltrušaičio stotelėje kaip tik būna 2-8 keleiviai ir dauguma su lagaminais, kuriuos reikia krauti į bagažo skyrių. Pati paprasčiausia priežastis, dėl kurios nenorima įvedinėti naujų stotelių - nenoras perprogramuoti kasos aparatus. Dėl šių priežasčių net priemiestiniais maršrutais važiuojantys vežėjai nenoriai keičia stotelių pavadinimus, kad jie atitiktų miesto maršrutus. Ta pati Baltrušaičio stotelė tarpmiestiniams autobusams vadinasi Fabijoniškėmis.
Comment
-
Naujų stotelių tarpmiestiniams ir nereikia įvedinėti- esamų (Ateities, Nemenčinės, Vaduvos, Gariūnų, Grigiškių, Baltrušaičio) pilnai užtenka. O keleivių juose nedaug, nes jos yra mažai kam žinomos- Raikkonen, pats gi sakei, kad tvarkaraščiuose išvykimai iš jų nėra nurodomi. Net pačioje Baltrušaičio st. esančiame grafiko būgne išvykimai nurodyti iš Vilniaus AS.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kas trukdo tai padaryti ?
Gal tiesiog neteisingai supratai mane . Negi autobusas Vilnius-Ryga negali keleivių paimti (bet ne išleisti) ir Vilniaus autobusų stotyje, ir J.Baltrušaičio st.? Štai ką turėjau omeny
Tai kad Vilniuje visos stotelės, kuriuose stoja tarpmiestiniai/tarptautiniai autobusai, įrengtos tose gatvėse, kuriomis autobusai važiuoja kaip trumpiausiu ir greičiausiu keliu nuo autobusų stoties iki išvažiavimo iš miesto į jiems reikiamą pusę. Todėl dėl sustojimo tokiose stotelėse jiems papldomai sukinėtis po miestą nereikia, laikas užgaištamas tik sustojime. O keleivių bus ir daugiau, jei apie paslaugą jie bus gerai informuoti.
Įrenginėti naujas stoteles, dėl kurių autobusams teks sukinėtis po miestą, nesiūlau. Užtenka ir esamų.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBaltrušaičio stotelėje kaip tik būna 2-8 keleiviai ir dauguma su lagaminais, kuriuos reikia krauti į bagažo skyrių. Pati paprasčiausia priežastis, dėl kurios nenorima įvedinėti naujų stotelių - nenoras perprogramuoti kasos aparatus.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNaujų stotelių tarpmiestiniams ir nereikia įvedinėti- esamų (Ateities, Nemenčinės, Vaduvos, Gariūnų, Grigiškių, Baltrušaičio) pilnai užtenka. O keleivių juose nedaug, nes jos yra mažai kam žinomos- Raikkonen, pats gi sakei, kad tvarkaraščiuose išvykimai iš jų nėra nurodomi. Net pačioje Baltrušaičio st. esančiame grafiko būgne išvykimai nurodyti iš Vilniaus AS.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNa, nepradėsiu kalbėti, apie Lietuvos viešojo transporto sistemos trūkumus. Vilčių į užsienio vežėjus nereikėtų dėti daug, o lietuviai tuo labiau taip nesivargina keleivių labui.
Tu ten minėjai, apie vežimą tarpmiestiniu maršrutu, galbūt suklydai su terminu. Tai miesto stotelės į užsienį vežti gali laivai, gali net ir ne iš stotelės vežti, šiaip iš pakelės. Bet maršrute Vilnius-Ryga, vežti keleivių į Panevėžį negali.
Na, kaip ir minėjau, keleivių atžvilgiu tai skamba, gražiai, bet kiek praktiškai būtų naudos, sunku pasakyti. Keleiviui važiuojančiam iš Fabijoniškių į Berlyną tai labai gerai, bet jei gyvenu Santariškėse, ar didelis skirtumas važiuoti iki Fabijoniškių ar iki stoties? Keliones į užsienį planuojamos iš anksto ir išvykimo dieną, nemanau, jog žmonės yra susiplanavę savo veiklą iki paskutinės minutės, juolab, kad bilieto kaina į užsienį važiuojant nuo stoties ar kitos miesto stotelės, tikrai nesiskirtų.
Konkrečiai iš Santariškių iki Fabijoniškių tikrai važiuoti yra daug arčiau negu iki stoties. Iki Fabijoniškių - 10 min. bet kuriuo paros metu, o iki stoties kelionė gali užtrukti ir iki valandos ar net ilgiau, nes rytiniai ir vakariniai kamščiai Geležinio Vilko ir Kalvarijų gatvėse yra nemaži. Ir iki Fabijobiškių arčiau ne vien Santariškių gyventojams, bet 40 proc. vilniečių.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąSakiau, kad tvarkaraščiai nėra skelbiami internete. Bent Kauno stotelėse yra nurodomi realūs išvykimo laikai, bet tik stotelių tvarkaraščiuose.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 23:35.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKeleiviui, važiuojančiam iš Fabijoniškių į Berlyną, vistiek reikės iki stoties važiuoti, nes autobusas į Berlyną į Panevėžio pusę nevažiuoja, todėl pro Baltrušaičio st. nepravažiuos.
Konkrečiai iš Santariškių iki Fabijoniškių tikrai važiuoti yra daug arčiau negu iki stoties. Iki Fabijoniškių - 10 min. bet kuriuo paros metu, o iki stoties kelionė gali užtrukti ir iki valandos ar net ilgiau, nes rytiniai ir vakariniai kamščiai Geležinio Vilko ir Kalvarijų gatvėse yra nemaži. Ir iki Fabijobiškių arčiau ne vien Santariškių gyventojams, bet 40 proc. vilniečių.
Kaip sakiau, nemanau, jog į užsienį išsiruošusiam keleiviui didelį skirtumą sudarys papildomas pusvalandis kelio iki soties, tuo tarpu kitiems keleiviams, kurių būtų dauguma, tai tik prailgins kelionę, vežėjui - didins išlaidas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kokiose stotelėse Kaune tarpmiestiniai stoja, be AS, 9-ojo forto, Oro uosto ir Raudondvario?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVilniaus stotelės net ir to nėra O kokiose stotelėse Kaune tarpmiestiniai stoja, be AS, 9-ojo forto, Oro uosto ir Raudondvario?
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTiesioginiai reisai iš Vilniaus į Berlyną nevykdomi, o pravažiuojantys autobusai iš Rygos važiuoja pro Fabijoniškes. Tarptautiniai autobusai dažniausiai važiuoja apie pietus, tad didelių spūsčių nusigauti iki stoties neturėtų būti.
Kaip sakiau, nemanau, jog į užsienį išsiruošusiam keleiviui didelį skirtumą sudarys papildomas pusvalandis kelio iki soties, tuo tarpu kitiems keleiviams, kurių būtų dauguma, tai tik prailgins kelionę, vežėjui - didins išlaidas.
Visgi keleivių, manau, turėtų padaugėti tiek, kad tai atpirktų išlaidas- mokestį už naudojimąsį stotelę. Juoba už stotelę vistiek bus mokama mažiau negu už įvažiavimą į autobusų stotį. Žinioma, keleivių padaugėtų su sąlyga, kad bus puiki informacijos ir tvarkaraščių sklaida.
Beje, tarpmiestiniais juk irgi kartais žmonės važinėja apsikrovę lagaminais. Ir kai kuriuose tarpmiestiniuose keleivių būna net mažiau nei tarptautiniuose, nes yra alternatyva- traukiniai. Tai kodėl jiems apsimoka ten stoti, o tarptautiniams- ne?
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąDar Muravoje, Šilainių poliklinikos stotelėse.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 23:55.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSu savivaldybe galima susitarti dėl mažesnio mokesčio- juk tai ne stotis, o tik stotelė. Vežėjas gali ir savo lėšomis įrengti paviljoną, ir dar užsidirbti leisdamas ant jo kabinti reklamą. O keleivių turėtų būti ne 1, o daugiau, nes Baltrušaičio st. (kalbant apie ją), yra naudinga ne vien Fabijoniškių ir Pašilaičių, bet ir Šeškinės, Viršuliškių, Justiniškių, Baltupių, Jeruzalės ir visų šiaurinių priemiesčio gyvenviečių gyventojams. Visi jie šią stotelę pasieks greičiau ir patogiau nei autobusų stotį. Tai yra praktiškai pusė Vilniaus. Negi manai, kad jie nepasinaudos tokia galimybe ir ir toliau važiuos iki stoties? Taigi tokios miesto stotelės turi perspektyvą, tik keleivius reikia gerai informuoti visomis įmanomomis priemonėmis. Pradžioje ir pareklamuoti agresyviau.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNaujų stotelių tarpmiestiniams ir nereikia įvedinėti- esamų (Ateities, Nemenčinės, Vaduvos, Gariūnų, Grigiškių, Baltrušaičio) pilnai užtenka. O keleivių juose nedaug, nes jos yra mažai kam žinomos- Raikkonen, pats gi sakei, kad tvarkaraščiuose išvykimai iš jų nėra nurodomi. Net pačioje Baltrušaičio st. esančiame grafiko būgne išvykimai nurodyti iš Vilniaus AS.
Comment
-
Parašė AmetistasTarptautiniuose reisuose kasos aparatai yra ir bilietą galima įsigyti tą pačią kelionės dieną tiesiog autobuse. Taip tikrai yra su Lux Express.
Comment
Comment