Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Esmė tame, kad už stoties paslaugas vežėjas sumoka. O ar norės vežėjai mokėti dar už papildomą stotelę su pavilijonu? Dėl kelių keleivių? O jei nei vieno. Bet mokėti reikia už kiekvieną pasinaudojimą stotimi. Negi manai, kad savivaldybė turi įrengti pavilijoną ir eksploatuoti jį už dyką?
    Su savivaldybe galima susitarti dėl mažesnio mokesčio- juk tai ne stotis, o tik stotelė. Vežėjas gali ir savo lėšomis įrengti paviljoną, ir dar užsidirbti leisdamas ant jo kabinti reklamą. O keleivių turėtų būti ne 1, o daugiau, nes Baltrušaičio st. (kalbant apie ją), yra naudinga ne vien Fabijoniškių ir Pašilaičių, bet ir Šeškinės, Viršuliškių, Justiniškių, Baltupių, Jeruzalės ir visų šiaurinių priemiesčio gyvenviečių gyventojams. Visi jie šią stotelę pasieks greičiau ir patogiau nei autobusų stotį. Tai yra praktiškai pusė Vilniaus. Negi manai, kad jie nepasinaudos tokia galimybe ir ir toliau važiuos iki stoties? Taigi tokios miesto stotelės turi perspektyvą, tik keleivius reikia gerai informuoti visomis įmanomomis priemonėmis. Pradžioje ir pareklamuoti agresyviau.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Vilniuje yra keletas stotelių, ant kurių ženklų yra raudonos juostos, t.y. ten turi stoti ir tarpmiestiniai. Esu ne kartą matęs, kaip Baltrušaičio st. sustoja Panevėžio AP bei Busturo autobusai. Beje, stotelėje Molėtų pl. link miesto pastatytas naujas ženklas su raudona juosta, nors ten joks tarpmiestinis nevažiuoja, o priemiestiniams paprastai statomi ženklai su geltona juosta.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ten yra normali stotelė, kurioje stoja tarpmiestiniai autobusai. Dar viena yra Geležinio Vilko g. ties Ateities g. Nemenčinės pl. stotelė Antakalnyje irgi ne vien priemiestiniams autobusams buvo skirta. Dabar ten stoja vos keli tarpmiestiniai, bet seniau jų būdavo daugiau. Grigiškėse tarpmiestiniai autobusai negali paimti keleivių į Vilnių, tik išleidžia. Bet priešinga kryptimi keleivių būna į Vievį, Elektrėnus, Žiežmarius, Kauną ir kai kurias kitas vietas. Vaduvos stotelėje įlaipinami tarpmiestinių autobusų į Alytų per Trakus, Onuškį keleiviai.
        Taip, tikrai, visiškai pamiršau Vaduvos stotelę

        Beje, mačiau, kaip J.Baltrušaičio st. į link Šiaulių važiuojantį autobusą lipo 10-12 keleivių. Ar tai mažai?
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Su savivaldybe galima susitarti dėl mažesnio mokesčio- juk tai ne stotis, o tik stotelė. Vežėjas gali ir savo lėšomis įrengti paviljoną, ir dar užsidirbti leisdamas ant jo kabinti reklamą. O keleivių turėtų būti ne 1, o daugiau, nes Baltrušaičio st. (kalbant apie ją), yra naudinga ne vien Fabijoniškių ir Pašilaičių, bet ir Šeškinės, Viršuliškių, Justiniškių, Baltupių, Jeruzalės ir visų šiaurinių priemiesčio gyvenviečių gyventojams. Visi jie šią stotelę pasieks greičiau ir patogiau nei autobusų stotį. Tai yra praktiškai pusė Vilniaus. Negi manai, kad jie nepasinaudos tokia galimybe ir ir toliau važiuos iki stoties? Taigi tokios miesto stotelės turi perspektyvą, tik keleivius reikia gerai informuoti visomis įmanomomis priemonėmis. Pradžioje ir pareklamuoti agresyviau.
          Koks vežėjas savo lėšomis įsirenginės? Daugiausia, ką ten galima būtų padaryti, tai leisti verslininkams įrengti kokį prekybos tašką su 20 kv. m. pavilijonu keleiviams.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Koks vežėjas savo lėšomis įsirenginės? Daugiausia, ką ten galima būtų padaryti, tai leisti verslininkams įrengti kokį prekybos tašką su 20 kv. m. pavilijonu keleiviams.
            Neįrengs vežėjas- įrengs ta pati JCDecaux reklamos agentūra
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Eilinį pavilijoną, kuris ten ir taip yra.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Na, vėlavimai gali pasitaikyti dėl prastų eismio sąlygų ar užtrūkusių muitinės procedūrų, bet kažkaip negirdėjau, kad autobusai būtent iš stoties išvyktų valanda vėliau nei reikia pagal tvarkaraštį. Net jei tai ir pasitaiko- būdą kaip spręsti keleivių, laukiančių miesto stotelėje, problemą, jau ką tik pats pasiūlei- susisiekti su jais panaudojant sąraše nurodytus kontaktus.
                Tai įmanoma, bet tik didina kelionės kaštus vežėjui. Paprasčiau būtų susisiekti su stoties dispečeriu, kuris apie vėlavimą praneštų per garsiakalbį, tačiau taip nėra daroma, taigi...

                Beje, aš juk nesiūliau tarptautiniams autobusams Baltrušaičio st. imti keleiviams, kuriems iš Pašilaičių reikia į miesto centrą- tam yra miesto viešasis transportas. Mano siūlymas yra kitoje gatvės pusėje imti keleivius, kurie važiuoja į kitą miestą. Kaip dabar ir yra su tarpmiestiniais maršrutais.
                Jokio ėmimo į kitą miestą, negali būti, nes kabotažiniai pervežimai jau seniai uždrausti. Keleivius gali vežti tik į užsienį.

                Ilgos bagažo pakrovimo procedūros- irgi ne pasiteisinimas Jei bagažas bus kraunamas toje pačioje Baltrušaičio st., vadinasi, mažiau laiko bus sugaišta kraunant autobusų stotyje, nes teks sukrauti mažiau lagaminų. Paprasčiau tariant, Baltrušaičio st. laukiantys keleiviai nevyks į autobusų stotį, todėl stotyje lipančių bus mažiau ir bagažas bus pakrautas greičiau. Tai yra, viskas turėtų išsilyginti ir laiko niekas neturėtų prarasti. Taip, sutinku, autobusų stotyje visos procedūros vyks po stogu, bet juk ir Baltrušaičio st. galima įrengti dengtą paviljoną.
                Suprantu, bet sotyje vienu metu yra sukraunamas visas bagažas, tuo tarpu stotelėje reikės išlipti vairuotojui, atsidaryti bagažinę, sužymėti lagaminus, jei tai dviaukštis autobusas, tai ir kopėčių reikia. Tai užima laiko.

                Lėktuvų ir keltų keleiviams keleiviams paslaugos nepagerinsi, nes prie miegamųjų rajonų nepastatyti nei jūrų, nei oro uosto Be to, net jei ir pastatysi, tai lėktuvas negalės kelis kartus leistis kilti tame pačiame mieste. o kalbant apie tarptautinius autobusų maršrutus, egzistuoja reali galimybė keleiviams pagerinti paslaugą, kodėl gi ja nepasinaudojus? Lyginami visiškai skirtingi dalykai.
                Paslauga pasinaudos 5-10 keleivių, geriausiu atveju, tuo tarpu kiti 60 keleivių kelionė užtruks pusvalandžiu ilgiau, kol autobusas manevruos siauromis miestų gatvėmis, gaiš laiką prie šviesoforų, spūstyse. Tolimojo susisiekimo autobusus po miestą varinėti reikėtų kuo mažiau.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                  Tai įmanoma, bet tik didina kelionės kaštus vežėjui. Paprasčiau būtų susisiekti su stoties dispečeriu, kuris apie vėlavimą praneštų per garsiakalbį, tačiau taip nėra daroma, taigi...
                  O kas trukdo tai padaryti ?

                  Jokio ėmimo į kitą miestą, negali būti, nes kabotažiniai pervežimai jau seniai uždrausti. Keleivius gali vežti tik į užsienį.
                  Gal tiesiog neteisingai supratai mane . Negi autobusas Vilnius-Ryga negali keleivių paimti (bet ne išleisti) ir Vilniaus autobusų stotyje, ir J.Baltrušaičio st.? Štai ką turėjau omeny


                  Paslauga pasinaudos 5-10 keleivių, geriausiu atveju, tuo tarpu kiti 60 keleivių kelionė užtruks pusvalandžiu ilgiau, kol autobusas manevruos siauromis miestų gatvėmis, gaiš laiką prie šviesoforų, spūstyse. Tolimojo susisiekimo autobusus po miestą varinėti reikėtų kuo mažiau.
                  Tai kad Vilniuje visos stotelės, kuriuose stoja tarpmiestiniai/tarptautiniai autobusai, įrengtos tose gatvėse, kuriomis autobusai važiuoja kaip trumpiausiu ir greičiausiu keliu nuo autobusų stoties iki išvažiavimo iš miesto į jiems reikiamą pusę. Todėl dėl sustojimo tokiose stotelėse jiems papldomai sukinėtis po miestą nereikia, laikas užgaištamas tik sustojime. O keleivių bus ir daugiau, jei apie paslaugą jie bus gerai informuoti.

                  Įrenginėti naujas stoteles, dėl kurių autobusams teks sukinėtis po miestą, nesiūlau. Užtenka ir esamų.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 22:56.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Baltrušaičio stotelėje kaip tik būna 2-8 keleiviai ir dauguma su lagaminais, kuriuos reikia krauti į bagažo skyrių. Pati paprasčiausia priežastis, dėl kurios nenorima įvedinėti naujų stotelių - nenoras perprogramuoti kasos aparatus. Dėl šių priežasčių net priemiestiniais maršrutais važiuojantys vežėjai nenoriai keičia stotelių pavadinimus, kad jie atitiktų miesto maršrutus. Ta pati Baltrušaičio stotelė tarpmiestiniams autobusams vadinasi Fabijoniškėmis.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Naujų stotelių tarpmiestiniams ir nereikia įvedinėti- esamų (Ateities, Nemenčinės, Vaduvos, Gariūnų, Grigiškių, Baltrušaičio) pilnai užtenka. O keleivių juose nedaug, nes jos yra mažai kam žinomos- Raikkonen, pats gi sakei, kad tvarkaraščiuose išvykimai iš jų nėra nurodomi. Net pačioje Baltrušaičio st. esančiame grafiko būgne išvykimai nurodyti iš Vilniaus AS.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        O kas trukdo tai padaryti ?
                        Na, nepradėsiu kalbėti, apie Lietuvos viešojo transporto sistemos trūkumus. Vilčių į užsienio vežėjus nereikėtų dėti daug, o lietuviai tuo labiau taip nesivargina keleivių labui.

                        Gal tiesiog neteisingai supratai mane . Negi autobusas Vilnius-Ryga negali keleivių paimti (bet ne išleisti) ir Vilniaus autobusų stotyje, ir J.Baltrušaičio st.? Štai ką turėjau omeny
                        Tu ten minėjai, apie vežimą tarpmiestiniu maršrutu, galbūt suklydai su terminu. Tai miesto stotelės į užsienį vežti gali laivai, gali net ir ne iš stotelės vežti, šiaip iš pakelės. Bet maršrute Vilnius-Ryga, vežti keleivių į Panevėžį negali.

                        Tai kad Vilniuje visos stotelės, kuriuose stoja tarpmiestiniai/tarptautiniai autobusai, įrengtos tose gatvėse, kuriomis autobusai važiuoja kaip trumpiausiu ir greičiausiu keliu nuo autobusų stoties iki išvažiavimo iš miesto į jiems reikiamą pusę. Todėl dėl sustojimo tokiose stotelėse jiems papldomai sukinėtis po miestą nereikia, laikas užgaištamas tik sustojime. O keleivių bus ir daugiau, jei apie paslaugą jie bus gerai informuoti.

                        Įrenginėti naujas stoteles, dėl kurių autobusams teks sukinėtis po miestą, nesiūlau. Užtenka ir esamų.
                        Na, kaip ir minėjau, keleivių atžvilgiu tai skamba, gražiai, bet kiek praktiškai būtų naudos, sunku pasakyti. Keleiviui važiuojančiam iš Fabijoniškių į Berlyną tai labai gerai, bet jei gyvenu Santariškėse, ar didelis skirtumas važiuoti iki Fabijoniškių ar iki stoties? Keliones į užsienį planuojamos iš anksto ir išvykimo dieną, nemanau, jog žmonės yra susiplanavę savo veiklą iki paskutinės minutės, juolab, kad bilieto kaina į užsienį važiuojant nuo stoties ar kitos miesto stotelės, tikrai nesiskirtų.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Baltrušaičio stotelėje kaip tik būna 2-8 keleiviai ir dauguma su lagaminais, kuriuos reikia krauti į bagažo skyrių. Pati paprasčiausia priežastis, dėl kurios nenorima įvedinėti naujų stotelių - nenoras perprogramuoti kasos aparatus.
                          Pagrindinių vežėjų tarptautiniuose autobusuose kasos aparatų nėra. Ir kažin kas ruošis važiuoti į užsienį neturėdami bilieto

                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Naujų stotelių tarpmiestiniams ir nereikia įvedinėti- esamų (Ateities, Nemenčinės, Vaduvos, Gariūnų, Grigiškių, Baltrušaičio) pilnai užtenka. O keleivių juose nedaug, nes jos yra mažai kam žinomos- Raikkonen, pats gi sakei, kad tvarkaraščiuose išvykimai iš jų nėra nurodomi. Net pačioje Baltrušaičio st. esančiame grafiko būgne išvykimai nurodyti iš Vilniaus AS.
                          Sakiau, kad tvarkaraščiai nėra skelbiami internete. Bent Kauno stotelėse yra nurodomi realūs išvykimo laikai, bet tik stotelių tvarkaraščiuose.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Na, nepradėsiu kalbėti, apie Lietuvos viešojo transporto sistemos trūkumus. Vilčių į užsienio vežėjus nereikėtų dėti daug, o lietuviai tuo labiau taip nesivargina keleivių labui.
                            Na taip, be vežėjų iniciatyvos čia daug nepasieksi o jie jos rodo nedaug, o kai kurie nerodo visai.

                            Tu ten minėjai, apie vežimą tarpmiestiniu maršrutu, galbūt suklydai su terminu. Tai miesto stotelės į užsienį vežti gali laivai, gali net ir ne iš stotelės vežti, šiaip iš pakelės. Bet maršrute Vilnius-Ryga, vežti keleivių į Panevėžį negali.
                            Taip, tą ir turėjau omeny

                            Na, kaip ir minėjau, keleivių atžvilgiu tai skamba, gražiai, bet kiek praktiškai būtų naudos, sunku pasakyti. Keleiviui važiuojančiam iš Fabijoniškių į Berlyną tai labai gerai, bet jei gyvenu Santariškėse, ar didelis skirtumas važiuoti iki Fabijoniškių ar iki stoties? Keliones į užsienį planuojamos iš anksto ir išvykimo dieną, nemanau, jog žmonės yra susiplanavę savo veiklą iki paskutinės minutės, juolab, kad bilieto kaina į užsienį važiuojant nuo stoties ar kitos miesto stotelės, tikrai nesiskirtų.
                            Keleiviui, važiuojančiam iš Fabijoniškių į Berlyną, vistiek reikės iki stoties važiuoti, nes autobusas į Berlyną į Panevėžio pusę nevažiuoja, todėl pro Baltrušaičio st. nepravažiuos.
                            Konkrečiai iš Santariškių iki Fabijoniškių tikrai važiuoti yra daug arčiau negu iki stoties. Iki Fabijoniškių - 10 min. bet kuriuo paros metu, o iki stoties kelionė gali užtrukti ir iki valandos ar net ilgiau, nes rytiniai ir vakariniai kamščiai Geležinio Vilko ir Kalvarijų gatvėse yra nemaži. Ir iki Fabijobiškių arčiau ne vien Santariškių gyventojams, bet 40 proc. vilniečių.

                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Sakiau, kad tvarkaraščiai nėra skelbiami internete. Bent Kauno stotelėse yra nurodomi realūs išvykimo laikai, bet tik stotelių tvarkaraščiuose.
                            Vilniaus stotelės net ir to nėra O kokiose stotelėse Kaune tarpmiestiniai stoja, be AS, 9-ojo forto, Oro uosto ir Raudondvario?
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 23:35.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Keleiviui, važiuojančiam iš Fabijoniškių į Berlyną, vistiek reikės iki stoties važiuoti, nes autobusas į Berlyną į Panevėžio pusę nevažiuoja, todėl pro Baltrušaičio st. nepravažiuos.
                              Konkrečiai iš Santariškių iki Fabijoniškių tikrai važiuoti yra daug arčiau negu iki stoties. Iki Fabijoniškių - 10 min. bet kuriuo paros metu, o iki stoties kelionė gali užtrukti ir iki valandos ar net ilgiau, nes rytiniai ir vakariniai kamščiai Geležinio Vilko ir Kalvarijų gatvėse yra nemaži. Ir iki Fabijobiškių arčiau ne vien Santariškių gyventojams, bet 40 proc. vilniečių.
                              Tiesioginiai reisai iš Vilniaus į Berlyną nevykdomi, o pravažiuojantys autobusai iš Rygos važiuoja pro Fabijoniškes. Tarptautiniai autobusai dažniausiai važiuoja apie pietus, tad didelių spūsčių nusigauti iki stoties neturėtų būti.

                              Kaip sakiau, nemanau, jog į užsienį išsiruošusiam keleiviui didelį skirtumą sudarys papildomas pusvalandis kelio iki soties, tuo tarpu kitiems keleiviams, kurių būtų dauguma, tai tik prailgins kelionę, vežėjui - didins išlaidas.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                O kokiose stotelėse Kaune tarpmiestiniai stoja, be AS, 9-ojo forto, Oro uosto ir Raudondvario?
                                Stoja stotelėje "Šilainių poliklinika"

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Vilniaus stotelės net ir to nėra O kokiose stotelėse Kaune tarpmiestiniai stoja, be AS, 9-ojo forto, Oro uosto ir Raudondvario?
                                  Dar Muravoje, Šilainių poliklinikos stotelėse.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Tiesioginiai reisai iš Vilniaus į Berlyną nevykdomi, o pravažiuojantys autobusai iš Rygos važiuoja pro Fabijoniškes. Tarptautiniai autobusai dažniausiai važiuoja apie pietus, tad didelių spūsčių nusigauti iki stoties neturėtų būti.

                                    Kaip sakiau, nemanau, jog į užsienį išsiruošusiam keleiviui didelį skirtumą sudarys papildomas pusvalandis kelio iki soties, tuo tarpu kitiems keleiviams, kurių būtų dauguma, tai tik prailgins kelionę, vežėjui - didins išlaidas.
                                    Kelionę pailgins nežymiai, 10-15 min. Sukinėtis dėl to po miestą, kaip jau minėjau, nereikės, nes autobusai važiuos tokia pačia trasa, kaip ir nestodami stotelėje.
                                    Visgi keleivių, manau, turėtų padaugėti tiek, kad tai atpirktų išlaidas- mokestį už naudojimąsį stotelę. Juoba už stotelę vistiek bus mokama mažiau negu už įvažiavimą į autobusų stotį. Žinioma, keleivių padaugėtų su sąlyga, kad bus puiki informacijos ir tvarkaraščių sklaida.
                                    Beje, tarpmiestiniais juk irgi kartais žmonės važinėja apsikrovę lagaminais. Ir kai kuriuose tarpmiestiniuose keleivių būna net mažiau nei tarptautiniuose, nes yra alternatyva- traukiniai. Tai kodėl jiems apsimoka ten stoti, o tarptautiniams- ne?

                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Dar Muravoje, Šilainių poliklinikos stotelėse.
                                    Hm, argi Garliavoje jau nebestoja?
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.15, 23:55.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Su savivaldybe galima susitarti dėl mažesnio mokesčio- juk tai ne stotis, o tik stotelė. Vežėjas gali ir savo lėšomis įrengti paviljoną, ir dar užsidirbti leisdamas ant jo kabinti reklamą. O keleivių turėtų būti ne 1, o daugiau, nes Baltrušaičio st. (kalbant apie ją), yra naudinga ne vien Fabijoniškių ir Pašilaičių, bet ir Šeškinės, Viršuliškių, Justiniškių, Baltupių, Jeruzalės ir visų šiaurinių priemiesčio gyvenviečių gyventojams. Visi jie šią stotelę pasieks greičiau ir patogiau nei autobusų stotį. Tai yra praktiškai pusė Vilniaus. Negi manai, kad jie nepasinaudos tokia galimybe ir ir toliau važiuos iki stoties? Taigi tokios miesto stotelės turi perspektyvą, tik keleivius reikia gerai informuoti visomis įmanomomis priemonėmis. Pradžioje ir pareklamuoti agresyviau.
                                      taigi visi tarpmiestiniai autobusai ir dabar ten stoja,kokia cia problema jus darote?

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Naujų stotelių tarpmiestiniams ir nereikia įvedinėti- esamų (Ateities, Nemenčinės, Vaduvos, Gariūnų, Grigiškių, Baltrušaičio) pilnai užtenka. O keleivių juose nedaug, nes jos yra mažai kam žinomos- Raikkonen, pats gi sakei, kad tvarkaraščiuose išvykimai iš jų nėra nurodomi. Net pačioje Baltrušaičio st. esančiame grafiko būgne išvykimai nurodyti iš Vilniaus AS.
                                        nedarykit problemos ten kur jos nera. Vairuotojui mokamas priedas prie algos muo parduotu bilietu sumos ir baltrusaicio stoteleje jie visada stoja. Joks vairuotojas neatsysakys papildomo lito ir sustos visada.

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas
                                          Tarptautiniuose reisuose kasos aparatai yra ir bilietą galima įsigyti tą pačią kelionės dieną tiesiog autobuse. Taip tikrai yra su Lux Express.
                                          Taip, Lux ir Simple, gal dar kelių kitų vežėjų autobusais yra. Bet nei Ecolines, nei Eurolines, kurie sudaro pervežimų pagrindą, kasos aparatų nėra.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X