Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Milanas sekmadienį visiškai uždraudė automobilių eismą
Štai kaip Milanas nusprendė kovoti su oro tarša. Paprastai ir praktiškai
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMilanas sekmadienį visiškai uždraudė automobilių eismą
Štai kaip Milanas nusprendė kovoti su oro tarša. Paprastai ir praktiškaiI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
„Kautros“ tarpmiestinių autobusų keleiviai gali naudotis nemokamu bevieliu interneto ryšiu
Keleivių vežimo bendrovė „Kautra“, didindama kelionių autobusais patrauklumą, pirmoji šalyje visuose tarpmiestiniuose autobusuose įdiegs bevielį interneto ryšį (Wi-Fi), kuriuo keleiviai galės naudotis nemokamai.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Parašė 99 Rodyti pranešimą„Kautros“ tarpmiestinių autobusų keleiviai gali naudotis nemokamu bevieliu interneto ryšiu
Keleivių vežimo bendrovė „Kautra“, didindama kelionių autobusais patrauklumą, pirmoji šalyje visuose tarpmiestiniuose autobusuose įdiegs bevielį interneto ryšį (Wi-Fi), kuriuo keleiviai galės naudotis nemokamai.دائما الليتوانيه
Comment
-
Naujojo transporto terminalo statybos Älvsjö, Stokholme:
(c) SSC, Swede
(c) SSC, Swede
(c) SSC, Swede
(c) SSC, Swede
: http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=977
Comment
-
Nereikalingas Vilniui jis. Priemiestinis transportas Lietuvoje merdėjantis. Kiek ten tų maršrutų? O tarpmiestiniai autobusai važiuodami iš stoties vis tiek stoja Fabijoniškėse. Gal tik reikėtų kokį rimtesnį pavilijoną įrengti. Terminalas statomas ten, kur yra transporto mazgas kelioms transporto rūšims. Kaip įprasta Vakaruose: traukinių, metro ir miesto ar priemiesčio VT. Vilniuje šiaurinis terminalas pasiteisintų tik metro ar greitojo tramvajaus atveju.Paskutinis taisė Al1; 2011.10.14, 21:49.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠtai kur rimtos investicijos į VT. Įdomu, ar kada nors sulauksime Vilniuje šiaurinio autobusų terminalo...
Comment
-
Kad poreikio nėra, tai suprantama, bet o kur ten vietos atsirastų, tavo manymu?
J.Baltrušaičio stotelėje galėtų ne tik paviljoną įrengti, bet ir kioskelį-bilietų kasą, nežinau tik, ar iš tiesų tai apsimokės. Taip pat galėtų ir visi tarptautiniai ten stoti. Dabar, atrodo, kai kurie nestoja.
Be Baltrušaičio st., Vilniuje yra ir daugiau tokių stotelių, kuriuose stoja tarpmiestiniai/tarptautiniai autobusai: Nemenčinės pl., Ateities st., PC "Panorama" (tik Lux Express ir Simple Express). Neaiški situacija yra dėl Gariūnų. Lyg ir stoja ten kai kurie autobusai (pats mačiau kaip Vilnius-Klaipėda autobusas stojo), bet tvarkaraščiuose Gariūnai niekur nepaminėti. Gal čia pagal pageidavimą?
Taip pat kai kurie autobusai iš/į Kauną stojo ar stoja Grigiškėse, prie laikinai panaikinto Grigiškių žiedo.
Gal kas pataisys ar papildys?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad poreikio nėra, tai suprantama, bet o kur ten vietos atsirastų, tavo manymu?
J.Baltrušaičio stotelėje galėtų ne tik paviljoną įrengti, bet ir kioskelį-bilietų kasą, nežinau tik, ar iš tiesų tai apsimokės. Taip pat galėtų ir visi tarptautiniai ten stoti. Dabar, atrodo, kai kurie nestoja.
Be Baltrušaičio st., Vilniuje yra ir daugiau tokių stotelių, kuriuose stoja tarpmiestiniai/tarptautiniai autobusai: Nemenčinės pl., Ateities st., PC "Panorama" (tik Lux Express ir Simple Express). Neaiški situacija yra dėl Gariūnų. Lyg ir stoja ten kai kurie autobusai (pats mačiau kaip Vilnius-Klaipėda autobusas stojo), bet tvarkaraščiuose Gariūnai niekur nepaminėti. Gal čia pagal pageidavimą?
Taip pat kai kurie autobusai iš/į Kauną stojo ar stoja Grigiškėse, prie laikinai panaikinto Grigiškių žiedo.
Gal kas pataisys ar papildys?
Informacijos apie išvykimo laikus iš mieste esančių stotelių nėra praktiškai niekur internete, nors tokie tvarkaraščiai skelbiami pačiose stotelėse, kodėl taip yra, deja, nesuprantu...
Tarptautinių autobusų sustojimas ne autobusų stotyse yra visiškai nereikalingas, nes žmonės į užsienį kiekvieną dieną nevažiuoja ir tikrai gali susiderinti nuvykimą iki autobusų stoties, juolab, kad keleiviai dažniausiai būna su lagaminais, kurių pakrovimas taip pat užtrunka. Sustojimas Panoramoje, yra vien komerciniais tikslais, nes Lux Ekspress dėl to gauna pinigus iš PC.
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąMano nuomone, pagal paslaugų kokybę, "Kautra" yra lyderė Lietuvoje.
Comment
-
Ten yra garažai ir nuosavų lūšnų, kuriuos nušlavus būtų galima tokią stotį įrengti. Be to galima būtų pakišti dalį terminalo ir po Ukmergės g. įrengiant estakadą. Galimybių daug. Žinoma, viskas kainuoja. Pigiausia statyti lauke. Bet aš dar kartą kartoju, kad nėra jokio poreikio.
Kasos, manau, tikrai nereikalingos. Šiais laikais autobusai retai kada važiuoja pilni. Be to bilietus į TOKS'o maršrutus galima nusipirkti internetu. Gal už kurio laiko tai pasiūlys ir Panevėžio AP bei "Busturas". O kitų vežėjų ten kaip ir nėra. Priemiestiniai nesiskaito.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal už kurio laiko tai pasiūlys ir Panevėžio AP bei "Busturas". O kitų vežėjų ten kaip ir nėra. Priemiestiniai nesiskaito.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąJ.Baltrušaičio keleivius tik išleidžia. Gariūnai yra numatytas sustojimas tarpmiestiniams ir ten stoti pagal keleivių pageidavimą privalo. Grigiškėse irgi turi stoti visi ne ekspresai.
Informacijos apie išvykimo laikus iš mieste esančių stotelių nėra praktiškai niekur internete, nors tokie tvarkaraščiai skelbiami pačiose stotelėse, kodėl taip yra, deja, nesuprantu...
Tarptautinių autobusų sustojimas ne autobusų stotyse yra visiškai nereikalingas, nes žmonės į užsienį kiekvieną dieną nevažiuoja ir tikrai gali susiderinti nuvykimą iki autobusų stoties, juolab, kad keleiviai dažniausiai būna su lagaminais, kurių pakrovimas taip pat užtrunka. Sustojimas Panoramoje, yra vien komerciniais tikslais, nes Lux Ekspress dėl to gauna pinigus iš PC.
O tarptautiniams tokiose stotelėse irgi yra naudinga stoti. Pats minėjai, kad keleiviai dažniausiai būna apsikrovę lagaminais, o su lagaminais kaip tik sunkiau iki autobusų stoties važiuoti. Jei važiuoji neapsikrovęs, stotį gali ir VT pasiekti, o su lagaminais reikia jau taksi kviestis, kas reiškia papildomas išlaidas. Jokių būdu nesiūlau, kad tarptautiniai autobusai visus imtų iš namų, bet jei jau maršruto trasoje yra tokia "buferinė" stotelė, kodėl joje nesustojus ir nepalengvinus gyvenimo bent daliai keleivių? Ir paslauga taps patrauklesnė
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠiaip tai J.Baltrušaičio stotelėje keleiviai (tik kitoje gatvės pusėje) yra ir įleidžiami- pats tai mačiau. Ant stotelės ženklo net yra būgnas su tarpmiestinių autobusų grafikais. Tiesa, išvykimas nurodomas ne iš Baltrušaičio st., o iš autobusų stoties. Ten stoja ir kai kurie tarptautiniai autobusai į Rygą ir Taliną.
O tarptautiniams tokiose stotelėse irgi yra naudinga stoti. Pats minėjai, kad keleiviai dažniausiai būna apsikrovę lagaminais, o su lagaminais kaip tik sunkiau iki autobusų stoties važiuoti. Jei važiuoji neapsikrovęs, stotį gali ir VT pasiekti, o su lagaminais reikia jau taksi kviestis, kas reiškia papildomas išlaidas. Jokių būdu nesiūlau, kad tarptautiniai autobusai visus imtų iš namų, bet jei jau maršruto trasoje yra tokia "buferinė" stotelė, kodėl joje nesustojus ir nepalengvinus gyvenimo bent daliai keleivių? Ir paslauga taps patrauklesnė
Visgi aš pasiliksiu prie nuomonės, kad tarptautinis transportas turi važiuoti iš autobusų stočių. Į laivų/oro uostus keleiviai sėkmingai nusigauna, taigi, ir autobusų stotis neturėtų būti išimtis. Žinoma, idealiausia būtų, jei neužsukus į miestą būtų įrengta aikštelė į kurią keleivius iš autobusų stoties atvežtų ir parvežtų specialus autobusas - taip būtų galima sutaupyti ne vieną kelionės valandą, kas tikrai prisidėtų prie paslaugos patrauklumo
Comment
-
Ten yra normali stotelė, kurioje stoja tarpmiestiniai autobusai. Dar viena yra Geležinio Vilko g. ties Ateities g. Nemenčinės pl. stotelė Antakalnyje irgi ne vien priemiestiniams autobusams buvo skirta. Dabar ten stoja vos keli tarpmiestiniai, bet seniau jų būdavo daugiau. Grigiškėse tarpmiestiniai autobusai negali paimti keleivių į Vilnių, tik išleidžia. Bet priešinga kryptimi keleivių būna į Vievį, Elektrėnus, Žiežmarius, Kauną ir kai kurias kitas vietas. Vaduvos stotelėje įlaipinami tarpmiestinių autobusų į Alytų per Trakus, Onuškį keleiviai.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Paslauga patrauklesne taptų tik labai sąlyginai. Tarptautiniuose maršrutuose labai dažnai pasitaiko vėlavimai iki valandos ar daugiau - ar miesto stotelėje laukiantis keleivis jausis užtikrintai, kada jo laukiamas autobusas nepasirodo valandą? Kažin... Kai kurie vežėjai iš anksto turi jų autobusais važiuojančių keleivių sąrašus, žinoma, tai būtų nesunku išspręsti, perkant bilietą nurodant iš kurios vietos norima išvykti. Taip pat, nemažai laiko trunka, kol keleivių bagažas yra sužymimas ir sukraunamas į bagažinę.
Visgi aš pasiliksiu prie nuomonės, kad tarptautinis transportas turi važiuoti iš autobusų stočių. Į laivų/oro uostus keleiviai sėkmingai nusigauna, taigi, ir autobusų stotis neturėtų būti išimtis. Žinoma, idealiausia būtų, jei neužsukus į miestą būtų įrengta aikštelė į kurią keleivius iš autobusų stoties atvežtų ir parvežtų specialus autobusas - taip būtų galima sutaupyti ne vieną kelionės valandą, kas tikrai prisidėtų prie paslaugos patrauklumo
Ilgos bagažo pakrovimo procedūros- irgi ne pasiteisinimas Jei bagažas bus kraunamas toje pačioje Baltrušaičio st., vadinasi, mažiau laiko bus sugaišta kraunant autobusų stotyje, nes teks sukrauti mažiau lagaminų. Paprasčiau tariant, Baltrušaičio st. laukiantys keleiviai nevyks į autobusų stotį, todėl stotyje lipančių bus mažiau ir bagažas bus pakrautas greičiau. Tai yra, viskas turėtų išsilyginti ir laiko niekas neturėtų prarasti. Taip, sutinku, autobusų stotyje visos procedūros vyks po stogu, bet juk ir Baltrušaičio st. galima įrengti dengtą paviljoną.
Lėktuvų ir keltų keleiviams keleiviams paslaugos nepagerinsi, nes prie miegamųjų rajonų nepastatyti nei jūrų, nei oro uosto Be to, net jei ir pastatysi, tai lėktuvas negalės kelis kartus leistis kilti tame pačiame mieste. o kalbant apie tarptautinius autobusų maršrutus, egzistuoja reali galimybė keleiviams pagerinti paslaugą, kodėl gi ja nepasinaudojus? Lyginami visiškai skirtingi dalykai.
Comment
Comment