Antraštė kvaila (nors žurnalistus suprantu) - kaip galima piginti bilietus, jei tos pačios savivaldybės skolingos autobusų parkams ne vieną dešimtį milijonų litų...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTai ka tas masinistas nemate ar netikejo jog tikrai stabdo?! Nedaznai tokios situacijos buna,tai galiu garantuoti jog pamane jog pajuokauti koks pusgirtisd senis sumaste nes manau tikrai tas autobuso vairuotojas jau pakankamai toli buvo nulekes ir tikrai galima buvo sustabdyti traukini. Oa utobuso tai labai gaila!www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąŠetoje nuslydo ''BUSTURO'' autobusas MB 0303 www.lrytas.lt
Štai ji http://www.lrytas.lt/-12933678141291...dyta-video.htm
Comment
-
Parašė Rimantas Rodyti pranešimąGeriau pasakykit, ar važiuos Kaune naktiniai autobusai/troleibusai? Čia nepilstę iš tuščio į kiaurą
Naktiniai maršrutai Kaune aptarnaujami prieš kiekvieną šventinę dieną bei naktimis iš penktadienio į šeštadienį ir iš šeštadienio į sekmadienį. Jų tvarkaraščiai yra maršrutai.lt eismo tvarkaraščių puslapyje.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.31, 16:11.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė LC.Iki išsilavinimo troleibusui vairuoti? Stenkis spaudyti lietuviškus klavišus ir viskas bus okey.
Comment
-
Filmas, mokantis kaip išgyventi Maskvos viešajame transporte
http://dokkino.ru/1064-sreda-obitani...yvajutsja.html
Vidutinis maskvietis VT praleidžia 4 metus savo gyvenimo.
90 proc. mikroautobusų avarijų įvyksta dėl vairuotojo kaltės.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimą''Kautra'' visai nesenai pradėjo važiuoti maršrutu Mažeikiai-Alytus per Kėdainius,.Kauną.Iš dviejų maršrutų padarė vieną,.nebevažiuoja maršrutu Alytus- Šiauliai.o maršrutą Mažeikiai-Kaunas pratesė iki Alytaus.
Ar šia kryptimi kokia kita įmonė vežioja?
Comment
-
Man toks klausimas iškylo dėl Kautros maršruto Alytus-Šiauliai. Kaip supratau apjunge Mažeikiai-Kaunas ir Šiualiai-Alytus i viena bendra maršruta( Pirmas buvo 15.50 antras 16.20) Dabar liko tik 15.50. Kur tada dingsta autobusas į Alytų? Negi iš Šiaulių išvažiuoja vienu metu du atobusai į Kauno pusę?I don't drive fast,I just fly low
Comment
-
Galbūt Alytaus autobusas važiuoja maršrutu Šiauliai - Kaunas. Tuomet stovi Kaune ir po kurio grįžta į Alytų kaip Kaunas - Alytus. Nes galbūt kitaip neišeina suderinti tvarkaraščių - iš Šiaulių į Kauną patogus laikas, o atvykus į Kauną toliau į Alytų vykti neapsimoka, nes tuo metu važiuoja kokie nors autobusai į Alytų, Lazdijus, Druskininkus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrys "Kautros" autobusai. Du kasdien, vienas Penkt. Š. S.
Alytaus "Kautros" autobusas Alytus - Šiauliai nuo sausio 5 d. važiuoja kitu laiku (galbūt ir kita trasa nuo Kauno iki Šiaulių).
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąPanaikino visai maršrutą Alytus-Šiauliai.
Comment
-
Autobusas kaime tampa prabanga
Ne visi rajono gyventojai gali kada užsinorėję nuvykti į Panevėžį ar didesnę gyvenvietę. Nors visai be susisiekimo palikti kaimų rajono vadovai nesiryžta, norint kai kuriose vietovėse sulaukti autobuso, reikia geležinės kantrybės.
Prie visų neprisitaikys
Mažėjant kaimuose gyventojų, retėja ir pro juos važiuojančių autobusų. Turintiesiems nuosavus automobilius tai ne problema – bet kurią vietą gali pasiekti kada panorėję. Tačiau daliai rajono gyventojų retesni autobusų maršrutai pamažu tampa nemenku galvos skausmu.
Gyvendami XXI amžiuje, jie priversti ieškoti būdų, kaip nuvykti į miestą, pas gydytojus, giminaičius ir dar sugrįžti tą pačią dieną namo, mat autobusai į kai kurias vietoves važiuoja vos kartą per savaitę.
Panevėžio rajono savivaldybės Ekonomikos ir turto valdymo skyriaus vedėja Aldona Čiegytė sako, jog kol kas esminių pakeitimų Savivaldybė nesirengia daryti. „Koks buvo susisiekimo tinklas, tokį, bent artimiausiu metu, ir išlaikysime“, – tvirtina ji.
REKLAMA
Kita vertus, važiavimo tankumas retkarčiais peržiūrimas. Pernai rajone sumažėjo keliais maršrutais. Šiuo metu vyksta derybos dėl maršruto Panevėžys–Pašiliai – trūkstant keleivių, norima suretinti reisų skaičių. Kai tokia situacija, suprantama, jog gyventojų nusiskundimų yra. Tačiau, pasak A. Čiegytės, nebelieka kas daryti – kaimuose žmonių mažėja, keleivių taip pat.
„Kiekvienas žmogus nori, kad jam kur nors važiuojant būtų kuo daugiau autobusų, bet negalime prisitaikyti prie kiekvieno poreikių“, – apgailestauja Ekonomikos ir turto valdymo skyriaus vedėja.
Ieško kompromisų
Kadangi prisitaikyti prie kiekvieno keleivio poreikių, ypač sunkmečiu, nepavyksta, prieš griebiantis nepopuliarių sprendimų, pavyzdžiui, panaikinti vieną ar kitą maršrutą, – daromos analizės, derinama su vietos seniūnu, bendruomene, ieškoma kompromiso.
Kad toks būdas šiuo metu bene geriausias, mano Liūdynės bendruomenės pirmininkė Laima Ivanovienė. Jos teigimu, problemų dėl susisiekimo tenykščiams gyventojams yra, tačiau liūdyniečiai supranta ir vežėjus – kai važiuojančiųjų nėra, kelionės tampa nuostolingos. Tad, reikalui esant, L. Ivanovienės teigimu, sėdama su vežėju prie bendro stalo ir ieškoma abiem pusėms priimtino varianto. „Sėdame ir kalbamės, kol surandame išeitį“, – sako ji.
Vadoklių seniūnas Antanas Pocius džiaugiasi, kad jų seniūnijos gyventojai dėl susisiekimo nesiskundžia – bent jau šiuo metu. „Gal ir paburnoja – gal tik man nepasako?“ – neatmetė ir tokios galimybės. Tačiau, seniūno teigimu, nemaža dalis vadokliečių turi nuosavus automobilius, o tie, kurie neturi, tariasi su kaimynais. Arba prisitaiko prie mokyklinių autobusiukų eismo – jei reikia, pavažiuoja kartu su vaikais.
A. Pocius nesiginčija – geriausio sprendimo gyventojams ir vežėjams paieškos gali tapti problema. „Kartais gal autobuso važiavimas daugiau kainuoja, nei būna naudos iš jo“, – pripažįsta seniūnas, juolab kad ir Vadoklių gyventojai taip pat yra turėję problemų dėl susisiekimo – prieš porą trejetą metų neturėjo kaip sugrįžti iš Ramygalos. Pasak A. Pociaus, rytais pas gydytojus į miestą buvo kuo nuvykti, o transportą kelionei namo tekdavo prasimanyti jau patiems.
„Šiaip ne taip pavyko gauti autobusą, taigi susisiekimas po truputį gerėja“, – džiaugiasi seniūnijos vadovas ir tuo, kad praėjusiais metais pavyko susitarti su vežėjais, kad maršrutas Panevėžys–Jotainiai būtų pratęstas iki Vadoklių ir Panevėžyje dirbantiems vadokliečiams palengvėtų kelionė į namus.
Tačiau A. Pocius neslepia: seniūnijoje yra tokių kaimelių, kurių gyventojai galimybę autobusu nuvykti į miestą turi tik kokį kartą per savaitę. Kaip vieną tokių paminėjo nedaug gyventojų beturinčius Alančius.
O štai Smilgių seniūnė Zita Dabužinskienė teigia negirdėjusi kalbant apie susisiekimo problemas.
„Jei nekelia tokių problemų, manau, žmonėms gerai taip, kaip yra. Būtų susirinkime ar bendruomenėse bent diskusijos kilusios, kalba išėjusi apie tai“, – neabejoja ji.
Z. Dabužinskienės manymu, seniūnija įsikūrusi gana patogioje vietoje – prie gerų, judrių kelių. Tai irgi kažkiek padeda spręsti susisiekimo klausimą. Tačiau neatmetė galimybės, kad kai kurie žmonės gyvena ir atokiau nuo autobusų stotelių.
Naikino du
Šiuo metu Panevėžio rajone žmones priemiestiniais maršrutais vežioja septynios įmonės. Viena jų – Panevėžio autobusų parkas. Įmonės vadovas Rimantas Petukauskas sakė, kad jo vadovaujamos bendrovės autobusai važiuoja trimis priemiestinių maršrutų kryptimis – Ramygalos, Subačiaus ir Pasvalio.
Tačiau ir tarpmiestiniais maršrutais žmonės neretai nuvyksta ten, kur jiems reikia. Bet jų irgi praretinta. Keleivių tarpmiestiniuose maršrutuose sumažėjo nuo 20 iki 30 procentų, o degalai brangsta.
Ir tas pats, R. Petukausko teigimu, yra visoje Lietuvoje. Šiemet bendrovė jau uždarė du maršrutus – į Rokiškį per Biržus ir į Uteną per Kupiškį.
„Tai nebuvo tiesioginiai maršrutai, o važiuodavo zigzagais per kaimelius. Galima sakyti, buvo kaip ilga priemiestinė linija“, – sakė generalinis direktorius.
Didžiausias smūgis, R. Petukausko įsitikinimu, vežėjams buvo PVM padidinimas 2009 metais. Tuomet bendrovei teko kelti tarpmiestinių maršrutų, kurie yra komerciniai, bilietų kainas, o jie daliai keleivių tapo nebeįperkami. Vadovo teigimu, beveik 50 procentų važinėjant tarpmiestiniais reisais uždirbtų lėšų atiduodama mokesčiams.
„Norint, kad vežėjai lengviau kvėpuotų, reikia atkurti lengvatinį PVM tarifą, ir daugiau nieko nereikia. Tegul ne 5 procentus, bet 9–10 procentų“, – sakė jis.
http://http://verslas.delfi.lt/autom....d?id=41177535
Comment
Comment