Tai aš vistiek nesuprantu jų pliusų. Kokio galo čia jie reikalingi? Latvija, Lenkija... Mums šitos šalys neturi būti pavyzdys, nes jos taip pačiai kaip ir mes buvo sovietų lageryje. Imkim Daniją - tai tikrai europinio lygio pavyzdys. O kas ten? Dviratis! Taip, dviratis. Puiki transporto priemonė, su kuria važiuoja ir jaunas ir senas. Imkime tokį pavyzdį, juk tai ekologiška, greita ir pigu.
Kodėl Lenkija ar Latvija negali būti pavyzdžiu? Tai imkime Vokietiją, turtingą Šviecariją...
O dėl dviračio - pasižiūrėk pro langą.
Nesuprantu tavo nuomonės.
Jeigu kalbėjom teoriškai apie Alytaus VT pagerinimą, tai kodėl jau iškart "kas pirks autobusus"?
Valkatas lengviausiai galima išvyti (tuo labiau, kad Alytaus VT aš beveik nematęs valkatų).
Dviračiais nevažinėsi visus metus, o ir ne visiems tas tinka. Bet aš visiškai sutinku, kad reikia tiesti dviračių takus, daryti stovėjimo vietas, gal net įdiegti "viešojo dviračio" sistemą lygiagrečiai gerinant VT. Tuomet dar daugiau keleivių paliktų automobilius.
Papildymas. Man atrodo, kad tu manai, jog nereikia vystyti VT. Kodėl?
Kodėl dviračiu nevažinėsi visus metus? Važinėsi. Reikia tik didelių lėšų dviračių takams, žiemą - jų valymui. Tas pats kas šaligatvių valymas.
Ne visiems tinka - eilinis lietuvio verkšlenimas. Ar ne per daug verkšlenam, gerbiamieji?
"Viešasis dviratis" - puiki mintis. Ją reikia plėtoti.
Ir dar. Didelių autobusų (arba tų vadinamų "Midibusų") perspektyvos nematau, tai reikėtų keisti į ką nors panašaus kaip "motorizuotas rikšas" , kurios galėtų privažiuoti prie tau reikiamos vietos (būtų nedidelės, žemagrindės) paskambinus telefonu. Kosmosas - bet galėtumėm tuo ir išsiskirti.
Kalbant apie investicijas į Alytaus VT, argi maždaug prieš pusę metų nebuvo kalbos, kad Kautra dalyvaus konkursuose gauti licencijas vežti keleivius mieste... Manau tai viską išspręstų.
Kodėl dviračiu nevažinėsi visus metus? Važinėsi. Reikia tik didelių lėšų dviračių takams, žiemą - jų valymui. Tas pats kas šaligatvių valymas.
Ne visiems tinka - eilinis lietuvio verkšlenimas. Ar ne per daug verkšlenam, gerbiamieji?
"Viešasis dviratis" - puiki mintis. Ją reikia plėtoti.
Ir dar. Didelių autobusų (arba tų vadinamų "Midibusų") perspektyvos nematau, tai reikėtų keisti į ką nors panašaus kaip "motorizuotas rikšas" , kurios galėtų privažiuoti prie tau reikiamos vietos (būtų nedidelės, žemagrindės) paskambinus telefonu. Kosmosas - bet galėtumėm tuo ir išsiskirti.
Kalbant apie investicijas į Alytaus VT, argi maždaug prieš pusę metų nebuvo kalbos, kad Kautra dalyvaus konkursuose gauti licencijas vežti keleivius mieste... Manau tai viską išspręstų.
Iki rinkimų vargu ar kas pasikeis. O po rinkimų neaišku, kokia kolaicija valdys miestą. Bet kokiu atveju "Kautra" Alytuje paleistų vos kelis autobusus, o likusius maršrutus vis tiek aptarnautų mikroautobusai. Tik kad bilietas mėnesinis ir elektroninis atsirastų. Vargu, ar Alytus bus toks turtingas (priešingai nei Druskininkai), kad galėtų "Kautrai" mokėti dotacijas.
Kodėl dviračiu nevažinėsi visus metus? Važinėsi. Reikia tik didelių lėšų dviračių takams, žiemą - jų valymui. Tas pats kas šaligatvių valymas.
Ne visiems tinka - eilinis lietuvio verkšlenimas. Ar ne per daug verkšlenam, gerbiamieji?
"Viešasis dviratis" - puiki mintis. Ją reikia plėtoti.
Pasižiūrėk į statistiką - klimatas šyla.
Jau spangti pradedi. Argumentuok rimtai, o ne visokiais pasisakymais apie "atšilimą". Be to, norėčiau pasakyti, kad tokiose šalyse, kaip Danija ar Olandija, dviračiais bandomas išstumti asmeninis transportas, o ne viešasis, kuris iki šiol yra nuolat vystomas.
Kodėl dviračiu nevažinėsi visus metus? Važinėsi. Reikia tik didelių lėšų dviračių takams, žiemą - jų valymui. Tas pats kas šaligatvių valymas.
Ne visiems tinka - eilinis lietuvio verkšlenimas. Ar ne per daug verkšlenam, gerbiamieji?
"Viešasis dviratis" - puiki mintis. Ją reikia plėtoti.
Ir dar. Didelių autobusų (arba tų vadinamų "Midibusų") perspektyvos nematau, tai reikėtų keisti į ką nors panašaus kaip "motorizuotas rikšas" , kurios galėtų privažiuoti prie tau reikiamos vietos (būtų nedidelės, žemagrindės) paskambinus telefonu. Kosmosas - bet galėtumėm tuo ir išsiskirti.
Pasižiūrėk į statistiką - klimatas šyla.
Ar ne eilinis LC. verkšlenimas? Dėl autobusų: labai tinka patarlė "kaip pasiklosi, taip išmiegosi". Arba "blogam šokėjui ir kiaušai trukdo". Nes jeigu aš parašiau - reikėtų midibusų, iškart prasidėjo "bet juk jie griozdai", "bomžų bus ir smirdės" ir t. t. Jeigu tinkamai organizuosi VT, jokių rūpesčių, kaip bomžų problema, nebus.
Dėl dviračių - ar norėtum sningant, kai temperatūra -25, esant stipriam vėjui važiuoti į darbą, o po to - atgal? Taigi, net ir viešojo dviračio populiarumas tokiu metu būtų minimalus.
Dėl tavo minties - taip yra. Skaičiau, kad keliuose miestuose mažiau 35 000 gyv. važiuoja mikroautobusai, bet ne maršrutiniai. Gyventojai paskambina, jį išsikviečia, tas atvažiuoja su kitais keleiviais ir paima skambinusįjį.
Jau spangti pradedi. Argumentuok rimtai, o ne visokiais pasisakymais apie "atšilimą". Be to, norėčiau pasakyti, kad tokiose šalyse, kaip Danija ar Olandija, dviračiais bandomas išstumti asmeninis transportas, o ne viešasis, kuris iki šiol yra nuolat vystomas.
O kas man bus? Aš čia ateinu ir šneku tai, ką aš manau. Negalima? Likot įžeistas?
Ar ne eilinis LC. verkšlenimas?
Deja, ne. Kalbu optimistiškai. O Jūs verkšlenat, kad tai neįmanoma. Reikia iniciatyvos ir organizuoto darbo. Viskas įmanoma.
Pacituokite tą vietą
Panašiau, kad jūs labai abejojate dėl midibusų naudos. Tai kur tas optimizmas?
Na, nesvarbu. Nematau reikalo tęsti diskusijos. Jei dar kažkas nesutinka, gali pasiskaityti pranešimus aukščiau.
P.S. tiems, kas galvoja, kad autobusas - griozdas. Ar geriau vienas autobusas su 70 keleivių, ar 70 automobilių?
Pacituokite tą vietą
Panašiau, kad jūs labai abejojate dėl midibusų naudos. Tai kur tas optimizmas?
Na, nesvarbu. Nematau reikalo tęsti diskusijos. Jei dar kažkas nesutinka, gali pasiskaityti pranešimus aukščiau.
P.S. tiems, kas galvoja, kad autobusas - griozdas. Ar geriau vienas autobusas su 70 keleivių, ar 70 automobilių?
Klaipėdos rajone ant geležinkelio pervažos sugedusį keleivinį autobusą nubloškė traukinys
Trečiadienį apie 16.45 val. Klaipėdos rajone išvengta didžiulės tragedijos. Ant geležinkelio pervažos Šilininkų kaime, netoli Priekulės, sugedusį Šilutės autobusų parko autobusą taranavo krovininis traukinys. Iki susidūrimo keleiviai ir vairuotojas iš autobuso spėjo išbėgti.
Iš Šilutės į Klaipėdą važiavęs „Mercedes“, pasak liudininkų, sugedo ir sustojo pačiame pervažos viduryje. Autobuse buvo apie dešimtį keleivių. 61 metų vairuotojas Julius Beržanskis, liepęs keleiviams skubiai lipti iš autobuso, nubėgo bėgiais pasitikti atvažiuojančio traukinio mojuodamas skuduru. Artėjančio krovininio traukinio mašinistas įjungė stabdžius, tačiau stabdymo kelias buvo pernelyg ilgas.
Traukinys autobusą apsuko ir nubloškė nuo bėgių. „Mercedes“ išlaužė atitvarus, pervažos įrangą ir nulėkė į griovį.
Avarija įvyko Šilutės greitosios pagalbos brigados akivaizdoje (medikų automobilis stovėjo prie pervažos). Medikai iškart nuskubėjo prie autobuso, bet paaiškėjo, kad jis tuščias, sužeistųjų nėra.
Po susidūrimo traukinys dar važiavo – jam sustojus, ties pervaža buvo šeštasis vagonas. Mašinistas nenukentėjo. Bet sugadintas lokomotyvas. Apie 18 val. atvyko kitas šilumvežis - jis turėjo nutempti traukinį. Iš abiejų pervažos pusių susidarė didelės automobilių eilės, policija vairuotojus nukreipinėjo į aplinkkelius.
Klaipėdos rajone ant geležinkelio pervažos sugedusį keleivinį autobusą nubloškė traukinys
Tai ka tas masinistas nemate ar netikejo jog tikrai stabdo?! Nedaznai tokios situacijos buna,tai galiu garantuoti jog pamane jog pajuokauti koks pusgirtisd senis sumaste nes manau tikrai tas autobuso vairuotojas jau pakankamai toli buvo nulekes ir tikrai galima buvo sustabdyti traukini. Oa utobuso tai labai gaila!
Kadangi iš tamstos pasisakymo matosi, kad traukiniuose visiškai nenusimanot, tai paaiškinu: 60 vagonų sąstatas, važiuodamas, tarkim, 50 km/val. greičiu negali sustoti tokioje trumpoje atkarpoje. Ar gal nesate nieko girdėję apie inerciją?
Man tai keista kodėl transporto įmonės nusipirkusios devėtus autobusus nenulupa ankstesnio savininko firminių ženklų, logotipų. O ant jų užklijuoja savo rekvizitus.
Pažiūri nuotraukas ir galvoji, kaip "Voyages Emile Weber" galėjo patekti į avariją Klaipėdos rajone
Niekas tokiomis nesąmonėmis neužsiims. Davei pavyzdį, berods Daniją ar Olandiją. Pasidomėk, koks ten klimatas. Sniegas iškrenta retai, o 10 laipsniu šalčio pasitaiko kelis kartus per 20 metų... Kažkodėl švedai, suomiai neužsiiminėja tokiomis nesąmonėmis. Nors ten dviračiu per sniegą važinėjančių entuziastų yra. Bet tikrai niekas jiems sąlygų nesudarinėja važinėti žiemą.
Kadangi iš tamstos pasisakymo matosi, kad traukiniuose visiškai nenusimanot, tai paaiškinu: 60 vagonų sąstatas, važiuodamas, tarkim, 50 km/val. greičiu negali sustoti tokioje trumpoje atkarpoje. Ar gal nesate nieko girdėję apie inerciją?
Gerai,kad dar neparase "KODEL TAS MASINISTAS INKARO NEISMETE".
Comment