Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTokie reikalai paprastai greitai nejuda. Kažkur jau buvo rašyta, kad pasirinkta vieta šalia Vilniaus, net girdėjau, jog jie ir darbuotojų Lietuvoje ieškojo, o daugiau ir nieko...
Beje, gamyklą žada statyti ne Cegelec, o Bogdan. Cegelec tik elektroninės įrangos gamintojas.
Projekto vykdytoja Lietuvoje – UAB „Yask East“
YASK EAST, UAB
Meistrų g. 16, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.
Užsakovai – Ukrainos korporacija „Bogdan“ bei Prancūzijos kompanijos „Cegelec“ antrinė įmonė Čekijoje.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTokie reikalai paprastai greitai nejuda. Kažkur jau buvo rašyta, kad pasirinkta vieta šalia Vilniaus, net girdėjau, jog jie ir darbuotojų Lietuvoje ieškojo, o daugiau ir nieko...
Beje, gamyklą žada statyti ne Cegelec, o Bogdan. Cegelec tik elektroninės įrangos gamintojas.
Gamintojos oficialus tinklapis http://yask-east.com/taip pat publikuoja fotomaketus.
Comment
-
Neseniai pristatytas atnaujintas prailgintų autobusų linijų žemėlapis Malmės miestui (regioninių ir trumpų autobusų maršrutai nepažymėti).
Žemėlapiuose aiškiai išskirtos naujos priemiestinių traukinių stotys 'Trianglen', 'Hyllie' ir Centrinė miesto stotis, turinti naują priestatą (daugiau informacijos apie projektą 'Citytunneln' galite rasti #62 ir #95).
Beje, mieste pradėtas plėtoti ir lengvojo geležinkelio linijų tinklas.
(c) Sydsvenskan
Paskutinis taisė Silber418; 2010.12.10, 21:43.
Comment
-
Kompanija 'Skånetrafiken' parengė Malmės miesto, Skåne grafystės bei viso Öresund'o regiono (Zelandijos salos rytinė ir Skåne grafystės pietvakarinė dalys) plėtojamų priemiestinių traukinių bei lengvojo geležinkelio linijų plėtros žemėlapį iki 2030 metų:
(c) Skånetrafiken
* žemėlapyje:
- 'Öresundtåg' - Öresund'o regiono traukiniai;
- 'Pågatåg/Regionaltåg' - Regioniniai/Priemiestiniai traukiniai;
- 'Stadsbana' - Miesto lengvasis geležinkelis (ši viešojo transporto rūšis plėtojama ne tik Lund'o ir Helsinborg'o miestuose, bet ir Malmėje);
Kaip galima pastebėti, sistemos ašimi taps žiedo formos geležinkelijų sistema, glaudžiai sujunksianti ne tik Kopenhagos ir Malmės miestus, bet ir Zelandijos salos šiaurėje esantį Danijos miestą Helsingør ir Švedijos miestą Helsinborg. Šiuos du miestus kol kas jungia tik keltų linija.
Taip pat žemėlapyje pažymėtos nujos šį mėnesį pabaigto projekto 'Citytunneln' stotys: 'Triangeln', 'Hyllie'.
Priminsiu, jog Malmė miestas yra sparčiausiai augantis ir besivystantis miestas Švedijoje, po Stokholmo, o regioninis bendradarbiavimas su Danijos sostine Kopenhaga yra puikus regioninės Europos Sąjungos politikos pavyzdys.
P.S. svartomos ir kelių šiuo metu dar statomo Kopenhagos metro linijų pratęsimo iki Malmės miesto galimybės.
P.P.S. kai kurios linijos jau egzistuoja ir bus atnaujinamos.Paskutinis taisė Silber418; 2010.12.10, 22:39.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNeseniai pristatytas atnaujintas prailgintų autobusų linijų žemėlapis Malmės miestui (regioninių ir trumpų autobusų maršrutai nepažymėti).
Žemėlapiuose aiškiai išskirtos naujos priemiestinių traukinių stotys 'Trianglen', 'Hyllie' ir Centrinė miesto stotis, turinti naują priestatą (daugiau informacijos apie projektą 'Citytunneln' galite rasti #62 ir #95).
Beje, mieste pradėtas plėtoti ir lengvojo geležinkelio linijų tinklas.
(c) Sydsvenskan
Atvaizdas
(c) wikipedia
Paskutinis taisė Silber418; 2010.12.11, 02:15.
Comment
-
Jau minėjau, kad tarp antrojo pagal dydį Švedijos miesto, Geteborgo, ir vos už 70 km. į rytus esančio miesto Borås ('Buros') dviaukščiai autobusai kursuos dažniau, t.y. kas 10 minučių kiekviena kryptimi. Tačiau vėliau kituose šaltiniuose informacija buvo papildyta ir paaiškėjo, jog į Borås vyks 100, 101 bei 102 numeriais pažymėti autobusai, kurių maršrutai nusidrieks, atitinkamai, iki Borås geležinkelio stoties (Borås Resecentrum), iki Ulricehamns autobusų stoties (Ulricehamns busstation, papildys 200 maršrutą Borås - Ulricehamn) bei miesto ligoninės (Borås Sjukhuset) (žr. žemėlapį).
Autobusų maršrutų linijų žemėlapis
(c) Borås Tidningen
(c) Borås Tidningen
Paskutinis taisė Silber418; 2010.12.11, 03:31.
Comment
-
Iš Maskvos miesto transporto išnyks turniketai
http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...urniketai.html
Ar tai nereiškia, kad Maskvoje atšaukiama priekinių durų tvarka?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIš Maskvos miesto transporto išnyks turniketai
http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...urniketai.html
Ar tai nereiškia, kad Maskvoje atšaukiama priekinių durų tvarka?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNeargumentuotas aimanavimas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąVat Vilniuje viename miesto maršrutiniame taksi važiavimo nuolaidas taiko. Ir visi labai džiaugiasi, net vos telpa į tą mikriuką.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąVat Vilniuje viename miesto maršrutiniame taksi važiavimo nuolaidas taiko. Ir visi labai džiaugiasi, net vos telpa į tą mikriuką.
Pamenu, kadaise 50-uoju, kai sugesdavo autobusas ir maršrute buvo tik 1 transporto priemonė, pasiimdavo mikroautobusą. Vėliau įsigudrino visada juo važinėti popietiniais reisais, mat jais važiuodavo mažai keleivių. Pastarieji priprato ir tokį autobusą - mikroautobusą įsigudrino stabdyti ir prašydavo sustoti, kaip mikroautobuse. O bilieto kaina kaip autobuse... Tai sena istorija, kai 50-as rajono maršrutas kursavo tik iki K. pilies ir vykdė 5-6 reisus per dieną.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.14, 17:29.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąVat Vilniuje viename miesto maršrutiniame taksi važiavimo nuolaidas taiko. Ir visi labai džiaugiasi, net vos telpa į tą mikriuką.
Šiaip man įdomu, ar daug keleivių važinėja naujuoju mikriuku į Klaipėdos rajoną? Jei nedaug, tai niekas nebandys jame lengvatų įvedinėti. Nebent savivaldybė galiausiai privers vežėjus į bendrąją sistemą integruotis.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNesupratau... Jei kalbi apie 76 mikriuko maršrutą (nežinantims: nuo lapkričio 15 d. bilieto kaina jame 2 Lt, lengvatininkams- 1 Lt), tai netgi po naujos kainodaros įvedimo aš retai pastebiu šiame maršrute daugiau nei 10-11 keleivių, o tai tikrai nėra pakankamai, kad padengti organizavimo išlaidas.
Šiaip man įdomu, ar daug keleivių važinėja naujuoju mikriuku į Klaipėdos rajoną? Jei nedaug, tai niekas nebandys jame lengvatų įvedinėti. Nebent savivaldybė galiausiai privers vežėjus į bendrąją sistemą integruotis.
O kuo tas 76-as toks ypatingas, kad tik jame yra nuolaidos?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai kad pakankamai... Mikroautobusų įmonės juk nedraudžia keleivių, važinėja kontrabandiniu kuru, neduoda bilietų... 10 keleivių - netgi per gerai su tokiu bizneliu.
O kuo tas 76-as toks ypatingas, kad tik jame yra nuolaidos?
Kodėl jame nustatė tokias pat bilietų kainas, kaip talonėlių miesto VT? Šito irgi nežinau, gal T.Paulavičienės įmonė su savivaldybės palaiminimu vykdo kažkokį eksperimentą, siekdama pritraukti daugiau keleivių ir užsidirbti...
O šiaip 10 keleivių pervežimas negali padengti visų maršruto išlaikymo išlaidų, žinant, jog keleiviai moka ne 3, o 2 litus, o dalis jų dar yra ir lengvatininkai.
Beje, ten dar yra rajoninis 92 maršrutas (laikomas autobuso, bet važinėja prailgintas mikriukas). Kursuoja maršrutu Skirgiškės-Žalgirio g. Galima sakyti, kažkas panašaus į 36 maršrutą, tik ilgesnis- iki Skirgiškių. Šitas tikrai atima daug duonos iš miesto transporto ir mikriukų,nes bilieto kainą jame- vos 1,80 Lt , o lengvatininkams- iš vis 90 centų. Tik kursuoja jis pakankamai retai.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.14, 21:32.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNežinau, kuo tas 76 yra toks ypatingas. Aptarnauja tą pačią kryptį kaip ir 36/76 autobusai (Žalųjų Ežerų poilsiavietę/Balsius), bet Kryžiokų sodininkus prie jų namų priveža žymiai arčiau nei autobusai. Gal todėl is maršrutas ir yra kiek populiaresnis nei kiti mikriukai.
Kodėl jame nustatė tokias pat bilietų kainas, kaip talonėlių miesto VT? Šito irgi nežinau, gal T.Paulavičienės įmonė su savivaldybės palaiminimu vykdo kažkokį eksperimentą, siekdama pritraukti daugiau keleivių ir užsidirbti...
O šiaip 10 keleivių pervežimas negali padengti visų maršruto išlaikymo išlaidų, žinant, jog keleiviai moka ne 3, o 2 litus, o dalis jų dar yra i lengvatininkai.
Beje, ten dar yra rajoninis 92 maršrutas (laikomas autobuso, bet važinėja prailgintas mikriukas). Kursuoja maršrutu Skirgiškės-Žalgirio g. Galima sakyti, kažkas panašaus į 36 maršrutą, tik ilgesnis- iki Skirgiškių. Šitas tikrai atima daug duonos iš miesto transporto ir mikriukų,nes bilieto kainą jame- vos 1,80 Lt , o lengvatininkams- iš vis 90 centų. Tik kursuoja jis pakankamai retai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąLengvatininkai yra lygiaverčiai - juk antrą dalį sumos duoda savivaldybė. Tikėtina, kad ta įmonė dar ir nemokių lengvatinių bilietų prisispausdina, tokiu būdu iš savivaldybės praplaudama dalį pinigų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment