Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O jei žmogus važiuoja su vienkartiniu ir yra sąžiningas?
    Tai ar geriau grūstis ir lipti per priekį ar be jokios eilutės lipant per galą?
    Dėl vairuotuojų. Yra tokių užketėjusių "priekinių durų tvarkos" šalininkų, kad uždarinėja galines duris netgi tada, kai žmogus jau lipa į transporto priemonę. Man asmeniškai jau kelis kartus taip yra nutikę.
    Sefai, taip, tikrai tokių mačiau.

    Comment


      Yra ir tokių, kurie dar nespėjus išlipti uždarinėja duris, kad tik kas prasmuktų ir priveria išlipančius. Man irgi taip yra nutikę ne kartą. O vieną kartą uždarė duris net nespėjus išlipti visiems išlipantiems ir teko daužyti į duris, kad atidarytų ir leistų išlipti.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ne visi vairuotojai. Kiti net piko metu atidaro duris išlipimui tik tuomet, kai dalis sulipa pro priekines ir sulaiko išlipančius keleivius iki 10-20 sekundžių... Dar kiti tik išleidžia keleivius ir iškart uždaro duris Bet bendrai paėmus vairuotojai dažniausiai nežiūri, ką keleiviai rodo, kai kurie įleidžia pro visas duris net ir ne piko metu. Todėl bomžai vis tiek važinėja. Bomžai drąsiai braunasi pro išlipančius keleivius, o vairuotojams į tai nusispjauti. Tai kiek gi gali tęstis šis cirkas? Priekinių durų tvarka visiškai nepasiteisino, išskyrus ansktų rytą (iki 6 val., bet tuomet dauguma maršrutų VT dar tik pradeda kursuoti) ar vakarą po 19 val. Net ir poilsio dienomis kai kuriuose maršrutuose dienos metu ji netinkama.
        Ne tik bomžai, jaunimas, studentai ir šiaip liaudis, gal jie ir turi bilietą bet kam laukti.
        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

        Adam Mickiewicz

        Comment


          Bet gi buvo aiškinama, jog naujosios tvarkos privalumas - geras kvapas VT ir švarios sėdynės, nes bomžai nevažinės.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Bet gi buvo aiškinama, jog naujosios tvarkos privalumas - geras kvapas VT ir švarios sėdynės, nes bomžai nevažinės.
            Kas taip sakė?
            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

            Adam Mickiewicz

            Comment


              Kaip kas?

              Viešajame transporte ženkliai sumažės asocialių, akivaizdžiai apsvaigusių ir agresyvių keleivių.
              www.pirmosiosdurys.lt

              O ir spaudoje buvo piarinama.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Priekinių durų tvarka visiškai nepasiteisino, išskyrus <...>
                Kai vairuotojams pradės mokėti už keleivių kontrolieriaus pareigas, tada tvarka pradės bent jau "teisintis".
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                  Paprasčiausias būdas lipi pro gala kaip aš ir darau jei matau kad kamštis priekyje....
                  Jei žmonės taip ir darytų, o ne skųstusi, kad viskas blogai, tai ir transportas mažiau vėluotų. Visiems matyta situacija, kaip žmonės lipa pro priekines duris, netgi jei vairuotojas visą stovėjimo stotelėje laiką visas duris laiko atidarytas (ką daugelis ir daro nepriklausomai nuo to, ar piko, ar ne piko metas), o įlipančiųjų yra nemažai. Manau, tiems, kam nereikia žymėti ar pirkti talonėlių (t.y. turintiems nuolatinį bilietą), tokiu atveju nėra jokios prasmės gaišti laiką eilėje ir tuo pat užlaikyti transportą, ypač spaudžiant šalčiui ar lyjant. Vairuotojas sugeba mąstyti logiškai, todėl durų ir neuždaro. Bet keleiviai kažkodėl tai patys dirbtinai užlaiko VT. Taip, yra įstatymai ir jų reikia laikytis, bet perdėti neverta.

                  Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                  Mačiau tokį atvejį sažiningų žmonių kai įlipa pro gala, paprašo žmonių kad pažymėtų jei jie neprasibrauna link priekio
                  Vieną ar du kartus mačiau situaciją, kai įlipes pro vidurines duris keleivis pasiuntė savo talonėlį į priekį, mandagiai paprašęs jį pažymėti. Ir ką gi? Bilietą jam grąžino nepažymėtą. Taip, ir tokių principingų keleivių pasitaiko Bet anokia čia kova su zuikiais.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.17, 23:01.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Vieną ar du kartus mačiau situaciją, kai įlipes pro vidurines duris keleivis pasiuntė savo talonėlį į priekį, mandagiai paprašęs jį pažymėti. Ir ką gi? Bilietą jam grąžino nepažymėtą. Taip, ir tokių principingų keleivių pasitaiko Bet anokia čia kova su zuikiais.
                    Gerai kad gražino............
                    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                    Adam Mickiewicz

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Mačiau situaciją, kai įlipes pro vidurines duris keleivis pasiuntė savo talonėlį į priekį, mandagiai paprašęs jį pažymėti. Ir ką gi? Bilietą jam grąžino nepažymėtą. Taip, ir tokių principingų keleivių pasitaiko Bet anokia čia kova su zuikiais.
                      Na ir gerai, kad grąžino nepažymėtą. Kiti keleiviai ne etatiniais bilietų žymėtojais dirba. Lipk pro priekines duris arba pirk terminuotą bilietą, ir nebus problemų/nesklandumų. O kai kontrolė patikrins ir ras nepažymėtą bilietą — ką toks keleivis kaltins? Kitus keleivius?
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Na ir gerai, kad grąžino nepažymėtą. Kiti keleiviai ne etatiniais bilietų žymėtojais dirba. Lipk pro priekines duris arba pirk terminuotą bilietą, ir nebus problemų/nesklandumų. O kai kontrolė patikrins ir ras nepažymėtą bilietą — ką toks keleivis kaltins? Kitus keleivius?
                        Nėra nieko lengvesnio nei pažymėti talonėlį, anoks čia darbas Ir toks nepažymėto bilieto grąžinimas kažkaip "nesiriša" su tuo, kad laipinimo tvarkos pagrindinis tikslas yra mažesnis keleivių be bileto skaičius . Todėl dėl įvairių priežasčių ne pro priekines duris įlipęs keleivis turi vistiek turėti galimybę susimokėti už kelionę Juk kartais pro vidurį ar galą įlipama dėl visai pateisinamų priežasčių- kai keleivis yra arba mama su vėžimėliu, arba neįgalusis, arba sunkiai bejudantis senukas. Arba piko metas, ir lipančiųjų itin daug.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.17, 23:30.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Nėra nieko lengvesnio nei pažymėti talonėlį, anoks čia darbas Ir toks nepažymėto bilieto grąžinimas kažkaip "nesiriša" su tuo, kad laipinimo tvarkos pagrindinis tikslas yra mažesnis keleivių be bileto skaičius . Todėl dėl įvairių priežasčių ne pro priekines duris įlipęs keleivis turi vistiek turėti galimybę susimokėti už kelionę Juk kartais pro vidurį ar galą įlipama dėl visai pateisinamų priežasčių- keleivis yra arba mama su vėžimėliu, arba neįgalusis, arba sunkiai bejudantis senukas. Arba piko metas, ir lipančiųjų itin daug.
                          Tai niekas nedraudžia keliems entuziastams važinėtis autobusais ir užsiiminėti svetimų bilietų žymėjimu. Juk ne paslaptis, kad be pažymėto vienkartinio ar galiojančio terminuoto bilieto draudžiama važiuoti viešuoju transportu, o pažymėti vienakrtinį galima tik prie vairuoto, tp priekyje. Taigi jeigu neturi terminuoto bilieto — čiuožk į priekį, arba įsitikink, kad turi piniginėje minimum 60Lt „bilietui iš kontrolieriaus“ Mamas su vežimėliu dar galiu suprasti (aš ir pats visada stengiuosi padėti nėščioms ir mamoms su kūdikiais), tačiau senukai ar neįgalieji turi galimybę laisvai įlipti į tp. Žinau, sakysite neįgalusis su vežimėliu... bet nutylėsite, kad toks neįgalusis visada turi palydintyjį sveiką asmenį. Ir išvis, nematau prasmės ne dirbantiems ir nesimokantiems (ne mokiniams ir ne studentams) brautis į perpildytą tp piko metu.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Tai niekas nedraudžia keliems entuziastams važinėtis autobusais ir užsiiminėti svetimų bilietų žymėjimu. Juk ne paslaptis, kad be pažymėto vienkartinio ar galiojančio terminuoto bilieto draudžiama važiuoti viešuoju transportu, o pažymėti vienakrtinį galima tik prie vairuoto, tp priekyje. Taigi jeigu neturi terminuoto bilieto — čiuožk į priekį, arba įsitikink, kad turi piniginėje minimum 60Lt „bilietui iš kontrolieriaus“ Mamas su vežimėliu dar galiu suprasti (aš ir pats visada stengiuosi padėti nėščioms ir mamoms su kūdikiais), tačiau senukai ar neįgalieji turi galimybę laisvai įlipti į tp. Žinau, sakysite neįgalusis su vežimėliu... bet nutylėsite, kad toks neįgalusis visada turi palydintyjį sveiką asmenį. Ir išvis, nematau prasmės ne dirbantiems ir nesimokantiems (ne mokiniams ir ne studentams) brautis į perpildytą tp piko metu.
                            Kad taisyklėse visada buvo parašyta, kad vienkartinį bilietą reikia pažymėti įlipant į TP. Pasikitus laipinimo tvarkai, oficialios taisyklės nė kiek nepakoreguotos, todėl netgi jei keleivis žymės bilietą įlipdamas pro vidurines duris (jei ten komposteris bus), oficialių taisyklių jis nepažeis. Pažeis tik priekinių durų tvarką, kuri Vilniuje vis dar turi "eksperimento" statusą (dar galutinai neįteisinta, bent jau neteko apie tai girdėti). Čia reikalavimo žymėtis bilietą prie vairuotojo nėra.

                            Ir beje, nesutiksiu, kad neįgaliesiems ar senukams yra nesunku įlipti pro priekines duris. Tik nedidelė dalis TP turi pakankamai platų ir patogų priekinį praėjimą
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Kad taisyklėse visada buvo parašyta, kad vienkartinį bilietą reikia pažymėti įlipant į TP. Pasikitus laipinimo tvarkai, oficialios taisyklės nė kiek nepakoreguotos, todėl netgi jei keleivis žymės bilietą įlipdamas pro vidurines duris (jei ten komposteris bus), oficialių taisyklių jis nepažeis. Pažeis tik priekinių durų tvarką, kuri Vilniuje vis dar turi "eksperimento" statusą (dar galutinai neįteisinta, bent jau neteko apie tai girdėti). Čia reikalavimo žymėtis bilietą prie vairuotojo nėra.
                              Šitą niunsą nepatenkintas keleivis galėtų su teisininku aptarti. O praktikoje apie priekinių durų tvarką buvo (ir tebėra) plačiai skelbta, yra lipdukai ant tp durų, informacija pateikta raštu ant vairuotojo kabinos.

                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Ir beje, nesutiksiu, kad neįgaliesiems ar senukams yra nesunku įlipti pro priekines duris. Tik nedidelė dalis TP turi pakankamai platų ir patogų priekinį praėjimą
                              Savo akimis mačiau kaip įlipa žmogus su ramentu. Normaliai. Greičiau už beplepančias bobutes, kurios dar pusę minutės ieškojo kur yra komposteris
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Dar viena džiugi naujiena iš Švedijos. Tarp antrojo pagal dydį šalies miesto, Geteborgo, ir vos už 70 km. į rytus esančio miesto Borås ('Buros') dviaukščiai autobusai kursuos dažniau, t.y. kas 10 minučių kiekviena kryptimi. Taip siekiama sumažinti priemiestinių traukinių linijos apkrovimą Geteborgas - Buros kryptimi. Šiuo metu priemiestiniais traukiniais minėtąja linija vyksta 400 tūkst., o autobusais - virš 200 tūkst. keleivių. Geteborgo mieste su priemiesčiais gyvena apie 1 mln. gyventojų, o Buros kol kas miesto dalimi nėra.

                                Šaltiniai: www.gp.se, www.vasttrafik.se

                                (c) GP

                                Comment




                                  Naujas grafikas įsigalios nuo gruodžio 12 dienos.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2010.11.19, 01:01.

                                  Comment


                                    Negi nebūtų paprasčiau paleisti daugiau traukinių ar bent padidinti vagonų skaičių?

                                    Comment


                                      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                      Tai ar geriau grūstis ir lipti per priekį ar be jokios eilutės lipant per galą?
                                      Dėl vairuotuojų. Yra tokių užketėjusių "priekinių durų tvarkos" šalininkų, kad uždarinėja galines duris netgi tada, kai žmogus jau lipa į transporto priemonę. Man asmeniškai jau kelis kartus taip yra nutikę.
                                      Sefai, taip, tikrai tokių mačiau.


                                      viskas teisingai,keleiviai islipo ir vidurines ir galinesdurys uzdarinejamos.O jei tu pro jas brauniesi i vidu ir tave priveria-tai pats kaltas,nes zinai,kad lipti reikia pro priekines.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Negi nebūtų paprasčiau paleisti daugiau traukinių ar bent padidinti vagonų skaičių?
                                        Gal dėl to, kad priemiestiniai traukiniai sustoja 7 stotelėse, o autobusas ekspresas - ne.

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          viskas teisingai,keleiviai islipo ir vidurines ir galinesdurys uzdarinejamos.O jei tu pro jas brauniesi i vidu ir tave priveria-tai pats kaltas,nes zinai,kad lipti reikia pro priekines.
                                          Galima uždaryti duris prieš keleivio nosį, bet jau beveik įlipusį į autobusą keleivį tiesiog suspausti, keliant grėsmę jo sveikatai jau yra nežmoniška, žiauru. Bet kaip rodo praktika, dažniausiai vairuotojai tiesiog "nesiparina" ir atidaro ir uždaro visas 2-3 TP duris vienu metu.\
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X