Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau, kad mersiukas turėjo galvoje, kad Kautra bus viena iš vežėjų. Vienam parkui tai būtų didelė našta, todėl tikriausiai prisijungs TOKS'as, gal kas iš užsakomųjų vežėjų. Šaunu, kad Kautra perka naujas transporto priemones, taip pat prieš krepšinio čempionatą bus nupirkta ir didesnės talpos autobusų.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      "Kautra" žinoma kad nebus pajėgi pati susitvarkyti su visų komandų ir kitų delegacijų pervežimu. Ir dar vežti keleivius maršrutais. Aišku, kad "Kautra" samdys subkontraktoriais tokius vežėjus kaip TOKS, Busturas, KLAP. Dar vieną kitą smulkesnį su gerais autobusais.

      Comment


        Visas krepšinio komandas aptarnaus tik ''KAUTRA''čia tai 100 proc. garantuoju.Ir ''KAUTRA'' turi patirties tokiam darbe,nes ji aptarnavo Europos jaunių čempionatą iki 18 metų.

        Comment


          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
          Visas krepšinio komandas aptarnaus tik ''KAUTRA''čia tai 100 proc. garantuoju.Ir ''KAUTRA'' turi patirties tokiam darbe,nes ji aptarnavo Europos jaunių čempionatą iki 18 metų.
          Ir iš kur tokios žinios, nes konkurso rezultatai paaiškės tik kitų metų pradžioje? Viena iš konkurso sąlygų yra, jog visi autobusai turi būti vienos markės, pagaminimo metų ir bent panašios spalvos. Kautra tokių autobusų neturi pakankamai.

          Jaunius jie aptarnavo su baltais Temsa Opalinais, kurie "didiesiems" krepšininkams bus per maži.

          Kad ir kaip būtų, panašu, jog čempionato metu tarpmiestyje teks važinėti su senais, galbūt iš Alytaus atvarytais laužais.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Ir iš kur tokios žinios, nes konkurso rezultatai paaiškės tik kitų metų pradžioje? Viena iš konkurso sąlygų yra, jog visi autobusai turi būti vienos markės, pagaminimo metų ir bent panašios spalvos. Kautra tokių autobusų neturi pakankamai.

            Jaunius jie aptarnavo su baltais Temsa Opalinais, kurie "didiesiems" krepšininkams bus per maži.

            Kad ir kaip būtų, panašu, jog čempionato metu tarpmiestyje teks važinėti su senais, galbūt iš Alytaus atvarytais laužais.
            Jaunių ir vyrų ūgiai tai vienodi tik gal svoris vyrų kiek didesnis.Kai pelnas nusimato didelis atsiras ir autobusų ,o jie dės visas pastangas tam tikslui pasiekti.Na 24 vienodus autobusus tikriausiai Kautra turi ,na jei ji neturės tai kas belieka batiuška su MAZAIS.

            Comment


              Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
              Jaunių ir vyrų ūgiai tai vienodi tik gal svoris vyrų kiek didesnis.Kai pelnas nusimato didelis atsiras ir autobusų ,o jie dės visas pastangas tam tikslui pasiekti.Na 24 vienodus autobusus tikriausiai Kautra turi ,na jei ji neturės tai kas belieka batiuška su MAZAIS.
              Nemažas pelnas nusimato ir vežant į užsienio atvykusius sirgalius užsakomaisiais reisais, todėl nemaža dalis vežėjų net nedalyvaus konkurse. Visgi, manau, realiausia būtų kooperuotis su TOKS'u ir vežti juos 3xx serijos Setromis. Žinoma, galimas daiktas, kad jie iš kažkur gaus daugiau Opalinų, nors asmeniškai man kiek juokingai atrodytų krepšininkai lipantys į šiuos autobusus
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Ir iš kur tokios žinios, nes konkurso rezultatai paaiškės tik kitų metų pradžioje? Viena iš konkurso sąlygų yra, jog visi autobusai turi būti vienos markės, pagaminimo metų ir bent panašios spalvos. Kautra tokių autobusų neturi pakankamai.

                Jaunius jie aptarnavo su baltais Temsa Opalinais, kurie "didiesiems" krepšininkams bus per maži.

                Kad ir kaip būtų, panašu, jog čempionato metu tarpmiestyje teks važinėti su senais, galbūt iš Alytaus atvarytais laužais.
                Kas per nesąmonė, jog visi autobusai turi būti vienos markės? Tai absurdiškos sąlygos. Jokia kompanija Lietuvoje neturi 24 vnt. vieno modelio minkštųjų autobusų, išskyrus "Kautrą". Bet juk "Temsos" visiškai netinkamos vežti aukštaūgius krepšininkus, jei net ir vidutinio ūgio ir kūno sudėjimo keleiviams vietos ne per daugiausia. Na, yra variantas pamažinti sėdimų vietų skaičių ir perstumdyti sėdynes. Bet tuomet iškils problemų su kondicionierių ir apšvietimo blokais virš sėdynių. Ar juos galima paprastai perstumti?
                Nemanau, kad už krepšininkų vežiojimą bus taškomasi pinigais, todėl tikėti, kad konkurso nugalėtojas įsigytų tiek reikiamų autobusų nerealu. Išsinuomoti tiek vieno modelio autobusų irgi yra nerealu. Jei tokios sąlygos bus, tai konkursas paprasčiausiai neįvyks ir teks sklebti naują su mažesniais reikalavimais.
                Paskutinis taisė Al1; 2010.11.13, 20:51.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kas per nesąmonė, jog visi autobusai turi būti vienos markės? Tai absurdiškos sąlygos. Jokia kompanija Lietuvoje neturi 24 vnt. vieno modelio minkštųjų autobusų, išskyrus "Kautrą". Bet juk "Temsos" visiškai netinkamos vežti aukštaūgius krepšininkus, jei net ir vidutinio ūgio ir kūno sudėjimo keleiviams vietos ne per daugiausia. Na, yra variantas pamažinti sėdimų vietų skaičių ir perstumdyti sėdynes. Bet tuomet iškils problemų su kondicionierių ir apšvietimo blokais virš sėdynių. Ar juos galima paprastai perstumti?
                  Nemanau, kad už krepšininkų vežiojimą bus taškomasi pinigais, todėl tikėti, kad konkurso nugalėtojas įsigytų tiek reikiamų autobusų nerealu. Išsinuomoti tiek vieno modelio autobusų irgi yra nerealu. Jei tokios sąlygos bus, tai konkursas paprasčiausiai neįvyks ir teks sklebti naują su mažesniais reikalavimais.
                  Taigi niekas ir nesako, kad vežioti turi vienas vežėjas. Man atrodo, kad suderinti būtų sunkiausiai transporto priemonių amžių, kuris taip pat turi būti vienodas. Konkursas turi įvykti, nes tokie reikalavimai ne lietuvių, o tarptautinė asociacija. Jei Lietuvoje vežėjų neatsiras (kuo abejoju), visada lieka sėkmingai čempionatą surengusios Lenkijos autobusai, bei Latvių.

                  Deja, bet Temsose kondicionierių perstumdyti neišeis.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    „...Pažymėję bilietą, kad būtų laisviau, paeikite į salono galą“
                    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                    Adam Mickiewicz

                    Comment



                      Man atrodo, kad šis straipsnis parašytas žmogaus, kuris arba nesigėdija viešai demonstruoti savo "išprusimo lygį", arba visiškai neskaito žinių ir nežino, kokia yra dabartinė VT situacija iš tikrųjų. Tegul autorius nepyksta, bet tai yra tiesiog bereikalingas siekis išgalvoti problemą ten, kur jos nėra, įvaryti naują panikos "porciją" visuomenėje. Atpažįstu natūralųjį lietuvį- pikitintis viskuo, kuo tik įmanoma.

                      Taip, nesu priekinių durų tvarkos šalininkas, bet jau nesąmonių nesąmonė yra bandyti įžvelgti žmogaus teisių pažeidimą visiškai pagrįstam prašyme paeiti į salono galą, lyginti turniketą su vamzdžiu, jau nekalbu apie išgalvojimą, kad vienkartiniai bilietai bus perkami tik pas vairuotoją

                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Man atrodo, kad šis straipsnis parašytas žmogaus, kuris arba nesigėdija viešai demonstruoti savo "išprusimo lygį", arba visiškai neskaito žinių ir nežino, kokia yra dabartinė VT situacija iš tikrųjų. Tegul autorius nepyksta, bet tai yra tiesiog bereikalingas siekis išgalvoti problemą ten, kur jos nėra, įvaryti naują panikos "porciją" visuomenėje. Atpažįstu natūralųjį lietuvį- pikitintis viskuo, kuo tik įmanoma.

                        Taip, nesu priekinių durų tvarkos šalininkas, bet jau nesąmonių nesąmonė yra bandyti įžvelgti žmogaus teisių pažeidimą visiškai pagrįstam prašyme paeiti į salono galą, lyginti turniketą su vamzdžiu, jau nekalbu apie išgalvojimą, kad vienkartiniai bilietai bus perkami tik pas vairuotoją

                        Aš ir be papildomu pranešimu visada ėjau į salono galą nes dauguma stumdosi priekyje.
                        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                        Adam Mickiewicz

                        Comment


                          Ne visada lengvai pavyksta eiti į galą net ir norint, nes priekyje būna prisigrūdę, o galas beveik laisvas.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ne visada lengvai pavyksta eiti į galą net ir norint, nes priekyje būna prisigrūdę, o galas beveik laisvas.
                            Prisimenu vaikystei, jeigu 2 troleibusai vienas po kito važiuoja viena kryptimi reikia lipti į 2 nes bus laisvesnis.
                            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                            Adam Mickiewicz

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ne visada lengvai pavyksta eiti į galą net ir norint, nes priekyje būna prisigrūdę, o galas beveik laisvas.
                              Nelengva, bet nėra neįmanoma. Tiesiog pasakome „atsiprašau", jei nereaguoja - šuktelime garsiau ir nepatenkintais veidais pasislenka, praeini ir toliau keliauji laisvai stovėdamas nesiliesdamas į kitus.

                              Labiausiai nekenčiu tik tokių žmonių, kurie, sėdėdami prie lango, nė neatsiprašę, nė nemurmptelėję kelia kojas virš manųjų ir bando mane peržengti. Arba atsisukę žiūri į mane, lyg aš turėjau iš žvilgsnio suprasti jį praleisti (aš tą suprantu, bet specialiai nepraleidžiu, o jei dar kelia kojas, tai savas pakišu, kad tik sunkiau būtų išlįsti). Žmonių nekultūra tiesiog stebina.

                              Kitas atvejis - stumdosi, grūdasi irgi net neatsiprašę, nepaprašę praleisti.

                              Arba dar kartais esant prikimštam troleibusui, atitekus stovimai vietai šalia komposterio, tenka kentėti kitų žmonių stumdymąsi ir burbėjimą, neva specialiai čia atsistojęs trukdau mat. Tai nejaugi tokiu atveju sunku paprašyti pažymėti bilietą??? Na, čia atvejis Kaune.

                              Trumpai tariant - žmonės yra nekultūringi... Nors tai neturėtų ypatingai stebinti, juk VT daugiausia naudojasi vidutines (sakyčiau, net labai pakenčiami) ir žemesnes arba žemiausiausias pajamas gaunantys žmonės. Nenoriu diskriminuoti ar įžeidinėti, bet daugeliu atvejų žemas pajamas gaunantys iš tiesų yra mažiausiai išsilavinę tiek mokslo, tiek kultūringumo prasmėmis.
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.16, 23:20.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Galima ir visiškai pilname autobuse ar troleibuse bandyti plaukti grūstis per žmones. Lygiai taip pat tankiai susištabeliavę žmonės būna Vilniaus troleibusuose ir autobusuose tarp priekinių durų ir vidurinių durų. Ir pabandyk brautis, jei dar kokį maišą pirkinių nešiesi. O jei žmogus važiuoja su mažu vaiku. Priekinių durų tvarka Vilniuje yra nepavykęs eksperimentas ir tik dėl jos iniciatorių buko užsispyrimo vis dar neatšauktas.

                                Comment


                                  Paprasčiausias būdas lipi pro gala kaip aš ir darau jei matau kad kamštis priekyje....
                                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                  Comment


                                    Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                                    Paprasčiausias būdas lipi pro gala kaip aš ir darau jei matau kad kamštis priekyje....
                                    Kad jau ir vairuotuojai atlaidesni pasidarė. Iš pradžių atidarydavo tik priekeines duris, o po to likusias. Dabar atidaro visas vienu metu.

                                    Comment


                                      Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                      Kad jau ir vairuotuojai atlaidesni pasidarė. Iš pradžių atidarydavo tik priekeines duris, o po to likusias. Dabar atidaro visas vienu metu.
                                      Piko valandomis galima įlipti per visas duris jei prie maršruto autobuso buriuojasi daugiau nei 10 žmonių atidaro visas duris. Mano pastebėjimai yra važiuojant nuo St. Balsiai iki pat Žalgirio St., atidaro visas duris įlaipinimui, ir tai būna kiekvieną rytą nuo 5:33 val., iki 8:00 val.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                        Kad jau ir vairuotuojai atlaidesni pasidarė. Iš pradžių atidarydavo tik priekeines duris, o po to likusias. Dabar atidaro visas vienu metu.
                                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                        Piko valandomis galima įlipti per visas duris jei prie maršruto autobuso buriuojasi daugiau nei 10 žmonių atidaro visas duris.
                                        Ne visi vairuotojai. Kiti net piko metu atidaro duris išlipimui tik tuomet, kai dalis sulipa pro priekines ir sulaiko išlipančius keleivius iki 10-20 sekundžių... Dar kiti tik išleidžia keleivius ir iškart uždaro duris Bet bendrai paėmus vairuotojai dažniausiai nežiūri, ką keleiviai rodo, kai kurie įleidžia pro visas duris net ir ne piko metu. Todėl bomžai vis tiek važinėja. Bomžai drąsiai braunasi pro išlipančius keleivius, o vairuotojams į tai nusispjauti. Tai kiek gi gali tęstis šis cirkas? Priekinių durų tvarka visiškai nepasiteisino, išskyrus ansktų rytą (iki 6 val., bet tuomet dauguma maršrutų VT dar tik pradeda kursuoti) ar vakarą po 19 val. Net ir poilsio dienomis kai kuriuose maršrutuose dienos metu ji netinkama.

                                        Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                                        Paprasčiausias būdas lipi pro gala kaip aš ir darau jei matau kad kamštis priekyje....
                                        O jei žmogus važiuoja su vienkartiniu ir yra sąžiningas?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          O jei žmogus važiuoja su vienkartiniu ir yra sąžiningas?
                                          Mačiau tokį atvejį sažiningų žmonių kai įlipa pro gala, paprašo žmonių kad pažymėtų jei jie neprasibrauna link priekio
                                          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                          Comment

                                          Working...
                                          X