Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Nejaugi atleidžiami nuo akcizo? Jie už kurą moka mažiau dėl to, jog perka didžiuliais kiekiais, tik dujos dabar bus išimtis.
    Kiek žinau, dabar ne. Čia tik mano vienas iš galimų siūlymų ateičiai
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Jei VT būtų nemokamas, jis būtų toks, koks dabar Ukrainoje - autobusai ir troleibusai seni, o jei yra naujų - taisomi bet kaip, nes nėra pinigų. Pagrindinis VT būtų PAZikai, Bogdanai ir Gazelės/Transitai/Sprinteriai, nes jis bent jau važiuotų ir būtų patogus, nors ir mokamas.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Jei VT būtų nemokamas - autobusai ir troleibusai seni, o jei yra naujų - taisomi bet kaip, nes nėra pinigų. Pagrindinis VT būtų PAZikai, Bogdanai ir Gazelės/Transitai/Sprinteriai, nes jis bent jau važiuotų ir būtų patogus, nors ir mokamas.
        Iš principo sutinku — VT teoriškai turėtų būti ir greitas, ir patogus, ir tiek pigus, kad nereikėtų žaisti su lengvatomis. Finansavimas turėtų eiti ne tik iš bilietų, bet ir iš reklamos, parkavimo mieste/įvažiavimo į centrą mokesčių ir kitos papildomos parkų veiklos. Valstybė savo ruožtu galėtų masiniu keleivių pervežimu užsiimančias įmones atleisti nuo akcizo mokesčio kurui (arba metų gale grąžinti permokėtus mokesčius).
        Bet labai atvirai sakant, netikiu, kad XXIa. taip bus Lietuvoje. Postsovietinė visuomenė trokšta individualumo, o iš kitos pusės nenori ir net bijo atsisakyti socialistinės pagalvės.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Iš miesto centrų turėtų dingti geležinkelio ir autobusų stotys - jos įsikurtų miesto pakraščiuose (taip būtų apsunkinamos sąlygos miesto svečiams), kas koreguotų ir keleivių srautus, taip pat miesto išsidėstymą
          Jau tai yra Alytuje, ir ką turime? Išsigimusį miesto VT, arba Utenoje... ten traukiniai jau beveik dešimtmetį nevažiuoja, dar vienas, bet kitokia specifika pavyzdys - Panevėžys, ten centras miršta ir nepanašu kad artimiausiu laiku prisikels, o stočių iškeldinimas į pakračius sukelia buvusio stoties rajono komercinę mirtį arba bent jau merdėjimą, o be to Vilniuje/Kaune/Klaipėdoje/Šiauliuose yra tokių keleivių, kurie traukiniais važiuoja namo miesto ribose

          Beje, kaip manai,kiek keleivių pervežtų PV, jeigu iš Rygos į miesto pakraščius būtų perkelta autobusų stotis ir geležinkelio stotys? Manau traukiniu per metus sunkiai pervežtų ir 1 mln.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            d) didesnis akcizas už autokurą, nuo kurio atleidžiami VT subjektai
            Tokie kraštutinumai atneštų daugiau žalos, nei naudos. Kuro akcizas pas mus pagal dabartinį pragyvenimo lygį ir taip jau ganėtinai perdidelis. Yra turtingesnių valstybių, kur kuras kainuoja pigiau (palyginus su jų algom, tai išvis tarsi 1Lt/l), bet ten VT naudojasi pakankamai daug žmonių, nors bilietėliai ir sąlyginai brangūs.
            Didžiuosiuose miestuose skatinti VT naudojimą galima nebent ribojant (apmokestinant) įvažiavimą į centrinę dalį, dididant zonų kuriose parkavimas mokamas skaičių, bei proporcingai jį apmokestinant. Tačiau lygiagrečiai reiktu tobulinti, plėsti visuomeninio transporto sistemą. Kažin koks tikslas skatinti naudotis autobusais ir troleibusais, jei į tam tikrus maršrutus, tam tikru metu net neįmanoma įsibrauti.

            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Iš miesto centrų turėtų dingti geležinkelio ir autobusų stotys - jos įsikurtų miesto pakraščiuose (taip būtų apsunkinamos sąlygos miesto svečiams), kas koreguotų ir keleivių srautus, taip pat miesto išsidėstymą.
            Pradanginus geležinkelio stotis iš miestų centrų, būtų galima pamiršti tokį dalyką kaip keleivinis geležinkelių transportas. Geležinkelio vienas iš didžiųjų kozirių, kad galima nuvykti į centrinę miestų dalį be spūsčių, pakankamai greitai.

            Comment


              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
              Jau tai yra Alytuje, ir ką turime? Išsigimusį miesto VT, arba Utenoje... ten traukiniai jau beveik dešimtmetį nevažiuoja, dar vienas, bet kitokia specifika pavyzdys - Panevėžys, ten centras miršta ir nepanašu kad artimiausiu laiku prisikels, o stočių iškeldinimas į pakračius sukelia buvusio stoties rajono komercinę mirtį arba bent jau merdėjimą, o be to Vilniuje/Kaune/Klaipėdoje/Šiauliuose yra tokių keleivių, kurie traukiniais važiuoja namo miesto ribose

              Beje, kaip manai,kiek keleivių pervežtų PV, jeigu iš Rygos į miesto pakraščius būtų perkelta autobusų stotis ir geležinkelio stotys? Manau traukiniu per metus sunkiai pervežtų ir 1 mln.
              Tiems, kuriems yra poreikis kažkur išvykti, keliaus nesvarbu kur būtų autobusų/geležinkelio stotis. Kalba eina apie tai, jog miesto transportas būtų nemokamas, tai kam keleiviui mokamai važiuoti du-tris kilometrus traukiniu iki centro, jei miesto autobusas jį nuveš nemokamai, bet lėčiau, žinoma, būtų tokių, kurie važiuoja, tačiau ar tai kompensuotų nuostolius? Tokia pati situacija būtų ir su tolimųjų reisų autobusais.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Tiems, kuriems yra poreikis kažkur išvykti, keliaus nesvarbu kur būtų autobusų/geležinkelio stotis. Kalba eina apie tai, jog miesto transportas būtų nemokamas, tai kam keleiviui mokamai važiuoti du-tris kilometrus traukiniu iki centro, jei miesto autobusas jį nuveš nemokamai, bet lėčiau, žinoma, būtų tokių, kurie važiuoja, tačiau ar tai kompensuotų nuostolius? Tokia pati situacija būtų ir su tolimųjų reisų autobusais.
                Tiems, kas išvyksta iš miesto kelis kartus per metus tai galbūt ir tas pats. Bet didžioji dalis keleivių, į miestus atvykstančių autobusais, VT naudojais dažnai ir jiems yra aktualu, kad priemiesčio ar tarpmiesčio autobusai atvežtų į centrą ar arti jo. Taip pat ir su traukiniais. Stočių iškėlimas į miesto pakraštį - tai pasenęs mąstymas, vyravęs pasaulyje šeštame-devintame dešimtmečiuose. Ir kas iš to išėjo - VT nunyko, nes tapo dar labiau nepatrauklus keleiviams, atvykstantiems iš priemiesčių ar užmiesčių. O pas mus ir buvusioje TSRS vis dar gyvuoja mąstymas - VT trukdo automobilių eismui mieste (Rusijoje taip mąstoma! Ypač tramvajus, kuris yra XX a. paradž. atgyvena), autobusai teršia orą (taip, bet netgi dūmijantis autobusas mažiau teršalų išmeta nei 50 lengvųjų automobilių), troleibusų kontaktinis tinklas kenkia estetiniam vaizdui... Geležinkelis turi būti iškeltas už miesto... Kai dabar V. Europoje ir kitur, išskyrus Ameriką, stengiamasi integruoti skirtingas transproto rūšis, kad tik patogiau keleiviams būtų. Geležinkeliai ir stotys iš miestų neiškeliami, o pakišami po žeme, jei jau kitaip sunku išspręsti problemas.
                Paskutinis taisė Al1; 2010.09.14, 20:38.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Tokie kraštutinumai atneštų daugiau žalos, nei naudos. Kuro akcizas pas mus pagal dabartinį pragyvenimo lygį ir taip jau ganėtinai perdidelis. Yra turtingesnių valstybių, kur kuras kainuoja pigiau, bet ten VT naudojasi pakankamai daug žmonių, nors bilietėliai ir sąlyginai brangūs.
                  Pradanginus geležinkelio stotis iš miestų centrų, būtų galima pamiršti tokį dalyką kaip keleivinis geležinkelių transportas. Geležinkelio vienas iš didžiųjų kozirių, kad galima nuvykti į centrinę miestų dalį be spūsčių, pakankamai greitai.
                  Taip aš ir nurodžiau, kad tai yra kraštutinės priemonės, kurių galima imtis tik esant kraštutinei situacijai. Nemanau, kad tokia dabar Lietuvoje yra, bent jau didžiuosiuose miestuose. 'Didesnis akcizo mokestis' turėta omenyje jau esantį tarifą — aš taip pat manau, kad jis jau per didelis. Guodžia mintis, kad subalansavus nacionalinį biudžetą bus grįžta prie senesniojo dydžio. Dėl geležinkelių transporto visiškai sutinku. Bėgių perklojimas pareikalaus didžiulių finansinių ir net laiko išlaidų, kurių nepadengs gautoji nauda, kuri nesunkiai gali pavirsti net žala.

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Geležinkeliai ir stotys iš miestų neiškeliami, o pakišami po žeme, jei jau kitaip sunku išspręsti problemas.
                  Čia geras mąstymas. Mano supratimu, požeminis geležinkelis yra netgi saugesnis (ne tik mažiau trukdo kitų rūšių transportui), todėl jame galima išvystyti sąlyginai didesnį greitį. Plius po žeme važiuojantis traukinys paprastai yra varomas elektra = ekologija. O tai dar du bėginio transporto koziriai.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    a) A juostos / atskiros gatvės, skirtos tik VT
                    Vien to jau pakaktu. Mieste vietos nedaug, ir nori ar nenori ja reikia visiems graziai dalintis. Kamsciai sudaryti is automobiliu, ne is sunkvezimiu ar autobusu. Kas bus kai miestai sieks 50mln gyventoju. Manau tokiam miestui egzistuoti tereiktu gero metro tinklo, o tarsha ir triuksma mazinti eliminuojant automobilius is gatviu jas paverciant pesciuju takais.
                    Paskutinis taisė andyour; 2010.09.14, 21:24.

                    Comment


                      Kol kas tokių miestų nėra. Bet nei viena dabartinė metro sistema nebepajėgi bus užtikrinti pervežimų. Traukinių sąstatų ilginimas ar kursavimo dažnininimas jau netgi dabar kai kuriuose miestuose kai kuriose linijose praktiškai išnaudotas ir rezervų nelabai yra.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kol kas tokių miestų nėra. Bet nei viena dabartinė metro sistema nebepajėgi bus užtikrinti pervežimų. Traukinių sąstatų ilginimas ar kursavimo dažnininimas jau netgi dabar kai kuriuose miestuose kai kuriose linijose praktiškai išnaudotas ir rezervų nelabai yra.
                        Viena pati metro sistema yra mažavertė. Jai keleivius (bent jau teoriškai) turi 'tiekti' troleibusai ir autobusai. Savaime suprantama, kad į kiekvieną kiemą metro traukinys neįvažiuos. Todėl ir reikalingas vienas bendras, kuris vienodai galioja ir autobuse, ir troleibuse, ir metro/tramvajuje.
                        Beje, o kaip jums idėja, kad e-bilietas galiotų ir Kauno bei Vilniaus funikulieriuose/keltuvuose?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kol kas tokių miestų nėra. Bet nei viena dabartinė metro sistema nebepajėgi bus užtikrinti pervežimų. Traukinių sąstatų ilginimas ar kursavimo dažnininimas jau netgi dabar kai kuriuose miestuose kai kuriose linijose praktiškai išnaudotas ir rezervų nelabai yra.
                          Reikia daugiau liniju, po zeme vietos daug

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            Reikia daugiau liniju, po zeme vietos daug
                            Kaip nebūtų, Lietuvai tai negresia.
                            O žmonėms reikia jau dabar gyventi ir važiuoti į darbą, kiną ar pas artimą žmogų, todėl reikėtų gerokai pakoreguoti esamą transporto sistemą (ypač Kaune ir Vilniuje).
                            Svajonės apie metro, lengvąjį geležinkelį ar modernius tramvajus yra gražios, bet jeigu šiuo metu negalima diegti naujų transporto priemonių miesto sistemoje, kodėl tuomet turėtume sustoti ir mesti kitus, realius darbus?
                            Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.14, 22:32.

                            Comment


                              Imone galetu parupinti darbuotojams gyvenamasias patalpas. Kruiziniame laive kiek bekainuotu daug 1m2 visi turi kajutes Ateityje susisiekimas mieste gali ne ka maziau kainuoti.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                Imone galetu parupinti darbuotojams gyvenamasias patalpas. Kruiziniame laive kiek bekainuotu daug 1m2 visi turi kajutes Ateityje susisiekimas mieste gali ne ka maziau kainuoti.
                                Japonijoje jau yra 'pirmosios kregždės'
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Taigi, gavau atsakymą į šį klausimą Po to, kai MN atsisakė Mažeikių AP paslaugų, ji turėjo savo autobusų parką - jei teisingai suprantu, jis vadinosi AB "Mažeikių autotransporto ūkis", kuriame, kai kurių šaltinių teigimu, buvo apie 80 autobusų.

                                  Toliau istorijos versijos kiek išsiskiria...
                                  Oficialiai - pagrindinį AB "Mažeikių autotransporto ūkis" akcijų paketą 1995 metais įsigijo UAB "Lukoil Baltija". 1996 metais įmonė buvo reorganizuota į UAB, o 2005 metais ši UAB išregistruota - galbūt tiesiog tapo "Lukoil Baltija" padaliniu, tiksliai neišsiaiškinau...
                                  Pagal "kaimo bobučių" versiją, transporto ūkis buvo atskirtas tik MN pradėjus valdyti mūsų kaimynams "ereliams" ir tada autobusų kiekis ženkliai sumažėjo (lyg dėl darbuotojų mažėjimo). Dabar autobusų yra apie 20-30. "Kontingentas" - dauguma miesto tipo, nemažai sudvejintų MB ir MAN, yra ir nemažai naujesnių, taip pat tarpmiestinio tipo (įvairių gamintojų).

                                  Tiesa, ne visi istoriniai faktai gali būti 100 % patikimi, nes sužinoti jie buvo gan ekstremaliomis aplinkybėmis - pabandžius pasižvalgyti po minėto transporto ūkio teritoriją. Į vidų patekti be "STOP" ženklo ir užrašo "Teritorija stebima vaizdo kameromis" niekas nesutrukdė - vartai buvo atverti, sargo nesimatė, o štai kelias atgal jau užsivėrė... :[ Pasirodo, kad kamerų vaizdelius vis tik stebi budri akis... Taigi, teko vidutiniškai maloniai pabendrauti su atskubėjusiais saugos tarnybos atstovais ir "apsaugos viršininku" (įvyko anketinių duomenų patikrinimas kažkokiais kanalais, mano feisą viršinyks nusipaveikslavo atminčiai, dar pasiūlė gerai pagalvot ir suprast kažką garsiai nepasakyto...).

                                  Taigi, jei kas lankysitės Mažeikiuose, stebėkite "Specialiųjų" reisų autobusus viešose erdvėse arba tarkitės dėl vizitų iš anksto su valdžia Ir, reik tikėtis, kad patarlė "viskas gerai, kas gerai baigiasi" nemeluoja

                                  P.S. tiesa, teko matyti ir Mažeikių AP autobusų su lentelėmis "Specialus, Bugenių gel. stotis" - bet, matyt, tai tėra vienintelis maršrutas ir tiesiogiai su MN nesusijęs.
                                  Paskutinis taisė aRa; 2010.09.21, 11:59. Priežastis: Papildyta istoriniais vingiais

                                  Comment


                                    Kokiais maršrutais veža darbuotojus į gamyklą? Mieste yra vienas paėmimo taškas, ar važiuojama per miestą ir renkama stotelėse? Jei važiuojma per miestą (kas labiausiai tikėtina), tai viena trasa ar daugiau? Iš MN irgi turbūt veža iš kelių taškų (kaip ir atveža), nes gamykla didelė. Ar yra mieste kokie tvarkaraščiai?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kokiais maršrutais veža darbuotojus į gamyklą? Mieste yra vienas paėmimo taškas, ar važiuojama per miestą ir renkama stotelėse? Jei važiuojma per miestą (kas labiausiai tikėtina), tai viena trasa ar daugiau? Iš MN irgi turbūt veža iš kelių taškų (kaip ir atveža), nes gamykla didelė. Ar yra mieste kokie tvarkaraščiai?
                                      Tiesą pasakius, maršrutais beveik nesidomėjau. Mieste važiuojantį esu matęs vos vieną "specialųjį" autobusą. Miesto stotelėse jų tvarkaraščių nemačiau.
                                      Manau, kad visi darbuotojai žino, iš kurių vietų ir kada veža. Ant kai kurių "parke" matytų autobusų buvo lentelės ir su rajonų ar stotelių pavadinimais, bet nespėjau įsigilinti

                                      Logiškai mąstant, maršrutų turėtų būti tikrai bent keli, kaip ir surinkimo taškų mieste bei prie gamyklos - ir vienas, ir kita juk dideli
                                      Kiek prisimenu ankstesnius laikus, tai dar Mažeikių AP Ikarus-ai atvažiavę iš MN, išsivažinėdavo po miestą bent keliais maršrutais - neklauskit kokiais, tikrai nefiksavau ir neprisimenu

                                      Dar "specialiojo" autobuso viduje teko (po langą) pamatyti skelbimą apie tai, kad "bus tikrinama, ar visi važiuojantys turi galiojančius leidimus" (ar panašiai) ir išvardintos įmonės, kurių darbuotojams galima važiuoti "specialiaisiais" - bet, kadangi nufotografuoti nepavyko, tai detalių neįsiminiau...

                                      Comment


                                        Gerai pažįstamas, bet ekologiškesnis - Solaris Urbino 12 CNG

                                        Po beveik savaitės važinėjimo Vilniaus gatvėmis, pirmadienį bandomasis autobusas „Solaris Urbino 12 CNG" buvo pristatytas miesto vadovams bei žiniasklaidos atstovams.

                                        Suspaustomis gamtinėmis dujomis varomą „Solaris“ autobusą vilniečiams paskolino ir leido išbandyti Lenkijos miestas Radomas.

                                        Dvylikos metrų ilgio lenkų gamybos autobusas Vilnių pasiekė dar rugsėjo 11-ąją, tačiau užtruko dokumentų tvarkymo ir kiti parengiamieji darbai. Šis autobusas vilniečius džiugins iki rugsėjo 21 dienos. Po to autobusas keliaus į Kauną ir Klaipėdą.

                                        Viešojo transporto entuziastai taip pat išbandė autobusą ir rado keletą privalumų bei trūkumų.

                                        Bandomajame „Solaris Urbino W81 12 CNG" (toks yra visas modelio pavadinimas) autobuse yra veikiantis oro kondicionierius. Kai už lango rudeniška dargana nuo kelio prausia vasaros dulkes, kondicionierius nėra būtinas. Tačiau šių metė itin karšta vasara nejučia periverčia įvertinti šį autobuse esantį įtaisą.

                                        Dideli užrakinami langai - dar vienas autobuso privalumas. Užrakinti langus privalu, įjungus kondicionierių. O jam neveikiant, atvėrus didelius langus, galima greitai atvėsinti salone nuo kaitrios saulės įšilusį orą.

                                        Daugiau apie tai...

                                        Viešojo transporto entuziastai!
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Labai greitu metu jis pradės važinėti ir Kaune. Šiandien ir rytoj jis bus pristatinėjamas Kauno autobusų parke, o vėliau išvažiuos ir į gatves
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X