Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJei VT būtų nemokamas - autobusai ir troleibusai seni, o jei yra naujų - taisomi bet kaip, nes nėra pinigų. Pagrindinis VT būtų PAZikai, Bogdanai ir Gazelės/Transitai/Sprinteriai, nes jis bent jau važiuotų ir būtų patogus, nors ir mokamas.
Bet labai atvirai sakant, netikiu, kad XXIa. taip bus Lietuvoje. Postsovietinė visuomenė trokšta individualumo, o iš kitos pusės nenori ir net bijo atsisakyti socialistinės pagalvės.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąIš miesto centrų turėtų dingti geležinkelio ir autobusų stotys - jos įsikurtų miesto pakraščiuose (taip būtų apsunkinamos sąlygos miesto svečiams), kas koreguotų ir keleivių srautus, taip pat miesto išsidėstymą
Beje, kaip manai,kiek keleivių pervežtų PV, jeigu iš Rygos į miesto pakraščius būtų perkelta autobusų stotis ir geležinkelio stotys? Manau traukiniu per metus sunkiai pervežtų ir 1 mln."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąd) didesnis akcizas už autokurą, nuo kurio atleidžiami VT subjektai
Didžiuosiuose miestuose skatinti VT naudojimą galima nebent ribojant (apmokestinant) įvažiavimą į centrinę dalį, dididant zonų kuriose parkavimas mokamas skaičių, bei proporcingai jį apmokestinant. Tačiau lygiagrečiai reiktu tobulinti, plėsti visuomeninio transporto sistemą. Kažin koks tikslas skatinti naudotis autobusais ir troleibusais, jei į tam tikrus maršrutus, tam tikru metu net neįmanoma įsibrauti.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąIš miesto centrų turėtų dingti geležinkelio ir autobusų stotys - jos įsikurtų miesto pakraščiuose (taip būtų apsunkinamos sąlygos miesto svečiams), kas koreguotų ir keleivių srautus, taip pat miesto išsidėstymą.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąJau tai yra Alytuje, ir ką turime? Išsigimusį miesto VT, arba Utenoje... ten traukiniai jau beveik dešimtmetį nevažiuoja, dar vienas, bet kitokia specifika pavyzdys - Panevėžys, ten centras miršta ir nepanašu kad artimiausiu laiku prisikels, o stočių iškeldinimas į pakračius sukelia buvusio stoties rajono komercinę mirtį arba bent jau merdėjimą, o be to Vilniuje/Kaune/Klaipėdoje/Šiauliuose yra tokių keleivių, kurie traukiniais važiuoja namo miesto ribose
Beje, kaip manai,kiek keleivių pervežtų PV, jeigu iš Rygos į miesto pakraščius būtų perkelta autobusų stotis ir geležinkelio stotys? Manau traukiniu per metus sunkiai pervežtų ir 1 mln.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTiems, kuriems yra poreikis kažkur išvykti, keliaus nesvarbu kur būtų autobusų/geležinkelio stotis. Kalba eina apie tai, jog miesto transportas būtų nemokamas, tai kam keleiviui mokamai važiuoti du-tris kilometrus traukiniu iki centro, jei miesto autobusas jį nuveš nemokamai, bet lėčiau, žinoma, būtų tokių, kurie važiuoja, tačiau ar tai kompensuotų nuostolius? Tokia pati situacija būtų ir su tolimųjų reisų autobusais.Paskutinis taisė Al1; 2010.09.14, 20:38.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTokie kraštutinumai atneštų daugiau žalos, nei naudos. Kuro akcizas pas mus pagal dabartinį pragyvenimo lygį ir taip jau ganėtinai perdidelis. Yra turtingesnių valstybių, kur kuras kainuoja pigiau, bet ten VT naudojasi pakankamai daug žmonių, nors bilietėliai ir sąlyginai brangūs.
Pradanginus geležinkelio stotis iš miestų centrų, būtų galima pamiršti tokį dalyką kaip keleivinis geležinkelių transportas. Geležinkelio vienas iš didžiųjų kozirių, kad galima nuvykti į centrinę miestų dalį be spūsčių, pakankamai greitai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGeležinkeliai ir stotys iš miestų neiškeliami, o pakišami po žeme, jei jau kitaip sunku išspręsti problemas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąa) A juostos / atskiros gatvės, skirtos tik VTPaskutinis taisė andyour; 2010.09.14, 21:24.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas tokių miestų nėra. Bet nei viena dabartinė metro sistema nebepajėgi bus užtikrinti pervežimų. Traukinių sąstatų ilginimas ar kursavimo dažnininimas jau netgi dabar kai kuriuose miestuose kai kuriose linijose praktiškai išnaudotas ir rezervų nelabai yra.
Beje, o kaip jums idėja, kad e-bilietas galiotų ir Kauno bei Vilniaus funikulieriuose/keltuvuose?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas tokių miestų nėra. Bet nei viena dabartinė metro sistema nebepajėgi bus užtikrinti pervežimų. Traukinių sąstatų ilginimas ar kursavimo dažnininimas jau netgi dabar kai kuriuose miestuose kai kuriose linijose praktiškai išnaudotas ir rezervų nelabai yra.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąReikia daugiau liniju, po zeme vietos daug
O žmonėms reikia jau dabar gyventi ir važiuoti į darbą, kiną ar pas artimą žmogų, todėl reikėtų gerokai pakoreguoti esamą transporto sistemą (ypač Kaune ir Vilniuje).
Svajonės apie metro, lengvąjį geležinkelį ar modernius tramvajus yra gražios, bet jeigu šiuo metu negalima diegti naujų transporto priemonių miesto sistemoje, kodėl tuomet turėtume sustoti ir mesti kitus, realius darbus?Paskutinis taisė Silber418; 2010.09.14, 22:32.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąImone galetu parupinti darbuotojams gyvenamasias patalpas. Kruiziniame laive kiek bekainuotu daug 1m2 visi turi kajutes Ateityje susisiekimas mieste gali ne ka maziau kainuoti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taigi, gavau atsakymą į šį klausimą Po to, kai MN atsisakė Mažeikių AP paslaugų, ji turėjo savo autobusų parką - jei teisingai suprantu, jis vadinosi AB "Mažeikių autotransporto ūkis", kuriame, kai kurių šaltinių teigimu, buvo apie 80 autobusų.
Toliau istorijos versijos kiek išsiskiria...
Oficialiai - pagrindinį AB "Mažeikių autotransporto ūkis" akcijų paketą 1995 metais įsigijo UAB "Lukoil Baltija". 1996 metais įmonė buvo reorganizuota į UAB, o 2005 metais ši UAB išregistruota - galbūt tiesiog tapo "Lukoil Baltija" padaliniu, tiksliai neišsiaiškinau...
Pagal "kaimo bobučių" versiją, transporto ūkis buvo atskirtas tik MN pradėjus valdyti mūsų kaimynams "ereliams" ir tada autobusų kiekis ženkliai sumažėjo (lyg dėl darbuotojų mažėjimo). Dabar autobusų yra apie 20-30. "Kontingentas" - dauguma miesto tipo, nemažai sudvejintų MB ir MAN, yra ir nemažai naujesnių, taip pat tarpmiestinio tipo (įvairių gamintojų).
Tiesa, ne visi istoriniai faktai gali būti 100 % patikimi, nes sužinoti jie buvo gan ekstremaliomis aplinkybėmis - pabandžius pasižvalgyti po minėto transporto ūkio teritoriją. Į vidų patekti be "STOP" ženklo ir užrašo "Teritorija stebima vaizdo kameromis" niekas nesutrukdė - vartai buvo atverti, sargo nesimatė, o štai kelias atgal jau užsivėrė... :[ Pasirodo, kad kamerų vaizdelius vis tik stebi budri akis... Taigi, teko vidutiniškai maloniai pabendrauti su atskubėjusiais saugos tarnybos atstovais ir "apsaugos viršininku" (įvyko anketinių duomenų patikrinimas kažkokiais kanalais, mano feisą viršinyks nusipaveikslavo atminčiai, dar pasiūlė gerai pagalvot ir suprast kažką garsiai nepasakyto...).
Taigi, jei kas lankysitės Mažeikiuose, stebėkite "Specialiųjų" reisų autobusus viešose erdvėse arba tarkitės dėl vizitų iš anksto su valdžia Ir, reik tikėtis, kad patarlė "viskas gerai, kas gerai baigiasi" nemeluoja
P.S. tiesa, teko matyti ir Mažeikių AP autobusų su lentelėmis "Specialus, Bugenių gel. stotis" - bet, matyt, tai tėra vienintelis maršrutas ir tiesiogiai su MN nesusijęs.
Comment
-
Kokiais maršrutais veža darbuotojus į gamyklą? Mieste yra vienas paėmimo taškas, ar važiuojama per miestą ir renkama stotelėse? Jei važiuojma per miestą (kas labiausiai tikėtina), tai viena trasa ar daugiau? Iš MN irgi turbūt veža iš kelių taškų (kaip ir atveža), nes gamykla didelė. Ar yra mieste kokie tvarkaraščiai?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokiais maršrutais veža darbuotojus į gamyklą? Mieste yra vienas paėmimo taškas, ar važiuojama per miestą ir renkama stotelėse? Jei važiuojma per miestą (kas labiausiai tikėtina), tai viena trasa ar daugiau? Iš MN irgi turbūt veža iš kelių taškų (kaip ir atveža), nes gamykla didelė. Ar yra mieste kokie tvarkaraščiai?
Manau, kad visi darbuotojai žino, iš kurių vietų ir kada veža. Ant kai kurių "parke" matytų autobusų buvo lentelės ir su rajonų ar stotelių pavadinimais, bet nespėjau įsigilinti
Logiškai mąstant, maršrutų turėtų būti tikrai bent keli, kaip ir surinkimo taškų mieste bei prie gamyklos - ir vienas, ir kita juk dideli
Kiek prisimenu ankstesnius laikus, tai dar Mažeikių AP Ikarus-ai atvažiavę iš MN, išsivažinėdavo po miestą bent keliais maršrutais - neklauskit kokiais, tikrai nefiksavau ir neprisimenu
Dar "specialiojo" autobuso viduje teko (po langą) pamatyti skelbimą apie tai, kad "bus tikrinama, ar visi važiuojantys turi galiojančius leidimus" (ar panašiai) ir išvardintos įmonės, kurių darbuotojams galima važiuoti "specialiaisiais" - bet, kadangi nufotografuoti nepavyko, tai detalių neįsiminiau...
Comment
-
Gerai pažįstamas, bet ekologiškesnis - Solaris Urbino 12 CNG
Po beveik savaitės važinėjimo Vilniaus gatvėmis, pirmadienį bandomasis autobusas „Solaris Urbino 12 CNG" buvo pristatytas miesto vadovams bei žiniasklaidos atstovams.
Suspaustomis gamtinėmis dujomis varomą „Solaris“ autobusą vilniečiams paskolino ir leido išbandyti Lenkijos miestas Radomas.
Dvylikos metrų ilgio lenkų gamybos autobusas Vilnių pasiekė dar rugsėjo 11-ąją, tačiau užtruko dokumentų tvarkymo ir kiti parengiamieji darbai. Šis autobusas vilniečius džiugins iki rugsėjo 21 dienos. Po to autobusas keliaus į Kauną ir Klaipėdą.
Viešojo transporto entuziastai taip pat išbandė autobusą ir rado keletą privalumų bei trūkumų.
Bandomajame „Solaris Urbino W81 12 CNG" (toks yra visas modelio pavadinimas) autobuse yra veikiantis oro kondicionierius. Kai už lango rudeniška dargana nuo kelio prausia vasaros dulkes, kondicionierius nėra būtinas. Tačiau šių metė itin karšta vasara nejučia periverčia įvertinti šį autobuse esantį įtaisą.
Dideli užrakinami langai - dar vienas autobuso privalumas. Užrakinti langus privalu, įjungus kondicionierių. O jam neveikiant, atvėrus didelius langus, galima greitai atvėsinti salone nuo kaitrios saulės įšilusį orą.
Daugiau apie tai...
Viešojo transporto entuziastai!www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment