Norėčiau paklausti, kas tai per svetainė ? http://trafi.net/
Žiūrint iš vaizdo- marsrutai.lt dublis, bet tik su Vilniaus ir Kauno tvarkaraščiais bei... tuščiu Varšuvos VT tvarkaraščių puslapiu.
Būtų įdomu sužinoti, ką su šia svetaine planuojama veikt?
Anksčiau čia buvo Varšuvos tvarkaraščiai, bet vėliau jie išimti. Kodėl buvo tokia svetainė reikia klausti marsrutai.lt administratorių.
Jau įsivaizduoju, kaip Kauno, Šiaulių ar Palangos VT veikla ima "rūpintis" ministerija iš Vilniaus. Rūpintis - tai ir spręsti dėl maršrutų, grafikų, bilietų kainų, mikriukų ir t.t.
ne maršrutai ir grafikai, o transporto priemonių unifikavimas.
margumyno neišvengsi, bet tos savivaldybių=valstybinės įmonės mokesčių mokėtojams kainuotų pigiau ir lengviau būtų užtikrinti pirkimų skaidrumą
Norėčiau paklausti, kas tai per svetainė ? http://trafi.net/
Žiūrint iš vaizdo- marsrutai.lt dublis, bet tik su Vilniaus ir Kauno tvarkaraščiais bei... tuščiu Varšuvos VT tvarkaraščių puslapiu.
Būtų įdomu sužinoti, ką su šia svetaine planuojama veikt?
Tai yra maršrutai.lt svetainės dublis, kuriame turėjo būti Varšuvos, o gal net ir kitų Lenkijos miestų VT tvarkaraščiai. Varšuva iš pradžių sutikusi prisijungti prie tvarkaraščių sistemos, paskutinę minutę apsigalvojo ir patys savarankiškai sukūrė kažką panašaus, bet kur kas prastesnį variantą, nei Maršrutai.lt, kuris bent jau Baltijos šalyse, yra favoritas tokiomis funkcijomis ir galimybėmis.
Kokia trafi.net svetainės ateitis - niekas nežino.
ne maršrutai ir grafikai, o transporto priemonių unifikavimas.
margumyno neišvengsi, bet tos savivaldybių=valstybinės įmonės mokesčių mokėtojams kainuotų pigiau ir lengviau būtų užtikrinti pirkimų skaidrumą
Beje, Lenkijoje PKS'ai (tarpmiestinio ir priemiestinio susisiekimo autobusų parkai) yra valstybiniai, o ne administracinių Lenkijos vienetų įmonės. Prieš kelis metus iš administracinių vienetų nuosavybės jie buvo perimti valstybės. Lietuvoje, ypač eilinių rajonų autobusų parkams tai bene vienintelė išeitis išgyventi, nes juos po truputį arba ištiks bankrotas, arba "Kautra" supirks ir taps monopolininke.
Ech, tai tik kruopelė šiuo metu įgyvendinamų arba numatytų ateičiai infrastruktūros projektų įvairiuose Švedijos miestuose ir regionuose, tačiau daug informacijos yra švedų kalba, o techninę kalbą versti pažodžiui nėra lengva, tad čia įkeliu tik įdomesnius variantus.
Idomi situacija su "Vlasavos" paskutiniu reisu is Sventosios i Vilniu 18.20h. Vilniuje sis autobusas buna 23.10h,bet klausimas ar jis nakvoja nes 0.10h jau isvyksta "Vlasavos" masina atgal link Palangos.Kazkaip nepavydziu vairuotojui jei jis isvaziaves is "Vlasavos" parko Palangoje pries 18h i ji vel sugrizta tik po 6h kitos dienos ryte..vaziuoja visa vakara ir visa nakti VIENAS su 1 valandos pertrauka Vilniuje. Gal zinote ar tai tikrai gali taip buti?
Idomi situacija su "Vlasavos" paskutiniu reisu is Sventosios i Vilniu 18.20h. Vilniuje sis autobusas buna 23.10h,bet klausimas ar jis nakvoja nes 0.10h jau isvyksta "Vlasavos" masina atgal link Palangos.Kazkaip nepavydziu vairuotojui jei jis isvaziaves is "Vlasavos" parko Palangoje pries 18h i ji vel sugrizta tik po 6h kitos dienos ryte..vaziuoja visa vakara ir visa nakti VIENAS su 1 valandos pertrauka Vilniuje. Gal zinote ar tai tikrai gali taip buti?
per Kauna jis nevaziuodavo (pats esu vaziaves),nebent tik nakti kai vaziuodavo marsrutu Vilnius-Palanga,tuomet i Kauna galbut uzsukdavo.Siaip tikrai nerealus kruvis vairuotojui,nuo 17.30h iki 6.30h dirbti vienam vakare ir per nakti.Jis ilsedavosi nebent tik valanda Vilniuje (jei tai realu ir nenakvodavo) taip pat 10 min. stovedavo Sujainiuose.Vairuotojas visuomet uzsukdavo i kavinuke salia stoteles ir dar spedavo suvalgyti silkes,atsigerti kavos su spurga ir paziureti telika apie si reisa zinau tikrai daug isskyrus grizima atgalios..
per Kauna jis nevaziuodavo (pats esu vaziaves),nebent tik nakti kai vaziuodavo marsrutu Vilnius-Palanga,tuomet i Kauna galbut uzsukdavo.Siaip tikrai nerealus kruvis vairuotojui,nuo 17.30h iki 6.30h dirbti vienam vakare ir per nakti.Jis ilsedavosi nebent tik valanda Vilniuje (jei tai realu ir nenakvodavo) taip pat 10 min. stovedavo Sujainiuose.Vairuotojas visuomet uzsukdavo i kavinuke salia stoteles ir dar spedavo suvalgyti silkes,atsigerti kavos su spurga ir paziureti telika apie si reisa zinau tikrai daug isskyrus grizima atgalios..
Krūvis nemažas, bet dieną, kada, ypač vasaros metu, būna labai karšta jis gali ilsėtis. Taip, jis į Kauną užvažiuodavo tik grįždamas. Tiksliai nepamenu, bet be ilgesnio poilsio galima važiuoti keturias su puse valandos, taigi šis reisas pirmyn ir atgal su nedidelėmis ir didesnėmis pertraukom telpa į visus rėmus.
PS. Vlasava labai gudriai padarė su tuo sustojimu Sujainiuose, nes tikriausiai gauna šiek tiek pinigų iš ten įsikūrusios kavinės, o taip pat nereikia mokėti Kryžkalnio autobusų stočiai už priėmimą...
Krūvis nemažas, bet dieną, kada, ypač vasaros metu, būna labai karšta jis gali ilsėtis. Taip, jis į Kauną užvažiuodavo tik grįždamas. Tiksliai nepamenu, bet be ilgesnio poilsio galima važiuoti keturias su puse valandos, taigi šis reisas pirmyn ir atgal su nedidelėmis ir didesnėmis pertraukom telpa į visus rėmus.
PS. Vlasava labai gudriai padarė su tuo sustojimu Sujainiuose, nes tikriausiai gauna šiek tiek pinigų iš ten įsikūrusios kavinės, o taip pat nereikia mokėti Kryžkalnio autobusų stočiai už priėmimą...
Raikonnen,manau nelabai telpa i remus..juolabiau tai vienas vairuotojas ir vaziavimas nuo ankstyvo vakaro per nakti iki paryciu. Is Sventosios i Vilniu jis jau vaziuoja beveik 5h o atgal irgi taip pat-sumoje 10 valandu,is ju 7,5h nakti.
Del sustojimo Sujainiuose nemanau jog gauna pinigu is tos kavines,nes ta kavine manau nemokamai maitina vairuotoja..numatyta vakariene:silke su bulvemis,kava,spurga..
Raikonnen,manau nelabai telpa i remus..juolabiau tai vienas vairuotojas ir vaziavimas nuo ankstyvo vakaro per nakti iki paryciu. Is Sventosios i Vilniu jis jau vaziuoja beveik 5h o atgal irgi taip pat-sumoje 10 valandu,is ju 7,5h nakti.
Del sustojimo Sujainiuose nemanau jog gauna pinigu is tos kavines,nes ta kavine manau nemokamai maitina vairuotoja..numatyta vakariene:silke su bulvemis,kava,spurga..
Pirma atkarpa būtų
Šventoji-Palanga-Klaipėda-Vilnius (trukmė 4 val. 50 min.)
Klaipėdoje daromas penkiolikos minučių sustojimas, taigi reisas į Vilnių įtelpa į rėmus.
Vilniuje valanda poilsio, net viršija minimalų poilsį - 45 min.
Antra atkarpa:
Vilnius-Kaunas-(Klaipėda???)-Palanga-Šventoji (trukmė 6 val.)
Kaune ilsisi pusvalandį ir dar penkiolika minučių kuriame nors sustojime.
Išvis gaunasi apie dešimt valandų vairavimas, ką du kartus per savaitę leidžia taisyklės.
Pirma atkarpa būtų
Šventoji-Palanga-Klaipėda-Vilnius (trukmė 4 val. 50 min.)
Klaipėdoje daromas penkiolikos minučių sustojimas, taigi reisas į Vilnių įtelpa į rėmus.
Vilniuje valanda poilsio, net viršija minimalų poilsį - 45 min.
Antra atkarpa:
Vilnius-Kaunas-(Klaipėda???)-Palanga-Šventoji (trukmė 6 val.)
Kaune ilsisi pusvalandį ir dar penkiolika minučių kuriame nors sustojime.
Išvis gaunasi apie dešimt valandų vairavimas, ką du kartus per savaitę leidžia taisyklės.
Raikonnen,gal tuomet teko tau girdeti ar numanai kokia masina "Vlasavoje" turi maziausia garazini numeri ir kokia didziausia..zinau kad cia ne ta tema,bet labai aciu,nes Tu daug ka zinai
Raikonnen,gal tuomet teko tau girdeti ar numanai kokia masina "Vlasavoje" turi maziausia garazini numeri ir kokia didziausia..zinau kad cia ne ta tema,bet labai aciu,nes Tu daug ka zinai
Deja to nežinau, nes į Kauną per dieną atvažiuoja tik viena Vlasavos mašina per dieną, o kada ilsėjausi Palangoje buvo tik prasidėjęs numeravimas...
Krūvis nemažas, bet dieną, kada, ypač vasaros metu, būna labai karšta jis gali ilsėtis. Taip, jis į Kauną užvažiuodavo tik grįždamas. Tiksliai nepamenu, bet be ilgesnio poilsio galima važiuoti keturias su puse valandos, taigi šis reisas pirmyn ir atgal su nedidelėmis ir didesnėmis pertraukom telpa į visus rėmus.
PS. Vlasava labai gudriai padarė su tuo sustojimu Sujainiuose, nes tikriausiai gauna šiek tiek pinigų iš ten įsikūrusios kavinės, o taip pat nereikia mokėti Kryžkalnio autobusų stočiai už priėmimą...
netelpa i jokius remus,nes per para galima vaziuoti tik 9 val.
Comment