Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Tai smagu Rygos pensininkams
    sutinku, bet nujauciu kad bus ir piktnaudziavimu ir nemazai

    Comment


      Nebus. Ten pensininkai naudojasi lengvatomis tik turėdami personalines korteleles. Tokias pat personalines korteles turi ir moksleiviai, studentai, invalidai. Jos išduodamos tarpininkaujant valdžios institucijoms.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        vienas is rimtesniu VT pakaitalu
        o idomu ka darytu pensinikai ir vaikai? kas jiems uztikrintu dazna ir visur prieinama susisiekima?

        Comment



          Šiemet įvairiose Lietuvos vietose gerokai padaugėjo dviratininkų (tiek poilsiautojų, tiek dviračiais vykstančiųjų į darbą). Šis tautiečių pomėgis Lietuvą daro panašesnę į Daniją, Olandiją ar Prancūziją, kuriose dviratis tapo neatsiejama transporto priemone. Tiesa, tiek dviratininkams sudarytos sąlygos, tiek pati dviračių infrastruktūra Lietuvoje dar nė iš tolo neprimena Vakarų Europos. Dviračių takų mūsų šalyje dar akivaizdžiai per mažai, jų kokybė – apgailėtina, galimybių saugoti dviračius viešose vietose ar juos transportuoti Lietuvoje taip pat labai mažai.
          Štai viešajame transporte dviratininkai susiduria su paradoksais ar net absurdais. Pavyzdžiui, norint dviratį persivežti autobusu, tarkime, iš Vilniaus į Molėtus, visų pirma reikia išsiaiškinti, kokios kompanijos autobusas iš reikiamos stotelės važiuos. Tuomet iš vakaro būtina susiskambinti su tos kompanijos budinčiu mechaniku ir sužinoti, ar jums patogiu laiku važiuos autobusas su bagažine. Jei autobusas be bagažinės,kelionės turėsite atsisakyti.
          Miestų autobusais dviračių vežtis apskritai negalima.
          Dviračio bilietas traukiniu kainuoja pusę žmogaus bilieto kainos. Tačiau ir traukiniu keliauti nėra taip paprasta, kaip norėtųsi. Pavyzdžiui, Vilniaus geležinkelio stotyje tenka ilgai sukti galvą, kaip nusigauti iki penktojo perono – leistis su dviračiu eskalatoriumi į rūsį ar ropštis ant tilto? Ne geriau ir Lentvario bei daugelyje kitų geležinkelio stočių: išlipus iš traukinio tenka šokinėti per bėgius, iš paskos tempiantis dviratį.
          Be to, daugelyje vagonų nėra numatytų vietų dviračiams, jie trukdo keleiviams, tepa sėdynes. “Lietuvos geležinkelių” keleivių rinkodaros vadovas Andrius Petrušis teigia, kad šiemet į Klaipėdą važiuojančiuose traukiniuose buvo įrengtos dviračiams skirtos vietos, tai ketinama padaryti ir kituose traukiniuose. O pertvarkius geležinkelio atkarpą Vilnius–Kaunas bus įrengtos specialios perėjos dviratininkams.
          Tačiau ir viešojo transporto sektoriuje pasitaiko malonių išimčių. Štai autobusų bendrovė “Kautra” nuo šios vasaros dviračius veža nemokamai. Jeigu bagažinėje trūksta vietos, dviratį nugabena kitas tuo pačiu maršrutu važiuojantis autobusas, o iki to laiko jis nemokamai saugomas “Kautros” siuntų skyriuje.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Tačiau ir viešojo transporto sektoriuje pasitaiko malonių išimčių. Štai autobusų bendrovė “Kautra” nuo šios vasaros dviračius veža nemokamai
            manau dviratis viena is geriausiu priemoniu pasivazineti/paturistauti po miesta

            Comment


              Jurbarkas


              Metai iš metų nuostolingai dirbančio Jurbarko autobusų parko vienintelė pelninga veiklos sritis - mokinių vežiojimo paslauga, už kurią dosniai sumoka rajono savivaldybė.
              Kad tarifas gali būti gerokai per didelis, iki šiol dėmesio nekreipė nei jį privalanti nustatyti rajono taryba, nei autobusų parko vadovą partietiškai globojantis savivaldybės administracijos direktorius Jonas Bučinskas.
              Autobusų parko „finansinis planas“ išlindo viešumon, kai autobusų parko direktorius kai kuriuos mokinių vežiojimo įkainius paprašė dar padidinti.
              Prie rajono mokyklų mokinių vežiojimo paslaugų teikimo sutarties rajono taryba grįžo dėl pasikeitusio Viešųjų pirkimų įstatymo, leidusio ne konkurso tvarka pavesti šią paslaugą pasirinktai įmonei. Jurbarko autobusų parkas, panaudos pagrindais perėmęs mokyklų geltonuosius autobusėlius, rajono vaikus į pamokas veža ne pirmi metai, tad galvos sukti, kam pavesti šį darbą, neprireikė. Rajono tarybai tereikėjo balsavimu patvirtinti ankstesnės rajono savivaldybės administracijos ir autobusų parko sutarties nuostatas, perkeltas į naują mokinių vežiojimo paslaugų teikimo sutartį. Tačiau kai kurie su finansais susiję punktai ėmė ir pasikeitė.

              Yra daugiau.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Kad Jurbarke daug kas vyksta neteisėtai, jau buvo seniai aišku, nors didelio maršrutų bei reisų skaičiaus panaikinimo vasaros metu nepastebėjau.... Įtariu, jog panašūs pinigų plovimai su mokinių vežimu, vyksta ne vien Jurbarke.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Tačiau ir viešojo transporto sektoriuje pasitaiko malonių išimčių. Štai autobusų bendrovė “Kautra” nuo šios vasaros dviračius veža nemokamai. Jeigu bagažinėje trūksta vietos, dviratį nugabena kitas tuo pačiu maršrutu važiuojantis autobusas, o iki to laiko jis nemokamai saugomas “Kautros” siuntų skyriuje.
                  Tai labai geras sprendimas marketingo prasme, tačiau yra to ir neigiama pusė. Ypač rytiniuose, nors galima sakyti, jog visuose reisuose į pajūrį, šiuo metu dviračių vežama labai daug. Ilgai užtrunkama autobusų stotyse, kol jie prikabinami bei atkabinami, o maršrutas yra labai "suspaustas", todėl vis dažniau pasitaiko vėlavimų. Žinoma, tai tik smulkmenos, gal kitą vasarą turėsime daugiau nei penkis autobusus pritaikytus vežti dviračiams ir tokių problemų neliks
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                    Tai labai geras sprendimas marketingo prasme, tačiau yra to ir neigiama pusė. Ypač rytiniuose, nors galima sakyti, jog visuose reisuose į pajūrį, šiuo metu dviračių vežama labai daug. Ilgai užtrunkama autobusų stotyse, kol jie prikabinami bei atkabinami, o maršrutas yra labai "suspaustas", todėl vis dažniau pasitaiko vėlavimų. Žinoma, tai tik smulkmenos, gal kitą vasarą turėsime daugiau nei penkis autobusus pritaikytus vežti dviračiams ir tokių problemų neliks
                    Vadinasi, apsimoka. „Kautra“ išmintingai nuplagijavo idėją iš LG ir „nušluostė nosis“ kitiems autovežėjams.
                    Kažin, ar Kautra visi „Kautros“ maršrutai būtinai jungiasi su Kaunu, Alytumi, Prienais ir Druskininkais? Labai daug dviratininkų pastebiu Molėtuose, Anykščiuose. Ar „Kautra“ negali atidaryti maršrutų iš Vilniaus į šiuos miestus, žinoma, kartu su dviračių pervežimo paslauga, kol to paties nepadarė konkurentai? Ar jau ne tik „Kautra“ autobusais dviračius veža?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Vadinasi, apsimoka. „Kautra“ išmintingai nuplagijavo idėją iš LG ir „nušluostė nosis“ kitiems autovežėjams.
                      Kažin, ar Kautra visi „Kautros“ maršrutai būtinai jungiasi su Kaunu, Alytumi, Prienais ir Druskininkais? Labai daug dviratininkų pastebiu Molėtuose, Anykščiuose. Ar „Kautra“ negali atidaryti maršrutų iš Vilniaus į šiuos miestus, žinoma, kartu su dviračių pervežimo paslauga, kol to paties nepadarė konkurentai? Ar jau ne tik „Kautra“ autobusais dviračius veža?
                      Įtariu, kad iš Vilniaus nelabai galėtų, nes TOKS ar kiti vežėjai tam prieštarautų, nebent iš Kauno į Molėtus ar Ignaliną, ar Švenčionis, Zarasus ar pan. per Vilnių. Į Anykščius jau gautųsi labai dirbtinis lankas.

                      Comment


                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                        Įtariu, kad iš Vilniaus nelabai galėtų, nes TOKS ar kiti vežėjai tam prieštarautų, nebent iš Kauno į Molėtus ar Ignaliną, ar Švenčionis, Zarasus ar pan. per Vilnių. Į Anykščius jau gautųsi labai dirbtinis lankas.
                        Na ir kas, kad prieštarautų? Dirbtinis uždraudimas pažeistų konkurencines laisves ir keleivių teises (pvz pasirinkti vežėją). Nebent TOKS nusipirkęs Vilniaus autobusų stotį ir taikytų „Kautrai“ didesnius įvažiavimo tarifus, bet ir tai būtų nelabai teisėta ir gali pasibaigti teismais. Kitas klausimas, ar taip organizuoti maršrutus apsimoka. Tikriausiai tokiu atveju „Kautrai“ tektų (panašiai kaip Ryanair Karmėlavoje) steigti bazę Vilniuje.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Vadinasi, apsimoka. „Kautra“ išmintingai nuplagijavo idėją iš LG ir „nušluostė nosis“ kitiems autovežėjams.
                          Kažin, ar Kautra visi „Kautros“ maršrutai būtinai jungiasi su Kaunu, Alytumi, Prienais ir Druskininkais? Labai daug dviratininkų pastebiu Molėtuose, Anykščiuose. Ar „Kautra“ negali atidaryti maršrutų iš Vilniaus į šiuos miestus, žinoma, kartu su dviračių pervežimo paslauga, kol to paties nepadarė konkurentai? Ar jau ne tik „Kautra“ autobusais dviračius veža?
                          Taip, visi Kautros maršrutai eina per šiuos miestus. Naujų maršrutų atidarymus prižiūri VKTI ir, atsižvelgiant į tai, jog per pastarąjį penkmetį praktiškai jokių naujų tarpmiestinių maršrutų nebuvo, nemanau, jog jų atsiras ir dabar. Paprasčiausiai nėra poreikio naujam maršrutui.

                          Kalbant apie esamus, vežėjas norintis aptarnauti jau esamą maršrutą turi turėti licenciją. Kadangi didžiąją dalį maršrutų iš Vilniaus aptarnauja TOKS, Kautra gali tikėtis juos aptarnauti tik TOKS licencijai pasibaigus.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            O tarpmiestinių maršrutų licencijų kokursų nebūna. Taip kad pasibaigus licencijos galiojimo laikui, vežėjas, jei maršrutas nėra nuostolingas ir ketina jį toliau aptarnauti, išsiima naują licenciją tam pačiam maršrutui. Neteko girbėti, kad vieni vežėjai bandytų perimti kitų aptarnaujamus maršrutus. Jei jau licencija nepratęsiama, tai dažniausia maršrutas būna nuostolingas ir niekam nereikalingas, ypač privatiems vežėjams, kaip "Kautra".

                            Dėl dviračių vežimo "Kautros" autobusais nustebęs. Nei karto nemačiau vežamo dviračio, nors šią vasarą teko daug važinėti.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              O tarpmiestinių maršrutų licencijų kokursų nebūna. Taip kad pasibaigus licencijos galiojimo laikui, vežėjas, jei maršrutas nėra nuostolingas ir ketina jį toliau aptarnauti, išsiima naują licenciją tam pačiam maršrutui. Neteko girbėti, kad vieni vežėjai bandytų perimti kitų aptarnaujamus maršrutus. Jei jau licencija nepratęsiama, tai dažniausia maršrutas būna nuostolingas ir niekam nereikalingas, ypač privatiems vežėjams, kaip "Kautra".

                              Dėl dviračių vežimo "Kautros" autobusais nustebęs. Nei karto nemačiau vežamo dviračio, nors šią vasarą teko daug važinėti.
                              O kaip 15:15 Vilnius - Šilalė? Jį kartais seniau ne TOKS'as aptarnavo?
                              Keisa, man beveik visada tenka matyti ant Kautros autobusų prikabintus bent vieną ar kelis dviračius...
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Gal TOKS'as atisakė kaip nepelningo, o Kautrai nepasirodė nepelningu. Galbūt "Kautra" panaikino kokį nors kitą savo maršrutą per Šilalę ar apjungė.

                                Comment


                                  Na as ir pastoviai ziuriu specialiai autobusus su dviraciu laikikliais,bei vazineju masina marsutu Kaunas-Palanga, taciau tik viena syki maciau viena dvirati..

                                  Comment


                                    Man teko matyti 3 dviračius, pritvirtintus prie autobuso Nida - Kaunas.

                                    Comment


                                      O tokia paslauga,kaipdviraciu pervezimas autobusu,juo nevaziuojant egzistuoja?

                                      Comment


                                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                        O tokia paslauga,kaipdviraciu pervezimas autobusu,juo nevaziuojant egzistuoja?
                                        Dviratį be keleivio į pageidaujamą stotelę galima siųsti naudojantis SIUNTOS AUTOBUSAIS terminalo paslaugomis, o kur terminalo nėra – perkant siuntos vežimo paslaugą pas vairuotoją. Dviračio gabenimo kaina priklauso nuo atstumo ir svyruoja nuo 12 iki 25 Lt.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Klausimas apie ne visai viešąjį transportą, tačiau gal kas žino, kokios įmonės autobusai vežioja "Mažeikių naftos" ir susijusių įmonių darbuotojus?
                                          Kaip žinia, tarybiniais laikais ir dar kažkiek laiko po to tai atlikdavo Mažeikių AP, vėliau jų paslaugų buvo atsisakyta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X