O kodėl ne? Automobilių turgun pirkėjus veža.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl ne? Automobilių turgun pirkėjus veža.
Comment
-
Milijonai – autobusų ir troleibusų parkams atnaujinti
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33961955
Comment
-
Parašė Robert Rodyti pranešimąAbejoju ar atsiranda tiek keleivių vien iš automobilių pirkėjų tarpo, kad verta buvo tokį maršrutą atidarinėti. Manau didesnė tikimybė, kad šitoks maršrutas yra suderintas su Marijampolėje sustojančių, ir paskui į Europą važiuojančių autobusų maršrutais. Nors ir tokia versija sunkiai pateisinama, nes baltarusiams taip gaunasi nemažas ratas Europos miestų link.
Ko gero, tai buvo specialus maršrutas, galbūt užsakytas.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąMilijonai – autobusų ir troleibusų parkams atnaujinti
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33961955
Comment
-
Juokingi pinigai - 88 mln. 5 miestams. Žinoma, Vilnius gaus kokį ketvirtadalį - trečdalį. Kaunas gal kokį ketvirtadalį - penktadalį - 17-22 mln. Iš kurių dalį paims kelininkai - A juostų, dviračių takų, parkingų statybai. Gal parkams ir liks 15-18 mln. Juos padalins tarp autobusų ir troleibusų parkų. Tarkim po lygiai - po 7-9 mln. Už tai nebent 5-6 naujus troleibusus galima nupirkti...
Autobusų parkams dar labiau nepasisekė. Jei bus laikomasi nuostatos, kad už skirtus pinigus negalima bus įsigyti dyzeliu varomų autobusų, o bus perkami dujiniai, tai Vilniaus autobusasm gerai. Kaunui - nieko gero. Nes nupirkti išeis kelis autobusus, o dujų kolonėlės tai nėra. Panevėžiui ir Šiauliams visiškas pravalas. Parkams atiteks po kelis milijonus litų. Už juos išeitų nupirkti po 5-8 autobusus. O jei tik dujinius, tai ir dar mažiau. Bet kolonėlių tai nėra. Jos irgi kainuotų. Už kokius pinigus jas įrengtų? Joks privatininkas, kaip Vilniuje, neivestuotų, nes iš kelių autobusų užpildymo dujomis biznio nepadarysi.
Comment
-
Gal kas zinote ar galite papasakoti kokiu nors ivykusiu rimtesniu incidentu VT (aisku idomu butu kurioje transporto priemoneje,kokiame marsrute,koks garazinis nr.) ? pavyzdziui kas nors panasaus http://www.youtube.com/watch?v=aanZJT4yfUI
Comment
-
Keleiviai išbandys naująjį autobusą
Šią savaitę Šalčininkų rajono gyventojai galės išbandyti naująjį 28 vietų BMC MIDILIUX L markės autobusą. Šis autobusas yra pagamintas 2010 metais todėl yra šiuolaikiškas, patogus ir erdvus. 2010 m. gegužės 31 d. UAB „Šalčininkų autobusų parkas” pasirašė su BMC autobusais prekiaujančios įmonės UAB „BMC Baltic“ direktoriumi Ruslanu Andrejevu autobuso perdavimo-priėmimo sutartį. Taigi, visą savaitę Šalčininkų rajono gyventojams suteikta galimybę išbandyti ir įvertinti naujo autobuso privalumus.
– Džiaugiuosi galimybe pradžiuginti viešuoju transportu keliaujančius žmones nauja, patogia transporto priemone. Norime, kad tiek po Lietuva važiuojantis, tiek tarptautiniais maršrutais vykstantys keleiviai gautų tokia pat kokybišką paslaugą,-susitikimo metų kalbėjo UAB „Šalčininkų autobusų parkas“ direktorius Edgar Obločinski.
Šaltinis: http://ivs.aiva.lt/tvs/editor/viewdo...php?docid=2520
Cummins ISBe variklis, ZF pavarų dėžė ir Euro penki - skamba neblogai... Kaip manot, tai galėtų būti kokurentas Temsa Opalin/Prestij ar Isuzu Turquoise?
Kaip visada, viską sužinau paskutinis, o būčiau būtinai nuvažiavęs apžiūrėti šio autobuso...
Comment
-
Dar vienas turkiškas gaminys . Keista kas rašė tą tekstą nesugebėjo teisingai nurodyti autobuso markės. Jis vadinasi ne Midil-i-ux o "midilux" http://www.bmcsan.com/indexx.php?f=2...01&id=4628&l=2
Comment
-
Gana įdomus ir visai nesenas straipsnelis apie etanolį naudojančių autobusų populiarumą Švedijoje:
Stokholme - daugiausia etanolį naudojančių autobusų
"„Scania“ etanolį naudojančius autobusus jau gamina daugiau nei 20 metų. Kompanijoje iš viso jau pagaminta 700 tokių autobusų, iš jų net 600 atiteko Švedijos miestams. Pastaraisiais metais vis daugiau etanolį naudojančių autobusų buvo parduota Didžiojoje Britanijoje, Ispanijoje, Italijoje, Belgijoje, Norvegijoje ir kitose šalyse. <..>"
Pilnas straipsnis: http://www.ebus.lt/lietuvoje-ir-pasa...i-autobus.htmlPaskutinis taisė Silber418; 2010.07.09, 00:53.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGana įdomus ir visai nesenas straipsnelis apie etanolį naudojančių autobusų populiarumą Švedijoje:
Stokholme - daugiausia etanolį naudojančių autobusų
"„Scania“ etanolį naudojančius autobusus jau gamina daugiau nei 20 metų. Kompanijoje iš viso jau pagaminta 700 tokių autobusų, iš jų net 600 atiteko Švedijos miestams. Pastaraisiais metais vis daugiau etanolį naudojančių autobusų buvo parduota Didžiojoje Britanijoje, Ispanijoje, Italijoje, Belgijoje, Norvegijoje ir kitose šalyse. <..>"
Pilnas straipsnis: http://www.ebus.lt/lietuvoje-ir-pasa...i-autobus.html
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąDžiugu, jog patiko Kalbant apie etanolį, tai jis yra labai gera alternatyva iškastiniam kurui, jei žiūrėtume į išmetamų teršalų kiekį, tačiau kaina daro savo...
Džiugu, kad tendencija kinta ir vis daugiau Pasaulio miestų mėginama pereiti prie alternatyvaus kuro arba transporto.
Švedija, šiuo atveju, yra geras pavyzdys to, kaip valdžia ir visuomenė gali bendradarbiauti siekdami bendro tikslo. Ten ne tik autobusai, bet ir dalis traukinių naudoja vien tik gamtines dujas. Taip pat paminėtina, kad automobilių rinkoje įprastų, kuru varomų automobilių vis mažiau, o etanoliu arba elektra varomiems automobiliams įsigyti taikomos palankesės sąlygos, miesto centre tokius automobilius galima parkuoti nemokamai. Tuo tarpu, kuru varomus automobilius tampa vis brangiau išlaikyti, o į miesto centrą vyti tokiu automobiliu beveik absurdiška, nes parkavimas nėra pigus. Tokiu atveju lieka kelios alternatyvos: važiuoti dviračiu (tačiau nepatogu, nes nemaži atstumai), pasinaudoti viešojo transpoto paslaugomis arba įsigyti alternatyviuoju kuru varomą automobilį.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąAr tu to straipsnio autorius?
Džiugu, kad tendencija kinta ir vis daugiau Pasaulio miestų mėginama pereiti prie alternatyvaus kuro arba transporto.
Švedija, šiuo atveju, yra geras pavyzdys to, kaip valdžia ir visuomenė gali bendradarbiauti siekdami bendro tikslo. Ten ne tik autobusai, bet ir dalis traukinių naudoja vien tik gamtines dujas. Taip pat paminėtina, kad automobilių rinkoje įprastų, kuru varomų automobilių vis mažiau, o etanoliu arba elektra varomiems automobiliams įsigyti taikomos palankesės sąlygos, miesto centre tokius automobilius galima parkuoti nemokamai. Tuo tarpu, kuru varomus automobilius tampa vis brangiau išlaikyti, o į miesto centrą vyti tokiu automobiliu beveik absurdiška, nes parkavimas nėra pigus. Tokiu atveju lieka kelios alternatyvos: važiuoti dviračiu (tačiau nepatogu, nes nemaži atstumai), pasinaudoti viešojo transpoto paslaugomis arba įsigyti alternatyviuoju kuru varomą automobilį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia šnekant apie Vakarų Europos miestus. O pas mus nemaža dalis piliečių be automobilio ir dar kuo didesnio (geriau jau pils baltarusišką kurą) duonos ir dešros nueiti negali... Parkavimas juokingai pigus, o mėnesinių parkavimo bilietų ir nemokamo parkavimo leidimų platinimas korupcinis.
Be to, Rytų Europoje vis dar gajus posovietinis mąstymas - kuo daugiau autmobilių turiu, tuo esu 'kietesnis' ir pan.
O dar galima prisiminti tai, jog Sovietų laikais benzino perteklius buvo pilamas tiesiai į upelius ar ežerus.
Vis dėlto, nepraraskime vilties ir tikėkimės, kad mūsų tautos mąstymas pasikeis ir ką nors gero perimsime ir iš kitų tautų patirties.
Comment
-
Eiliniai ir tarybiniais laikais benzino į upelius nepilstė. Pakankamai brangus jis buvo - 40 kap./l. Turint omenyje, kad už 40 kap. buvo galima 10 kartų važiuoti VT mieste, arba nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Pabradę, arba nusipirkti du kepalus duonos, arba du pieno butelius (0,5 l, tiesa vieną reikėtų išgerti iš karto, išplauti butelį ir jį pridavus pirkti kitą), arba 30 proc. grietinės indelį plastikiniame įpakavine (34 kap., 200 gr.), arba maždaug 100 gramų sviesto, arba du butelius limonado (0,33 l), arba apie 3 litrus giros iš bačkos, arba 2 pakelius cigarečių "Astra" ar "Prima", arba 40 dėžučių degtukų, arba dvi kramtomos gumos, arba vieną šokoladinį batonėlį "Fregata" ar "Flamingas", arba 2 kg kruopų (miežinių, avižinių), arba storą sąsiuvinį (96 lapų), arba butelį alaus ir dar likdavo kapeikų...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEiliniai ir tarybiniais laikais benzino į upelius nepilstė. Pakankamai brangus jis buvo - 40 kap./l. Turint omenyje, kad už 40 kap. buvo galima 10 kartų važiuoti VT mieste, arba nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Pabradę, arba nusipirkti du kepalus duonos, arba du pieno butelius (0,5 l, tiesa vieną reikėtų išgerti iš karto, išplauti butelį ir jį pridavus pirkti kitą), arba 30 proc. grietinės indelį plastikiniame įpakavine (34 kap., 200 gr.), arba maždaug 100 gramų sviesto, arba du butelius limonado (0,33 l), arba apie 3 litrus giros iš bačkos, arba 2 pakelius cigarečių "Astra" ar "Prima", arba 40 dėžučių degtukų, arba dvi kramtomos gumos, arba vieną šokoladinį batonėlį "Fregata" ar "Flamingas", arba 2 kg kruopų (miežinių, avižinių), arba storą sąsiuvinį (96 lapų), arba butelį alaus ir dar likdavo kapeikų...Paskutinis taisė Silber418; 2010.07.10, 17:00.
Comment
-
Jau įsisenėjusi problema
Savaitgalis. Lipu į autobusą „Vilnius-Biržai“. „45 litai“, — sako vairuotojas, ir piniginėje tenka ieškoti papildomų kupiūrų — prieš metus autobuso bilietas kainavo mažiau. Į autobusą lipantys senoliai nuolat paraginami neišspardyti kilimėlių. „Aš tik noriu, kad jums būtų gražiau, o jūs net kojų nepakeliate“, — apibara lazdele pasiramsčiuojantį pensininką.
Mažėja be nuolaidų važiuojančių keleivių
Prasidėjus vasarai, keleivių srautai tarpmiestiniuose autobusuose didėja, bet, pasiekę Panevėžį, sulaukiame netikėtų važiuotojų: į autobusą įsiropščia moteriškė su dviem dėžėmis viščiukų – visas cypsintis krovinys ir fone skambantis vairuotojo pokalbis su draugais, raginant juos savaitgaliui nupirkti degtinės, verčia prisiminti pasakojimus apie viešąjį transportą Indijoje.
Žinoma, mūsų šalyje tokie atvejai pavieniai, tačiau besitęsiant sunkmečiui studento ar pensininko pažymėjimo neturintiems lietuviams važinėtis autobusais darosi prabanga. Vežėjams – galvos skausmas, nelegaliai pavežėti siūlantiems apsukruoliams – džiaugsmas. Tuo labiau, kad taupanti valstybė linkusi jų nepastebėti.
„Palyginus su pernai metais, keleivių srautai birželio mėnesį, nors vasara tik prasidėjo, krito 3 proc. Žmonės turi mažiau pinigų, bando ieškoti pigesnių važiavimo būdų. Mažėja keleivių, kurie tarpmiestiniais autobusais važinėja be nuolaidų, – pastebėjo Tolimojo keleivinio transporto kompanijos (TOKS) generalinis direktorius Arūnas Indrašius. – Palanga perpildyta, bet, kiek teko šnekėti su gyventojais, žmonės atvažiuoja tik savaitgaliui ir dažniausiais savais automobiliais“.
Keliauti automobiliu nebūtų pigiau?
Vasara – pats darbymetis tarpmiestinių autobusų vairuotojams, bet įmonės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas taip pat suskaičiavo, kad šiemet keleivių sumažėjo 10 proc. „Tikėjomės, kad jų bus daugiau per ilguosius savaitgalius, bet rezultatas blogesnis nei pernai.
Žmonės dažniau važinėja automobiliais, nors, viską apskaičiavus, toks keliavimo būdas nėra pigesnis: paprastai skaičiuoja, kad kainuoja tiek, kiek atsieina kuras, o neįtraukia kaštų už automobilio nusidėvėjimą, padangas, amortizaciją – viską sudėjus, tokia kelionė jau neatrodo pigesnė. Šiuo metu, važiuojant autobusu, šimtas kilometrų atsieina dvidešimt litų. Ar kainos dar kils? Ne, ateityje kilimo nenumatome, nors kaštai didėja – jei dar keltume, atbaidytume keleivius.
Būtų lengviau, jei valstybė Pridėtinės vertės mokestį sumažintų iki 5 proc. – su kitais vežėjais tarėmės, kad visi iš karto muštume kainas, nes dabar šį PVM skirtumą moka keleivis. Palyginus su tarpmiestinių autobusų bilietų kainomis visoje Europoje, mūsiškės nėra labai brangios, bet, pavyzdžiui, Latvijoje galioja lengvatinis PVM. Tikimės, kad dabartinė krizė ne ilgalaikė“, – kalbėjo L. Skardžiukas, kurio kompanija stengiasi išlaikyti esamus keleivius siūlydama jiems nemokamai vežtis dviračius, patalpinus juos specialiai įrengtose vietose.
Nelegalai valstybės vadovams nerūpi
Privilioti klientus, važiuojančius gulinėti Palangos paplūdimiuose, TOKS stengiasi darydamas nuolaidas perkant bilietą į abi puses – tik pastangos eina šuniui ant uodegos, nes stoties prieigose gausėja nelegalių keleivių medžiotojų.
„Jų tik daugėja. Jie nemoka mokesčių, o mes – mokam. Tiesa, jų kainos irgi nėra tokios mažos. Seime apie tai žino, ministerija, Vyriausybė žino, kad šie nelegalūs vežėjai neturi kasos aparatų, nepaiso įstatymų, neinvestuoja į autobusų stoties aptarnavimą, nors parazituoja jos prieigose – valstybė taupo, bet į kai kuriuos dalykus žiūri pro pirštus“, – piktinosi A. Indrašius.
Taupūs ir ne itin skubantys keleiviai mielai renkasi traukinius – A. Indrašiaus nuomone, tokiai nedidelei šaliai kaip Lietuva užtektų turimo autobusų tinklo, o milijoninė valstybės parama „Lietuvos geležinkeliams“ nėra racionali. Remiant keliones traukiniais, pasak direktoriaus, „Lietuvos geležinkeliai“ gali daryti akcijas, o tarpmiestinių autobusų įmonės pateikti patrauklesnių pasiūlymų keliautojams nebeišgali.
Tuo tarpu Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis tikino, kad neseniai su „Linavos“ vežėjų asociacija aptartos papildomos priemonės, kurių bus imtasi prieš vežėjus nelegalus. „Reikėtų kalbėti ir apie įstatymų bazės keitimą, nes šiuo metu pagrindinė problema yra bausmės išvengiamumas: jeigu jie ir nuvaromi nuo stočių, vėliau grįžta ir tęsia veiklą. Čia didelis galvos skausmas, akivaizdu, kad esamų priemonių nepakanka – imsimės papildomų. Nelegalūs vežėjai turėtų būti ne tik Susisiekimo ministerijos, bet ir Mokesčių inspekcijos rūpestis“, – Alfa.lt sakė E. Masiulis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Be abejo nelegalūs vežėjai trukdo, bet geležinkeliai yra gerokai didesnė rakštis didžiajai daugumai vežėjų autobusais. Man kelionė traukiniu nuo Kauno iki Vilniaus kainuotų daugiau nei dvigubai pigiau nei autobusu - dešimt litų tikrai nemenkas skirtumas... (Iš principo visada važiuoju autobusais) Nesuprantu, kur žiūri visos konkurencijos tarybos?
Galbūt mažiems parkams reiktų dirbti kartu su LG - savo tvarkaraščius derintų su traukiniais ir vežtų keleivius tiki iki Kauno geležinkelio stoties, o pasiimtų irgi nuo ten.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBe abejo nelegalūs vežėjai trukdo, bet geležinkeliai yra gerokai didesnė rakštis didžiajai daugumai vežėjų autobusais. Man kelionė traukiniu nuo Kauno iki Vilniaus kainuotų daugiau nei dvigubai pigiau nei autobusu - dešimt litų tikrai nemenkas skirtumas... (Iš principo visada važiuoju autobusais) Nesuprantu, kur žiūri visos konkurencijos tarybos?
Galbūt mažiems parkams reiktų dirbti kartu su LG - savo tvarkaraščius derintų su traukiniais ir vežtų keleivius tiki iki Kauno geležinkelio stoties, o pasiimtų irgi nuo ten.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment