Parašė Sinouku
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTema nėra skirta autobusų avarijoms, todėl visi laisvai gali diskutuoti sau rūpimais VT klausimas.
Kalbant apie įvairias avarijas, tai prieš keletą metų Vilniuje skendo Kautros Opalinas. Gal kas turi informacijos apie šį autobusą, koks garažinis numeris ar panašiai?
Youtube video
Comment
-
Balandžio 1-oji jau kaip ir praėjo. Nejaugi Šiauliai rimtai turi atliekamus 46 milijonus litų???
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBalandžio 1-oji jau kaip ir praėjo. Nejaugi Šiauliai rimtai turi atliekamus 46 milijonus litų???
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąReikėjo pabaigti skaityti straipsnį: "pavyktų gauti iš europinių fondų."I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Net sunku rasti komentarų
Net ir pabrangus degalams daugelis žmonių purtosi minties sėsti į troleibusus ar autobusus, o valdžios tariamos pastangos skatinti gyventojus dažniau naudotis viešuoju transportu kol kas labiau primena tuščius pažadus.
Lietuvos Vyriausybė dar prieš penkerius metus įsipareigojo skatinti žmones dažniau važinėti viešuoju transportu, tačiau iki šiol nesugebėjo pakeisti jų įpročio iš privačių mašinų persėsti į troleibusus ar autobusus. Neseniai Europos Komisijos užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad daugiau kaip pusė vilniečių į darbą vyksta automobiliu, o penktadalis gyventojų iš viso nesinaudoja viešuoju transportu.
Politikai pripažįsta, jog mūsų viešojo transporto sistema tebėra nepatraukli ir viena labiausiai atsilikusių Europoje. Tačiau greitų permainų šioje srityje jie artimiausiu metu nežada. Tuo metu specialistai apgailestauja, kad atsakingos valdžios institucijos per 20 metų nesugebėjo sukurti patrauklaus, visiems prieinamo viešojo transporto sektoriaus, ir nesistebi, kodėl žmonės mieliau renkasi keliones automobiliu.
Vilniaus Gedimino technikos universiteto Transporto inžinerijos fakulteto docentas Saugirdas Pukalskas LŽ akcentavo, kad viešasis transportas yra gerokai pasiligojęs. Pasak jo, nelankstūs maršrutų grafikai ir didelės važiavimo kainos verčia žmones ieškoti kitokių alternatyvų. „Du svarbiausi kriterijai, kurie skatina gyventojus dažniau rinktis viešąjį transportą, tai - patogumas ir pigumas. Bet mes dabar neturime nei vieno, nei kito. Bilietai gana brangūs, trūksta patogių maršrutų, nėra lanksčios keleivių vežimo sistemos. Neretai vykti į darbą automobiliu yra pigiau ir paprasčiau nei troleibusu ar autobusu. Kol taip bus, žmonės tikrai nedegs noru naudotis viešuoju transportu ir taip prisidėti prie aplinkos tausojimo bei švaresnio miesto kūrimo. Tiesą sakant, nematau jokių ženklų, kad netolimoje ateityje gyventojai noriai rinksis troleibusą ar autobusą“, - dėstė S.Pukalskas. Docentas pridūrė, jog per pastaruosius 30 metų viešasis transportas prarado apie 30 proc. keleivių, o du trečdaliai šiuo metu eksploatuojamų troleibusų ir autobusų yra senesni negu 10 metų.
Yra daugiau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąEuropiniai fondai NIEKADA nefinansuoja projekto 100 procentų. Antra, reikalinga laimėti europinių fondų konkursą, o tam reikia taip pat pinigų + laiko.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽinoma 100 proc. nefinansuoja, man atrodo daugiausiai 60, o gal ir 80 proc. finansuoja. Šiaip troleibusų linijų tiesimo projektai gana lengvai praeina ES, nes pagrindinis argumentas - gamtos neteršimas ir mažesnės kuro sąnaudos.
Tikiuosi, kad Šiaulių savivaldybės valdininkai jau viską (ir mano įvardintus dalykus) tiksliai paskaičiavo ir žino ką daroI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
„Autrolis“ rinko geriausius troleibusų vairuotojus
Tęsdama socialiai atsakingos įmonės tradicijas, Kauno troleibusų bendrovė „Autrolis" gegužės 29 d. surengė geriausio vairuotojo konkursą ir darbuotojų šventę.
„Nenorime nutraukti gražių tradicijų, kurios įmonėje įsišaknijo jau seniai, todėl nusprendėme skatinti vairuotojų profesionalumą ir norą tobulėti", - sakė įmonės generalinis direktorius Mindaugas Legas.
Konkurso metu buvo vertinami ne tik troleibusų vairuotojų sugebėjimai valdyti troleibusą, bet ir kitos darbuotojo profesionalumą įrodančios savybės - troleibuso vairavimo patirtis, kelių eismo taisyklių žinios, troleibuso techninės sandaros žinios, darbo drausmė, socialinis atsakingumas ir atidumas troleibuso keleiviams.
Šventės metu paaiškėjo 15 geriausių troleibusų vairuotojų, kuriems be konkurso piniginių premijų atiteko kelialapiai savaitgalį praleisti Birštono sanatorijose, taip pat jiems buvo įteikti ir daiktiniai prizai su bendrovės simbolika.
Bendrovės darbuotojų šventėje dalyvavo ne tik darbuotojai, bet ir jų vaikai bei anūkai. Buvo surengta vaikų piešinių bei rankdarbių paroda. Visi vaikai buvo apdovanoti saldžiaisiais prizais, juos vežiojo linksmasis troleibusas.
Šventėje dalyvavę darbuotojai galėjo stebėti geriausių troleibusų vairuotojų figūrinio važiavimo įmantrumus, buvo organizuojamos įvairios darbuotojų rungtys: virvės traukimas, baudų mėtymas, svarsčio kėlimas, rankos lenkimas, šuoliavimas su maišais ir kt. Rungčių nugalėtojai buvo apdovanoti „Autrolio" prizais.
„Autrolio" generalinis direktorius Mindaugas Legas tikisi, kad šis konkursas, kaip ir kitos skatinimo priemonės, sudarys didesnes galimybes darbuotojams tobulėti, pagerins administracijos dialogą su troleibusų vairuotojais ir kitais darbuotojais.
www.vtransportas.euwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąPasirodė nauja interneto svetainė apie keleivinį transportą: www.ebus.lt
Sutinku, vtransportas.eu kol kas yra nesolidžiai atrodantis ir galutinės tematikos ir struktūros neatradęs, bet su tuo šiuo metu aktyviai dirbama.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIdėja graži ir sveikintina, bet mane asmeniškai labai nemaloniai nuteikė tai, kad tinklapio autorius (-ė) panoro konkuruoti su vtransportas.eu viešojo transporto srityje, kuria Lietuvoje ir taip mažai kas domisi plačiai ir entuziastingai. Situacija kurioziška: kuriamas ne vienas ir gražus didelis tinklapis, bet kuriami trupiniai...
Sutinku, vtransportas.eu kol kas yra nesolidžiai atrodantis ir galutinės tematikos ir struktūros neatradęs, bet su tuo šiuo metu aktyviai dirbama.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąMan pačiam pamačius šį puslapį akys iššoko ant kaktos Tikrai nesitikėjau tokio pusūkio, kai vtransportas.eu pažengęs tiek toli. Bet iš kitos pusės, lieka tik pasitempti ir būti geresniu internetiniu puslapiu nei ebus. Manau, jog šiuo metu esantys jūsų puslapio administratoriai ir straipsnių autoriai turėtų nurungti konkurentus Žinoma jei patys autoriai neperbėgs į ebus.
Žinoma, vtransportas.eu tinklapiui labai nusipelnę Mettal (fotogalerija, maršrutų archyvas, transporto priemonės) ir Raikkonen (užsienio ir tarpmiestinių maršrutų naujienos). Kita informacija pildoma mano rankomis naktimis su prisėdimais Tačiau nesustojame ir turėdami plačių ambicijų stengiamės patikti ne vien viešojo transporto entuziastams, bet ir bet kokios su juos susijusios informacijos ieškantiems žmonėms.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Prasau atsakykite i klausimus, tai ilgai neuztruks. aciu:
http://www.manoapklausa.lt/apklausa/227167503/Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąsia vasara zada vilniuje laipinti kaip klaipedoje ,cia tiesa?
Comment
-
Lėktuvai autobusų nepakeis
Laimutis GENYS
LS korespondentas
2010-06-12
Nors autobusams vis sunkiau konkuruoti su pigių skrydžių oro bendrovėmis, vežėjai nesnaudžia: tarpmiestinių maršrutų keleiviai jau greitai galės naudotis elektroninio bilieto sistema.
Padaugėjus skrydžių iš Kauno oro uosto, autobusais keleivius į užsienį vežančių bendrovių laukia nauji iššūkiai. Todėl jos keičia veiklos kryptis ir optimizuoja tarpmiestinį susisiekimą šalies viduje.
Apie tai, kokias problemas sprendžia keleivių vežėjai, kalbamės su bendrovės „Kautra“ generaliniu direktoriumi Linu Skardžiuku.
- Ar pajutote pigių skrydžių oro kompanijų konkurenciją?
- Reikia pripažinti, kad pigūs skrydžiai sudomino nemažą dalį mūsų keleivių.
Negalime konkuruoti su lėktuvais: jie gabena greičiau, autobusas juk nepakils į orą.
Naujų tarptautinių autobusų maršrutų neatidarėme, bandome išlaikyti turimus. Šioje srityje dirbame bendrai su vilniečių bendrove, todėl išvengiame nuostolių.
Tačiau prisiminkime Islandijos ugnikalnio išsiveržimą. Tada, kai lėktuvai negalėjo skraidyti, mes parvežėme jų keleivius.
Bandome suteikti ir daugiau paslaugų tarpmiestiniais maršrutais važiuojantiems keleiviams. Jau šią vasarą vykstantieji į Palangą, Anykščius, Druskininkus galės autobusais nemokamai vežtis ir dviračius.
- Bendrovė plečia įtakos sferas – įsigijo Alytaus autobusų parką, paskui Prienų, Vilkaviškio autobusų įmones, laimėjo konkursą Druskininkuose aptarnauti miesto ir priemiesčio maršrutus. Ar tai reiškia, jog ketinate paimti visus Lietuvos autobusų parkus į savo rankas?
- Į visus šalies autobusus nesikėsiname, to ir neleistų Konkurencijos taryba.
Tiesiog norime sustiprinti ir racionalizuoti šalia Kauno esančią viešojo transporto sistemą. Šiemet įsigijome 30 naujų transporto priemonių – autobusų, mikroautobusų.
Norime, kad keleiviai važinėtų patogiai, kad senų autobusų remontui nereikėtų leisti pinigų.
- Bandote įdiegti elektroninio bilieto sistemą ir tarpmiestiniuose autobusuose. Gal keleiviai tuo pačiu elektroniniu bilietu galės naudotis ir miesto viešajame transporte?
- Įdiegiame elektroninį bilietą Druskininkuose, juo naudotis galės ne tik šio kurorto gyventojai, bet ir kauniečiai, vilniečiai, kitų šalies miestų gyventojai.
Manau, kad ateis laikas, kai tuo pačiu elektroniniu bilietu bus galima naudotis ir važiuojant miesto transportu, ir tarpmiestiniais autobusais.
- Aptarnaujate nemažai Kauno rajono maršrutų. Tačiau į užmiestį važiuoja ir miesto savivaldybės valdomos bendrovės „Kauno autobusai“ autobusai, nors už tai kompensacijų iš rajono negauna.
Ar galėtumėte nuimti šią naštą nuo miesto transportininkų?
- Galėtume imtis visų rajono maršrutų, tačiau reikia susitarti su rajono savivaldybe.
Apskritai plėtojant Kauno krašto viešąjį transportą būtų racionaliausia sukurti vieningą sistemą, kurioje visiems vežėjams galiotų elektroninis bilietas ir būtų koordinuojami maršrutai.
- Vis garsiau kalbama, kad užsienio svečius iš oro uosto į Kauną turėtų vežti ne miesto autobusai, stojantys visose stotelėse, bet modernūs autobusai. Ar negalvojate teikti šią paslaugą?
- Mūsų vairuotojai moka užsienio kalbas, autobusai nauji, jie nepadarytų gėdos Kauno įvaizdžiui. Bandysime siūlyti maršrutą iš oro uosto į miesto centrą su stotelėmis prie pagrindinių viešbučių ir kitų turistams svarbių vietų. Taip pat planuojame maršrutus į Rygos, Vilniaus ir Gardino oro uostus.
- Kada Kaune sulauksime naujos autobusų stoties?
- Manau, kad po dvejų metų senosios stoties vietoje iškils naujas pastatas.
Jame bus ne tik autobusų stotis, bet ir prekybos centras, kitos visuomeninės paskirties patalpos.
Comment
Comment