Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    vat tokie lauzai vaziuoja per visa Lietuva apie 8 val. kad Skuodas baznytkaimis tai ne priezastis leisti tokius autobusus tokioms ilgoms kelionems,kodel i Palanga ar Sventaja leidziau naujausius,komfortiskiausius,geriausius. O sitie juk subyreti gali.
    Bet juk nebuvo tokių atvejų, kai subyrėjo ?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Opalin yra normalus autobusas.
      O Paz autobusus galite ir pamatysite UAB "Širvintų autobusų parkas" 2010-04-05 dieną apie 16:15 val., mačiau raudoną PAZ Širvintų rajone, bet nespėjau nufotografuoti.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        vat tokie lauzai vaziuoja per visa Lietuva apie 8 val. kad Skuodas baznytkaimis tai ne priezastis leisti tokius autobusus tokioms ilgoms kelionems,kodel i Palanga ar Sventaja leidziau naujausius,komfortiskiausius,geriausius. O sitie juk subyreti gali.
        Gali sugesti ir visiškai nauja technika. Taigi nemanau, kad kažkas yra pasiryžęs dėl kelių keleivių ir didelio atstumo varinėti geriausių autobusų, nes jie važiuodami dėvisi, didėja rida, o tokiose kelionėse ta amortizacija tikrai neatsiperka.

        Comment


          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
          Opalin yra normalus autobusas.
          O Paz autobusus galite ir pamatysite UAB "Širvintų autobusų parkas" 2010-04-05 dieną apie 16:15 val., mačiau raudoną PAZ Širvintų rajone, bet nespėjau nufotografuoti.
          dar vienas "Pazikas" vazineja Anyksciuose. 2 kartus per diena, mokslo metu dienomis. priristas prie vieno marsruto.


          sake, kai bande "Mercedes" midibusus paleist ten, tie eme byret. nes nuo Troskunu vien zvyrkelis tame marsrute. o "Pazikas" barska, bet vaziuoja.
          tuo labiau, kad ir pigiu atsarginiu daliu jam dar turi:
          Paskutinis taisė dariuks; 2010.04.21, 14:47.
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Kokia imone? Keista, is kur tiek PAZ'u? Autobusu parkas Anyksciuose pirmasis Lietuvoje bankrutavo. Gal kas pereme didele dali autobusu?

            Comment


              dabar autobusu parko vietoj "Autovelda". nieko smulkiau nezinau, pasiklausinesiu prie progos ten dirbanciu. kaip anykstenai sake, tai ir autobusu stoti pereme "Autovelda".
              pacio autobusu parko teritorija isdraskyta i kelis gabalus, garazai prie Geguzio ir Vairuotoju gatviu sankryzos priklauso jau minetai firmai. tai pat ir metalinis angaras uz buvusios AP teritorijos. maps.lt rodo sena situacija - dar vaziuojantys "Pazikai" stovi prie garazu, prie angaro tik 2 - vienas prie buvusios AP benzino koloneles, kitas (o salia - "kablukas" ir fiatas) - ties angaro galu. tas kitas ligi siol tebestovi:


              kadangi nesugebejau is maps.lt atkopijuot tos vietos, tai sioki toki zemelapiuka papaisiau su gugles ir painto pagalba. jei kas idesit geresni, ar adminam nepatiks - istrinsiu.
              senuju "paziku" likuciai stovi prie metalinio angaro. nakti juos saugodavo palaidas kaukazo aviganis. kaip dabar - nezinau, ar kas saugo.

              kiek man zinoma, panasi situacija buvo ir su Anyksciu, ir su Radviliskio autobusu parkais. is pradziu susikure privatus konkurentai, kurie veliau (miestu tarybom plojant katuciu) pereme autobusu parkus ir dali (!) skolu.
              Paskutinis taisė dariuks; 2010.04.21, 17:43.
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Bet juk nebuvo tokių atvejų, kai subyrėjo ?
                butent kad buvo butent "Toks'o' marsrute: Vilnius-Kaunas-Raseiniai-Siluva-Tytuvenai-Kelme-Plunge-Telsiai-Skuodas,rodos visa marsruta isvardinau,nieko nepraleidau pasiskaityk skundai.lt kaip i toki ilga marsruta paleistas kazkoks lauzelis subyrejo prie Kelmes,nusiskundimu tai ojojoi

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Gali sugesti ir visiškai nauja technika. Taigi nemanau, kad kažkas yra pasiryžęs dėl kelių keleivių ir didelio atstumo varinėti geriausių autobusų, nes jie važiuodami dėvisi, didėja rida, o tokiose kelionėse ta amortizacija tikrai neatsiperka.
                  o senesniu autobusu,jau ir taip nusidevejusiu juk dar labiau devisi

                  Comment


                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    pasiskaityk skundai.lt kaip i toki ilga marsruta paleistas kazkoks lauzelis subyrejo prie Kelmes,nusiskundimu tai ojojoi
                    Jau ten tai tikrai nesveiki žmonės rašo. Nesiruošiu aš ten nieko skaityti - čia tas pats kas Delfi.lt komentarai.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      o senesniu autobusu,jau ir taip nusidevejusiu juk dar labiau devisi
                      senas yra senas - ji "damuš" ir nurasys, remontuot nebereiks. kaip ir tas Anyksciu "pazikas". imones direktoriaus zodziai: na, sugrius, tai sugrius, ka padarysi, nurasysim ir tiek ziniu. bet vaziuoja senelis, ir remonte uz "mersiukus" maziau stovi. nenori "nusirasyti".
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                        Sis autobusas nesekmingas 54 marsrute..

                        Comment


                          „Kautra“ investuoja Vilkaviškyje

                          Tolimojo susisiekimo bendrovė „Kautra“ viešame aukcione įsigijo UAB „Vilkaviškio autobusų parkas“ 100 proc. akcijų paketą ir į bendrovės atnaujinimą iš karto investavo 1 milijoną litų. Ketvirtadienį Vilkaviškio autobusų stotyje buvo pristatyti nauji autobusai ir įmonės veiklos vizija.

                          Vilkaviškio bendrovė aptarnauja priemiestinius ir tarpmiestinius maršrutus. „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas teigė, kad „Vilkaviškio autobusų parko“ maršrutais važinėjantys keleiviai ir miesto gyventojai greitai pajus pokyčius, teigiama išplatintame pranešime.

                          „Kautra“ jau investavo milijoną litų, už kuriuos įsigyti trys visiškai nauji „Temsa Prestij“, po vieną „Neoplan“ ir „Volkswagen Crafter“ autobusus. Mes ne tik palaipsniui atnaujinsime seną autobusų parką, bet ir įdiegsime „Kautros“ aptarnavimo kokybės standartus, pasiūlysime naujų paslaugų šiame mieste.

                          Vilkaviškio autobusų stotyje bus galima įsigyti bilietus į tarpmiestinių ir tarptautinių maršrutų autobusus, jūrų keltus, perduoti siuntas į maršrutinius autobusus“, – pažymėjo L.Skardžiukas. Nebus pamiršti ir bendrovės darbuotojai, kurie artimiausiu metu bus apmokomi dirbti su nauja technika, galės kelti kvalifikaciją kursuose.

                          Vilkaviškio rajono meras Algirdas Bagušinskas džiaugiasi „Kautros“ investicijomis. „Mus džiugina, kad autobusų įmonę įsigijo stipri ir didžiulę keleivių vežimo patirtį turinti bendrovė. Rajono savivaldybė pati neturi lėšų tokioms investicijoms ir negali užtikrinti šiuolaikinės vadybos“, – sakė meras.

                          Anot L. Skardžiuko, „Kautra“ gerai pasirengė šio laikmečio išbandymams. „Todėl mūsų plėtra ir autobusų parko atnaujinimas nesustojo. Šiemet bendrovė jau įsigijo 24 transporto priemones, iš jų 20 – visiškai nauji autobusai“, – sakė L. Skardžiukas.

                          Pernai „Kautra“ įsigijo „Prienų autobusų parką“, į bendrovę investavo 1,1 mln. litų.

                          Nuo vasario mėnesio „Kautra“ pradėjo vežti keleivius Druskininkuose. Šis miestas tapo pirmuoju Lietuvoje, kuriame keleiviai miesto ir priemiestiniais maršrutais aptarnaujami tik visiškai naujais arba ne senesniais nei penkerių metų autobusais. „Kautra“ į plėtrą Druskininkuose investavo 4,5 mln. litų.

                          Tolimojo susisiekimo įmonė „Kautra“ įkurta 1934 metais. Dabar bendrovė turi naujausią autobusų parką šalyje. Iš viso šiuo metu bendrovė turi 168 autobusus. Bendrovėje dirba 480 žmonių.

                          http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...nos/-194-95473
                          (Naujų autobusų nuotrauka yra straipsnyje)
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            o dar musu autobusai druskininkuose vazineja? o gal paskolinkim ir suvalkieciamsDDD

                            Comment


                              Na va, atsitiko tai, ką galima buvo prognozuoti. Dar vienas autobusų parkas suprivatizuotas. Tiesą sakant, Vilkaviškio AP atrodė išties graudžiai, beveik vien griuvenos, išskyrus iš Kautros įsigytą "Trojos arklį" Temsa AEM 664. Prieš užverčiant Vilkaviškio AP istorijos lapą, reikės į "numeriukų" temą įdėti turimų autobusų sąrašą.
                              Who next?
                              Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.29, 20:29.

                              Comment


                                Marijampolė, Varėnos AP, Druskininkų AP. Jei jau "Kautra" pasuko į pietus ir į Suvalkiją. Dar Šakiai, Jurbarkas... Šios krizės dalis AP neišgyvens...
                                Savivaldybės nenori mokėti savo įmonėms, tai dabar šers svetimus vežėjus. Jei nešers, tai ir autobusai nevažiuos. Čia apie priemiesčio maršrutus. O tarpmiestiniai taip pat bus palikti tik pelningiausi.
                                Na, ką auga transporto monopolistas.
                                Lenkijoje dauguma autobusų parkų buvo atimti iš savivaldybių, kurios nesugebėjo tvarkytis, ir paversti valstybiniais.
                                Paskutinis taisė Al1; 2010.04.29, 20:56.

                                Comment


                                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                  o dar musu autobusai druskininkuose vazineja? o gal paskolinkim ir suvalkieciamsDDD
                                  Kažin ar čia reikės Kauno autobusų, o iš Druskininkų Solariai jau grįžo.

                                  Beje įdomu, jog visi penki nuotraukoje pavaizduoti autobusai įvardinti kaip nauji autobusai, bet man atrodo, jog tas Crafteris ir juo labiau Neoplanas paimtas iš Kauno Kautros parko...
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Žinoma, kad jų (mikroautobuso ir Neoplano) nepirko specialiai Vilkaviškio AP. Parką tikriausiai perėmė už skatikus. "Kautra" turi naujų autobusų, kuriuos gali perduoti taip vykdydama savo privatizavimo įsipareigojimus. Na nupirks kelias naujas "Temsas", perduos kelis autobusus ir mikroautobusus, tuo ir baigsis. Nemanau, kad Vilkaviškyje bus investuojama daug daugiau nei Prienuose. Druskininkai - visai kitas atvejis. Ten buvo skelbtas paslaugų pirkimo konkursas ir "Kautra" atėjo į pliką vietą, reikėjo sukurti bazę.

                                    Baigsis PAZ'ų laikai. Nurašys ir Ikarusus, beje nupirktus parko iš "Kautros"...

                                    Comment


                                      Na va, Kautra jau ir į Suvalkiją plečiasi. Reikia paskubėti atsivažinėti su Ikarusais, nes, ko gero, greit jau nebeteks pravažiuot... Beje, toje nuotraukoje galima įžiūrėti Crafterio garažinį nr - 85. Druskininkuose prieš keletą dienų jis aptarnavo maršrutus. Tiesa, naujieji Crafteriai į Druskininkus dar neatkeliavo. Matyt, rytoj gal bus

                                      Comment


                                        Dabar buvusiais Prienų AP tarpmiestiniais maršrutais - Vilnius - Prienai, Vilnius - Šakiai- važiuoja 4 Kautrai priklausantys geltonosios Temsos. Būtent pačios Kautros, o ne filialo. Tik tas, kad vairuotojai prieniškiai ir autobusus stato Prienuose, bet įdarbinti jie yra Kaune, kurą pilasi ir keliones lapus pasiima Kaune. O pačiam Prienų AP liko 2 baltos Temsos, seni grabeliai ir priemiesčio maršrutai. Vakar PAZiks puikiausiai važinėjo po rajoną, taip pat ir perkrypęs MB O309 su Žigulio galinėm lempom.
                                        Kautros strategai atskyrė reisus kurie dar gali atnešti šiek tiek litukų nuo grynai nuostolingo priemiesčio, kur išlaidas turi dengt savivaldybė.

                                        Comment


                                          Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                          teko kalbėti su vienu buvusių Druskininkų autobusų ar kaip jie ten vadinasi, kurie Druskininkų miesto maršrutus aptarnavo, vairuotoju, dabar dirbančiu Kautroje, Druskininkų mieste, tai sakė balandžio 26 turėtų pasirodyti Crafteriai, sakė kad juos ir Opalinus gal ir kitus autobusus, perka Kautra be sėdimų vietų ir Vilniuje sudeda kėdes. Dar minėjo, kad ankstesnis parkas jam skolingas už du mėnesius. Tai kaip sakė Eris tai gegužės pradžioja jau turėtų būti visi autobusai.
                                          Šiandien turėjo atvažiuoti paskutiniai naujieji Crafteriai į Druskininkus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X