Kiek pataisysiu, "Druskininkų autobusai" nelaimėjo konkurso, Druskininkų AP niekada neaptarnavo miesto VT.
Kiek žinau Kautra iš principo atsisakė nuomotis tuos Citaro.
Tai nesuprantu, ką pataisei "Druskininkų autobusai" nelaimėjo konkurso - TAIP. Druskininkų AP niekada neaptarnavo miesto VT - TAIP, nors apie tai net nekalbėjau. Tai dvi skirtingos įmonės. "Kautra", kaip konkurentas principingai nenuomojo - ir teisingai, ir aš taip daryčiau
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Druskininkų AP nelaimėjo konkurso aptarnauti miesto VT, todėl ir miesto autobusai jiems jau nereikalingi.
Taigi rašei, kad DRUSKININKŲ AP nelaimėjo, nors jie net nedalyvavo tame konkurse ir neturi jokių miesto autobusų. Druskininkų AP ir Druskininkų autobusai dvi skirtingos įmonės.
Taigi rašei, kad DRUSKININKŲ AP nelaimėjo, nors jie net nedalyvavo tame konkurse ir neturi jokių miesto autobusų. Druskininkų AP ir Druskininkų autobusai dvi skirtingos įmonės.
Tai sumaišiau...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Viešojo transporto keleivių patogumui, tinklapyje www.kaunastrans.lt pateikėme Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos elektroninių bilietų informaciją: trumpai apie technologiją, kortelės naudojimo instrukcija, bilietų rūšys ir kainos.
Jie iš Suomijos, Turku miesto - pažiūrėk phototrans.eu - ten visa informacija yra (tik ten yra 2 mašinos iš 3). Prieš metus prie Gariūnų esančiame servise stovėjo vienas iš tų Citaro. Beje, tas baltas MB Conecto G ten vis dar stovi lygiai toje pačioje vietoje!
Ikarusu Druskininkuose niekada nebuvo. Mieste vazinejo LAZ-695 ir LAZ-4202. Kokia technika naudojo miesto marsrutuose Druskininku AP iki tol, kol jie atiteko Druskininku autobusams, nezinau. Gal yra zinanciu.
Keičiamos tolimojo susisiekimo autobusų sustojimų vietos Elektrėnuose
Informuojame, kad nuo š. m. vasario 1 d. visi autobusai, anksčiau stoję magistraliniame kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ties Elektrėnais, stos naujai įrengtose stotelėse mieste prie pagrindinės žiedinės sankryžos. Autobusų sustojimo aikštelės magistraliniame kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ties Elektrėnais bus panaikintos.
Sprendimas perkelti autobusų stoteles priimtas siekiant užtikrinti eismo ir pėsčiųjų saugumą.
Druskininkų AP ir Druskininkų autobusai dvi skirtingos įmonės.
Idomu, pasidalink kas yra kas.
Druskininkų AP pagrine aptarnauja tarpmiestinius maršrutus (gal kelis ir priemiestinius). O Druskininkų autobusai miesto ir priemiestinius, bet dabar jie išpardavinėja autobusus, todėl tikriausiai šios įmonės neliks.
Druskininkų AP pagrine aptarnauja tarpmiestinius maršrutus (gal kelis ir priemiestinius). O Druskininkų autobusai miesto ir priemiestinius, bet dabar jie išpardavinėja autobusus, todėl tikriausiai šios įmonės neliks.
Ar reikia suprasti, kad is AP atskilo ar buvo atskirta dalis veiklos i ''Druskininku autobusus'', ar pastarieji buvo ikurti kaip nepriklausoma imone, gal net konkuruojanti, ir t.t. ? Kuri is jus susijusi su Daisotra ar jos zmonemis ?
"Daisotra" nupirko Druskininku AP. Ar miesto marsrutams buvo ikurta atskira imone, ar atskelta Druskininku AP dalis, nezinau. Kazkaip nesitiki, jog "Druskininku autobusai" buvo savivaldybei priklausanti bendrove. Nes butu keista, kad savivaldybe, kaip savivinke, paskelbtu konkurso laimetoja "Kautra".
2010 02 10 Vilniaus apygardos teisme gautas pareiskimas del bankroto bylos iskelimo Druskininku autobusams...
Matomai, pardavimui bus visos transporto priemones.
Na as nesu tikras 100%, ka nupirko Daisotra, bet mano netiksliomis ziniomis, jie berods susije su "Druskininku autobusai" .
Beje, Citaro buvo ir ''AParke'' ir ''Autobusuose'', ar tik ''Autobusuose'' ?
Kažkaip ten buvo įdomiai padaryta: Citaro atrodo ir gal dar kas nors buvo "autobusų", o kitas mašinas nuomojosi iš "AP". Bent jau taip supratau, ką man yra aiškinę.
Comment