Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Čia turbūt autobuso nuomos kaina su svetimu vairuotoju, o jei ne - tai labai didelė prabanga švaistyti tokius pinigus, nes dar už vairuotojo algą reikia papildomai mokėt. Pigiau ir protingiau imti paskolą ir įsigyti autobusą. O nuomoti ir laviruoti tarp pelno - nuostolio yra gryniausia nesąmonė. Reikia nepamiršti, kad nuomojant autobusą, reikia pačiam piltis degalus, o ilgą laiką nuomojant tą patį autobusą reikėtų dar rūpintis technine autobuso priežiūra (nors čia priklausomai pagal nuomos sutartį), tepalų, padangų keitimu + didelė turtinė atsakomybė - turtas juk ne tavo.
    Autobusą nuomos tik su vairuotoju, ir į kainą bus įskaičiuotas draudimas, vairuotojo alga, techninė priežiūra autobuso ir t.t. tik dėl kuro, tai greičiausiai būtų nuoma už autobusą (viena kaina) ir už kurą (antra kaina)...
    Bet tai aišku geriau turėti nuosavą transporto priemonę, taip labiau apsimoka.
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
      Autobusą nuomos tik su vairuotoju, ir į kainą bus įskaičiuotas draudimas, vairuotojo alga, techninė priežiūra autobuso ir t.t. tik dėl kuro, tai greičiausiai būtų nuoma už autobusą (viena kaina) ir už kurą (antra kaina)...
      Bet tai aišku geriau turėti nuosavą transporto priemonę, taip labiau apsimoka.
      Tai jei autobusą nuomoja su vairuotoju, kas rūpintųsi bilietų pardavimu ir jų tikrinimu? Abejoju ar įmonė apsiimtų vairuotoją tai įpareigot, nes reikėtų perrašyt pareiginius darbo nuostatus. Nuomotis vairuotoją manau yra brangiau, nei pačiam jį samdyti.
      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
      Nors pripažinsiu, kad 400lt čia jau perdėjau... Bet jei nuoma kainuoja 250lt, be mano įmonės administracinių sąnaudų (direktoriaus,buhalteres,sekretorės atlyginimų, biuro nuomos, papildpmų išlaidų, plius palūkanos bankams), tai gaunasi maždaug 300lt vienam reisui. Jeigu autobusas turimas nuosavas, galimos sanaudos ir 250lt už vieną reisa.. )
      Įmonės direktorius būtų įmonės savininkas, jis galėtų atlikti sekretorės darbą, kam ta sekretorė mažai įmonei (pradžiai manau būtų maža), buhalterės irgi turbūt nelabai reikia - pigiau pikti buhalterijos paslaugas iš įmonės (būtų panašiai kaip nuomotis autobusą su vairuotoju). Kam tas biuras? Dauguma mažų keleivių pervežimu besirūpinančių įmonių neturi jokio biuro! Ir kam jis? Juo labiau jei autobusų įmonė neturėtų, tai nei garažo nereikia.
      Jei autobusas nuosavas, vis tiek biuro nereikia, nesuprantu - kam jis reikalingas?! Kam ta sekretorė, ką ji veiktų? Buhalterė - gal, bet ir tai pradžiai būtų pigiau pirkti buhalterijos paslaugas iš kitos įmonės.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Tai jei autobusą nuomoja su vairuotoju, kas rūpintųsi bilietų pardavimu ir jų tikrinimu? Abejoju ar įmonė apsiimtų vairuotoją tai įpareigot, nes reikėtų perrašyt pareiginius darbo nuostatus. Nuomotis vairuotoją manau yra brangiau, nei pačiam jį samdyti.
        Bilietai parduodami internetu, ir kasose... Tik tai būtų rizikinga dėl galimo per mažo autobuso užpildymo. Žinoma toks autobusas galėtų būti ekspresas...
        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Įmonės direktorius būtų įmonės savininkas, jis galėtų atlikti sekretorės darbą, kam ta sekretorė mažai įmonei (pradžiai manau būtų maža), buhalterės irgi turbūt nelabai reikia - pigiau pikti buhalterijos paslaugas iš įmonės (būtų panašiai kaip nuomotis autobusą su vairuotoju). Kam tas biuras? Dauguma mažų keleivių pervežimu besirūpinančių įmonių neturi jokio biuro! Ir kam jis? Juo labiau jei autobusų įmonė neturėtų, tai nei garažo nereikia.
        Jei autobusas nuosavas, vis tiek biuro nereikia, nesuprantu - kam jis reikalingas?! Kam ta sekretorė, ką ji veiktų? Buhalterė - gal, bet ir tai pradžiai būtų pigiau pirkti buhalterijos paslaugas iš kitos įmonės.
        Dėl administracinių išlaidų truputi nusikalbėjau. Bet tiek darbuotojų galėtų būti, jei įmonė būtu didelė.
        Tiesa dėl tos buhalterijos, jei įkursiu įmonę, tai Pats viską tvarkysiu (kitaip neapsimokėtų), nors buhalterijos paslaugas gal ir pirkčiau iš kitos įmonės.
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
          Bilietai parduodami internetu, ir kasose... Tik tai būtų rizikinga dėl galimo per mažo autobuso užpildymo. Žinoma toks autobusas galėtų būti ekspresas...
          Bet nusipirkus internetu bilietą jį turi tikrinti vairuotojas, o jei jis dirba ne tavo įmonei, tai jis netikrins, nes jam tai nepriklauso pagal darbo sutartį.
          Pardavimui internetu reikėtų pasirašyti sutartis su bankais, tai trunka 3-6 mėn., priklausomai nuo jų susidomėjimo. Kadangi įmonė būtų maža ir bilietų pirkimas būtų atitinkamai mažas, bankai gali net nepasirašyti sutarties, nes jiems gali neapsimokėt investuoti į autentifikavimo licencijos suteikimą. O be bankų tarpininkavimo neįmanoma įsigyti bilieto internetu.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Bet nusipirkus internetu bilietą jį turi tikrinti vairuotojas, o jei jis dirba ne tavo įmonei, tai jis netikrins, nes jam tai nepriklauso pagal darbo sutartį.
            Pardavimui internetu reikėtų pasirašyti sutartis su bankais, tai trunka 3-6 mėn., priklausomai nuo jų susidomėjimo. Kadangi įmonė būtų maža ir bilietų pirkimas būtų atitinkamai mažas, bankai gali net nepasirašyti sutarties, nes jiems gali neapsimokėt investuoti į autentifikavimo licencijos suteikimą. O be bankų tarpininkavimo neįmanoma įsigyti bilieto internetu.
            Dėl bilietų tikrinimo galima susitarti su autobusą nuomojančia įmone.
            Pardavinėti internetu nesunkiai įmanoma, juk yra tokios sistemos kaip pvz mokejimai.lt, nežinau kiek reikia laukti, bet manau pusė metų per daug.
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Tel Avive bus pertvarkomas autobusų tinklas

              Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi transporto planavimo kompanija TPi laimėjo konkursą reorganizuoti Tel Avivo autobusų tinklą. Izraelyje įsikūrusio miesto valdžia nusprendė, jog reikia skubiai pertvarkyti viešajį transportą, kad būtų išvengta ateityje kilsiančių problemų su nepakankamais keleivių srautais bei ekologija.

              Pirmasis TPi tikslas yra sukurti naują ir geresnės struktūros viešojo transporto sistemą. Naująją sistemą peržiūrės speciali komisija, kuri patars ką dar reikia tobulint, norint ją sėkmingai įgyvendinti. Taip pat bus peržiūrimi visi dabartiniai miesto maršrutai bei jų tvarkaraščiai. Pranešama, jog mieste planuojama įvesti „greitųjų autobusų" sistemą, kuri taikoma daugelyje pasaulio šalių.

              Šaltinis: Busworld.org

              autobusas.ucoz.com
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Veolia ir Transdev juda link susijungimo

                Prancūzijos transporto gigantai Veolia ir Transdev žengė dar vieną žingsnį ties galutiniu susitarimu dėl įmonių susijungimo. Anot vežėjų atstovų, per ilgą laiką vykusias diskusijas buvo labai smarkiai pasistūmėta ir sprendimo laukti tikrai ilgai nereikės.

                Veolia Transport Jungtinėje Karalystėje eksploatuoja 750 autobusų. Tuo tarpu Transdev UK parką sudaro 1300 transporto priemonių. Manoma, jog susijungus įmonėms, jose dirbtų 120000 darbuotojų, o apyvarta sudarytų 7 milijardus svarų sterlingų.

                Šaltinis: Busandcoach.com

                autobusas.ucoz.com
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  John, autobusai apie kuriuos klausi yra varomi dujomis (CNG), o tose "dėžėse"-dujų balionai

                  Comment


                    Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                    John, autobusai apie kuriuos klausi yra varomi dujomis (CNG), o tose "dėžėse"-dujų balionai


                    Taip ten duju balionai ir lauke artejant temperaturai prie nulio gali pamatyti idomu vaizda : tustedami tie balionai sala ir pasidengia storu serksno sluoksniu,o paskui stovint autobusui pries saulute tas ledas tirpsta ir vanduo zliaugia nuo autobuso stogo,nors diena buna sausa ir be lietaus:-)))

                    Comment


                      O dezes ant kai kuriu Skoda troleibusu? Kaune tokiu visai nera..

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        O dezes ant kai kuriu Skoda troleibusu? Kaune tokiu visai nera..
                        O čia jau geras klausimas...
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Veolia Vilniuje siuksles veza.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Veolia Vilniuje siuksles veza.
                            Jeigu tiksliau, tai Vilniuje šiukšles renka VEOLIA ENVIRONMENTAL SERVICES LIETUVA.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Turiu klausima:
                              Gal zinote kokius marsrutus aptarnauja AUTOTURAS?

                              Comment


                                Vilnius-Druskininkai ir Vilnius-Anykščiai. Plius Maxima Bazė.

                                Comment


                                  Vilnius-Anykščiai tai aptarnauja Julturas

                                  Comment


                                    Maxima bazės maršrutą ir Vilnius - Anykščiai tai tikrai. Autoturo Neoplanas maršrute Vilnius - Anykščiai:
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      O tai į tą rezervą atbulinka įvažiuoja, rodos, ane? Tiesa sakant, niekad nemačiau troleibuso atbulom važiuojančio.

                                      Comment



                                        Nuotraukos autorius: A|1

                                        /\ Oba, autobuso durys paremtos iš lauko pagaliu? Autobusų parkas nebeturi pinigų net spynai?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Iš Vilniaus į Ankščius yra 5 maršrutai per dieną, vieną iš jų aptarnauja pasirodo Autoturas, bet jis važiuoja per Molėtus, o visus kitus Julturas per Širvintas ir Ukmergę. Butent šis autobusas dažnai važiuoja pro ukmergę, vadinasi yra Julturo. Nebent Julturas nuomojasi jį iš Autoturo. Taip pat Julturo autobusai "ilsisi" Autoturo aikštelėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X