Na, na. 18 myliu tai 28.9 km, 1 galonas tai 3.78 litro. Tai 100 km iseina 13 litru. Is kur tie 500 procentu? Viso labo mazdaug trecdaliu maziau. Ir ka reiskia akumuliatorinio autobuso lyginimas su dyzeliniu. Bukam amerikonui toks palyginimas. O gal vis delto tas akumuliatorinis autobusas naudos dyzeli apsildymo sistemai. Nes elektromobiliuose yra didele problema tiek apsildymas, tiek ir kondicionavimas, kurie surija gan nemenka dali energijos. Ka reiskia akumuliatoriu krovimas per 5-10 minuciu. Tegul nepudrina smegenu. Nera akumuliatoriu, kuriuos per toki laika pakrautum. O ir greito krovimo metu issiskiria milziniskas silumos kiekis... Gal greiciau tokioje stotyje jau pakrauti akumuliatoriai bus gretai pritvirtinti vietoj isnaudotu. O sie paliekami pakrovimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąJei 500 autobusu aptarnauti reikia 6000 zmoniu-tai cia jau tragedija,o ne autobusai.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.09, 20:09.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąJei 500 autobusu aptarnauti reikia 6000 zmoniu-tai cia jau tragedija,o ne autobusai.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąbet jei yra 4 vairuotojai vienai transporto priemonei (nors lietuvoj panasu miestiniams autobusams pakanka ir 3), tai vis tiek lieka 3/4 aptarnaujancio personalo.... (nebent kontrolieriai kiekviename autobuse
Comment
-
Specifikacijos Zasięg na jednym ładowaniu: 50-65 km Range už mokestį: 50-65 km
Liczba miejsc: 72 (37 siedzących) Vietų skaičius: 72 (37 vietų)
Silnik elektryczny: trójfazowy (UQM PowerPhase 150) Elektrinis variklis: trys fazės (UQM PowerPhase 150)
Znamionowa moc: 134 KM (100 kW) Nominali galia: 134 AG (100 kW)
Moc maksymalna: 201 KM (150 kW) Didžiausia galia: 201 AG (150 kW)
Znamionowy moment obrotowy: 400 Nm Nominalus sukimo momentas: 400 Nm
Maks. moment obrotowy: 650 Nm Sukimo momentas: 650 Nm
Hamowanie odzyskowe: tak, ponad 90% sprawność Regeneracinių stabdžių: Taip, daugiau nei 90% efektyvumą
Akumulatory: litowo-jonowe Altairnano (TerraVolt Energy Storage System) Batteries: Ličio jonų Altairnano (TerraVolt energijos saugojimo sistemą)
Czas ładowania 0-100%: około 10 minut (zewnętrzną ładowarką dużej mocy) 0-100% Įkrovimo laikas: apie 10 minučių (išorės baterija su didelio galingumo)
Energia zgromadzona w akumulatorach: prawdopodobnie 35 kWh Energijos sukaupta baterijos: galbūt 35 kWh
Szacowana żywotność: 12 lat Numatoma trukmė: 12 metų
Kaina apie 2 mln.doleriu:-)
[img]http://foto.terpe.lt/inkelti/20091210/thumb_/thumb_i93_proterra-b35
Nuotraukos : http://www.samochodyelektryczne.org/...oride_be35.htm
Paskutinis taisė praeivis; 2009.12.10, 13:22.
Comment
-
Amsterdamo viešojo transporto įmonė GVB kitų metų antroje pusėje pradės bandymus su dviem Phileas ypatingai ekologiškais autobusais. GVB šiuos praktinius bandymus vykdys dvejus metus. Nuo 2003 m. iki 2008 m. tokių specifikacijų autobusus bandė Mercedes-Benz.
Energijos saugojimo sistema abiejuose autobusuose autobusuose grindžiama akumuliatoriumi ir stabdymo metu išsiskyrusios kinetinės energijos kaupimo įrenginiu. Pastarasis turėtų ypač pagelbėti autobusui judant iš stotelės.
Visas šis projektas turėtų atsieiti 6 milijonus eurų. Didžioji dalis lėšų bus gauta iš Olandijos susisiekimo ministerijos, kuri investuos 4 milijonus eurų. Likusią dalį sumokės Amsterdamas ir VDL/APTS kompanija. Šių autobusų gamintojai taip pat sukonstruos ir du papildomus autobusus, kuriais bus naudojamasi Kelno mieste.
Šaltinis: busworld.org
autobusas.ucoz.com
Comment
-
Straipsnis: Autotraukinys - Scania OmniExpress
Ar žinote kiek sėdimų vietų yra traukinyje "Aurora", kuris kursuoja tarp Sankt Peterburgo ir Maskvos? Šešiasdešimt keturios. O kiek sėdimųjų vietų yra 15-os metrų ilgio baltutėliame Scania OmniExpress, kuris Rusijoje debiutavo rugsėjo pabaigoje? Viena vieta daugiau! Tiesa, jame nėra rūkymui skirtos fojė, keleiviai gali naudotis tik vienu tualetu, tačiau autobuso savininkai lažintųsi, jog galėtų lygiomis sąlygomis konkuruoti su geležinkeliu.
Visą straipsnį galite perskaityti autobusas.ucoz.com
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąStraipsnis: Autotraukinys - Scania OmniExpress
Ar žinote kiek sėdimų vietų yra traukinyje "Aurora", kuris kursuoja tarp Sankt Peterburgo ir Maskvos? Šešiasdešimt keturios. O kiek sėdimųjų vietų yra 15-os metrų ilgio baltutėliame Scania OmniExpress, kuris Rusijoje debiutavo rugsėjo pabaigoje? Viena vieta daugiau! Visą straipsnį galite perskaityti autobusas.ucoz.com
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
PAZ pristato dar vieną dujomis varomą autobusą
2009 metų rudenį Pavlovo autobusų gamykla pradėjo nedidelių PAZ-3204-08 autobusų gamybą, kurie varomi dujomis. Gamintojai leidžia pirkėjams rinktis gamtines (metano) arba suskystintas (propanas – butanas) dujas. Tokių autobusų poreikis kasmet didėja, pavyzdžiui, ankstesnių PAZ-32053 autobusų su dujom pritaikytu varikliu buvo parduota net 260 vienetų. Šie autobusai sulaukė gerų atsiliepimų iš pirkėjų tiek Rusijoje, tiek užsienio šalyse. Dujomis varomi PAZ autobusai dažniausiai būdavo naudojami miesto ir priemiesčių maršrutuose.
PAZ-3204-08 skirtas vežti 39 keleivius. Palyginus su bazine modelio versija, autobusas šiek tiek mažesnes. Kairiame ir dešiniame autobuso šone išilgai montuojami trys 50 litrų dujų balionai. 7100×2410×2880 matmenų autobuse montuojamas 130 AG ZMZ variklis. Nedidelės dujinio kuro sąnaudos sumažina transporto priemonės atsipirkimo laikotarpį, o dujų balionų įtakotas neblogas balansas suteikia patikimumo prastos kokybės keliuose.
Gamykla rengia dar vieną PAZ-3204 versiją, kurioje būtų montuojamas "Autodiesel” gaminamas YMZ-534 variklis. Agregatas turėtų būti gerokai tylesnis, o taip pat ir taupesnis.
Šaltinis: Gruzovik.ru
autobusas.ucoz.com
Comment
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą
Comment
-
Kokybės sutartis Anglijoje pradės galioti jau sausį
Nuo sausio mėnesio įsigaliosianti kokybės sutartis leis Anglijos vietos institucijoms lengviau kontroliuoti šalies viešuoju transportu užsiimančių vežėjų veiklą. Kokybės sutartis įpareigos operatorius tartis su vietos valdžia dėl naujų maršrutų steigimo, tvarkaraščių koregavimo, bilietų kainų, transporto priemonių standartų ir sutarčių sudarymo. Susisiekimo ministras tikino, jog taip bus užtikrinamas kokybiškas viešasis transportas visoje šalyje.
Sadiq Khanas, susisiekimo ministras: „Autobusai yra ir liks svarbiausias visuomeninis transportas vietiniuose maršrutuose. Nors turime daug aukštos kokybės paslaugų suteikimo pavyzdžių, tačiau taip pat yra nemažai vietų, kur viešasis transportas neatitinka keleivių lūkesčių."
Šaltinis: Busandcoach.com
autobusas.ucoz.com
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąSveiki, gal kas nors žinote, kur sužinoti visuomeniniu transportu (autobusais, priemestiniais ir tarpmiestiniais) keleivių srautus? Ar kur nors tai yra registruojama?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąSveiki, gal kas nors žinote, kur sužinoti visuomeniniu transportu (autobusais, priemestiniais ir tarpmiestiniais) keleivių srautus? Ar kur nors tai yra registruojama?
Pats kai vaziuoji,tai ir matai. Stai sakykim paprasta darbo diena vaziuoji is vilniaus i panevezi ir matai,kad yra kokie 25 keleiviai ,kiekvienas moka po 33 litus ,o autobusu parkas skundziasi ,kad jam mazai....:-)) Cia tas pats kaip su tais prakeiktais sukciais taksistais. Juk pameni kaip jie skundesi ,kad po 4 lt/km jiems vaziuoti nuostolinga ir reikia kelti kainas. O dabar vaziuoja po 1,25 lt/km ir apsimoka ir dar pelno lieka:-))) Lygiai tas pats ir su autobusu parkais.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPats kai vaziuoji,tai ir matai. Stai sakykim paprasta darbo diena vaziuoji is vilniaus i panevezi ir matai,kad yra kokie 25 keleiviai ,kiekvienas moka po 33 litus ,o autobusu parkas skundziasi ,kad jam mazai....:-)) Cia tas pats kaip su tais prakeiktais sukciais taksistais. Juk pameni kaip jie skundesi ,kad po 4 lt/km jiems vaziuoti nuostolinga ir reikia kelti kainas. O dabar vaziuoja po 1,25 lt/km ir apsimoka ir dar pelno lieka:-))) Lygiai tas pats ir su autobusu parkais.
Bet jeigu as nevažinėju niekur tai man belieka tik autobusų stotyje stovėti ir skaičiuoti keleivius..
Ačiū, Amiko,. Apie VGTU studentų darbus nieko neradau, tik vieną dokumentą, kuris neatsidaro.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąAčiū, Praeivis,. Tai žinoma, dėl kainų politikos sutinku, nes apsiskaičiavau bilietų savikainą, tarkim Vilnius - Kaunas, vienos kėdės kaina gaunasi apie 5-7lt (be PVM, turint 50 vietų autobusą).
Bet jeigu as nevažinėju niekur tai man belieka tik autobusų stotyje stovėti ir skaičiuoti keleivius..
Ačiū, Amiko,. Apie VGTU studentų darbus nieko neradau, tik vieną dokumentą, kuris neatsidaro.
http://www.lrytas.lt/-12338229961231...-permainos.htm
http://www.aina.lt/naujienos/aukstai...istracija.html
http://www.mokslai.lt/referatai/kurs...puslapis1.html
Kaip skaičiavai vieno bilieto savikainą? Mikroautobusas, net jei bus kainos labai mažos, vis tiek nebus 100 proc. užpildytas, paprastai realusis tarpmiestinių reisų užpildymas 30-65 proc., šiuo atveju turėtų būti panašiau į 50-70 proc. O tu, kaip supratau, apskaičiavai, jei būtų užimtos visos vietos. Man savikaina panašesnė į 9-11 Lt.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment