Parašė Lincas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Panevėžyje ilgiausi maršrutai (jeigu gerai apskaičiavau) yra 4 (Molainiai-Vaivadai) ir 15 (Dariaus ir Girėno g.-Piniava). Abu >9,5km
16 Molainių g. - Prekybos bazė 10,6km
4 Molainiai - Vaivadai 9,9km
15 S.Dariaus ir S.Girėno g. - Piniava 9,7km
Kaune ilgiausias be abejonės yra 3 2-oji ligininė - Onkologijos ligoninė 29,3kmدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia turbūt 10, 11 arba 16?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu jau prakalbom apie rekordus, tai kur toliausiai galima iš Lietuvos nuvažiuoti autobusu be persėdimų (iki Londono ar dar toliau?)? Ir kiek daugiausiai keleivių talpina šiuo metu masiškai gaminamas autobusas, jeigu galima, ir kokiu maršrutu/ais jis važinėja?
http://www.autobusustotis.lt/index.php?id=563
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu jau prakalbom apie rekordus, tai kur toliausiai galima iš Lietuvos nuvažiuoti autobusu be persėdimų (iki Londono ar dar toliau?)? Ir kiek daugiausiai keleivių talpina šiuo metu masiškai gaminamas autobusas, jeigu galima, ir kokiu maršrutu/ais jis važinėja?
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąPamiršai patį ilgiausią - 16. Mano apskaičiavimai:
16 Molainių g. - Prekybos bazė 10,6km
4 Molainiai - Vaivadai 9,9km
15 S.Dariaus ir S.Girėno g. - Piniava 9,7km
7 Velžio kelias - AB "Gilėnai" 10,1 km.
13 Velžio kelias - Techninės apžiūros centras 9,7 km.
P.S. Pastačius pramonės parką, reikia tikėtis, kad 6-as autobusų maršrutas pailgės pagal miesto transporto plėtros planą 2,2 km, o gal ir daugiauPaskutinis taisė Kosovo; 2009.11.20, 23:04."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Kaip Kaunastrans.lt tinklapio tvarkytojas prašau pagalbos dėl Kėdainių miesto ir priemiesčio maršrutų.
Šįkart man reikia informacijos apie Kėdainių miesto autobusų ir maršrutinių taksi maršrutus. Reikalingas detalesnis maršruto trasos aprašas - kokiomis gatvėmis važiuoja maršrutas, nebūtina labai smulkmeniškai.
Miesto maršrutai:
1 Autobusų stotis - Kuro tiekimo bazė.
2 Autobusų stotis - AB "Lifosa"
3 AB "Lifosa" - Vilaniai - Ligoninė - Justinavos sodai
4 ir 4A Autobusų stotis - Profesinio rengimo centras (kuo skiriasi 4 ir 4A?)
6 Autobusų stotis - Biochemikų g.
7 Autobusų stotis - Ligoninė
9 Profesinio rengimo centras - Biochemikų g.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąSveiki forumiečiai, ačiū Amiko už patarimą dėl Opera naršyklės. Jei kam įdomu, galėčiau įkelti Kėdbuso autobusų sąrašą
Comment
-
Keleivių saugumas – tik jų pačių reikalas
Baimė, pyktis ir bejėgiškumo jausmas - tokias emocijas yra tekę išgyventi ne vienam vilniečiui, tapusiam smurto scenų miesto viešajame transporte liudininkais ar aukomis.
Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą
Deja, atsakymo į šį klausimą neturi nei viešojo transporto valdytojai, nei policija. Peršasi išvada, jog, kol pilnai pradės funkcionuoti e. bilieto sistema, leisianti autobusų ir troleibusų vairuotojams palaikyti tiesioginį ryšį su dispečeriais, pasirūpinti savimi turi patys keleiviai.
Kiek daugiau nei prieš savaitę Vilnių sukrėtė žinomo advokato nužudymas autobusų stotelėje – tąsyk konfliktas prasidėjo būtent autobuse. Kitą dieną taip pat maršrutiniame autobuse peilio dūriu į kaklą sužalotas jaunuolis.
Viešojo transporto vairuotojams tokie įvykiai – kone kasdienybė. „Vilniaus autobusų“ transporto skyriaus viršininkas Alfredas Mocka tvirtino, kad per mėnesį fiziškai būna sužalojami 1–2 vairuotojai, tačiau imtis kokių nors apsaugos priemonių, pavyzdžiui, autobusuose įrengti tiesioginį ryšį su policija, „Vilniaus autobusai“ neturi pakankamai pinigų.
Policijos pareigūnai pripažįsta, kad jiems priklauso rūpintis saugumu viešajame transporte, kaip ir bet kurioje kitoje viešoje vietoje. Tačiau ir čia susiduriama su lėšų trūkumu. „Neturime galimybių skirti po pareigūną kiekviename troleibuse ir autobuse. Tai kainuotų nepaprastai daug“, – sakė Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato (VPK) Viešosios tvarkos valdybos viršininkas Vytautas Grašys.
Pareigūnas patarė iškilus pavojui, kuo greičiau informuoti policiją. „Tačiau be abejo, reikia atsižvelgti į konkrečią situaciją ir ją įvertinti, kad skambutis policijai neišprovokuotų dar didesnio agresijos protrūkio. Tačiau juk yra ir tokių chuliganų, kurie nusiramina tik pagrasinus skambučiu policijai“, – kalbėjo V.Grašys.
„Vilniaus autobusų“ atstovas A.Mocka „15min“ pasakojo, kad bendrose darbo instrukcijose yra numatoma, jog iškilus pavojui vairuotojas nedelsdamas turi susisiekti su policija. Tačiau jei situacija susiklosto taip, kad dėl grasinimų vairuotojas negali mobiliajame telefone surinkti pagalbos numerio, kito būdo išsikviesti policiją kol kas nėra.
Nukenčia ir vairuotojai, ir autobusai
Būtent dėl šios priežasties, „Vilniaus autobusų“ vairuotojai nuo smurtaujančių keleivių nukenčia bent kartą per mėnesį. „Dažniausiai chuliganai pasinaudoja kumščiais, neretai papurškia dujų. Tačiau yra buvę ir tokių atvejų, kai vairuotojas apšaudomas. Dar dažniau nukenčia patys autobusai – išdaužomi langai, spardomos ir pjaustomos sėdynės“, – pasakojo A.Mocka. Anot jo, dažniausiai tokius nusikaltimus daro išgėrę jauni vaikinai.
Jis pasakojo, jog smurtautojai dažniausiai siautėja tolimesnius maršrutus aptarnaujančiuose autobusuose, vykstančiuose į Pagirius, Skaidiškes, Pilaitę, Naująją Vilnią. „Stengiamės, kad šiais maršrutais vykstantys autobusai būtų su stiklu atskirtomis vairuotojų kabinomis, tačiau dėl ribotų finansinių galimybių ne visada tai pavyksta“, – sakė pašnekovas.
Išgelbės tiesioginis ryšys
„Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Vidmantas Striška pasakojo, kad troleibusuose dėl ribotų maršrutų ilgių muštynių pasitaiko mažiau, o vairuotojai nukenčia labai retai. „Troleibusai negali „nulipti“ nuo linijos, todėl daugiau važinėja miesto centre, nevažiuoja į atokesnius rajonus“, – sakė V.Striška. Vis dėlto jis tikino, kad vairuotojų saugumu reikia rūpintis bet kuriuo atveju. „Nuo gruodžio pradėsime testuoti e. bilieto sistemą, kuri leis iš centrinės bazės matyti, kur koks troleibusas yra, kokiu greičiu jis juda. Vairuotojo kabinoje atsiras galimybė palaikyti tiesioginį ryšį su dispečeriais“, – pasakojo V.Striška.
VPK Viešosios tvarkos valdybos viršininkas V.Grašys mano, kad rūpintis saugumu padėtų ir viešajame transporte įrengtos vaizdo stebėjimo kameros. „Gal tai sulaikytų nusikalsti norinčius žmones, – vylėsi V.Grašys. – Taip pat yra tikimybė, kad juos sulaikytų žinojimas, jog vairuotojas vienu mygtuko paspaudimu gali labai greitai iškviesti policiją“.
Kaltas mentalitetas
A.Mocka mano, kad muštynės ir rimtesni incidentai viešajame transporte kyla dėl žemos visuomenės kultūros. „Reikia kelti visuomenės kultūrą. Gal padėtų ir tai, jei chuliganai žinotų, kad jiems nepavyks išvengti bausmės“, – sakė A.Mocka. Jis pripažino, jog vairuotojai ne visada kišasi į autobuso salone vykstančias muštynes. „Jei vairuotojas vyresnio amžiaus ar moteris, jo įsikišimas dar daugiau bėdų pridarytų. Paprastai, jei nedūžta autobuso langai, vairuotojas paskambina policijai, pasako, kuria kryptimi važiuoja ir juda toliau“, – aiškino pašnekovas.
Grasino peiliu pagražinti veidą
Itin nemalonių emocijų prieš kelias savaites teko patirti vilnietei Vaidai. „Stotelėje kartu su manimi autobuso laukė grupė jaunų sportine apranga vilkinčių vyrų. Lauke jie susiginčijo, o sulipę į autobusą susimušė. Šešiese ar septyniese užpuolė du: pargriovė juos ant žemės, mušė kumščiais, spardė“, – pasakojo Vaida. Anot jos, muštynių sustabdyti nebuvo kam, nes autobuse be siautėjančios gaujos važiavo tik du vyrai, kurie patys akivaizdžiai bijojo.
Į muštynes sureagavo tik vairuotojas: jis sustojo, atidarė duris, bet mušeikos užstojo kelią, tad žmonės negalėjo išlipti. „Manau, kad jie buvo vartoję narkotikų, atrodė paklaikę iš pykčio, kažką nesuprantamai rėkė ant keleivių. Bandžiau paskambinti policijai, bet vienas jų tai pamatė, pribėgo ir pasiūlė peiliu pagražinti man veidą“, – klaikiais prisiminimais dalijosi Vaida. Mergina sakė, kad autobusas stovėjo gal 10 minučių ir pajudėjo tik tada, kai sumuštas aukas mušeikos išspyrė ant šaligatvio ir išlipo patys.
„Keisčiausia, kad keleiviai neatrodė labai pasibaisėję tuo, kas vyksta. Šalia sėdėjusios moterys purkštavo, kad moka virš 100 Lt už mėnesinį bilietą, o dabar vėluoja grįžti namo, piktinosi, kad visi abejingi ir niekas neskambino policijai, nors puikiai matė, kuo viskas baigėsi, kai bandžiau paskambinti. Be to, juk pačios turėjo telefonus“, – kalbėjo pašnekovė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaži kodėl Lietuvos nėra Google Transit, nors www.marsrutai.lt pakabinti ant Google Maps, yra visi maršrutai, žemėlapiai, grafikai Ar dirbama ta linkme?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Ne, nedirbama. Marsrutai.lt uz savo veikla pajamu negauna, o Kauno m. Transporto skyrius dabar labai uzsiemes su e. bilieto projektu, nori kuo greiciau pabaigti ir pradziuginti jei ne Kaledu, tai tikrai Velyku proga be to, Kaune nera idiegtos reikiamos infrastrukturos, kuri stebetu eismo situacija, duomenis rinktu i viena duomenu baze ir atvaizduotu realiu laiku. Vilnius arciau viso to, jis jau gali tai daryti ir daro, tik ne per google maps.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąNe i tema truputi...
Sveiki, gal kas nors turite Varenos autobusu stoties nuotrauku? Jei turite, gal galite atsiusti man? (skype - pjuklasgrysta)"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Comment
-
Jau sėkmingai veikia Lėktuvų eismo stebėjimas Vilniaus oro uosto svetainėje... Kažin ar įdiegus e.bilieto sistemą nebus įmanoma padaryti tokios pat programos ir Vilniaus ir Kauno viešajame transporte.
Bet yra vienas bet... Lėktuvuose padėties nustatymo technika yra įdiegiama surenkant, o autobusuose ir troleibusuose ją jau įrengia šeimininkas savo nuožiūra... Savaime suprantama, ji brangiai kainuoja, o domėsis ja tik nedidelis ratas žmonių, realiai besidominančių šia tema... Kažin ar savivaldybės leis milžiniškas sumas vien dėl besidominančių padėties nustatymu...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJau sėkmingai veikia Lėktuvų eismo stebėjimas Vilniaus oro uosto svetainėje... Kažin ar įdiegus e.bilieto sistemą nebus įmanoma padaryti tokios pat programos ir Vilniaus ir Kauno viešajame transporte.
Bet yra vienas bet... Lėktuvuose padėties nustatymo technika yra įdiegiama surenkant, o autobusuose ir troleibusuose ją jau įrengia šeimininkas savo nuožiūra... Savaime suprantama, ji brangiai kainuoja, o domėsis ja tik nedidelis ratas žmonių, realiai besidominančių šia tema... Kažin ar savivaldybės leis milžiniškas sumas vien dėl besidominančių padėties nustatymu...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Rolandas. Rodyti pranešimąČia viena nuotrauka yra. http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=181Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Sveiki visi viešuoju transportu besidomintys.
Nusprendžiau, kad Lietuvoje apie tai informacijos yra ypač mažai, todėl nutariau skirti savo laisvo laiko ir informuoti Jus apie viešojo transporto naujienas visame pasaulyje. autobusas.ucoz.com puslapyje stengsiuosi operatyviai pateikti pačias svarbiausias naujienas ir straipsnius. Jau šiuo metu užsukę į puslapį galite sužinoti apie hibridinius Volvo autobusus Liuksemburge bei Dongfeng liejimąsi į pasaulinę rinką.
Labai lauksiu pastabų ir komentarų apie šį projektą ir su Jūsų visų pagalba stengsimės tobulėti.
Pagarbiai, Kimster
Comment
-
JAV pirks 500 Proterra autobusų
Vašingtone įsikūrusi JAV vyriausybė neseniai patvirtino, jog bus nupirkta 500 Proterra autobusų, kuriais bus stengiamasi šalį padarys šiek tiek ekologiškesne. Ypatingai ekologiškų autobusų baterijos, esančios ant autobuso stogo, bus pakraunamos specialiose stotyse per 5-10 minučių. Paskaičiuota, jog viena transporto priemonė, kurioje važiuoja 68 keleiviai, 18 ir 29 mylių atstumui turėtų sunaudoti tik vieną galoną dyzelino, o tai 500% mažiau, negu dabar naudojamuose dyzeliniuose autobusuose.
Atsidarius naujiems, arba rekonstravus senuosius, parkus prireiks 6000 darbuotojų aptarnauti 500 Proterra autobusų. Pranešama, jog per dvylika metų išmetamųjų CO2 dujų kiekis sumažėtų 840000 tonomis, taip pat būtų sunaudojama 82 milijonais galonų mažiau naftos produktų.
Šiuo metu 23 viešojo transporto operatoriai iš vienuolikos valstijų, pateikė prašymus gauti lėšoms naujųjų autobusų įsigijimui ir jų pakrovimo stočių įrengimui.
Proterra praneša, kad vyksta derybos ir su keliais tarptautiniais klientais.
Šaltinis: busworld.org
autobusas.ucoz.com
Comment
Comment