Pas mus Elektrėnuose yra žemagrindis Neoplan NF 4014. Jam kuro norma nustatyta 38 ltr/100 km. Šiaip kad ir naujas autobusas, nemanau, kad miesto sąlygom, būtų kokių stebuklų. Sąnaudos būtų panašios.
O Elektrėnuose yra kokie nors miesto arba specialūs elektrinės autobusų maršrutai? Būtų įdomu pamatyti jų foto, jei tokie yra. Taip pat ir šio Neoplan
O Elektrėnuose yra kokie nors miesto arba specialūs elektrinės autobusų maršrutai? Būtų įdomu pamatyti jų foto, jei tokie yra. Taip pat ir šio Neoplan
I elektrine yra keli autobusu reisai. Tik nezinau, ar jie miesto. Energetikai turtingi, kazin ar jiems VT labai reikalingas. Kas neturi masinos, gali ir pesciomis ateiti. Elektrine juk netoli miesto - gal 1.5 km. Yra pesciuju takas.
Taip pat ir is Kaisiadoriu yra keli priemiestiniai marsrutinio autobuso reisai i elektrine.
Taip, Zorro, čia visas Elektrėnų viešasis transportas. Dar komunalinis ūkis veža darbuotojus į Abromiškių ligoninę kelis kartus per dieną ir į Vievio paukštyną. Buvo anksčiau ir daugiau darbuotojų vežimo reisų, bet krizė-krizė. Darbo dienom kursuoja 11, poilsio dienom 6 autobusai. Lietuvos elektrinės darbuotojus veža firmos Transida autobusai. Kelias nuotraukas metu į fotogaleriją. kitas bandysiu vėliau padaryt. Bet įdomaus per daug nėra. Didelių busų turim tik 2 MAN SL202 ir viens jau minėtas Neoplan, kuris stovi rezerve. Ir į Vilnių kursuoja Delta Carrus Star 201-MB 1628. Visi kiti midikai ir mikriukai.
Turbūt nustebsit dėl šaltinio Ir pačiam buvo staigmena, kad čia pasitaikė gan įdomus straipsnis (daugiausia apie kontrolierių kasdienybę). Buvo ir man nežinotų dalykų, pvz.:
"Susisiekimo įmonės „Susisiekimo paslaugos" Kontrolės skyriaus viršininkas Danius Rinkauskas Panelei.lt stebėjosi, jog, nepaisant pavojaus ir streso, į jų įmonę kone kasdien kreipiasi žmonės, norintys dirbti kontrolieriais. Nemažai norinčiųjų - ką tik iš kalėjimo išėję asmenys."
Turbūt nustebsit dėl šaltinio Ir pačiam buvo staigmena, kad čia pasitaikė gan įdomus straipsnis (daugiausia apie kontrolierių kasdienybę). Buvo ir man nežinotų dalykų, pvz.:
"Susisiekimo įmonės „Susisiekimo paslaugos" Kontrolės skyriaus viršininkas Danius Rinkauskas Panelei.lt stebėjosi, jog, nepaisant pavojaus ir streso, į jų įmonę kone kasdien kreipiasi žmonės, norintys dirbti kontrolieriais. Nemažai norinčiųjų - ką tik iš kalėjimo išėję asmenys."
Tikrai nustebino toks straipsnis Tokių retai būna dabar. Dedu + žurnalistams už straipsnį - bent kažkas teigiamai įvertino jų sunkų darbą ir neparašė jokios kritikos.
I elektrine yra keli autobusu reisai. Tik nezinau, ar jie miesto. Energetikai turtingi, kazin ar jiems VT labai reikalingas. Kas neturi masinos, gali ir pesciomis ateiti. Elektrine juk netoli miesto - gal 1.5 km. Yra pesciuju takas.
Taip pat ir is Kaisiadoriu yra keli priemiestiniai marsrutinio autobuso reisai i elektrine.
Tai kad Elektrėnus iš vieno galo į kitą pėstute per pusvalandį pereit galima, tai kam tas vietinis VT...
O Kaišiadorys ir kitos kryptys tai jau priemiestiniai maršrutai.
Tai kad Elektrėnus iš vieno galo į kitą pėstute per pusvalandį pereit galima, tai kam tas vietinis VT...
O Kaišiadorys ir kitos kryptys tai jau priemiestiniai maršrutai.
Kad nuo vieno galo iki kito galima nueiti per 30 min., tai dar ne rodiklis, kad VT nereikia. Jei VT nebūtų, tai visi turėtų rinktis: nuosavas automobilis arba pėsčiomis. Kasdien vaikščioti po keletą km - menkas malonumas, todėl dauguma rinktųsi nuosavą transportą ir taip padidintų spūstis miestelyje. Tai apie ką tu čia kalbi, kad nereikia, jei ir taip akivaizdu, kad VT yra būtinas tiek ekonomine, tiek socialine, tiek ekologine, tiek urbanistine prasme. Keista klausyt tokias tavo sapaliones.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tai kad Elektrėnus iš vieno galo į kitą pėstute per pusvalandį pereit galima, tai kam tas vietinis VT...
O Kaišiadorys ir kitos kryptys tai jau priemiestiniai maršrutai.
Va, va. Pesciomis galima pereiti. O visi tik su tackom i duonos ir desros vazineja...
"Susisiekimo ministerijos Kelių ir kelių transporto departamento direktoriaus pavaduotojas P. Mikalonis viešai pareiškė, kad „turtingi žmonės važinėja asmeniniais automobiliais, o viešasis transportas lieka mažas pajamas turintiems žmonėms, pensininkams, vaikams“. Kitaip sakant, nevykėliams arba būsimiesiems nevykėliams, tad, matyt, su jais galima elgtis kaip nori."
"Susisiekimo ministerijos Kelių ir kelių transporto departamento direktoriaus pavaduotojas P. Mikalonis viešai pareiškė, kad „turtingi žmonės važinėja asmeniniais automobiliais, o viešasis transportas lieka mažas pajamas turintiems žmonėms, pensininkams, vaikams“. Kitaip sakant, nevykėliams arba būsimiesiems nevykėliams, tad, matyt, su jais galima elgtis kaip nori."
Reikia atkreipti dėmesį, kad tos pastraipos pabaiga (apie nevykėlius) - tai žurnalisto interpretacija, o pareigūnas taip nesakė. Kita vertus, susidaro įspūdis, kad net valdžia pripažįsta, jog viešasis transportas skirtas mažas pajamas gaunantiems. Tačiau galima pareigūno žodžius suprasti kitaip - kaip faktinės (bet ne siekiamos) padėties konstatavimą - taip, turtingesni išties linkę rinktis savo mašinas.
Ar kas nors gali pagelbėti? Man reikėtų tiksliai žinoti ar Birštonas, Kaišiadorys, Prienai ir Raseiniai turi miesto maršrutus? Kalbu ne apie priemiestinius (rajoninius), bet tik miesto. Nesvarbu, autobusų, maršrutinių taksi, troleibusų, oro gondolų...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Bet ten yra viana gera pastraipos dalis:
"Susisiekimo ministerijos Kelių ir kelių transporto departamento direktoriaus pavaduotojas P. Mikalonis viešai pareiškė, kad „turtingi žmonės važinėja asmeniniais automobiliais, o viešasis transportas lieka mažas pajamas turintiems žmonėms, pensininkams, vaikams“. Kitaip sakant, nevykėliams arba būsimiesiems nevykėliams, tad, matyt, su jais galima elgtis kaip nori."
Tai tikrai gerai atspindi valdzios poziuri i VT.
Visada, slaitydamas spaudą, ieškau ką naujo tame straipsnyje galiu rasti. Yra ir dar viena gera pastraipos dalis:
"Pirmoji lengvinanti aplinkybė, kad kaltininkas nuoširdžiai gailisi, padėjo išaiškinti pažeidimą ir jame dalyvavusius asmenis; kaltininkas savo noru atlygino nuostolį ar pašalino padarytą žalą; teisės pažeidimas padarytas dėl labai sunkios kaltininko materialinės padėties; teisės pažeidimas padarytas dėl psichinės ar fizinės prievartos; teisės pažeidimas padarytas pažeidžiant būtinojo reikalingumo sąlygas; teisės pažeidimas padarytas peržengiant būtinosios ginties ribas; teisės pažeidimas padarytas dėl didelio susijaudinimo, kurį sukėlė neteisėti nukentėjusiojo veiksmai; teisės pažeidimą padarė nepilnametis; teisės pažeidimą padarė nėščia moteris; teisės pažeidimą padarė neįgalus asmuo (I, II grupių invalidas) ar asmuo, sulaukęs 65 metų. Dar yra galimybė dėl baudos sumažinimo kreiptis į Administracinį teismą, tačiau šiuo metu tai vargiai apsimoka, tačiau reikia įsivaizduoti, kad padidėjus baudoms, teismai turės nemažai darbo... Žinoma, ši teisė nėra plačiai viešinama, kaip sakoma, mažiau žinai — ramiau miegi."
Man tai juokinga kaip keleiviai nubausti keleivių kontrolės su ja ginčijasi, rėkauja, plėšosi, ardosi. Jei ir iš tikrųjų keleivis gali save apginti, kad nubaustas neteisingai, tai reikia tą daryti ne gatvės stiliumi. Baudos kvitą nusineši į transporto skyrių ir ten parašai skundą ar ką nors panašaus. Kvitą susimoki iki kada reikia ir lauki, kada grąžins pinigus jei transporto skyrius, išnagrinėjęs skundą, randa įtikinamų priežasčių, kad keleivis nubaustas neteisingai... Žinoma, galima ir draskytis su kontrolieriais, bet čia jau pagal kiekvieno žmogaus išsilavinimo lygį - kaip kam patogiau
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Ne, dazniausiai sustodavo kas antroje stoteleje. Bent kiek pamenu 3 greitasis pradedavo marsruta stoteleje "Pard. "Zuvintas", tada stodavo st. "Putinai" ir "Pard. "Banga", o nuo Medvilnes kombinato - visose - juk ten vien tik gamyklos...
Alytaus viešasis transportas
Aš manau, kad "greitasis" atgal iš Pramonės rajono galutinės stotelės iki Žuvinto važiuodavo visai be sustojimų...
Iki maršrutu optimizacijos 1 ir 12 maršruto autobusai, rodos važinėjo "greituoju" grafiku.
Maršrutai, berods atrodė taip:
1. ENSK - Jemeljenovo gatvė (dabar Vingio).
12. Mėsos kombinatas - Jemeljenovo gatvė (dabar Vingio).
Galinė stotelė - prie Žiburėlio parduotuvės. Neprisimenu ar jie ten apsisukdavo, ar važiuodavo toliau, apvažiuodami Dainavos mikrorajoną vėl važiuodavo į link pramonės...
Man tik vieną kartą teko važiuoti kažkuriuo iš jų. Pamenu su draugu įšokom Petkevičiaus gatvėje (dabar Vilties) ir už šimto metrų vairuotojas tikrindamas talonus mus išmetė, nes ledus valgėm. O mes ir nesipriešinom, nes talonėlai, kurių, ir nespėjom parodyti per daug skylučių turėjo
Man tai juokinga kaip keleiviai nubausti keleivių kontrolės su ja ginčijasi, rėkauja, plėšosi, ardosi. Jei ir iš tikrųjų keleivis gali save apginti, kad nubaustas neteisingai, tai reikia tą daryti ne gatvės stiliumi. Baudos kvitą nusineši į transporto skyrių ir ten parašai skundą ar ką nors panašaus. Kvitą susimoki iki kada reikia ir lauki, kada grąžins pinigus jei transporto skyrius, išnagrinėjęs skundą, randa įtikinamų priežasčių, kad keleivis nubaustas neteisingai... Žinoma, galima ir draskytis su kontrolieriais, bet čia jau pagal kiekvieno žmogaus išsilavinimo lygį - kaip kam patogiau
Na tu jau cia 'papilstei teorinio vandenelio' . Zmogu baudzia uz tai ,kad jis neturi bilieto ar sakysim vaziavo su lengvatiniu bilietu ,o pazymejima buvo palikes namie. Na ir ka jis gali parasyti tam transporto skyriui????
Todel ir barasi su kontrolieriais ,apeliuoja i ju uzuojauta ir zmogiskuma,nors pagal taisykles keleivis simtu procentu neteisus.
O tu cia pavarei tokios grynai teorijos,labai tolimos nuo realaus gyvenimo.
Comment