Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Gali būti priekyje ir E raidė? juk yra tokie MAN EL202.

    http://www.miestai.net/forumas/pictu...pictureid=1495
    Gali, bet vėl gi aš nieko nenusimanau juose. Reikia klausti vokiečių.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Vytautui_LT:
      Na tie Cito labiau buvo skirti 11-am, bet kadangi jie labai genda ir atsirado daugiau maršrutų, kuriems reikia midi klasės autobusų. Pastaruoju metu matau 28, 29 ir 31. 26 ir 27 taip sakant, užlūžo. Van Hool kol kas vieninteliai mažiau gendantys nei kiti autobusai. MANai (095 ir 642) neturi pastovių vairuotojų ir genda ypač dažnai, bet jie yra tinkamiausi 11 maršrutui, nes jie labai manevringi.
      11 maršrutui išduotas leidimas/licenzija važiuoti pro Pylimo g. iki gegužės pabaigos. Keleiviams gal ir būtų patogiau, bet vairuotojams - ne. Jiems "kasdienis vairavimo egzaminas" pailgėtų . Tie didelės talpos autobusai pasirodydavo iki tvarkaraščių pakeitimo, tik piko metu. Labai gerai, kad jie ten daugiau nebesirodys, nes kai paskutinį kartą važinėjausi 11, tai Užupyje (tarp Vilnios st. ir angelo skulptūros) vos vos pravažiavome - tarpas tarp autobuso ir mašinos buvo 15-20cm, o standartinis autobusas ten nepravažiuotų. Prie tavo išvardintų autobusų pridėsiu Saffle 5000, kuris buvo įstrigęs toje pačioje vietoje Užupyje, nes kažkoks idiotas bet kaip numetė savo džipą (čia iš vairuotojos pasakojimo). Vairuotojai 100 metų nevažinėję 11 jau beveik pamiršta jo trasą ir kankinasi, kai bando manevruoti siaurose gatvėse su tokia didele mašina.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Jei autobusas yra pilnai pagamintas kompanijos MAN, tai jo modelio pavadinimas yra tipo MAN XY123(Z) - 2 raidės, po to seka 3 skaičiai ir dar kartais gali būti raidė. Raidės gali reikšti dažniausia autobuso tipą, skaičiai modelį, arba kartą. pvz. SL 200 autobusus pakeitė naujoji karta SL 202. Raidė po skaičių reiškia kokį nors ypatumą.
        Žymėjimu iš penkių skaičių žymimos važiuoklės, pagamintos MAN. Važiuoklė tai variklis, greičių dėžė, tiltai, valdymo mechanizmai, ir kartais rėmas. Tai yra visa tai ko mes nematom. Du pirmieji skaičiai rodo leistiną šiai važiuoklei bendrąją masę tonomis, trys skaičiai po taško rodo variklio galią AG.
        Taigi nenuostabu, kad MAN autobuse randame 2 lenteles, nes MAN autobusas be abejo pagamintas naudojant MAN agregatus.
        Bet mums kaip viešojo transporto mėgėjams, manau, logiškiau MAN autobusus rūšiuoti pagal žymėjimus, susidedančius iš 2 raidžių ir trijų skaičių, nes jis rodo tikrąjį modelį.
        Žymėjimas pagal važiuoklę gali reikšti ne vien tikruosius MAN, bet ir įvairius smulkiųjų gamintojų gaminius ant MAN važiuoklės, pvz Ernst Auwaerter, Helmark ir kiti. Ant jų irgi bus lentelė, pvz. MAN 18.280, bet autobusas bus visiškai kitas.
        Tas pats galioja ir Mercedes, tik jų autobusai žymimi raide O, po to 3 skaičiai, ir kartais raidė, žyminti kokį nors ypatumą. Važiuoklės žymimos 4 skaičiais, kur pirmieji 2 rodo leistiną bendrą masę tonomis, o kiti du variklio galią AG, padalintą iš 10.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          11 maršrutui išduotas leidimas/licenzija važiuoti pro Pylimo g. iki gegužės pabaigos. Keleiviams gal ir būtų patogiau, bet vairuotojams - ne. Jiems "kasdienis vairavimo egzaminas" pailgėtų . Tie didelės talpos autobusai pasirodydavo iki tvarkaraščių pakeitimo, tik piko metu. Labai gerai, kad jie ten daugiau nebesirodys, nes kai paskutinį kartą važinėjausi 11, tai Užupyje (tarp Vilnios st. ir angelo skulptūros) vos vos pravažiavome - tarpas tarp autobuso ir mašinos buvo 15-20cm, o standartinis autobusas ten nepravažiuotų. Prie tavo išvardintų autobusų pridėsiu Saffle 5000, kuris buvo įstrigęs toje pačioje vietoje Užupyje, nes kažkoks idiotas bet kaip numetė savo džipą (čia iš vairuotojos pasakojimo). Vairuotojai 100 metų nevažinėję 11 jau beveik pamiršta jo trasą ir kankinasi, kai bando manevruoti siaurose gatvėse su tokia didele mašina.
          tai čia laikinai jie važiuoja pylimo g.? galvojau jau visus chaltūros sostinės metus taip bus ir iki svieto galo. šiaip pasiilgstu kokio maršruto, kuris kirstų senamiestį, kad ir kaip ten nepatogu sukinėtis autobusams. o kol kas geriau jau dviračiu ten maltis

          Comment


            Labai neblogas straipsnis:
            Goda Juocevičiūtė: Troleibusuose puola neaiškios kilmės vabalai
            http://www.lrytas.lt/-12397692571237517452-goda-juocevi%C4%i%C5%ABt%C4%97-troleibusuose-puola-neai%C5%A1kios-kilm%C4%97s-vabalai.htm
            Ištrauka:
            Kol inspektorė Nr. 105 puldinėja senyvo amžiaus vyrą, jos kolegė Nr. 222 apstoja jaunuolių trijulę. Visi – „zuikiai“. Puikumėlis. „Pacaniūūūkai, susimokėkit po 10 lytsukų, ir merginą dykai paleisim“, – kairę akį merkdama ir pirštais spragsėdama atakuoja akiniuota kontrolierė Nr. 222. Du vaikinai ir panelė išsireikalauja oficialių baudos lapelių. Bobos lieka siaubingai nepatenkintos, dėl to visiems trims paskiria po maksimalią – 20 litų baudą. Ją suraito ant lyg iš lauko tualeto ištrauktuose popiergaliuose ir padeda vos įžiūrimus parašus.
            Sakysite, kur čia biznis? Pati bauda, jei mokama „mėšvabaliams“ ne į kišenę, – jiems joks biznis. Bet tie niekingi 10, 15 ar 20 litų, kuriuos tiesiog pamiršote per 40 dienų sumokėti bet kuriame spaudos kioske, pas aferistus antstolius gali išaugti ir iki tūkstančio. Štai čia – jau tikras biznis!
            Įdomiausia, kad, nepaisant to, jog baudos masiškai teisėtai ar neteisėtai, bet vis dėlto dažniausiai sėkmingai iš keleivių „išmušamos“, pasivažinėjimas nenuspėjamu viešuoju transportu brangsta, o paslaugų kokybė proporcingai negerėja, švelniai tariant.
            Talonėlis, nuolatinis bilietas, kaip ir bet koks kitas – lėktuvo ar traukinio bilietas yra minikontraktas tarp pirkėjo ir paslaugų teikėjo. Pastarasis pinigus sumokėjusiam klientui turi užtikrinti saugų, punktualų ir tvarkingą pervežimą iš taško A į tašką B. Vežėjui laiku neatvykus, atsiradus techniniams gedimams, kilus pavojui keleivių saugumui tiesiogiai dėl aptarnaujančio personalo kaltės, esant antisanitarinėms sąlygoms, paslaugų vartotojams turi būti padengtos ne tik kelionės, bet ir patirtų nuostolių išlaidos.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Nesužavėjo. Paburbėjimas ir tiek. Pavaidinimas, neva toji "žurnalistė" įsivaizduoja esanti didi rašytoja ir dar "vartotoja", kurią reikia gerbti, mylėti ir ant rankų nešioti.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Nesužavėjo. Paburbėjimas ir tiek. Pavaidinimas, neva toji "žurnalistė" įsivaizduoja esanti didi rašytoja ir dar "vartotoja", kurią reikia gerbti, mylėti ir ant rankų nešioti.
                Dabar pats taip elgiesi, kuo ją kaltini. Aš šiame straipsnyje įžiūriu ne burbėjimą, o požiūrį į tai, ką mes kasdien matome ir patiriame, tik pro sarkazmo prizę. Neretai būtent to visuomenei ir reikia.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Dabar pats taip elgiesi, kuo ją kaltini. Aš šiame straipsnyje įžiūriu ne burbėjimą, o požiūrį į tai, ką mes kasdien matome ir patiriame, tik pro sarkazmo prizę. Neretai būtent to visuomenei ir reikia.
                  Na, aš nesakiau, kad straipsnis blogas, sakiau, kad nesužavėjo ir paaiškinau dėl ko.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Dabar pats taip elgiesi, kuo ją kaltini. Aš šiame straipsnyje įžiūriu ne burbėjimą, o požiūrį į tai, ką mes kasdien matome ir patiriame, tik pro sarkazmo prizę. Neretai būtent to visuomenei ir reikia.
                    Deja, tokio sarkazmo gali prikurti kiekvienas. Amiko įvertino viską teisingai. Kai antstoliai išvadinami aferistais, tai čia jau į jokius rėmus netelpa - dabar viskas kainuoja. 40 dienų - užtektų laiko sumokėti baudą 40x24x60=57 600 kartų, jei skirti tam 1 minutę praeinant pro spaudos kioską. Jokių loginių išvadų šis straipsnis be to, kad eilinį kartą pasityčiojama iš viešojo transporto, nepasako. Būtent šios ištraukos moralas: nevažiuok "zuikiu" - nebus tokių "vabalų" puldinėjimų.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Beda ta, kad lietuviai megsta skleidziama kritika. Nesvarbu - objektyvia, neobjektyvia. Patinka tik kai kas nors kuo nors skundziasi ir duoda ''pylos'' ir naiviai tiki, kad tai ka pakeis. Patys skaitytojai, matyt, per daug santurus (vaidina mandagius), kad patys ryztusi parasyti tai, apie ka tyliai galvojo, bet santuriai tyledami niekam ir nesake. Kai po ilgo tylejimo kazkas prabilo apie tai, kuo jis tylejo, skaitytojas tiesiog lyg prabudes is miego atsistojes eme ploti, nes pagaliau perskaite tai, apie ka galvojo, bet niekam nesake.
                      Pfff... Tustybes manija.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Nesužavėjo. Paburbėjimas ir tiek. Pavaidinimas, neva toji "žurnalistė" įsivaizduoja esanti didi rašytoja ir dar "vartotoja", kurią reikia gerbti, mylėti ir ant rankų nešioti.
                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Deja, tokio sarkazmo gali prikurti kiekvienas. Amiko įvertino viską teisingai. Kai antstoliai išvadinami aferistais, tai čia jau į jokius rėmus netelpa - dabar viskas kainuoja. 40 dienų - užtektų laiko sumokėti baudą 40x24x60=57 600 kartų, jei skirti tam 1 minutę praeinant pro spaudos kioską. Jokių loginių išvadų šis straipsnis be to, kad eilinį kartą pasityčiojama iš viešojo transporto, nepasako. Būtent šios ištraukos moralas: nevažiuok "zuikiu" - nebus tokių "vabalų" puldinėjimų.
                        Aš irgi sutinku, neypatingas straipsnis, taip parašyti galėtų daug kas, jei tik važinėja viešuoju. Neva subtilus (nes sarkastiškas) skundas, kuriame šiek tiek padauginta vaizdingumo bei kuriama iliuzija, jog taip yra visur ir visada. Nieko naujo nepasakoma, netgi pridurčiau, kad autorė ne visai išmano dalyką, bet rašo, nes išmano pradmenis, kaip aprašyti įdomiai, o dauguma žmonių vis tiek pakibs, nes jiem aktuali tema. Kažkuo primena DELFI komentarus. Aišku, straipsnio stilius geresnis, ir yra kelios tikrai smagios vietos - bet tai panašiau į išimtį, nei taisyklę.

                        Comment


                          Oho, elito panelė užrietus nosį įsėdo į troleibusą. Siaubas kaip ten viskas blogai, tik aikčioja iš nuostabos ir žiūri į keleivius kreivom akim. Ta žurnalistė tokia pati kaip jos pačios įvardinamos "pensininkės davatkos", tik jos tam troleibuse pyktį išlieja, o ši žurnaliūga straipsnyje. Susens tai ir ji tokia bus. Žodžiu eilinis straipsnis, panašus į komentarą, kuriame viskas blogai ir tik iš blogosios pusės aprašyta, o kas gero nieko.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Labai neblogas straipsnis:
                            Goda Juocevičiūtė: Troleibusuose puola neaiškios kilmės vabalai
                            http://www.lrytas.lt/-12397692571237517452-goda-juocevi%C4%i%C5%ABt%C4%97-troleibusuose-puola-neai%C5%A1kios-kilm%C4%97s-vabalai.htm
                            Ištrauka:
                            Jei šis straipsnis būtų mergaičių žurnale, tai sakyčiau neblogai, moko mergaites mąstyt apie gyvenimą, kad reikia susirast turtingą vyrą, kitaip važinėsi troleibusu visą gyvenimą, kur.. pačios matot. Bet O SIAUBE, Lietuvos Rytas vadinasi.. Na kažkada buvo Komjaunimo tiesa.. Gėda tokiam laikraščiui leisti tiek beletristikos. Neturi ką rašyt. Neįveikiau viso straipsnio, nes ir taip viskas aišku. O kur pasiūlymai, kaip tas problemas spręsti?

                            Comment


                              Keleivinio transporto problemos aptartos Vilniaus savivaldybėje

                              Kovo 12 d. asociacijos prezidentas Algimantas Kondrusevičius, Keleivinio transporto skyriaus vadovas Eugenijus Stolovickis ir Vilniaus miesto keleivinio transporto įmonių vadovai susitiko su sostinės vicemeru Romu Adomavičiumi ir aptarė viešojo transporto problemas.

                              Susitikime svarstytos savivaldybių atsiskaitymo su keleivių vežėjais perspektyvos ir kai kurių įstatymų pakeitimo galimybės, kad nebūtų sužlugdytas viešojo transporto sektorius. Taip pat buvo pasikeista nuomonėmis apie per mažai kontroliuojamą mikroautobusų darbą miesto maršrutuose. Keleivių vežėjai prašė vicemero palaikyti siūlymą keisti vietos savivaldos įstatymą, kuris įpareigoja savivaldybes kompensuoti vežėjų patirtas išlaidas dėl lengvatinio keleivių vežimo. Siūloma šį įstatymą keisti taip, kaip buvo iki 2006 m., kai keleivinio transporto įmonėms minėtos išlaidos buvo kompensuojamos iš valstybės biudžeto. Keleivių vežėjai taip pat siūlo savivaldybei pritarti asociacijos inicijuojamiems PVM įstatymo pakeitimams, kurie nustatytų 10 proc. PVM tarifą už keleivių vežimą. Primename, kad anksčiau keleiviams vežti buvo taikomas lengvatinis 5 proc. PVM tarifas, o nuo 2009 m. sausio 1 d. jis padidintas iki 19 proc.

                              Transporto pasaulis
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                „Metų autobuso“ titulas vėl atiteko „Setrai“

                                Praėjusių metų spalį Hanoveryje vykusioje IAA parodoje išrinktas 2008-ųjų „Metų autobusas“. Juo tapo žemagrindis miesto tipo vokiškasis „Setra MultiClass S415NF“.

                                Hanoveryje – kas antrus metus

                                „Metų autobuso“ rinkimai pirmą sykį įvyko 1990-aisiais, ir nuo tada geriausia keleivinio transporto priemonė renkama kasmet. Neporiniais metais geriausio iš geriausių nominacijai teikiami turistiniai autobusai, o nugalėtojas paskelbiamas kas antrus metus vykstančioje didžiausioje autobusų parodoje „Busworld Europe“ Kortrijke, Belgijoje. Poriniais metais išrenkamas geriausias miesto tipo autobusas, o jo bandymai bei apdovanojimo ceremonija tradiciškai vyksta Hanoveryje, parodos IAA metu. Šiais metais, nugalėjęs visus konkurentus, geriausiu paskelbtas „Setra MultiClass S415NF“.

                                „Metų autobusą“ kasmet renka žurnalistų, sukviestų iš žymiausių transporto tema rašančių žurnalų, komanda. Ją paprastai sudaro žurnalistai iš devyniolikos šalių, ne vienerius metus gvildenantys keleivinio transporto temas ir turintys teisę vairuoti autobusą.

                                „Bus Euro Test 2008“ bandymai šįsyk vyko judriose Berlyno gatvėse. Žiuri nariai, išbandę visas pateiktas transporto priemones, pabrėžė „Setra MultiClass S415NF“ patogumą bei ekonomiškumą. Prie šio autobuso pergalės, be abejo, nemaža dalimi prisidėjo ir stilinga transporto priemonės išvaizda bei ergonomiška vairuotojo darbo vieta.

                                Techninės savybės

                                „Setra S415NF“ yra standartinio 11,95 m ilgio, ratų bazė – 5,845 mm. Autobusas gali būti dviejų versijų: dviejų durų su 42, trijų – su 39 sėdimomis vietomis. Autobuso apsisukimo spindulys – 20,830 mm.

                                Transporto priemonėje montuojamas šešių cilindrų „Mercedes-Benz OM 457 hLA“ 299 AG (220 kE\W) variklis, atitinkantis Euro 4, Euro 5 ar dar aukštesnius EEV ekologinius reikalavimus. Maksimalus sukimo momentas – 1 250 Nm. Pavarų dėžė – „Voith D 846.3“, su automatine transmisija. Degalų bako talpa – 350 l, „Ad Blue“ skysčio – 47 litro.

                                Daug dėmesio skiriama transporto priemonės saugumui: kaip standartinė įranga montuojamos EBS, ABS sistemos.

                                Salonas erdvus, itin patogus keleiviams, montuojamos komfortiškos sėdynės, ventiliatoriai.

                                Geriausiuoju paskelbtas modelis nėra naujas – miestų gatvėse jį galima sutikti nuo 2006-ųjų, tais metais jis pirmą sykį pristatytas ir IAA parodoje Hanoveryje. Per šį laiką parduota apie šešis šimtus „Setra S415NF“.

                                Visi nominantai

                                Primename visas keleivinio transporto priemones, nuo 1990-ųjų laimėjusias „Metų autobuso“ titulą.

                                1990 „Neoplan Metroliner“

                                1991 „Renault FR 1 GTX“

                                1992 „Mercedes-Benz O404“

                                1993 „Setra S300“

                                1994 MAN „Lion’s Star“

                                1995 IVECO „EuroClass HD“

                                1996 „Volvo Drogmoller B 12 600“

                                1997 „Setra NS 315“

                                1998 „Van Hool T9 Acron“

                                1999 MAN NL 263

                                2000 „Neoplan Starlainer“

                                2001 „Mercedes-Benz Cito“

                                2002 „Setra S415 HDH TopClass“

                                2003 „Van Hool A 330“

                                2004 „Scania K 124 Irizar PB“ ir MAN „Lion’s Star“

                                2005 „Neoman Lions’s City“

                                2006 „Neoplan Starlainer“

                                2007 „Mercedes-Benz Citaro LE Ü“

                                2008 „Volvo 9700“

                                2009 „Setra MultiClass S415NF“

                                Vežėjų žinios
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Techninės savybės

                                  „Setra S415NF“ yra standartinio 11,95 m ilgio, ratų bazė – 5,845 mm. Autobusas gali būti dviejų versijų: dviejų durų su 42, trijų – su 39 sėdimomis vietomis. Autobuso apsisukimo spindulys – 20,830 mm.

                                  Transporto priemonėje montuojamas šešių cilindrų „Mercedes-Benz OM 457 hLA“ 299 AG (220 kE\W) variklis, atitinkantis Euro 4, Euro 5 ar dar aukštesnius EEV ekologinius reikalavimus. Maksimalus sukimo momentas – 1 250 Nm. Pavarų dėžė – „Voith D 846.3“, su automatine transmisija. Degalų bako talpa – 350 l, „Ad Blue“ skysčio – 47 litro.
                                  Gal kažkur dar yra peteikta kiek jis sudegina kuro 100km, kai važiuoja autostrada be keleivių ir bagažo? Nes kažkaip įtariu, kad užsipylus pilną baką nuvažiuosi toliausiai nuo Vilniaus iki Rygos.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Gal kažkur dar yra peteikta kiek jis sudegina kuro 100km, kai važiuoja autostrada be keleivių ir bagažo? Nes kažkaip įtariu, kad užsipylus pilną baką nuvažiuosi toliausiai nuo Vilniaus iki Rygos.
                                    Kad naujos Setros daug neima kuro, jos būna ir su Euro 2, 3 ir net 4 varikliais. Aišku, tai nepasako, kad jis ekonomiškas, tiesiog ekologiškas. Šiaip Setros žinomos kaip pigiausias autobusas su minimaliu skaičiumi papildomų funkcijų. Tiesiog pigu, paprasta ir viskas, kas reikalingiausia. Kažkas panašaus į Soliaris.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Gal kažkur dar yra peteikta kiek jis sudegina kuro 100km, kai važiuoja autostrada be keleivių ir bagažo? Nes kažkaip įtariu, kad užsipylus pilną baką nuvažiuosi toliausiai nuo Vilniaus iki Rygos.
                                      Kadangi tai miesto tipo autobusas, tai manyčiau aktualiau sužinoti kokios kuro sanaudos miesto salygomis ir kokį atstuma su pilnu baku įmanoma įveikti

                                      Comment


                                        Globos namų moksleiviams siūloma leisti mieste važiuoti nemokamai

                                        Seimas antradienį balsavo už tai, kad vaikų globos namų mokiniai galėtų nemokamai važiuoti miesto autobusais ir troleibusais.
                                        دائما الليتوانيه

                                        Comment


                                          Pas mus Elektrėnuose yra žemagrindis Neoplan NF 4014. Jam kuro norma nustatyta 38 ltr/100 km. Šiaip kad ir naujas autobusas, nemanau, kad miesto sąlygom, būtų kokių stebuklų. Sąnaudos būtų panašios.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X