Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    O kas cia tave stebina? Labai normalus dalykas. visi ,kurie gauna darbines pajamas-moka pilna kaina. Tiems ,kurie neturi darbiniu pajamu(pensininkai,socialiai remtini,studentai) -lengvatos. Viskas labai normalu. Apie ka cia reiketu diskutuoti?????
    Sėsk, du. Kas dar turi minčių, dėl ko įkeliau čia šį komentarą? Gerai, kad neatsirastų daugiau tokių kvailų klausimų, tai pasakau iškart: mano komentaro tikslas - informuoti. Čia, jei dar nepastebėjai, įprasta tokius komentarus informaciniu tikslu kelti.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Sėsk, du. Kas dar turi minčių, dėl ko įkeliau čia šį komentarą? Gerai, kad neatsirastų daugiau tokių kvailų klausimų, tai pasakau iškart: mano komentaro tikslas - informuoti. Čia, jei dar nepastebėjai, įprasta tokius komentarus informaciniu tikslu kelti.
      Hmm. O as maniau,kad zmones pirmiausia informacija suzino is laikrasciu ir spaudos kioskuose pirkdami talonelius. O cia galvojau ,kad informacija pateikiama tik diskutavimui. Atleisk ,kad del savo nezinojimo taip tave nuvertinau. As pagalvojau,kad pats nori diskutuoti,o tu pasirodo taip informuoji visuomene.....atsiprasau dar karta;-)

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Hmm. O as maniau,kad zmones pirmiausia informacija suzino is laikrasciu ir spaudos kioskuose pirkdami talonelius. O cia galvojau ,kad informacija pateikiama tik diskutavimui. Atleisk ,kad del savo nezinojimo taip tave nuvertinau. As pagalvojau,kad pats nori diskutuoti,o tu pasirodo taip informuoji visuomene.....atsiprasau dar karta;-)
        O aš ta proga atsiprašau, kad paskutiniu metu esu bjaurus
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          O aš ta proga atsiprašau, kad paskutiniu metu esu bjaurus

          Viskas gerai. Su SV.Velykom.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            O kas cia tave stebina? Labai normalus dalykas. visi ,kurie gauna darbines pajamas-moka pilna kaina. Tiems ,kurie neturi darbiniu pajamu(pensininkai,socialiai remtini,studentai) -lengvatos. Viskas labai normalu. Apie ka cia reiketu diskutuoti?????
            Sesk, 2x2 Kalba buvo apie mokytojus (kurie, beje, turi darbiniu pajamu) ir kitus, kurie galejo nemokamai vaziuoti is darbo ir i darba iki 40 km (jei neklystu). Jei toks kietas, atsakyk, kodel jiems turetu buti lengvatos (o ne, pvz, kurikams, kurie galbut irgi i darba vaziuoja iki 40 km?)?

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Sesk, 2x2 Kalba buvo apie mokytojus (kurie, beje, turi darbiniu pajamu) ir kitus, kurie galejo nemokamai vaziuoti is darbo ir i darba iki 40 km (jei neklystu). Jei toks kietas, atsakyk, kodel jiems turetu buti lengvatos (o ne, pvz, kurikams, kurie galbut irgi i darba vaziuoja iki 40 km?)?
              Tu truputį gaudaisi situacijoj? Jaučiu nelabai. Praeivis būtent tai ir nori pasakyt, kad tokių lengvatų nereikia. Be to, pilnai jam pritariu. Ne vien mokytojai važinėja tam tikrus atstumus iki darbo, čia jau jų pačių problema.
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Atsakymas paprastas. Pries metus buvo darbuotoju trukumas ir jis labai jautesi rajonuose. Gydytojai, mokytojai, socialiniai darbuotojai, tai tos specialybes, be kuriu darbas vyktu nesklandziai. Mazai kas norejo dirbti rajone ir kasdien isleist didelius pinigus uz kelione. Nors rajone alga buvo didesne, bet atemus islaidas uz kelione, ji budavo panasi kaip mieste. Sia problema noreta isspresti priemus lengvatu istatymo pataisas. Deja, kol seimas jas parenge, kol jos isigaliojo, situacija darbo rinkoje apsiverte. O si grazi ideja dabar tapo didele nasta biudzete.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Atsakymas paprastas. Pries metus buvo darbuotoju trukumas ir jis labai jautesi rajonuose. Gydytojai, mokytojai, socialiniai darbuotojai, tai tos specialybes, be kuriu darbas vyktu nesklandziai. Mazai kas norejo dirbti rajone ir kasdien isleist didelius pinigus uz kelione. Nors rajone alga buvo didesne, bet atemus islaidas uz kelione, ji budavo panasi kaip mieste. Sia problema noreta isspresti priemus lengvatu istatymo pataisas. Deja, kol seimas jas parenge, kol jos isigaliojo, situacija darbo rinkoje apsiverte. O si grazi ideja dabar tapo didele nasta biudzete.
                  Nemanau, kad gydytojų, mokytojų ir kitų socialinės sferos darbuotojų poreikis sumažėjo, sumažėjo valstybės galimybės juos samdyti, o tai daug blogiau, nei pokytis darbo rinkoje.

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Atsakymas paprastas. Pries metus buvo darbuotoju trukumas ir jis labai jautesi rajonuose. Gydytojai, mokytojai, socialiniai darbuotojai, tai tos specialybes, be kuriu darbas vyktu nesklandziai. Mazai kas norejo dirbti rajone ir kasdien isleist didelius pinigus uz kelione. Nors rajone alga buvo didesne, bet atemus islaidas uz kelione, ji budavo panasi kaip mieste. Sia problema noreta isspresti priemus lengvatu istatymo pataisas. Deja, kol seimas jas parenge, kol jos isigaliojo, situacija darbo rinkoje apsiverte. O si grazi ideja dabar tapo didele nasta biudzete.

                    Sitokia ideja yra kvaila ir neteisinga is principo. Tokiu atveju turejo buti didinamos algos rajone ir tiek,o zmogus jau pats apsimoketu uz kelione(autobusu ar savo masina). Deja seimas galvojo taip: stai jei didinsime algas-tai reikes konkreciu pinigu tiems zmonems atiduoti. O stai jei darysime lengvatas,tai koks skirtumas kiek autobuse vaziuoja zmoniu su bilietais ir kiek be ju:-)

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Sitokia ideja yra kvaila ir neteisinga is principo. Tokiu atveju turejo buti didinamos algos rajone ir tiek,o zmogus jau pats apsimoketu uz kelione(autobusu ar savo masina).
                      Seip tai labai racionali ideja. Kaip zadi nusprest kuriam rajone kiek didinti algas tam kad apsimoketu kiekvieno konkretaus mokytojo kelione?

                      O dabar viska sureguliuoja gyvenimas: ten kur tikrai reikia lengvata pasinaudojama. O kur nereikia, ten ne. Sumoje taupomi tu paciu mokesciu moketoju pinigai.
                      Paskutinis taisė a_p; 2009.04.13, 13:14.

                      Comment


                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                        Seip tai labai racionali ideja. Kaip zadi nusprest kuriam rajone kiek didinti algas tam kad apsimoketu kiekvieno konkretaus mokytojo kelione?

                        O dabar viska sureguliuoja gyvenimas: ten kur tikrai reikia lengvata pasinaudojama. O kur nereikia, ten ne. Sumoje taupomi tu paciu mokesciu moketoju pinigai.

                        Algos didinamos tol,kol atsiranda ten norinciu dirbti. Kai norinciu ten dirbti buna per daug-vel mazinamos algos. Taip visur yra kapitalistiniame pasaulyje.
                        Pinigai netaupomi,nes jei nebutu tu lengvatiniu keleiviu,tai gal pasirodytu ,kad tame marsrute nereikia autobuso,o pakanka vien mikriuko ar is viso reikia uzdaryti ta linija.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Algos didinamos tol,kol atsiranda ten norinciu dirbti. Kai norinciu ten dirbti buna per daug-vel mazinamos algos. Taip visur yra kapitalistiniame pasaulyje.
                          Pinigai netaupomi,nes jei nebutu tu lengvatiniu keleiviu,tai gal pasirodytu ,kad tame marsrute nereikia autobuso,o pakanka vien mikriuko ar is viso reikia uzdaryti ta linija.
                          Neteisingai mąstai, pritariu a_p. Jei visiems būtų padidinta alga, tai didesnę gautų šalia darbo gyvenantys, o mažesnę gautų toli gyvenantys. Taigi nebūtų paskatinimo dirbti rajone ir daug važinėti, o transporto lengvatos tai išlygina. O maršrute reikia ar nereikia to autobuso, sprendžia parkai. Jei maršrute daugiausia važinėja mūsų minėtų profesijų lengvatininkai, tai įstatymas numato ir kitą būdą kompensuoti: grąžinti pinigus už nuosavu automobiliu išleistą kurą. Nors dažnai mini kapitalistinį pasaulį, bet reikia nepamiršti, kad ne viskas pasaulyje vien pinigais matuojama. Ir atrodo tu vienintelis čia toks "posovietinis kapitalistas".
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Algos didinamos tol,kol atsiranda ten norinciu dirbti. Kai norinciu ten dirbti buna per daug-vel mazinamos algos. Taip visur yra kapitalistiniame pasaulyje.
                            Kaip ir LLRI pamirsti viena dalyka: tai kas veikia globaliose teorijose del "visiskai nereiksmingu smulkmenu" daznai visiskai neveikia lokalioje praktikoje.

                            Tavo teorija apie rinkos reguliuojamas algas butu teisinga, jei sneketume apie homogeniska mokytoju mase ja nagrinedami desimtmeciu perspektyvoje. Ir visiskai neveiks (tiksliau bus neatpazystamai iskraipyta) jei kalabybiskiu kaimui ieskosime matematikos mokytojos.
                            Su tavo siulomu algu aukcionu siuo atveju nieko neiseis.

                            Pinigai netaupomi,nes jei nebutu tu lengvatiniu keleiviu,tai gal pasirodytu ,kad tame marsrute nereikia autobuso,o pakanka vien mikriuko ar is viso reikia uzdaryti ta linija.
                            Neuzskaitau. Nes lygiai taip pat gali pasirodyti, kad uzdarius ta linija bendri nuostoliai bus zymiai didesni nei sutaupyti pinigai. Degradave kaimai visuomenei kainuoja labai didelius pinigus.

                            Plius pasekmes labai daznai buna ganetinai netiesiogines.
                            Pvz labiau apsimoka sumoket tarkim 1000lt subsidiju ir gauti 1000lt mokesciu (is kaimo gyventoju vazinejanciu dirbti) nei tarkim sutaupyti ta 1000lt subsidiju ir tureti 0 mokesciu beigi moket XXXXXlt pasalpu beigi turet degradavusiu alkoholiku kaima kur jau joks biznis niekada neprasides.

                            Arba nemoket pasalpu, bet tada isleist XXXXXlt policijai, nes neisvengiamai augs nusikalstamumas.

                            Comment


                              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                              Praeivis būtent tai ir nori pasakyt, kad tokių lengvatų nereikia. Be to, pilnai jam pritariu.
                              Oi tikrai, atsiprasau Praeivio, neteisingai supratau. Kad tokiu lengvatu nereikia, irgi pritariu, ypac dabar, krizes metu, kai darbuotoju trukumo beveik nebeliko.

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Neteisingai mąstai, pritariu a_p. Jei visiems būtų padidinta alga, tai didesnę gautų šalia darbo gyvenantys, o mažesnę gautų toli gyvenantys. Taigi nebūtų paskatinimo dirbti rajone ir daug važinėti, o transporto lengvatos tai išlygina. O maršrute reikia ar nereikia to autobuso, sprendžia parkai. Jei maršrute daugiausia važinėja mūsų minėtų profesijų lengvatininkai, tai įstatymas numato ir kitą būdą kompensuoti: grąžinti pinigus už nuosavu automobiliu išleistą kurą. Nors dažnai mini kapitalistinį pasaulį, bet reikia nepamiršti, kad ne viskas pasaulyje vien pinigais matuojama. Ir atrodo tu vienintelis čia toks "posovietinis kapitalistas".

                                Papa,pala ,kodel sakai ,kad gautu didesne alga salia darbo gyvenantys??? Pats ka tik tvirtinai ,kad is salia gyvenanciu nera kam dirbti,todel reikia ,kad atvaziuotu mokytojai is toliau. Vadinasi ta didesne alga ir gautu tas is toliau atvaziaves.

                                Comment


                                  [QUOTE=a_p;339442]Kaip ir LLRI pamirsti viena dalyka: tai kas veikia globaliose teorijose del "visiskai nereiksmingu smulkmenu" daznai visiskai neveikia lokalioje praktikoje.

                                  Tavo teorija apie rinkos reguliuojamas algas butu teisinga, jei sneketume apie homogeniska mokytoju mase ja nagrinedami desimtmeciu perspektyvoje. Ir visiskai neveiks (tiksliau bus neatpazystamai iskraipyta) jei kalabybiskiu kaimui ieskosime matematikos mokytojos.
                                  Su tavo siulomu algu aukcionu siuo atveju nieko neiseis.







                                  Jei atlyginimai butu geri ,tai i kalabybiskes atvaziuotu dirbti ir mokytojas is vilniaus. O stai kai atlyginimo nera,o yra tik lengvatos transportui tai ten nedirbs net visai salia kalabybiskiu gyvenantis kalabybiskietis:-)

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Papa,pala ,kodel sakai ,kad gautu didesne alga salia darbo gyvenantys??? Pats ka tik tvirtinai ,kad is salia gyvenanciu nera kam dirbti,todel reikia ,kad atvaziuotu mokytojai is toliau. Vadinasi ta didesne alga ir gautu tas is toliau atvaziaves.
                                    Jeigu lengvatų negauna, tai pats paskaičiuok. Iš miesto atvažiuojantis kelionei išleidžia daugiau nei šalia darbo gyvenantis žmogus, todėl tas miestietis gautų mažesnę algą, nei šalia gyvenantis tik dėl papildomų išlaidų.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Jei atlyginimai butu geri ,tai i kalabybiskes atvaziuotu dirbti ir mokytojas is vilniaus. O stai kai atlyginimo nera,o yra tik lengvatos transportui tai ten nedirbs net visai salia kalabybiskiu gyvenantis kalabybiskietis:-)
                                      Tada reikalingas atlyginimų diferenciavimas. Manau tiek miestietis, tiek šalia darbo esantis žmogus turėtų gauti tokią pačią algą, atskaičius išlaidas už kelionę.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Tada reikalingas atlyginimų diferenciavimas. Manau tiek miestietis, tiek šalia darbo esantis žmogus turėtų gauti tokią pačią algą, atskaičius išlaidas už kelionę.
                                        Bet tai realybeje visiskai neimanoma. Skirtingai nuo teorijos. Nes tada visi mokytojai staiga "persikraustytu" gyvent uz 100km.

                                        Todel transporto lengvatos yra visai protingas zingsnis, jei jau nera pinigu pakelt visu mokytoju algas. Tokiu budu tiem kam tas transportas reikalingas jomis naudojasi, o kam nereikalingas - ne.

                                        Comment


                                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                          Bet tai realybeje visiskai neimanoma. Skirtingai nuo teorijos. Nes tada visi mokytojai staiga "persikraustytu" gyvent uz 100km.

                                          Todel transporto lengvatos yra visai protingas zingsnis, jei jau nera pinigu pakelt visu mokytoju algas. Tokiu budu tiem kam tas transportas reikalingas jomis naudojasi, o kam nereikalingas - ne.
                                          Žinoma protingiau taikyti lengvatas, bet kai kuriems nepritarus tokiai praktikai, paminėjau ir kitą įmanomą variantą - algų diferenciavimą.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X