Dėkui, kad davei nuorodą Visiškai akivaizdu, kad tai SĮ "Susisiekimo paslaugos" užsakytas reportažas. Nesvarbu, sunkmetis ar ne, bet tokie reportažai visada reikalingi. Juose paaiškinama visuomenei, kodėl darbas organizuojamas vienaip ar kitaip. Šiuo atveju paaiškinama, kaip kuriami tvarkaraščiai, kodėl jie kuriami tokie, kodėl ne visada įmanoma atsižvelgti į keleivių pageidavimus. Ir man labai keista, kad net po šio reportažo atsirado tikrų priedurnių, kurie vis dar sugeba skųstis ir atranda kažką blogo. Žmonės parodo savo žemą mentalitetą. Nes jei jie norėtų, kad kas nors būtų keičiama, tai kreiptųsi į už tai atsakingus darbuotojus, o ne rašinėtų kvailus komentarus.
Tarp delfio komentatoriu daznai buna tokiu "nervu kamuoliu", kurie visur mato tik blogaja puse. Jau uzteko paskaityti komentarus apie Klaipedos Jaku ziedo rekonstrukcija.
DELFI įdėjo neblogą filmuką. Nieko labai naujo išmanantiems, užtat įdomu, kaip visiško bado metu VT pajėgė tokį filmuką užsakyti O gal DELFI patys tokį susuko? Kas gana nebūdinga žurnalistam, nes jis toks visai teigiamas
Norėtųs gaut tą programą Paprogramuočiau maršrutų į sveikatą
Programa "Pikas" yra labai brangi programa, kainuojanti nuo keliolikos iki kelių dešimčių tūkstančių litų, priklausomai nuo transporto priemonių skaičiaus, kuris bus integruotas į bendrą sistemą. Kitaip tariant - nuo programos galimybių. "Kaip nors" gauti šią programą neįmanoma, bandau rasti jau 4 metus Demonstracinių versijų yra, bet jas gauna tik keleivių pervežimais užsiimančios įmonės - potencialūs produkto pirkėjai. Apie šią programą gali plačiau sužinoti internete.
O jei nori paplanuot maršrutus, tai yra paprastas, bet visai smagus (bent man) žaidimas Traffic Giant, plačiau apie jį esu rašęs pranešimą temoje "Hobis: viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir t.t.).
P.s., prisiminiau, kad tu šitą žaidimą žinai ir esi žaidęs
Džiugios naujienos. Alytuje valdžia nesumažino mikroautobusų - kursuoja kaip kursavę.
O kaip valdzia gal sumazinti mikroautobusu? Juk jie visi privatus. Ir moka jiems kompensacijas tik uz lengvatininku vezima, o ne kilometrus. Nebent patys vezejai prase pakoreguoti tvarkarascius mazinant reisu skaiciu. Bet juk jie ir taip nelabai tvarkarasciu laikesi ne piko metu ir poilsio d.
Aprasyme parasyta kad tai Solaris Trolino 18M vazuojantis dizeliniu agregatu. O jis ant laidu pataike jei atidziai paziureti ten yra ant laidu "stogeliai" ir taip nepataikyt praktiskai neimanona.
Aprasyme parasyta kad tai Solaris Trolino 18M vazuojantis dizeliniu agregatu. O jis ant laidu pataike jei atidziai paziureti ten yra ant laidu "stogeliai" ir taip nepataikyt praktiskai neimanona.
Apie tai mes jau išsiaiškinom anksčiau, neverta po kelis kartus sakyti tą patį.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
O kaip valdzia gal sumazinti mikroautobusu? Juk jie visi privatus. Ir moka jiems kompensacijas tik uz lengvatininku vezima, o ne kilometrus. Nebent patys vezejai prase pakoreguoti tvarkarascius mazinant reisu skaiciu. Bet juk jie ir taip nelabai tvarkarasciu laikesi ne piko metu ir poilsio d.
Trūksta pinigų kompensacijoms. Bet mikroautobusai važinėja kaip važinėję
Čia tik politikai vaidina, kad dirba. Nes iš tikrųjų tokie jų veiksmai gali būti apskųsti teisme. Nes privatiems vežėjams negali nurodinėt, kiek transporto priemonių maršrute turi būti.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Alytuje mikroautobusu savininkams mokamos kompensacijos uz lengvatininku vezima. Ir ju dydis tiesiogiai nepriklauso nuo to, kaip daznai mikroautobusai vazineja, o tik nuo perveztu lengvatininku skaiciaus. Taip, sumazinus reisu ar marsrutu skaiciu, dalis lengvatas turinciu vaikscios pesciomis, uzuot ilgai lauke mikorautobusu. Bet ar tai leistu sutaupyti savivaldybei daug lesu, skirtu kompensacijoms? Gal keliasdesimt tukstanciu per metus... Gal geriau savivaldybe atsisakytu bent vieno tarnybinio automobilio eksploatacijos ir sutaupytas lesas skirtu keleiviu vezimui remti. Ir solidarizuotusi su zmonemis krizes metu...
Viskas čia aišku. Nueini į kokią galinę stotelę ir pamatai prispausdinta kokie 5 ar 10 bilietų (0,75 Lt kainos) ir išmesta. Gi kraunasi į kišenę visi pinigus. Šiaip kai kuriuose maršrutuose lengvatininkai ir sudaro didesniąją dalį visų keleivių, bent galima taip spręsti pagal rastas išmestas ataskaitas galinėse stotelėse.
Aišku ne visi taip piktavaliauja, bet matyti kur tai darosi. Važiuoja mikroautobusas, o iš spausdinimo mašinėlės tik raitosi rulonas prispausdintas bilietų su 50% nuolaida ir bilieto niekas negauna.
Botutė prie vieno iš naujųjų komposterių: Atvaizdas
Naujasis komposteris. Atsiprašau už nekokybišką vaizdą, bet vaikas, kuris matosi fone ir taip labai jau išsigandęs manęs buvo, nebenorėjau jo dar labiau gąsdinti pradėdamas fotoaparatu blyksėti į jį : Atvaizdas
Vienintelis nemalonus dalykas, kurį aptikau, laimei tokios tik kelios galinės sėdynės: Atvaizdas
Apskritai Panevėžio autobusai paliko labai gerą įspūdi. Dauguma jų yra mano rodyti Neoplan, kurie visi tikrai patogūs ir tylūs. Negana to viduje labai tvarkinga, jokių suplėšytų sėdynių, apsilupiusių turėklų ar šiaip purvo. Absoliučiai visuose autobusuose jau įdiegti naujieji elektroniniai komposteriai (senovinių nėbėra).
Tai tiek
Na vilniaus autobusu parkas sitaip ispaisytu autobusu i reisa tikrai neisleistu. Nera sunku uzpurksti dazais sedynes nugarele,kad neatrodytu taip baisiai. Cia jau grynas panevezieciu apsileidimas,matyt galvojama:ai kaip kaimui ,tai ir taip bus dar per gerai;-)) netikes poziuris visiskai,tai parodo parko vadovybes poziuri i aptarnaujamus keleivius.
Na vilniaus autobusu parkas sitaip ispaisytu autobusu i reisa tikrai neisleistu. Nera sunku uzpurksti dazais sedynes nugarele,kad neatrodytu taip baisiai. Cia jau grynas panevezieciu apsileidimas,matyt galvojama:ai kaip kaimui ,tai ir taip bus dar per gerai;-)) netikes poziuris visiskai,tai parodo parko vadovybes poziuri i aptarnaujamus keleivius.
Nesutinku su tavo poziuriu. Klaipedos autobusuose irgi yra nemazai tokiu "pagrazintu" sedyniu. Tai ka, Klaipeda irgi kaimas. Aisku man taip pat nepatinka autobusai, kuriu sedynes apipaisiotos, bet tai jau paciu parku problema.
Nesutinku su tavo poziuriu. Klaipedos autobusuose irgi yra nemazai tokiu "pagrazintu" sedyniu. Tai ka, Klaipeda irgi kaimas. Aisku man taip pat nepatinka autobusai, kuriu sedynes apipaisiotos, bet tai jau paciu parku problema.
Ne pati klaipeda kaimas,bet klaipedos autobusu parko vadovas tai tikrai kaimietis iki kaulu smegenu. paprasciausi aerozoliniai dazai,kainuoja ne tiek daug,kad butu galima ant to taupyti. Suprantu,kai buna vandalu kazkas supjaustyta,israizyta-tai jau zymiai brangiau tokius defektus istaisyti,bet cia-paprasciausias padazymas ,paciais pigiausiais pilkais dazais. apsileidimas ir tiek. cia toks pats poziuris kaip ir kokie rajoniniai autobusai,kai vaziuoja aplamdyti,apibraizyti,aprudije, net neaisku kaip praeje tech apziura. koks poziuris ,taip ir transporto priemones atrodo. Juk vilniuje tie geltoni dujiniai volvo autobusai irgi surinkti uzsienyje is patvoriu ir atrode baisiai. Bet juos perdaze,aptvarke ir kazkiek zmoniska isvaizda jie igijo ir dabar vazineja.Ir ten tokiu apipaisytu sedyniu atlosu beje nera:-))
Ne pati klaipeda kaimas,bet klaipedos autobusu parko vadovas tai tikrai kaimietis iki kaulu smegenu. paprasciausi aerozoliniai dazai,kainuoja ne tiek daug,kad butu galima ant to taupyti. Suprantu,kai buna vandalu kazkas supjaustyta,israizyta-tai jau zymiai brangiau tokius defektus istaisyti,bet cia-paprasciausias padazymas ,paciais pigiausiais pilkais dazais. apsileidimas ir tiek. cia toks pats poziuris kaip ir kokie rajoniniai autobusai,kai vaziuoja aplamdyti,apibraizyti,aprudije, net neaisku kaip praeje tech apziura. koks poziuris ,taip ir transporto priemones atrodo. Juk vilniuje tie geltoni dujiniai volvo autobusai irgi surinkti uzsienyje is patvoriu ir atrode baisiai. Bet juos perdaze,aptvarke ir kazkiek zmoniska isvaizda jie igijo ir dabar vazineja.Ir ten tokiu apipaisytu sedyniu atlosu beje nera:-))
Turint omeny, kad vairuotojai po darbo kartais net neapžiūri autobusų, tai tikėtina, kad net pats vairuotojas nežino, kokios sėdynės jo autobuse, jei išpaišyta kelių dienų laikotarpyje. O jei ir pamatė, kad išpaišyta, tai vairuotojas niekam nesakys. O kalbėt šitaip apie įmonės direktorių išvis kvaila, nes ne direktorius turi tuo rūpintis, bet garaže dirbantys žmonės.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Viskas čia aišku. Nueini į kokią galinę stotelę ir pamatai prispausdinta kokie 5 ar 10 bilietų (0,75 Lt kainos) ir išmesta. Gi kraunasi į kišenę visi pinigus. Šiaip kai kuriuose maršrutuose lengvatininkai ir sudaro didesniąją dalį visų keleivių, bent galima taip spręsti pagal rastas išmestas ataskaitas galinėse stotelėse.
Aišku ne visi taip piktavaliauja, bet matyti kur tai darosi. Važiuoja mikroautobusas, o iš spausdinimo mašinėlės tik raitosi rulonas prispausdintas bilietų su 50% nuolaida ir bilieto niekas negauna.
Taip, mikroautobusu vairuotojai ziauriai piktnaudziauja parduodami lengvatinius bilietus visa kaina mokantiems keleiviams. Su tuo tenka susidurti gana dazanai Alytuje vaziuojant mikroautobusais. Taip is vieno keleivio yra uzdirbama 1,5 karto daugiau. Ir, aisku, pinigus paima viaruotojas i savo asmenine kisene.
Ir siaip yra iskreipiamas vaizdas keleiviu pervezimo veikloje. Valdzia gali sakyti, kad per daug mikroautobusu Alytuje, nes jis praktiskai vien lengvatininkus vezioja.
Comment