Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Papasakosiu apie dušmaną. nors labai jų nemėgstu, labai reikėjo važiuot į darbą, tai sėdau į jų autobusiuką. važiavimo kryptis - Vilnius. Elektrėnuose yra 2 laisvos vietos, dušmanas įkalbina močiutę, pasodina ją, bet daugiau norinčiųjų neatsirado, Vievyje sustojęs dušmanas ieško keleivių, atsirado 2 norintys važiuot iki Vilniaus vyrai ir daugiau niekas, bet vieta tik viena. O vyrai nori važiuot tik kartu. klausimas - ką daro dušmanas? Ogi dušmanas tempia už ausų Elektrėnų močiutę lauk, praktiškai išmeta. pasodina tuos du vyrus ir patenkintas važiuoja toliau. čia ne Fantasy, tokia istorija įvyko real.
    O jums gerbiamieji patiems spręst apie smulkiojo verslo ryklius ir jų moralinį veidą.

    Comment


      Na, apie dusmanus galima butu atskira tema kurti.
      Dabar, krizes metu ju gali net ir padaugeti. Juk bedarbiu daugeja, o jei zmogus turi minivena ar mikroautobusa... Jei dar bus praretinti tarpmiestiniu autobusu tvarkarasciai... Dusmanai ir vezimo kainas gali imti siulyti mazesnes nei autobusu. Aisku, lengvatininku taip nepriviliosi. Bet tikrai nemazai studentu (o jiems 50 proc. lengvata) naudojasi dusmanu paslaugomis...
      Pastaruoju metu dusmanai nunyko, bet klesti marsrute Vilnius - Klaipeda. Kiek teko girdeti (pats ju paslaugomis nesinaudoju, nors pries desimtmeti kelis kart teko), is Vilniaus i Klaipeda isvykstama kas valanda (valandos pradzioje). Kelione trunka mazdaug 3 val. - juk lekia 120-150 km/h. O autobusu-ekspresu kelione trunka 3 val 45 min. Bet kiek tu ekspresu per diena? I Kauna ar Raseinius ar kt. uzsukanciais autobusais kelione dar ilgesne.
      Taip pat ir Klaipedos - Siauliu marsrutedusmanams gerai sekasi. Juk tik 5 autobusai tarp siu miestu kursuoja. Ir nei vieno ekspreso. Vasara - tik 3 autobusai per diena. Dar 5 traukiniai per diena. Dirva dusmanu klestejimui palanki.
      Paskutinis taisė Al1; 2009.03.22, 15:15.

      Comment


        Alytaus miesto autobusai. Tęsinys

        1997 m. išardžius per miestą einančią geležinkelio liniją ir rudenį sujungus Sudvajų ir Rūtų gatves (dar net neišasfaltavus), paleistas naujas autobusų maršrutas Nr. 13, AB „Alytaus chemija“ – Autobusų stotis – Sudvajų g. – Vidzgiris – AB „Alytaus pienas“.
        Dėl to 12 maršrutas, aptarnaujamas privataus autobuso, tapo nuostolingu ir buvo panaikintas.
        Po 13 maršruto paleidimo 9 maršrutas nunyko. Keleiviai ėmė rinktis 13 maršrutą, nes jis kursavo dažniau, o iš Vidzgirio į centrą atvažiuodavo greičiau, nes važiavo trumpesne trasa.
        Dabar nepamenu tiksliai, ar autobusų parkas jo iš viso greitai atsisakė, palikdamas privatiems vežėjams autobusais, ar juo kursavo vienas autobusų parko autobusas ir vienas ar du privatūs.

        Berods tais pačiai 1997 metais (greičiau gal pabaigoje metų) ar 1998 m. pradžioje atsisakyta vienkartinių bilietų pardavimo kioskuose. Visuose autobusuose jau kuris laikas iki šio sprendimo dirbo konduktoriai, įlipama buvo tik per priekines duris. Dirbant autobusuose konduktoriams, keleiviai beveik nustojo pirkti vienkartinius bilietus kioskuose.

        1997 metais autobusų parkas nutarė įsigyti naujų mikroautobusų kai kurių miesto maršrutų aptarnavimui ne piko metu. Savivaldybė tam pritarė. Buvo planuojama nupirkti 10 mikroautobusų. 1998 m. rudenį nauji autobusų parko „Ford Transit“ pasirodė miesto gatvėse. Tačiau naujų mikroautobusų buvo nupirkta mažiau nei 10 vnt., gal tik 6 ar 7 vnt. Taip pat buvo nupirktas vienas naudotas mikroautobusas MB.

        1998 m. pavasarį prasidėjo stichinis ir nekontroliuojamas maršrutinių taksi siautėjimas.
        Mikroautobusai važiavo autobusų maršrutais. Tačiau vasarą atsirado originalus mikroautobusų maršrutas Nr. 14. – AB „Dainava“ – Autobusų st. – Sudvajų g. – Vidzgiris – AB „Alytaus pienas“.
        1998 m. rudenį paleisti nauji autobusų maršrutai: Nr. 15, 16 ir 17. Taigi, nors 14 mikroautobusų maršrutas buvo legalizuotas gerokai vėliau, autobusų parkas nenaudojo šio numerio savo maršrutų numeravimui.
        Naujai įvesti buvo šie maršrutai:
        15. AB „Alytaus chemija“ – Autobusų stotis – Statybininkų g. – Jurgiškių g. [darbo d.]
        16. Jurgiškių g. – Naujoji g. – Pramonės g. – Panemunė [darbo d. rytinio piko metu]
        16. Jurgiškių g. – Naujoji g. – Panemunė – Pramonės g. [darbo d. vakarinio piko metu]
        17. AB „Dainava“ – Vidzgiris – AB „Alytaus pienas“ [po kelis reisus rytinio ir vakarinio piko metu]
        17 maršruto paleidimas – absurdas. Jis dubliavo po pusę 11 ir 13 maršrutų trasos ir važiavo kartą per valandą (aptarnavo 1 autobusas). Vietoj to, kad stiprintų pagrindinius maršrutus einančius per Vidzgirį (9, 11, 13), autobusu parkas, neturėdamas pakankamai transporto priemonių ir vis labiau prarasdamas rinka, ėmė daryti neracionalius sprendimus.

        1998 m. rudenį Alytų pasiekė pirmieji švedų dovanoti naudoti miesto, miesto-priemiesčio ir tarpmiestiniai autobusai. Iš gautų autobusų net 6 buvo dvigubi Volvo B10M... Jie ėmė aptarnauti miesto maršrutus. Taip pat vienas viengubas Volvo buvo skirtas miesto maršrutams aptarnauti. Kiti gauti miesto-priemiesčio autobusai aptarnavo priemiestinius ir net tarpmiestinius maršrutus.

        Sudvajų gatveje. Nuotrauka is www.qrz.lt


        1998 lapkričio pradž., neatlaikęs konkurencijos su nekontroliuojamai siautėjančiais privačiais mikroautobusais, autobusų parkas sumažino autobusų skaičių visuose maršrutuose. Kai kuriais maršrutais autobusų eismas ne piko metu buvo panaikintas. Taip pat autobusų parkas atsisakė 9 autobusų maršruto (jei jo nebuvo atsisakęs anksčiau, žr. aukščiau). Juo kursavo tik privatus autobusas.
        Būtent lapkričio pradžioje, įsigaliojus naujiems grafikams, į miesto gatves išriedėjo nauji autobusų parko mikroautobusai. Jie kursavo autobusų maršrutais (7, 8, 10, 13), tačiau pagal atskirą nuo autobusų grafiką (priešingai, nei chaotiškai kursuojantys privatūs mikroautobusai). AP mikroautobusų ir autobusų grafikai buvo suderinti tarpusavyje. AP mikroautobusai važiuodavo maždaug 2-3 kartus per valandą. Mikroautobusuose galiojo mėnesiniai bilietai. Dabar nepamenu, bet berods buvo įvesta nauja mėnesinių bilietų rūšis – autobusų + AP mikroautobusų. O gal ir nebuvo, gal galiojo tie patys autobusų mėnesiniai bilietai.
        Tačiau AP mikroautobusų vairuotojai grobstė surinktus pinigus – neišduodavo bilieto ir centus dėdavosi į kišenę. Mikroautobusai dirbo nuostolingai!

        1997-2004 metais piko metu 9 (gal tik iki kokiu 2001 m.) ir 7 marsrutuose dirbo privatūs autobusai (berods po viena maršrute). LAZ'ai, veliau, berods, midibusas MAN ar MB (7 marsrute). Įtariu, kad tai buvo nelegalūs vežėjai, nes jokių maršrutinių lentelių nebuvo. Tik prie priekinio stiklo prikabindavo popierinį užrašą, kad važiuoja iki pieninės ar iki AB "Dainava" ir maršruto numerį.

        1999 m. vasarį autobusų parkas beveik nutraukė keleivių pervežimo autobusais mieste veiklą. Į 4, 5, 10, 15, 16, 17 maršrutus tik piko metu išvažiuodavo po vieną autobusą, į 7, 8, 13 – po du (o vėliau ir po vieną).
        Darbo dienomis (ir ne piko metu) dar kursavo autobusai (2 ar 3 autobusai) be jokio maršruto numerio maršrutu Autobusų stotis – Putinai.
        Taip pat 4, 5, 8, 13 autobusai atlikdavo po kelis reisus poilsio dienomis.
        Kartais vietoj autobusų kai kuriais maršrutais važiuodavo AP mikroautobusai. Tačiau nenusisekus su miesto maršrutais, mikroautobusai buvo „permesti“ į užmiesčio maršrutus. Jie ėmė aptarnauti naujai atidarytus mikroautobusų maršrutus į Vilnių ir Kauną, kartais važiuodavo ir priemiesčio maršrutais.

        Ilgiausiai išliko 4 maršruto autobusai... 2002 pab. ar 2003 pradž m. paskelbus autobusų parko bankrotą ir pradėjus sanavimą, visų miesto maršrutų buvo atsisakyta, išskyrus 4, kuris dar pusmetį (baigė kursuoti berods po 2003 m. Vėlinių) kursavo antradieniais, ketvirtadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais į Užupių kapines (po du reisus per dieną).

        Tęsinys bus.
        Paskutinis taisė Al1; 2009.03.22, 17:47.

        Comment


          15-o maršruto trasa iki pat dviejų paskutinių mikroautobusų išnykimo (2008 vasaros pradžia) buvo AB "Alytaus chemija"-Stotis-Sudvajų g.-Jurgiškių g.
          Iš pradžių važiuodavo lyg nuo Likiškėlių g. sukdavo į Statybininkų, Jurgiškių ir į Likiškėlių g., tačiau prisimenu, paskutiniais mikroautobusų metais važiuodavo Likiškėlių gatve iki pat galo, sukdavo į Jurgiškių g., tada į Statybininkų g. ir į Likiškėlių g.

          17 maršruto trasa tiksliau pasakius buvo tokia: AB "Dainava"-Santaikos g.-Vidzgiris-AB "Alytaus pieninė". Dar neseniai važiuodavo ir vienas mikroautobusas dienos metu (spėju, V. Dragūno i. įm.) iki 2007 vasaros. Dar prisimenu, kad iš Putinų stotelės link pieninės važiuodavo 15:02...

          P.S. kam įdomu, galiu įdėti 16-o maršruto autobusų grafiką iš stotelės Volungės vid. m-kla (Statybininkų gatvėje). Nusirašiau pernai rudenį, kabo ant apšvietimo stulpo, parašytas ant tokios lentos kaip kelio ženklų. Anksčiau visi Alytaus grafikai buvo surašyti ant tokių lentų, o vėliau apie 2003 pradėjo keist į cilindrus.
          AUTOBUSAI
          16 AB ALYTAUS PIENINĖ
          5:30 6:13 6:54 13:34 14:17 14:59g 16:18 16:55g
          A. JONYNO G.- 7:38
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            P.S. kam įdomu, galiu įdėti 16-o maršruto autobusų grafiką iš stotelės Volungės vid. m-kla (Statybininkų gatvėje). Nusirašiau pernai rudenį, kabo ant apšvietimo stulpo, parašytas ant tokios lentos kaip kelio ženklų. Anksčiau visi Alytaus grafikai buvo surašyti ant tokių lentų, o vėliau apie 2003 pradėjo keist į cilindrus.
            AUTOBUSAI
            16 AB ALYTAUS PIENINĖ
            5:30 6:13 6:54 13:34 14:17 14:59g 16:18 16:55g
            A. JONYNO G.- 7:38
            Tas grafikas pakabintas 1999 pavasari. Tiesa, 16 autobuso marsruta, kai jo atsisake AP, aptarnavo autobusiukas ASIA.

            Comment


              Taigi, kaip suprantu, AP Alytuj buvo žlugdomas tyčia, nes Alytus ne toks jau ir mažas miestas, kad taip lengvai žlugtų AP

              Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
              Siūlau visiems pabandyti sudaryti mažesniųjų Lietuvos miestų, kuriuose yra miesto visuomeninio transporto maršrutai, sąrašą.
              Išklosiu, kiek pats žinau, papildymai ir pataisymai sveikintini.
              Visaginas - 1 autobuso maršrutas.
              Visagine yra 2 autobusų maršrutai, šaltinis - http://www.vtc.lt/
              Paskutinis taisė Kosovo; 2009.03.23, 03:19.
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                Taigi, kaip suprantu, AP Alytuj buvo žlugdomas tyčia, nes Alytus ne toks jau ir mažas miestas, kad taip lengvai žlugtų AP



                Visagine yra 2 autobusų maršrutai, šaltinis - http://www.vtc.lt/
                Visagine yra 1 miesto maršrutas. VTC autobusų maršrutai skirti IAE darbuotojams, todėl yra ne miesto, o specialūs maršrutai, kaip pvz. 200-ieji autobusai, išvežiojantys vairuotojus. Tuo labiau, pagal grafiką autobusai intensyviai važiuoja iš Visagino 6-7:30 ir iš IAE 15:15-16:40. Atgal važiuodami keleivių neima, kaip Vilniaus 80-as maršrutas.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Uostamiestyje svarstoma galimybė įdiegti tramvajaus liniją

                  Europoje sparčiai populiarėjanti transporto priemonė – vieno bėgio tramvajus – ateityje galėtų padėti greitai ir patogiai susisiekti Klaipėdos miesto, rajono bei Palangos gyventojams. Tokią idėją jau kelerius metus brandina trys savivaldybės, siekiančios artimiausiu metu rasti lėšų ir atlikti galimybių studiją, pagal kurią būtų parinkta geriausia alternatyvi transporto sistema, praneša Klaipėdos miesto savivaldybė.




                  Antradienį Klaipėdos miesto savivaldybėje Prancūzijos kompanijos „Lohr Industrie“ atstovai pristatė nuo 2001 metų gaminamą ir pasaulio miestuose diegiamą modernią vieno bėgio tramvajaus liniją.

                  Tramvajus „Translor“, kaip ir klasikinis tramvajus, varomas elektra, todėl neteršia oro. Gamintojų patirtis parodė, kad Italijos, Prancūzijos, Kinijos miestuose jau veikianti tokia susisiekimo priemonė nekelia triukšmo, yra patogi ir patikima. Keleiviams laukti stotelėje tenka ne ilgiau kaip tris minutes.

                  „Turėti šiuolaikišką transportą mūsų mieste svarbu, ypač vasarą, kai atvyksta daug keliautojų. Įdiegę naują susisiekimo priemonę išspręstume automobilių stovėjimo vietų stygiaus problemą, išvengtume didesnės taršos, o mūsų regionas taptų dar patrauklesnis“, – sakė savivaldybės Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėja Elona Jurkevičienė.
                  Artimiausiu metu bus pradėta rengtis teikti paraišką ES fondams dėl galimybių studijos finansavimo. Ji turėtų kainuoti daugiau kaip 1 mln. litų.

                  Lėšų jai galima tikėtis ne anksčiau kaip po metų.

                  Comment


                    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                    Europoje sparčiai populiarėjanti transporto priemonė – vieno bėgio tramvajus – ateityje galėtų padėti greitai ir patogiai susisiekti Klaipėdos miesto, rajono bei Palangos gyventojams.
                    Ši idėja jau nebejauna - jau kokie 2 metai apie tai vyksta diskusijos. Kiek pamenu, trasa planuojama Gargždai - Klaipėda - Palanga - oro uostas - Šventoji - (Būtingė). Žinoma, vasarą tai bus labai patrauklu, na o žiemą važiuos turbūt tik iki oro uosto.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Vilniuje naikinami naktiniai autobusų maršrutai

                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21158558
                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                      Comment


                        Kaune naktinių troleibusų maršrutų ištiks lygiai toks pats likimas. Nuo balandžio 1 d. naikinamas jų aptarnavimas. Sprendimas nepopuliarus, bet manau teisingas. Vis tik Vilniaus viešasis transportas skendi skolose, o nuostolingi naktiniai maršrutai situacijos tikrai negerina.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          apšiure ar ne, kišianvagių reik bijot labiau nei kvapo troleibuse, čia tai faktas

                          Comment


                            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                            apšiure ar ne, kišianvagių reik bijot labiau nei kvapo troleibuse, čia tai faktas
                            Kišenvagiai - ne naujiena, jų viešajame transporte, kaip ir bet kurioje kitoje viešoje vietoje, kartais pasitaiko. Ir gal labiau ne bijot, bet tiesiog saugotis reikia. Iš atsipalaidavusių muzikos klausytojų manau kur kas lengviau nugvelbti kokį daiktą, nes jie įsijautę į muziką nei ką mato, nei girdi... O piko metu suspaustame transporte reikia būti atidžiam, jau prieš įlipant į transportą, piniginę, telefoną ir kitus vertingus daiktas sukišti į vidines kišenes ar kitas sunkiai prieinamas vietas.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.25, 12:26.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                              Taigi, kaip suprantu, AP Alytuj buvo žlugdomas tyčia, nes Alytus ne toks jau ir mažas miestas, kad taip lengvai žlugtų AP
                              Galima butu ir teigti, jog taip.
                              Net ir isoriniams stebetojui, tokiam kaip man, is daugybes detaliu matosi, kad zlugdoma buvo tycia. Taciau veliau. Miesto marsrutu rinkos praradimas AP i bankrota tikrai nebutu ivares, jei ju butu atsisakyta pilnai. Taciau dar nuo 1999 pavasario iki pat bankroto (2003) po miesta praktiskai ora veziojo piko metu islendantys dideli autobusai - dvigubi Ikarusai ir Volvo. Na, rinka buvo prarasta negriztamai, tai nereikejo ir toliau listi i skolas veziojant ora.
                              Lizingu pirkti Ford Tranzit mikroautobusai irgi pablogino AP finansine padeti. Juk kol jie vazinejo mieste - beveik metus - vairuotojai savinosi surenkamus pinigus. Ir AP valdzia niekaip neistenge ivesti tvarkos. Apie tai buvo rasoma spaudoje.
                              Nuo 2000 metu labai smarkiai siautejo dusmanai ir praktiskai pervezdavo (pacio AP duomenimis) apie puse keleiviu i Vilniu ir Kauna. Ka gi dare AP? Beveik nieko - pasamde apsauga, kad vaikytu is perono dusmanus. O tie net is autobuso kartais issivesdavo keleivius. Paciam ne karta teko tai matyti.
                              Savivaldybe, kaip savivininke nieko nedare. Direktoriaus nenusalino, nors buvo bandoma.

                              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                              Tramvajus „Translor“, kaip ir klasikinis tramvajus, varomas elektra, todėl neteršia oro. Gamintojų patirtis parodė, kad Italijos, Prancūzijos, Kinijos miestuose jau veikianti tokia susisiekimo priemonė nekelia triukšmo, yra patogi ir patikima. Keleiviams laukti stotelėje tenka ne ilgiau kaip tris minutes.

                              Zurnaliskai tikrai buki. O autobusu negalima paleisti kas tris minutes?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O autobusu negalima paleisti kas tris minutes?
                                Galima, bet po tokio kiekio autobusų, miesto tarša tikrai padidėtų, kas paleidus tramvajus ar troleibusus nenutiktų.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Galima, bet po tokio kiekio autobusų, miesto tarša tikrai padidėtų, kas paleidus tramvajus ar troleibusus nenutiktų.
                                  Tarša kaip tarša, jei tik būtų pakankamas keleivių skaičius važiuotų ir kas 3 minutės, juk geriau autobusu pervežti 70 žmonių su vienu kad ir 11 litrų vidaus degimo varikliu, nei tuos žmones padalint ant automobilių - tikrai mažiau taršos.
                                  Esmė, kad nėra tokių keleivių srautų ir abejoju ar bus net vasara, nebent per liepos šventes, kai milijonas suplūsta į pajūrį. Kad tik kas 15 minučių važiuotų tas tramvajus, tai jau laimė neišpasakyta.

                                  Comment


                                    Šiauliuose galėtų kursuoti troleibusai

                                    2009-03-25, 17:19
                                    Diena Media inf.

                                    Comment


                                      nelabai suprantu, kodėl datos tokios tolimos?

                                      Comment


                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        nelabai suprantu, kodėl datos tokios tolimos?
                                        Todėl, kad troleibusų linijų įrengimas brangus ir iškart tokių sumų gauti neįmanoma. Po paramos gavimo turi praeiti tam tikras laikas, kad būtų galima teikti paraišką kitai paramai gauti. Bet šiaip tai čia tik svajonės, Šiauliai apie troleibusus gali tik pasvajot
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X